Mevrouw Frasier ?quote:
Wie zijnquote:and
are fictional characters in an English nursery rhyme and in Lewis Carroll's Through the Looking-Glass, and What Alice Found There. Their names may have originally come from an epigram written by poet John Byrom. The nursery rhyme has a Roud Folk Song Index number of 19800. The names have since become synonymous in western popular culture slang for any two people who look and act in identical ways, generally in a derogatory context.
yepyepquote:
Wat?quote:of Unguja is een eiland aan de oostkust van Afrika, dat deel uitmaakt van Tanzania, het nabijgelegen eiland Pemba wordt vaak gerekend als behorend bij
. Samen met het eiland Mafia worden ze soms de Specerijeneilanden genoemd, hoewel die term vaker wordt gebruikt voor de Molukken. Het eiland heeft een oppervlakte van 1554 km². In 1994 werd het aantal inwoners geschat op 800.000. De belangrijkste stad, tevens het economisch centrum, is
met zijn vrijhaven en historische binnenstad Stone Town.
yepyepquote:
quote:
En even een quote ter herinnering.quote:
quote:
Is het ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef Mark het volgende:
Ziet er een beetje Brits uit, geen idee
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef Mark het volgende:
Zoveel aanknopingspunten en ze zeggen me geen van allen wat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef nightcowboy het volgende:
Ben even weg.Nog nooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Wel van gehoord als term voor Los Angeles, maar bracht het niet in verband met die andere dingen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef Mark het volgende:
Ook gespiekt, denk niet dat ik dat ooit ging raden
Snel en goed.quote:
quote:
quote:De uitdrukking "de mammon dienen" betekent in de Nederlandse taal: "".
Stand AKQ # 2959:quote:
Jepquote:
Rockpalastquote:
Is het toeval dat ik die vraag afgelopen maandag ook in de pubquiz kreeg?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:34 schreef lubje25 het volgende:
Bad to the bone is een nummer van wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben weg
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Ook gespiekt en o ja bij mij. Had wel enigszins zoiets in m'n hoofd, maar als ik gegokt had leek het er zeker niet genoeg op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Gespiekt en kan me hem niet herinneren.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:13 schreef Mark het volgende:
Was een hielenlikker van mevrouw Ooievaar.
W.......Oh-Jaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben weg
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
toeval jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is het toeval dat ik die vraag afgelopen maandag ook in de pubquiz kreeg?
Hij kwam langs op Arrow classic rock.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:00 schreef Mark het volgende:
Of lubje zit herhalingen van Married with Children te kijken, daar kwam hij geregeld langs
quote:
Yepquote:
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:45 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Op z'n Lingo's.
Je hebt bijna alle letters goed, alleen moeten er meer letters bij.
Ik gaat weer even aan het werk.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:18 schreef lubje25 het volgende:
The Black Album? Enige dat ik ken van Metallica
Zit nu een andere film van m te kijkenquote:
Dat vergeet ik altijdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:31 schreef Greenpeas het volgende:
Wie is de vader van Angelina Jolie?
John Voigt ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:31 schreef Greenpeas het volgende:
Wie is de vader van Angelina Jolie?
Moggel tongquote:
Woefdramquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Mark het volgende:
Welk personage in de Fabeltjeskrant had een ooglapje?
Officieel heet die gewoon Metallica, niet The Black Albumquote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:18 schreef lubje25 het volgende:
The Black Album? Enige dat ik ken van Metallica
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:08 schreef tong80 het volgende:
John Voigt speelde één van de 2 hoofdrollen in Runaway Train. Wie was de andere acteur ?
Eric Robertsquote:
metamorfose?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Met welke term uit het Grieks wordt de verandering van een larve in een volwassen insect aangeduid?
quote:
quote:Eenof mijnwerker is een persoon die werkzaam is in de mijnbouw, bijvoorbeeld in een kolenmijn of een goudmijn.
Volgens mij is mijn antwoord goed..., dus de volgende vraag....quote:
Excuus, lunch...quote:
van nogiets, kan er niet op komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef tomtomaat het volgende:
(Den Helder, 9 augustus 1942) is een Nederlands zakenman die in de jaren tachtig grondstoffen voor chemische wapens verkocht aan het Irak van Saddam Hoessein. Op 8 mei 2007 werd hij veroordeeld tot zeventien jaar cel wegens medeplichtigheid aan oorlogsmisdaden.
Wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:For Your Eyes Only is het themanummer van de twaalfde James Bond film For Your Eyes Only. Het nummer wordt gezongen door de zangeres.
(Wolters) Noordhoffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom zo nog wel ff kijken hier.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef lubje25 het volgende:
Moet aan de arbeid voor de zekerheid het antwoord in een spoiler:Moet weg. Sjohn en Sjohn zou Sjoop zeggen namens Koot en bie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom zo nog wel ff kijken hier.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:15 schreef pipster het volgende:
Ik ga voor Mollema, volgens mij stond hij ook even bovenaan twee jaar geleden.
quote:Bijlijkt een dier of plant op een ander dier of plant, veel meer dan door toeval, levenswijze en gezamenlijke afstamming verwacht mocht worden. Een van beide soorten bootst de andere soort na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef pipster het volgende:
Daar ik zo op de fiets spring....Pure DaDaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij heet dat mimicryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:
Nerd!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:53 schreef Mark het volgende:
Volgens mij was hij als zichzelf in Off Centre te zien, zal daar wel zijn blijven hangen
Metal, aangezien jij het vraagtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:55 schreef Mark het volgende:
Het is een extravagante zanger, voorheen bij een Grote Band en nu weer terug
ACDC?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:59 schreef Mark het volgende:
Nee, geen metal, bekende (hard)rockband met Nederlandse invloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Stand AKQ # 2959:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:19 schreef tong80 het volgende:
Van Halen....denk ik....dan moet DLR...David Lee Roth zijn.
Goeiemorgen.
Stand AKQ # 2959:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:37 schreef Mark het volgende:
Ageerde tegen de strenge wetgeving voor illegalen
Excuses.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:57 schreef Mark het volgende:
Klopt inderdaad, maar dan moet je wel een nieuwe stellen, tong! BoL heeft je zelfs gequote!
Wat heb jij met stripfiguren de laatste tijd ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:40 schreef Mark het volgende:
Hoe heet de vriend van Clarabella uit de Donald Duck?
Dat heb ik altijd al gehadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heb jij met stripfiguren de laatste tijd ?
Tescoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |