abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130574128
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:51 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Musje heeft een datumtweeling met mijnesen O+
Dus daar heb je idd ook mee samen gepost twee jaar terug :Y
Dat heb ik geloof ik ook gemist. Of hebben wij dan weer niet samen gepost?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130574561
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat heb ik geloof ik ook gemist. Of hebben wij dan weer niet samen gepost?
Jawel hoor, heb ook met jou samen gepost twee jaar geleden

Weet ik zelf ook niet iedereen meer te herinneren denk ik hoor. Vond al die lijstjes eerst ook veel handiger voor het overzicht ;)
pi_130574694
Maar jij hebt niet een begin 2011 kindje, toch?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:48:27 #104
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130575510
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Jawel hoor, heb ook met jou samen gepost twee jaar geleden

Weet ik zelf ook niet iedereen meer te herinneren denk ik hoor. Vond al die lijstjes eerst ook veel handiger voor het overzicht ;)
Waarom zijn die lijstjes verdwenen dan? Of was dat naar aanleiding van het Secret Santa gedoe een aantal jaar terug?
En valt de discussie daarover eventueel niet nog eens te voeren? Mensen die nu in het babytopic posten of gaan posten hebben toch niks meer met de rel/discussie van een paar jaar geleden te maken?
KuikenGuppy
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:50:53 #105
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130575642
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waarom zijn die lijstjes verdwenen dan? Of was dat naar aanleiding van het Secret Santa gedoe een aantal jaar terug?
En valt de discussie daarover eventueel niet nog eens te voeren? Mensen die nu in het babytopic posten of gaan posten hebben toch niks meer met de rel/discussie van een paar jaar geleden te maken?
Eensch!

Hoewel: die kalender is, mits up to date, ook wel oké!

[ Bericht 4% gewijzigd door Kimpossible op 28-08-2013 23:01:21 ]
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130576201
Die discussie is niet zo lang geleden nog een keer gevoerd in het babytopic. Maar daar is niks uit gekomen
Lotte!
Noah!
pi_130576464
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Maar jij hebt niet een begin 2011 kindje, toch?
Ik heb een 26aug 2011 kindje dus een half jaar later idd. Dus hebben we niet zo heel lang samen gepost.

Die lijstjes heb het niet helemaal gevolgd waarom, maar ik dacht dat het wat te maken had dat er te vaak door modjes nog wat veranderd moest worden voor mensen die ineens bedachten het niet prettig te vinden dat hun kind in het lijstje stond ofzo. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben. De kalender moet ik zeggen kijk ik nooit in, is toch weer een extra handeling ofzo..
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:13:12 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130576862
Naja, in Z&G staat iedereen ook zonder problemen heel braaf in een lijstje, maar het zal vast aan mij liggen dat ik het niet snap ;).

Maar hillie, worden nu morgen je vliezen gebroken? Ik had even niet helemaal meegekregen wat je nou had besloten...
KuikenGuppy
pi_130578234
Ik snap het ook niet helemaal maar hier is het een en ander terug te lezen OUD / [OUD] FAQ en Feedbacktopic

Burdie ik had uiteindelijk toch besloten niet morgen m'n vliezen al te laten breken maar gewoon nog een keer te laten strippen. Dus dat wordt morgen ochtend gedaan. Als dat niet door zet dan vrijdag in het ziekenhuis inleiden dmv breken vd vliezen. Dit omdat ik toch in het ziekenhuis wil bevallen en zo toch nog een dag langer kan afwachten of m'n lichaam zelf niks in gang zet en er dus hopelijk meer klaar voor is. (En eigenlijk vond ik het gewoon een hele moeilijke keuze en wist het ook gewoon niet goed wat te kiezen)
pi_130578304
Even een vraagje.. sinds ze zwanger is, is mijn vrouw haar libido ook nogal drastisch gedaald.
Normaal in het begin?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:48:52 #111
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130578676
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef Trebo het volgende:
Even een vraagje.. sinds ze zwanger is, is mijn vrouw haar libido ook nogal drastisch gedaald.
Normaal in het begin?
Jup! En met een beetje pech blijft het het grootste deel van de zwangerschap ook weg.

Hier wel :'(.

--

Rest lees ik morgen bij! Trusten!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:53:45 #112
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130578940
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef Trebo het volgende:
Normaal in het begin?
Hier ook. Meneer is niet bijzonder blij, :@,maar aan mijn lijf even geen polonaise.
pi_130578989
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Hier ook. Meneer niet blij. :@ maar aan mijn lijf even geen polonaise.
Nou ben ik mooi klaar mee _O-

Gelukkig zegt ze wel dat ze me ook op een andere manier kan verwennen gelukkig ^O^
Maar ja..
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:57:47 #114
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130579125
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:54 schreef Trebo het volgende:

[..]

Nou ben ik mooi klaar mee _O-

Gelukkig zegt ze wel dat ze me ook op een andere manier kan verwennen gelukkig ^O^
Maar ja..
Ik heb me er ook al schuldig over gevoeld en tegen beter weten in geprobeerd toch n keer plezier te hebben, maar dat was echt een ramp. En die andere opties zijn t toch ook net niet voor hem. Mja. Ik kan er even niets aan doen, anders dan hopen dat t heul heul snel goed komt. Ik vind t zelf namelijk ook waardeloos, want weinig intiem contact zo.
pi_130579186
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ik heb me er ook al schuldig over gevoeld en tegen beter weten in geprobeerd toch n keer plezier te hebben, maar dat was echt een ramp. En die andere opties zijn t toch ook net niet voor hem. Mja. Ik kan er even niets aan doen, anders dan hopen dat t heul heul snel goed komt. Ik vind t zelf namelijk ook waardeloos, want weinig intiem contact zo.
Nouja, beter iets dan niets.. ik snap het ook wel. 1e keer zwanger dus er gebeuren allemaal nieuwe dingen met haar. Ik hou er bijvoorbeeld ook van om gewoon af en toe even aan haar borsten te zitten maar zelfs dat mag al niet meer ;(

;)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 00:17:34 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130579927
Hier kwam het wel weer terug in het tweede trimester (en flink ook :9).
Alleen orgasmes doen nu pijn :X.
KuikenGuppy
  donderdag 29 augustus 2013 @ 00:27:19 #117
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130580307
Mja, houd er maar rekening mee dat het lang kan duren voor het terug komt, dan kan het altijd meevallen. ^O^

Mwehhh, ik zou slapen en dat lukt niet..
pi_130580515
Hier ook nog steeds niet terug.. En van vorige keer weet ik dat ik er na de bevalling ook nog even niet aan hoefde te denken.. :P maar ik hoop dat het bij je vrouw eerder terug komt..

hier ook een gevalletje slapen wat niet lukt, en 'moet' er morgen ochtend ook nog eens op tijd mee uit om J klaar te maken voor kdv.. Kan. Daarna gelukkig nog wel even terug tot de vk komt..
pi_130584401
Hier wakker.. na de begrafenis van oma helemaal moe maar druk in hoofd en lig al uur wakker :(

Wat lastige beslissingen cwen en hil. Ik hoop dat jullie er vrede mee hebben en het zoveel verloopt zoals jullie hopen.

Fr fijn die kozijnen!

Ik zag verder mooie echo's en nieuwe zwangeren! Welkom!

Spewey, heb ik jou w update na gyn gemist?! Hoe is het en wat is het plan?

Ik moet straks ook naar het zkh, ook maar eens informeren wat het plan is nu met insuline spuitend etc. Wat overigens nog vies tegenvalt :'( het spuiten an sich niet; maar zit nog regelmatig te hoog en moet echt op de klok leven en hele dag bezig met eten, waarden prikken, spuiten etc.

Oh gotc ineens een stuit kindje?! Balen.. Hopelijk draait Bob snel terug. Had je er iets van gemerkt?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 05:21:47 #120
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130584413
Awww Jip :*. Was het wel een 'fijne' uitvaart?

Hoop dat ze in het ziekenhuis wat voor je kunnen betekenen qua spuiterij.
pi_130584414
Ja, was mooi afscheid en heb mijn eigen stukje ook voorgedragen! Wel fijn, zag er wel tegenop, hormonaal enzo :P

En wat maakt jou zo vroeg in de morgen wakker??
pi_130584473
Jip :* snap dat je hoofd er vol van is.. Fijn dat het iig een mooi afscheid was.
Hoop dat ze je in het zh wat kunnen helpen vwb het spuiten..

Hier alles gewoon nog rustig trouwens..
pi_130584542
Jipster logisch dat je hoofd er vol van zat. de hormonen er nog bij en het leven op de klok is ook niets. dikke knuf.

cwen hoe is het?
Hillie nog steeds rustig?

Peuter moet wennen aan d'r nieuwe kozijn die werd om 05:00 in paniek wakker.

vanmiddag ook naar het z-huis dit keer sta ik gewoon 10min later weer buiten.
pi_130584551
Cwen vandaag is de dag toch? succes!
pi_130584649
Cwen succes met het strippen. Hopelijk komt het op gang. Sowieso vind ik het ongelofelijk dat jij en Hillie al bijna 42 weken zwanger zijn. Lijkt me heel pittig.

Jipster nog gecondoleerd met je oma. Toch fijn dat je je stukje hebt voor kunnen dragen en dat het een mooie dienst was. :*

En nog over libido. Dat is bij mij nooit geen probleem geweest. Het is meer de polonaise aan je lijf. Alles voelt toch anders dan. Dus tijdens mijn vorige zwangerschap (en erna) nauwelijks sex gehad. Mijn man vond het niet erg gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')