abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130588176
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:48 schreef DJMomo het volgende:
Ja, red ik het ip prima op. Was of 4 / 5. Incl beddengoed en handdoeken.
Wat doe ik verkeerd :D
pi_130588276
Ik doe nagenoeg uitsluitend alleen volle trommels. Mss is dat het verschil?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130588447
Hier ook alleen volle trommels :D

Handdoeken elke dag van het douche.
Mart ziet er elke dag als een beest uit (speelt graag buiten, prima!)
Honden..

En ik doe ook elke dag schonen kleding. Vooral nu, zweet ook al doe ik niets.

Mijn man brengt natuurlijk ook veel was mee op vrijdag. Dus in de weekenden wil ik ons was weg hebben, zodat zijn was gedaan kan worden en 's maandags weer mee. :)

En dan over enkele weken nog meer was doordat er een baby is (om ontopic te blijven hihi)
pi_130588653
Ok, ik douche niet elke dag, maar om de dag. Meer trekt mijn huid niet (eczeem). Vent wel elke dag, sjaak 3 keer pw. Dan idd altijd schone handdoeken.

Verder elke dag schone bovenkleding idd voor ons, broeken gaan wat langer mee (2/3 dagen tenzij vies natuurlijk). Sjaak ook elke dag schone kleding, zeker nu hij een slabweigeraar is ;)

en straks zullen er vast meer wasjes bij komen, met de hydrofielen die er doorvliegen (BOT)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130588679
Cwen, heel veel succes vandaag. Hopelijk valt het je mee in het ziekenhuis :*

Gevoelige borsten heb ik heel lang last van gehad. Snachts sliep ik met een sportbeha aan. En vriendje vond het prachtig dus die kneep er steeds in (nog steeds trouwens) dus die krijgt regelmatig een hens voor zijn kop *)
Hier minstens 4 wassen in de week....maar ik dacht dat het tegenwoordig niet meer uitmaakte wanneer je de was doet..? Was laatst iets over op tv iig.
pi_130588885
Hier een stuk of 10/12 rompers met korte mouw en 2 met lange mouw (november kindje)
2 is absoluut te weinig. En ik zou vooral met korte mouw nemen. lange mouw is niet heel handig voor kleine babytjes en zonder mouw is mischien toch te koud.

Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel wassen ik draai per week..geloof dat manlief het ook vaker doet als ik (zeker sinds ik zwanger ben) en dan komt mijn moeder op woensdag ook nog eens en die werkt ook wat was weg

Maar wij hebben elke dag schone bovenkleding en ondergoed voor mij, elke dag schone kleding voor dochter, en manlief elke dag schoonondergoed en om de 2 dgn schone kleding. En dan 3-5 handdoeken en washandjes per dag. Dus tja..redelijk wat was
pi_130588960
Hier heel veel rompers en van alle soorten wel iets.
Ik was ook enkel in het weekend normaal. Zit er nog in van toen we daltarief hadden. Ik heb max 4 wassen pw. Nu wat meer omdat ik ook de gordijnen ga wassen. Vriend douched elke dag ik om de dag. Elke dag schone bovenkleding en ondergoed. Broeken gaan van ons wat langer mee van ean niet meer.
pi_130588987
ah, ben toch niet de enige ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130589124
Mijn moeder en schoonmoeder snappen ook niet dat ik niet elke dag was. Mijn schoonmoeder zegt ook dat ik elke dag even moet strijken. Nu zet mijn zij ook de wasmachine aan met 5 dingen ofzo en ik enkel als hij echt vol is. En in de droger gaan 2 wasmachines omdat ik niet alles in de droger stop kunnen de witte en donkere handdoeken er best tegelijk in vind ik.
pi_130589185
Ik ga de wasmachine niet aan zetten voor een paar kleertjes.
Maar donker en lichte handdoeken doe ik niet samen wassen, dan worden de lichte toch grauw.
Verder heb ik een hekel aan strijken, gelukkig heeft m'n schoonmoeder gisteren de was weggestreken.
pi_130589204
Ik was de handdoeken wel apart maar stop ze wel samen in de droger.
pi_130589263
Ah, op die manier. ;)
pi_130589447
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder en schoonmoeder snappen ook niet dat ik niet elke dag was. Mijn schoonmoeder zegt ook dat ik elke dag even moet strijken. Nu zet mijn zij ook de wasmachine aan met 5 dingen ofzo en ik enkel als hij echt vol is. En in de droger gaan 2 wasmachines omdat ik niet alles in de droger stop kunnen de witte en donkere handdoeken er best tegelijk in vind ik.
Elke dag even strijken, ik moet er niet aan denken zeg! :D
pi_130589479
Ik strijk echt zelden en dat wil ik graag zo houden :+
pi_130589570
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:41 schreef Musique het volgende:

[..]

Elke dag even strijken, ik moet er niet aan denken zeg! :D
Nu is wassen en strijken ook zo ongeveer het enige huishoudelijke wat ze doet. Dus tja dan zou ik het ook niet zo erg vinden denk ik. Ik heb ook geen hekel aan strijken als ik eenmaal bezig ben.
pi_130589577
Hier zon 3a4 wassen in de week denk ik. Soms verspreid soms vlak achter elkaar, net hoe het uit komt. In principe ook alleen maar volle trommels. Uitzondering daar gelaten als ik denk dat ik vlekken heb die ik er moeilijk uit krijg anders gaat het de zelfde dag nog aan en als ik dan net gewassen heb kan het zijn dat ik maar een klein beetje heb. Maar goed dat is ook niet eens in de twee maanden..

Hier vk net geweest. Weer gestript al heb ik er deze keer helemaal niets van gevoeld. Ze gaf aan dat de situatie daar binnen nog niet veranderd was, bmm nog niet helemaal verweekt en dat was toch wel nodig voor een bevalling. Heb het idee dat ze niet verwacht dat het zelf nog aan de gang gaat. Ik ook niet trouwens ;)

Sinds een uur ofzo wel erg zenuwachtig in eens weet niet precies waarom, maar denk omdat het toch wel erg dicht bij komt..

Vk gaf aan dat als het vannacht zou beginnen en ik morgenochtend nog niet bevallen was dat ze het waarschijnlijk niet zelf mochten blijven begeleiden maar me over moesten dragen, maar dat was iets om dan te bekijken zei ze. Ach komt toch wel goed.

Ik maak er vandaag iig een relax dagje van met wat series om te kijken (en een klein boodschapje dadelijk)
pi_130589619
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:46 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Nu is wassen en strijken ook zo ongeveer het enige huishoudelijke wat ze doet. Dus tja dan zou ik het ook niet zo erg vinden denk ik. Ik heb ook geen hekel aan strijken als ik eenmaal bezig ben.
Ik ook niet hoor, maar ik strijk niet vaker dan 1 keer per week, meestal in het weekend. En daarna ben ik er ook wel weer klaar mee.
pi_130589622
ik O+ strijken.

Nou ben benieuwd hillie. Bekijk het maar zo, die baby komt er heus wel aan! Van het weekend is ie er vást!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130589650
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:48 schreef Musique het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor, maar ik strijk niet vaker dan 1 keer per week, meestal in het weekend. En daarna ben ik er ook wel weer klaar mee.
+ 1
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:50:56 #171
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130589692
Strijken? Zo goed als nooit, of VL moet het een heeeeel bijzondere gelegenheid vinden waar ik niet in kreukels heen kan. Zulk stom werk dat strijken...

Vandaag 18 weken! *O*

Kom er net achter dat schoonzus vandaag 28 weken is en zusje vandaag 38 weken. _O- 8)7
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:52:10 #172
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130589726
Huuuuuuu, mijn buik is vierkant! En ik kan de kleine 'zien' liggen.

Het staat wel strak zeg! :X
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:57:09 #173
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130589858
En nu nog even een uitgebreidere reactie:

Bubs :*. Hoop dat rust nemen etc. een beetje gaat lukken.

--

Klaproos, wat een rotnieuws.. ik word er akelig van.

--

Linda 2 meisjes. Shoppennnn!

--

Musique, wat een denderende horken ook weer daar.. Gelukkig heb je mazzel met je huisarts, maar blehhhh..

--

Cwen, succes!

--

Aisly: ik had het de eerste weken ook. Auw, bij alles. Zelfs bij het dragen van strakke shirtjes. Na een paar weken werd het minder.

Gefeliciteerd met je man trouwens!

--

En strijken..? Dat doe ik dus eigenlijk nooit. Ik ben nog altijd bang dat ik een gat ga branden in m'n lievelingsdingen ofzo. Daarom doet vriend het, maar ik denk dat dat ook maar eens in de maand is.

Ik ben een watje :').

Oh en gisteren ben ik even wezen babysnuffelen bij Hilzillah! D'awwwwwwwwwwww, ik rammel de mijne er keihard uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door ProjSkippy op 29-08-2013 12:02:16 ]
pi_130589906
Skip, ja, gek he? Had dat de laatste weken met regelmaat!

Wassen 2x per week, strijken doe ik zelf niet :D. Wassen zal wel omhoog gaan, strijken niet ;)

Hillie, wel jammer maar klinkt bekend! Misschien toch nog? En zouden ze je dan overdragen aan de klinisch verloskundige?

Hier nu pilletje ingebracht gekregen en sindsdien continue menstruatiekramp. Er gebeurt iets!
Home is where the O+ is...
pi_130589951
Spannend Cwen!
♥ J & S
pi_130589970
Cwen zet hem op.
Hillie ik ga duimen dat er toch nog iets gaan gebeuren vandaag en of vannacht.
Ik moet straks naar het z-huis en ik laat mijn tas thuis. M.a.w. Ik ga gewoon weer naar huis hoop ik. BD was vanmorgen meer dan prima.
pi_130590009
spannend Cwen!

foto skips!

En strijken doe ik niet aan.

Ik vindt het trouwens maar niks dat beeb ineens minder (fel) beweegt sinds het weekend. ik voel dr wel dus ik weet ook wel dat er niks aan de hand is en ze waarschijnlijk gewoon minder ruimte heeft, maar toch maakt het me zenuwachtig. Zo stom!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:12:10 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130590287
Wassen..ik denk 4 per week. Scheelt dat Yur 4 à 5 keer per week sport (elke keer schoon setje) en we douchen sowieso elke dag, maar op sportdagen dus wel meerdere keren en elke keer een schone handdoek :) En na elke douchebeurt schoon ondergoed. Bovenkleding gaat iets langer mee :P
Dusja, vaak wassen :D Inclusief alle kleuren handdoeken gemengd.

Strijken, bah. Doe wel de overhemden+broeken van Yur, maar van mij hoeft het allemaal niet zo. :r

Cwen, succes spannend! *O* Je gaat gewoon je meisje ontmoeten O+
pi_130590347
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:58 schreef Cwen het volgende:
Skip, ja, gek he? Had dat de laatste weken met regelmaat!

Wassen 2x per week, strijken doe ik zelf niet :D. Wassen zal wel omhoog gaan, strijken niet ;)

Hillie, wel jammer maar klinkt bekend! Misschien toch nog? En zouden ze je dan overdragen aan de klinisch verloskundige?

Hier nu pilletje ingebracht gekregen en sindsdien continue menstruatiekramp. Er gebeurt iets!
Yeah!! Go go go! Hoop zó dat het nu door gaat zetten!!
pi_130590432
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:46 schreef hilliebillie het volgende:
Hier zon 3a4 wassen in de week denk ik. Soms verspreid soms vlak achter elkaar, net hoe het uit komt. In principe ook alleen maar volle trommels. Uitzondering daar gelaten als ik denk dat ik vlekken heb die ik er moeilijk uit krijg anders gaat het de zelfde dag nog aan en als ik dan net gewassen heb kan het zijn dat ik maar een klein beetje heb. Maar goed dat is ook niet eens in de twee maanden..

Hier vk net geweest. Weer gestript al heb ik er deze keer helemaal niets van gevoeld. Ze gaf aan dat de situatie daar binnen nog niet veranderd was, bmm nog niet helemaal verweekt en dat was toch wel nodig voor een bevalling. Heb het idee dat ze niet verwacht dat het zelf nog aan de gang gaat. Ik ook niet trouwens ;)

Sinds een uur ofzo wel erg zenuwachtig in eens weet niet precies waarom, maar denk omdat het toch wel erg dicht bij komt..

Vk gaf aan dat als het vannacht zou beginnen en ik morgenochtend nog niet bevallen was dat ze het waarschijnlijk niet zelf mochten blijven begeleiden maar me over moesten dragen, maar dat was iets om dan te bekijken zei ze. Ach komt toch wel goed.

Ik maak er vandaag iig een relax dagje van met wat series om te kijken (en een klein boodschapje dadelijk)
Ik vind het zo knap dat je nog zo "zen" bent Hillie! En nog zo goed op de been ook! Gewoon even een middagje eruit terwijl je overtijd loopt. Petje af ^O^

dat waren heel veel zo's in twee regels zie ik nu
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:17:30 #181
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130590447
Succes Cwen!
Was je nou nog thuis of in het zh?
pi_130590625
Zet 'm op Cwen! *O*
pi_130590709
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:16 schreef Musique het volgende:

[..]

Ik vind het zo knap dat je nog zo "zen" bent Hillie! En nog zo goed op de been ook! Gewoon even een middagje eruit terwijl je overtijd loopt. Petje af ^O^

dat waren heel veel zo's in twee regels zie ik nu
Het scheelt denk ik wel dat ik me al vanaf het begin heb ingesteld op 42 weken. En er even tussenuit vind ik zelf wel fijn want van alleen maar binnen zitten wordt je ook maar gaar (en wachten lijkt langer te duren..)

Cwen wat fijn dat het pilletje iets lijkt te doen! Hopelijk zet het snel door en heb je vandaag je kleintje nog in je armen O+

Ferrari wat fijn dat je bloeddruk gewoon goed was vanmorgen en groot gelijk dat je je tas thuis laat! Die ga je nog láááng niet nodig hebben :Y
Hoe voel je je verder?
pi_130590981
oei, het begin is er cwen! go go go!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130591368
Zet hem op Cwen, nog even wachten op je kleintje :%
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:50:40 #186
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130591395
Go Cwen gooooo! Druut met die mini! Tijd om te knuffelen O+

Even een jompel voor Fr. Haar mooie bloeddruk. *O*

Ik ben nog steeds een beetje 'hm :{ ' door t nieuws van gisteren. T doet m'n hormonen geen goed! En toen ik me plots besefte dat m'n voorgevel lang zo lastig niet meer is, werd ik er helemaal een beetje sippig van. Ik wou dat ik beeb al kon voelen of dat ik een angelsound had voor dit soort momenten. :N

/einde aanstelleritis
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:54:22 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130591509
Kim :*
KuikenGuppy
pi_130591581
FR, groot gelijk! Je bent straks gewoon weer thuis!

NoBoNo, toch ziekenhuis. Niet leuk, maar het zij zo.

Bla, als je twijfelt, gewoon laten checken he?
Home is where the O+ is...
pi_130591713
KP ik snap je helemaal. Mijn boezem wordt ook wat minder gevoelig. Voor de man wel fijn want dan komt er misschien toch ooit nog sex deze 9 maanden. :D Mijn tepels deden zo'n pijn, zelfs afdrogen deed soms pijn.

En ik snap wel dat het nieuws van gisteren er even flink in hakt. :*

Cwen en Hillie succes vandaag.
pi_130591910
knuffie voor kim.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:07:35 #191
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130591938
En nou ben ik gisteren ook nog m'n vitamines nog vergeten :'( jeetje wat een irrationele geit.

Nik, ti's wel fijn om te horen dat jouw lijf hetzelfde doet :@ :*

Het komt ook allemaal wel goed, maar pff. Af en toe!

Oh, en jullie zijn lief :* O+
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:13:07 #192
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130592098
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:24:49 #193
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130592550
Kim :* Zulk nieuws heeft idd een impact op je, of je het nou wil of niet. En hormonen helpen daar helaas niet bij..
En wb gevoelige borsten, bij mij nam dat ook ineens af rond 10-11 weken.
Hoe dan ook, dikke knuf! Die periode tussen eerste echo's en wat voelen is een soort niemandsland, enorm frustrerend :*
pi_130592553
quote:
18s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:07 schreef Kimpossible het volgende:
En nou ben ik gisteren ook nog m'n vitamines nog vergeten :'( jeetje wat een irrationele geit.

Nik, ti's wel fijn om te horen dat jouw lijf hetzelfde doet :@ :*

Het komt ook allemaal wel goed, maar pff. Af en toe!

Oh, en jullie zijn lief :* O+
Als het heel erg wordt, kun je dan niet een pretecho laten doen? Of idd een Angelsounds lenen? Maar die mooie bol van jou zit er ook niet zonder reden natuurlijk :*

Ik vergeet ook wel eens mijn vitaminen, omdat je ze twee keer per dag moet nemen en ik normaal altijd gewend was aan 1x per dag, maar als je gewoon goed eet maakt dat toch niet zo heel veel uit? Oh, ik zie dat Davitamon Mama maar 1x per dag hoeft. Ik ga wisselen :)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:30:46 #195
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130592772
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef Dot. het volgende:

[..]

Als het heel erg wordt, kun je dan niet een pretecho laten doen? Of idd een Angelsounds lenen? Maar die mooie bol van jou zit er ook niet zonder reden natuurlijk :*

Ik vergeet ook wel eens mijn vitaminen, omdat je ze twee keer per dag moet nemen en ik normaal altijd gewend was aan 1x per dag, maar als je gewoon goed eet maakt dat toch niet zo heel veel uit?
5 september mogen we voor de nekplooimeting, dus die echo komt wel vlug! Gelukkig.

Ik weet, rationeel, dat die onzekerheid op niets gebaseerd is, maar emotioneel reageer je daar dan toch anders op. Die onzekerheid is heel naar, maar ja, ik moet er toch maar mee om leren gaan, want die mini moet nog 6 maanden achter gesloten deuren blijven. De controlfreak in mij wil van alles, maar dat is hierop gewoon niet van toepassing.

Met hoeveel weken ongeveer zijn jullie je kleintjes gaan voelen? Ik denk dat dat veel rust geeft.
pi_130594240
Net weer een collega die vroeg of alles wel goed ging, want ik zag er zo moe en sip uit :X Maandag is mn leidinggevende er weer, dan mag het wereldwijd en snapt iedereen waarom ik er uit zie als een zombie en werkdagen maak van 6-7 uur :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:08:20 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130596402
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:30 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

5 september mogen we voor de nekplooimeting, dus die echo komt wel vlug! Gelukkig.

Ik weet, rationeel, dat die onzekerheid op niets gebaseerd is, maar emotioneel reageer je daar dan toch anders op. Die onzekerheid is heel naar, maar ja, ik moet er toch maar mee om leren gaan, want die mini moet nog 6 maanden achter gesloten deuren blijven. De controlfreak in mij wil van alles, maar dat is hierop gewoon niet van toepassing.

Met hoeveel weken ongeveer zijn jullie je kleintjes gaan voelen? Ik denk dat dat veel rust geeft.
Heel herkenbaar, Kim. Je denkt met 12 weken wel het ergste qua onzekerheid gehad te hebben, maar daarna komt er voor mijn idee echt zo'n "en nu?"-gevoel... je voelt de baby niet, ziet de baby niet, je klachten nemen af, buik is nog geen toeter (en voor mijn gevoel lijkt die uberhaupt nauwelijks te groeien -O-)... ik zit soms halve avonden met gesloten ogen op de bank, te proberen of ik baby al voel, maar tevergeefs. Ik zou echt gek geworden zijn zonder mijn angelsouds :@ (en soms luister ik even, en geeft die kleine ineens een rotschop tegen dat ding aan, en dan denk ik: HOE kan het dat ik dit niet voel?!)

Mijn schoonzusje voelde voor het eerst haar meisje 'kriebelen' met 16 weken, hoewel ze pas een week later realiseerde dat het de baby was ;).
Maandag heb ik een pret-echo, ik ga vragen of ze daarop kunnen zien hoe de placenta ligt, want als die aan de voorkant ligt, duurt het denk ik nog wel ff voordat ik getrappel voel... dan kan ik me daarop instellen. (Dat de placenta met 11 weken bovenin lag, zegt niks over nu, toch?)
KuikenGuppy
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:16:44 #198
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130596732
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:30 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Achteraf met 14 weken al maar dat realiseerde ik me pas een paar weken later. Met 18 weken wist ik het écht zeker (vlak daarvoor, als in 10 minuten, had ik hier nog lopen klagen dat ik niks voelde en de rest allemaal wel :'), herkenbaar dus je gevoel). Mijn placenta lag trouwens voor.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:24:05 #199
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130597010
Mijn placenta ligt ook voor.. ik kreeg de eerste kick bij 16 weken :).
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:26:45 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130597105
Gewoon terwijl je bezig was met iets heel anders, of terwijl je heel geconcentreerd op de bank zat te voelen? :')
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')