Wat doe ik verkeerdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:48 schreef DJMomo het volgende:
Ja, red ik het ip prima op. Was of 4 / 5. Incl beddengoed en handdoeken.
Elke dag even strijken, ik moet er niet aan denken zeg!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder en schoonmoeder snappen ook niet dat ik niet elke dag was. Mijn schoonmoeder zegt ook dat ik elke dag even moet strijken. Nu zet mijn zij ook de wasmachine aan met 5 dingen ofzo en ik enkel als hij echt vol is. En in de droger gaan 2 wasmachines omdat ik niet alles in de droger stop kunnen de witte en donkere handdoeken er best tegelijk in vind ik.
Nu is wassen en strijken ook zo ongeveer het enige huishoudelijke wat ze doet. Dus tja dan zou ik het ook niet zo erg vinden denk ik. Ik heb ook geen hekel aan strijken als ik eenmaal bezig ben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:41 schreef Musique het volgende:
[..]
Elke dag even strijken, ik moet er niet aan denken zeg!
Ik ook niet hoor, maar ik strijk niet vaker dan 1 keer per week, meestal in het weekend. En daarna ben ik er ook wel weer klaar mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nu is wassen en strijken ook zo ongeveer het enige huishoudelijke wat ze doet. Dus tja dan zou ik het ook niet zo erg vinden denk ik. Ik heb ook geen hekel aan strijken als ik eenmaal bezig ben.
+ 1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:48 schreef Musique het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ik strijk niet vaker dan 1 keer per week, meestal in het weekend. En daarna ben ik er ook wel weer klaar mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ProjSkippy op 29-08-2013 12:02:16 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |