Stand AKQ # 2959:quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:15 schreef pipster het volgende:
Ik ga voor Mollema, volgens mij stond hij ook even bovenaan twee jaar geleden.
quote:Bijlijkt een dier of plant op een ander dier of plant, veel meer dan door toeval, levenswijze en gezamenlijke afstamming verwacht mocht worden. Een van beide soorten bootst de andere soort na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef pipster het volgende:
Daar ik zo op de fiets spring....Pure DaDaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
volgens mij heet dat mimicryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:
Nerd!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:53 schreef Mark het volgende:
Volgens mij was hij als zichzelf in Off Centre te zien, zal daar wel zijn blijven hangen
Metal, aangezien jij het vraagtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:55 schreef Mark het volgende:
Het is een extravagante zanger, voorheen bij een Grote Band en nu weer terug
ACDC?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:59 schreef Mark het volgende:
Nee, geen metal, bekende (hard)rockband met Nederlandse invloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |