Woefdramquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Mark het volgende:
Welk personage in de Fabeltjeskrant had een ooglapje?
Stand AKQ # 2959:quote:
Officieel heet die gewoon Metallica, niet The Black Albumquote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:18 schreef lubje25 het volgende:
The Black Album? Enige dat ik ken van Metallica
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:08 schreef tong80 het volgende:
John Voigt speelde één van de 2 hoofdrollen in Runaway Train. Wie was de andere acteur ?
Eric Robertsquote:
metamorfose?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Met welke term uit het Grieks wordt de verandering van een larve in een volwassen insect aangeduid?
quote:
quote:Eenof mijnwerker is een persoon die werkzaam is in de mijnbouw, bijvoorbeeld in een kolenmijn of een goudmijn.
Volgens mij is mijn antwoord goed..., dus de volgende vraag....quote:
Excuus, lunch...quote:
van nogiets, kan er niet op komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef tomtomaat het volgende:
(Den Helder, 9 augustus 1942) is een Nederlands zakenman die in de jaren tachtig grondstoffen voor chemische wapens verkocht aan het Irak van Saddam Hoessein. Op 8 mei 2007 werd hij veroordeeld tot zeventien jaar cel wegens medeplichtigheid aan oorlogsmisdaden.
Wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:For Your Eyes Only is het themanummer van de twaalfde James Bond film For Your Eyes Only. Het nummer wordt gezongen door de zangeres.
(Wolters) Noordhoffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom zo nog wel ff kijken hier.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef lubje25 het volgende:
Moet aan de arbeid voor de zekerheid het antwoord in een spoiler:Moet weg. Sjohn en Sjohn zou Sjoop zeggen namens Koot en bie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom zo nog wel ff kijken hier.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |