abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130574128
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:51 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Musje heeft een datumtweeling met mijnesen O+
Dus daar heb je idd ook mee samen gepost twee jaar terug :Y
Dat heb ik geloof ik ook gemist. Of hebben wij dan weer niet samen gepost?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130574561
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat heb ik geloof ik ook gemist. Of hebben wij dan weer niet samen gepost?
Jawel hoor, heb ook met jou samen gepost twee jaar geleden

Weet ik zelf ook niet iedereen meer te herinneren denk ik hoor. Vond al die lijstjes eerst ook veel handiger voor het overzicht ;)
pi_130574694
Maar jij hebt niet een begin 2011 kindje, toch?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:48:27 #104
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130575510
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Jawel hoor, heb ook met jou samen gepost twee jaar geleden

Weet ik zelf ook niet iedereen meer te herinneren denk ik hoor. Vond al die lijstjes eerst ook veel handiger voor het overzicht ;)
Waarom zijn die lijstjes verdwenen dan? Of was dat naar aanleiding van het Secret Santa gedoe een aantal jaar terug?
En valt de discussie daarover eventueel niet nog eens te voeren? Mensen die nu in het babytopic posten of gaan posten hebben toch niks meer met de rel/discussie van een paar jaar geleden te maken?
KuikenGuppy
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:50:53 #105
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130575642
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waarom zijn die lijstjes verdwenen dan? Of was dat naar aanleiding van het Secret Santa gedoe een aantal jaar terug?
En valt de discussie daarover eventueel niet nog eens te voeren? Mensen die nu in het babytopic posten of gaan posten hebben toch niks meer met de rel/discussie van een paar jaar geleden te maken?
Eensch!

Hoewel: die kalender is, mits up to date, ook wel oké!

[ Bericht 4% gewijzigd door Kimpossible op 28-08-2013 23:01:21 ]
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130576201
Die discussie is niet zo lang geleden nog een keer gevoerd in het babytopic. Maar daar is niks uit gekomen
Lotte!
Noah!
pi_130576464
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Maar jij hebt niet een begin 2011 kindje, toch?
Ik heb een 26aug 2011 kindje dus een half jaar later idd. Dus hebben we niet zo heel lang samen gepost.

Die lijstjes heb het niet helemaal gevolgd waarom, maar ik dacht dat het wat te maken had dat er te vaak door modjes nog wat veranderd moest worden voor mensen die ineens bedachten het niet prettig te vinden dat hun kind in het lijstje stond ofzo. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben. De kalender moet ik zeggen kijk ik nooit in, is toch weer een extra handeling ofzo..
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:13:12 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130576862
Naja, in Z&G staat iedereen ook zonder problemen heel braaf in een lijstje, maar het zal vast aan mij liggen dat ik het niet snap ;).

Maar hillie, worden nu morgen je vliezen gebroken? Ik had even niet helemaal meegekregen wat je nou had besloten...
KuikenGuppy
pi_130578234
Ik snap het ook niet helemaal maar hier is het een en ander terug te lezen OUD / [OUD] FAQ en Feedbacktopic

Burdie ik had uiteindelijk toch besloten niet morgen m'n vliezen al te laten breken maar gewoon nog een keer te laten strippen. Dus dat wordt morgen ochtend gedaan. Als dat niet door zet dan vrijdag in het ziekenhuis inleiden dmv breken vd vliezen. Dit omdat ik toch in het ziekenhuis wil bevallen en zo toch nog een dag langer kan afwachten of m'n lichaam zelf niks in gang zet en er dus hopelijk meer klaar voor is. (En eigenlijk vond ik het gewoon een hele moeilijke keuze en wist het ook gewoon niet goed wat te kiezen)
pi_130578304
Even een vraagje.. sinds ze zwanger is, is mijn vrouw haar libido ook nogal drastisch gedaald.
Normaal in het begin?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:48:52 #111
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130578676
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef Trebo het volgende:
Even een vraagje.. sinds ze zwanger is, is mijn vrouw haar libido ook nogal drastisch gedaald.
Normaal in het begin?
Jup! En met een beetje pech blijft het het grootste deel van de zwangerschap ook weg.

Hier wel :'(.

--

Rest lees ik morgen bij! Trusten!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:53:45 #112
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130578940
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef Trebo het volgende:
Normaal in het begin?
Hier ook. Meneer is niet bijzonder blij, :@,maar aan mijn lijf even geen polonaise.
pi_130578989
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Hier ook. Meneer niet blij. :@ maar aan mijn lijf even geen polonaise.
Nou ben ik mooi klaar mee _O-

Gelukkig zegt ze wel dat ze me ook op een andere manier kan verwennen gelukkig ^O^
Maar ja..
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:57:47 #114
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130579125
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:54 schreef Trebo het volgende:

[..]

Nou ben ik mooi klaar mee _O-

Gelukkig zegt ze wel dat ze me ook op een andere manier kan verwennen gelukkig ^O^
Maar ja..
Ik heb me er ook al schuldig over gevoeld en tegen beter weten in geprobeerd toch n keer plezier te hebben, maar dat was echt een ramp. En die andere opties zijn t toch ook net niet voor hem. Mja. Ik kan er even niets aan doen, anders dan hopen dat t heul heul snel goed komt. Ik vind t zelf namelijk ook waardeloos, want weinig intiem contact zo.
pi_130579186
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ik heb me er ook al schuldig over gevoeld en tegen beter weten in geprobeerd toch n keer plezier te hebben, maar dat was echt een ramp. En die andere opties zijn t toch ook net niet voor hem. Mja. Ik kan er even niets aan doen, anders dan hopen dat t heul heul snel goed komt. Ik vind t zelf namelijk ook waardeloos, want weinig intiem contact zo.
Nouja, beter iets dan niets.. ik snap het ook wel. 1e keer zwanger dus er gebeuren allemaal nieuwe dingen met haar. Ik hou er bijvoorbeeld ook van om gewoon af en toe even aan haar borsten te zitten maar zelfs dat mag al niet meer ;(

;)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 00:17:34 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130579927
Hier kwam het wel weer terug in het tweede trimester (en flink ook :9).
Alleen orgasmes doen nu pijn :X.
KuikenGuppy
  donderdag 29 augustus 2013 @ 00:27:19 #117
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130580307
Mja, houd er maar rekening mee dat het lang kan duren voor het terug komt, dan kan het altijd meevallen. ^O^

Mwehhh, ik zou slapen en dat lukt niet..
pi_130580515
Hier ook nog steeds niet terug.. En van vorige keer weet ik dat ik er na de bevalling ook nog even niet aan hoefde te denken.. :P maar ik hoop dat het bij je vrouw eerder terug komt..

hier ook een gevalletje slapen wat niet lukt, en 'moet' er morgen ochtend ook nog eens op tijd mee uit om J klaar te maken voor kdv.. Kan. Daarna gelukkig nog wel even terug tot de vk komt..
pi_130584401
Hier wakker.. na de begrafenis van oma helemaal moe maar druk in hoofd en lig al uur wakker :(

Wat lastige beslissingen cwen en hil. Ik hoop dat jullie er vrede mee hebben en het zoveel verloopt zoals jullie hopen.

Fr fijn die kozijnen!

Ik zag verder mooie echo's en nieuwe zwangeren! Welkom!

Spewey, heb ik jou w update na gyn gemist?! Hoe is het en wat is het plan?

Ik moet straks ook naar het zkh, ook maar eens informeren wat het plan is nu met insuline spuitend etc. Wat overigens nog vies tegenvalt :'( het spuiten an sich niet; maar zit nog regelmatig te hoog en moet echt op de klok leven en hele dag bezig met eten, waarden prikken, spuiten etc.

Oh gotc ineens een stuit kindje?! Balen.. Hopelijk draait Bob snel terug. Had je er iets van gemerkt?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 05:21:47 #120
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130584413
Awww Jip :*. Was het wel een 'fijne' uitvaart?

Hoop dat ze in het ziekenhuis wat voor je kunnen betekenen qua spuiterij.
pi_130584414
Ja, was mooi afscheid en heb mijn eigen stukje ook voorgedragen! Wel fijn, zag er wel tegenop, hormonaal enzo :P

En wat maakt jou zo vroeg in de morgen wakker??
pi_130584473
Jip :* snap dat je hoofd er vol van is.. Fijn dat het iig een mooi afscheid was.
Hoop dat ze je in het zh wat kunnen helpen vwb het spuiten..

Hier alles gewoon nog rustig trouwens..
pi_130584542
Jipster logisch dat je hoofd er vol van zat. de hormonen er nog bij en het leven op de klok is ook niets. dikke knuf.

cwen hoe is het?
Hillie nog steeds rustig?

Peuter moet wennen aan d'r nieuwe kozijn die werd om 05:00 in paniek wakker.

vanmiddag ook naar het z-huis dit keer sta ik gewoon 10min later weer buiten.
pi_130584551
Cwen vandaag is de dag toch? succes!
pi_130584649
Cwen succes met het strippen. Hopelijk komt het op gang. Sowieso vind ik het ongelofelijk dat jij en Hillie al bijna 42 weken zwanger zijn. Lijkt me heel pittig.

Jipster nog gecondoleerd met je oma. Toch fijn dat je je stukje hebt voor kunnen dragen en dat het een mooie dienst was. :*

En nog over libido. Dat is bij mij nooit geen probleem geweest. Het is meer de polonaise aan je lijf. Alles voelt toch anders dan. Dus tijdens mijn vorige zwangerschap (en erna) nauwelijks sex gehad. Mijn man vond het niet erg gelukkig.
pi_130584759
Mogguh :W Cwen, veel succes! En nog sterkste Jipster :*

Hier ook idd een libido van niks :X In het begin vond ik het vooral wat eng, maar nu wil ik eigenlijk gewoon slapen als ik in de buurt van mn bed kom :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 07:34:59 #127
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130584774
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:01 schreef Linda2205 het volgende:
Die discussie is niet zo lang geleden nog een keer gevoerd in het babytopic. Maar daar is niks uit gekomen
Er is wel iets uitgekomen... Er is nu een speciale babywiki aangemaakt waar iedereen de geboortedatum van haar kindje(s) kan plaatsen.

Cwen, succes vandaag!
pi_130584831
Cwen: succes! Geef je er maar aan over. Hopelijk lukt dat!

Sex, van de week nog geprobeerd. Vervolgens hele nacht wakker net buikpijn. Niet tof.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130585027
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 07:34 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Er is wel iets uitgekomen... Er is nu een speciale babywiki aangemaakt waar iedereen de geboortedatum van haar kindje(s) kan plaatsen.

Cwen, succes vandaag!
Dat is waar. Maar ik bedoelde met lijstjes in de OP zeg maar :)
Lotte!
Noah!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 08:21:02 #130
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130585144
Jip :* Wat een dubbele dag moet dat voor je zijn geweest. Fijn dat je je stukje hebt kunnen voordragen.

Cwen, heel veel succes vandaag! Al hoop ik dat je je ineens vanuit het bevalbad komt melden met een verse baby :*

Hill, ik duim dat het strippen het laatste zetje gaat geven!

Libido..valt opzich wel mee, lijkt wat bijgetrokken. Maar wat Kwis ook zegt, het is die polonaise aan m'n lijf wat me tegenstaat: Lekkende borsten, omdraaien is incl soundtrack van een stervende walvis en die buik zit in de weg :+

Jip, Bob is idd ineens een stuitbaby }:| Maar mag me nog niet druk erover maken want het is een enorme beweeglijk kind dat constant draait. We zien wel :) Volgens mij ligt hij nu weer in hoofdligging trouwens..
pi_130585197
Goedemorgen :O Nog geen verse baby's? Hillie en Cwen, sterkte en hopelijk hebben jullie heel snel jullie kindjes!

Ik kreeg eergisteren weer gelijk te maken met de Franse horkerigheid in de gezondheidszorg (echt, de assistentes zijn hier zo verschrikkelijk onaardig) en ik mag van het ziekenhuis pas 26 september voor een echo komen. Dan ben ik 12 weken precies. Daarna pas een plan van aanpak, waarschijnlijk een maandelijkse echo en aan het einde iedere 2 weken.

Gisteravond nog even met mijn O+ bij de huisarts geweest, die werken hier ook 's avonds, en die is gelukkig een uitzondering op de regel, een erg vriendelijke vent. Hij heeft me enigszins gerustgesteld, TTS kan pas later in de zwangerschap voorkomen en tot 12 weken zijn ze te klein om met de navelstrengen door elkaar te raken. 2 zorgen minder dus. Hij heeft me verboden om te googelen want op internet staan grotendeels doemverhalen, het gaat veel vaker wel goed dan niet, alleen lees je dat op internet niet.

Uitgebreide bloedtest gedaan, alles netjes binnen de lijntjes behalve het ijzer, net iets te laag maar zeker niet alarmerend. Bloeddruk was aan de lage kant, 110/60, maar wel helemaal OK.
En dan nu maar 4 weken wachten en hopen dat ik nog steeds 2 hartjes zie op 26 september... Ik vind het maar lang duren ;( In Parijs trouwens een pretechokliniek gevonden, maar die maken geen echo's vóór 18 weken |:(
  donderdag 29 augustus 2013 @ 08:49:29 #132
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130585551
Mmmmm...VL nog niet gehoord vanochtend over buikpijn, dus hoop dat het bij haar iets meevalt! :X :P
En moet zeggen dat VL haar Libido nog steeds fatsoenlijk aanwezig is, blij mee!

Voor de rest, zie hier de laatste dagen een aantal minder fijne berichten voorbij komen! Kop op dames, alles komt wel goed.
Het is gewoon tijd voor versie babies, dan wordt het weer wat vrolijker! :s)
pi_130586274
Morgen Dames,

Musique fijn dat de huisarts in elk geval wel vriendelijk was!
En dat is meestal he, dat je allen de slechte verhalen leest op internet...dat is het vervelende van het grote internet.

Cwen succes vandaag

Jipster gecondoleerd

Hier was libido terug en beter dan ooit, maar laatste week verkouden en moe enzo dus geen behoefte...en het walvis verhaal begint hier ook een rol te spelen :') , dus denk niet dat het nog heel erg feestelijk word de komende tijd :O
pi_130586277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 05:09 schreef Jipster het volgende:
Hier wakker.. na de begrafenis van oma helemaal moe maar druk in hoofd en lig al uur wakker :(

Wat lastige beslissingen cwen en hil. Ik hoop dat jullie er vrede mee hebben en het zoveel verloopt zoals jullie hopen.

Spewey, heb ik jou w update na gyn gemist?! Hoe is het en wat is het plan?

Ik moet straks ook naar het zkh, ook maar eens informeren wat het plan is nu met insuline spuitend etc. Wat overigens nog vies tegenvalt :'( het spuiten an sich niet; maar zit nog regelmatig te hoog en moet echt op de klok leven en hele dag bezig met eten, waarden prikken, spuiten etc.

Fijn dat het afscheid mooi was.

We gaan hier voor 38 weken, aangezien m'n suiker de laatste tijd veel te hoog is (tussen de 7.5 en 9.7 na 8 eenheden spuiten) durf ik de 37 weken niet aan ivm longrijpheid.
Gisteren ook een ctg gehad en m'n stuiterbal heeft het nog prima naar z'n zin. O+
Maandag en woensdag moet ik terugkomen voor een ctg en volgende week vrijdag inwendig onderzoek en datum prikken voor de week erop.
Ik mag het zelf gaan proberen en dat vind ik fijn, niet meteen een ks en mocht het spontaan beginnen voor die tijd, zelfs 's nachts, dan wordt er meteen gyn opgeroepen, die moet in huis zijn ivm schouderdystocie van Zoë, ook wel een geruststellende gedachte.

Veel succes straks in het ziekenhuis!

Cwen zet 'm op vandaag, hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven dat de ontmoeting niet thuis gaat plaats vinden :*

En Linda, wow, wat een mooie echo's, zo speciaal *;

Stomme assistentes Musique! :(
pi_130586550
Bah Kim, wat een naar bericht! Dan denk je dat je 'veilig' bent..

Trebo, heel herkenbaar :) . Maar het wordt nu (in de 15e/16e) langzaam weer beter. Buikpijn heb ik ook, maar dan van bepaalde standjes :@

Jip, een afscheid is altijd naar, maar wel fijn dat jij je stukje hebt kunnen voorlezen.

Musique, is dat typisch Frans ofzo, dat horkerige? Wat vervelend! En ook raar dat je niet eerder dan over vier weken mag terugkomen! Vier weken is natuurlijk zo voorbij maar het voélt (kan ik me voorstellen) als veel langer. Probeer het advies van de huisarts op te volgen en niks te gaan googelen om jezelf niet helemaal gek te maken.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130586969
Cwen en Hill, succes vandaag! Het wordt wel tijd voor een verse baby!

Kim, wat een akelig nieuws voor je vrienden!

Linda, wat bijzonder die twee mensjes samen op de echo, mooi!

Skip, volgens mij heb jij echt een hele korte nacht gehad....

Nu ik het geslacht van onze baby weet, mag ik van mezelf gaan shoppen. Maar dat blijkt nog moeilijker dan gedacht... Bij de Hema zo'n uitzetlijstje meegenomen en daar staat bv op dat ik 2 rompers maat 50/56 nodig heb. Is dat niet wat weinig :? En daarnaast, geen mouw, korte mouw, lange mouw, pfff. Januaribaby dus automatisch alles lange mouw? Ik vind het maar ingewikkeld :@ Op deze momenten vind ik het erg lastig dat ik de eerste van mijn vriendinnen ben die zwanger is.
Zwanger!
pi_130587218
2 rompers is echt weinig. Zou er minstens vier doen, twee dan met korte mouwen en twee met lange mouwen.

Volgende week pretecho en dan weten we wat het is en dan ga ik ook shoppen. Heerlijk, heb dat bij Julian helemaal niet kunnen doen (toen lag ik in het ziekenhuis). Dus ik begin er nu op tijd mee. :)
pi_130587286
Zou ik maar niet zeggen hoeveel rompers er hier in de kast liggen?
En met mijn eerste zoon was ik heel blij dat ik er veel had!

Bleh, vk belde zojuist. Gisteren weer bloed geprikt en mijn vit B12 is weer gedaald, de pillen en eieren eten helpt me dus niet. Vanaf morgen bij spuiten. En wat zie ik daar tegen op ;(
  donderdag 29 augustus 2013 @ 10:18:40 #139
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130587381
Valt best mee hoor zo'n B12 spuit :*

Ik las ergens dat een romper zonder mouwen makkelijker is in het begin, maar ik heb van alles wat.
2 Lijkt me ook wel een beetje weinig.
pi_130587523
Hillie, succes met strippen vandaag!

Ymme, bah :*

Musique, wat vervelend! Ze werken echt niet mee daar, zeg... Kan me je spanning goed voorstellen. :*.

Hier al sinds 8 uur in het ZH, maar het is druk dus er is nog niets gebeurd. CTG laat goede resultaten zien, en golfjes, dus hopelijk hoeft er niet teveel te gebeuren en pakt m'n lijf het snel op!

Oh, en 2 rompertjes? Heb er minstens 20! ;)
Home is where the O+ is...
pi_130587566
Cwen, succes!!!
pi_130587585
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Valt best mee hoor zo'n B12 spuit :*

Ik las ergens dat een romper zonder mouwen makkelijker is in het begin, maar ik heb van alles wat.
2 Lijkt me ook wel een beetje weinig.
Ervaring mee?
Hoor alleen maar horror verhalen.
Z'n lange naald in je bil spier :X
pi_130587591
Musique wat vervelend dat ze in Frankrijk zo moeilijk doen, wel fijn dat je huisarts een uitzondering is en je gerust heeft kunnen stellen..

Cwen vervelend dat het nog wat druk is en je moet wachten, maar fijn dat de ctg wat golfjes laat zien. Succes vandaag! :%

Oh hier ook veel rompers trouwens. Lang niet allemaal nieuw, maar een stuk of 5 zou ik toch zeker wel op voorraad nemen. Heb het idee dat die lijstjes uit gaan voor het minimale voor twee dagen en dat meer zo bij gehaald is (bijvoorbeeld als je niet weet of het J/m wordt en na de bevalling gericht kunt gaan shoppen) en er wordt volgens mij ook uitgegaan dat de kraamhulp elke dag wast en je dus voldoende hebt aan weinig, maar als de kraam weg is moet je er maar net zin/tijd voor hebben om elke dag je was helemaal te doen.

Dan is er ook nog verschil in overslag en over het hoofd rompers. Ik raad je aan om ook van beide types wat te proberen.. Ik vind zelf overslag niet prettig bijvoorbeeld maar anderen zweren daar juist bij.

Lange mouw of korte kan ik je niet in adviseren voor januari. Ik ben voor augustus iig voor korte mouwen gegaan met lange mouwen shirts of lange mouwen rompers met korte mouwen shirts

[ Bericht 56% gewijzigd door hilliebillie op 29-08-2013 10:35:42 ]
  donderdag 29 augustus 2013 @ 10:28:28 #144
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130587597
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:59 schreef Lelie81 het volgende:
Cwen en Hill, succes vandaag! Het wordt wel tijd voor een verse baby!

Kim, wat een akelig nieuws voor je vrienden!

Linda, wat bijzonder die twee mensjes samen op de echo, mooi!

Skip, volgens mij heb jij echt een hele korte nacht gehad....

Nu ik het geslacht van onze baby weet, mag ik van mezelf gaan shoppen. Maar dat blijkt nog moeilijker dan gedacht... Bij de Hema zo'n uitzetlijstje meegenomen en daar staat bv op dat ik 2 rompers maat 50/56 nodig heb. Is dat niet wat weinig :? En daarnaast, geen mouw, korte mouw, lange mouw, pfff. Januaribaby dus automatisch alles lange mouw? Ik vind het maar ingewikkeld :@ Op deze momenten vind ik het erg lastig dat ik de eerste van mijn vriendinnen ben die zwanger is.
Ik vind dat ook lastig :D Heb vanalles wat. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om lange mouwen shirtjes over lange mouwen romper te doen, dus heb grotendeels korte mouwen.
En wb uitzetlijst, kijk anders even bij je kraamzorg op de website. Of bij de mijne, vond het wel een redelijke lijst :Y
pi_130587617
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:27 schreef ymme het volgende:

[..]

Ervaring mee?
Hoor alleen maar horror verhalen.
Z'n lange naald in je bil spier :X
Is zelden dat het pijn doet hoor. En het gaat heel snel.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 10:29:46 #146
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130587628
Cwen suc6 vandaag :*

ymme ja ik moet er normaal om de zoveel maanden een hebben. En je ziet de spuit niet er in gaan dat is ook wel prettig ;)
pi_130588025
Lelie, kijk naar je eigen wasritme. Mijn streven is eigenlijk om alleen in het weekend wassen te draaien (daltarief). Al sluipt er tegenwoordig steeds vaker 1 doordeweeks tussendoor. Als je dan elke dag schone kleertjes (incl romper) en rekening houdt met spuug en spuit ongelukjes, dan heb je toch wel een stuk of 10 nodig.

Vwb mouwlengte: lang over lang wordt soms ervaren als vervelend, want stroopt op. Kort is dan voor een winterbaby prettiger dan mouwloos denk ik. Over lange mouw rompers kun je dan wel weer korte mouw shirts of jurkjes of weet ik wat doen.

Tot slot: je hebt gewone rompers, en ook overslag rompers. In die laatste wikkel je je baby in, als het ware. Dan hoef je niets over het hoofdje te trekken. Sommige papa's, mama's en/of baby's vinden dat prettig(er). Spuitluiers trekken dan ook makkelijker uit, hoewel je gewone rompers eventueel ook naar beneden uit kunt doen!

Ik had voor mijn zomer baby opvallend veel lange mouwen rompers. Echt 10 ofzo. En dan maar 3 korte en 3 mouwloze ongeveer.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 29 augustus 2013 @ 10:45:45 #148
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130588046
Bubs dat is niet zo'n fijn nieuws, goed je rust nemen hoor

Martine, oef dat is schrikken!

Linda 2 meisjes, wat leuk! O+

KP, akelig nieuws zeg

Cwen succes vandaag!

Musique, met die antwoorden van de franse assistentes is het zeker helemaal fijn dat je in NL al hebt kunnen kijken?

Libido...pff was da? Heb zulke gevoelige borsten dat bewegen/omdraaien/elke beweging zeer doet. Hier dus ook even helemaal niets
Over die gevoelige borsten, wordt dat na een paar weken minder of blijft dat voorlopig nog zo? Hebben jullie daar ook zo'n last van (gehad)?

Sethiwe, ik krijg inderdaad nog een termijnecho over een paar weken. Dit hebben ze verzekeringstechnisch ook snel onder vitaliteitsecho geplaatst ivm kosten.

Hier verder weinig te melden, vandaag is ML jarig maar dat vieren we ivm verbouwing ergens anders, heerlijk om niet zelf voor alles te moeten zorgen haha :D

Voor de rest...zeef... nu al... sorry!
pi_130588075
Alleen in de weekenden wasjes draaien :D
Hier staat het ding elke dag aan (continu stroom).
pi_130588130
Ja, red ik het ip prima op. Was of 4 / 5. Incl beddengoed en handdoeken.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')