Dat heb ik geloof ik ook gemist. Of hebben wij dan weer niet samen gepost?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:51 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Musje heeft een datumtweeling met mijnesen![]()
Dus daar heb je idd ook mee samen gepost twee jaar terug
Jawel hoor, heb ook met jou samen gepost twee jaar geledenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat heb ik geloof ik ook gemist. Of hebben wij dan weer niet samen gepost?
Waarom zijn die lijstjes verdwenen dan? Of was dat naar aanleiding van het Secret Santa gedoe een aantal jaar terug?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb ook met jou samen gepost twee jaar geleden
Weet ik zelf ook niet iedereen meer te herinneren denk ik hoor. Vond al die lijstjes eerst ook veel handiger voor het overzicht
Eensch!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom zijn die lijstjes verdwenen dan? Of was dat naar aanleiding van het Secret Santa gedoe een aantal jaar terug?
En valt de discussie daarover eventueel niet nog eens te voeren? Mensen die nu in het babytopic posten of gaan posten hebben toch niks meer met de rel/discussie van een paar jaar geleden te maken?
Ik heb een 26aug 2011 kindje dus een half jaar later idd. Dus hebben we niet zo heel lang samen gepost.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Maar jij hebt niet een begin 2011 kindje, toch?
Jup! En met een beetje pech blijft het het grootste deel van de zwangerschap ook weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef Trebo het volgende:
Even een vraagje.. sinds ze zwanger is, is mijn vrouw haar libido ook nogal drastisch gedaald.
Normaal in het begin?
Hier ook. Meneer is niet bijzonder blij,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef Trebo het volgende:
Even een vraagje.. sinds ze zwanger is, is mijn vrouw haar libido ook nogal drastisch gedaald.
Normaal in het begin?
Nou ben ik mooi klaar meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Hier ook. Meneer niet blij.maar aan mijn lijf even geen polonaise.
Ik heb me er ook al schuldig over gevoeld en tegen beter weten in geprobeerd toch n keer plezier te hebben, maar dat was echt een ramp. En die andere opties zijn t toch ook net niet voor hem. Mja. Ik kan er even niets aan doen, anders dan hopen dat t heul heul snel goed komt. Ik vind t zelf namelijk ook waardeloos, want weinig intiem contact zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:54 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nou ben ik mooi klaar mee![]()
Gelukkig zegt ze wel dat ze me ook op een andere manier kan verwennen gelukkig![]()
Maar ja..
Nouja, beter iets dan niets.. ik snap het ook wel. 1e keer zwanger dus er gebeuren allemaal nieuwe dingen met haar. Ik hou er bijvoorbeeld ook van om gewoon af en toe even aan haar borsten te zitten maar zelfs dat mag al niet meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik heb me er ook al schuldig over gevoeld en tegen beter weten in geprobeerd toch n keer plezier te hebben, maar dat was echt een ramp. En die andere opties zijn t toch ook net niet voor hem. Mja. Ik kan er even niets aan doen, anders dan hopen dat t heul heul snel goed komt. Ik vind t zelf namelijk ook waardeloos, want weinig intiem contact zo.
Er is wel iets uitgekomen... Er is nu een speciale babywiki aangemaakt waar iedereen de geboortedatum van haar kindje(s) kan plaatsen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:01 schreef Linda2205 het volgende:
Die discussie is niet zo lang geleden nog een keer gevoerd in het babytopic. Maar daar is niks uit gekomen
Dat is waar. Maar ik bedoelde met lijstjes in de OP zeg maarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Er is wel iets uitgekomen... Er is nu een speciale babywiki aangemaakt waar iedereen de geboortedatum van haar kindje(s) kan plaatsen.
Cwen, succes vandaag!
Fijn dat het afscheid mooi was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:09 schreef Jipster het volgende:
Hier wakker.. na de begrafenis van oma helemaal moe maar druk in hoofd en lig al uur wakker
Wat lastige beslissingen cwen en hil. Ik hoop dat jullie er vrede mee hebben en het zoveel verloopt zoals jullie hopen.
Spewey, heb ik jou w update na gyn gemist?! Hoe is het en wat is het plan?
Ik moet straks ook naar het zkh, ook maar eens informeren wat het plan is nu met insuline spuitend etc. Wat overigens nog vies tegenvalthet spuiten an sich niet; maar zit nog regelmatig te hoog en moet echt op de klok leven en hele dag bezig met eten, waarden prikken, spuiten etc.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Valt best mee hoor zo'n B12 spuit
Ik las ergens dat een romper zonder mouwen makkelijker is in het begin, maar ik heb van alles wat.
2 Lijkt me ook wel een beetje weinig.
Ik vind dat ook lastigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:59 schreef Lelie81 het volgende:
Cwen en Hill, succes vandaag! Het wordt wel tijd voor een verse baby!
Kim, wat een akelig nieuws voor je vrienden!
Linda, wat bijzonder die twee mensjes samen op de echo, mooi!
Skip, volgens mij heb jij echt een hele korte nacht gehad....
Nu ik het geslacht van onze baby weet, mag ik van mezelf gaan shoppen. Maar dat blijkt nog moeilijker dan gedacht... Bij de Hema zo'n uitzetlijstje meegenomen en daar staat bv op dat ik 2 rompers maat 50/56 nodig heb. Is dat niet wat weinigEn daarnaast, geen mouw, korte mouw, lange mouw, pfff. Januaribaby dus automatisch alles lange mouw? Ik vind het maar ingewikkeld
Op deze momenten vind ik het erg lastig dat ik de eerste van mijn vriendinnen ben die zwanger is.
Is zelden dat het pijn doet hoor. En het gaat heel snel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Hoor alleen maar horror verhalen.
Z'n lange naald in je bil spier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |