Stand AKQ # 2959:quote:
Rockpalastquote:
Is het toeval dat ik die vraag afgelopen maandag ook in de pubquiz kreeg?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:34 schreef lubje25 het volgende:
Bad to the bone is een nummer van wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben weg
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Ook gespiekt en o ja bij mij. Had wel enigszins zoiets in m'n hoofd, maar als ik gegokt had leek het er zeker niet genoeg op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Gespiekt en kan me hem niet herinneren.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:13 schreef Mark het volgende:
Was een hielenlikker van mevrouw Ooievaar.
W.......Oh-Jaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben weg
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
toeval jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is het toeval dat ik die vraag afgelopen maandag ook in de pubquiz kreeg?
Hij kwam langs op Arrow classic rock.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:00 schreef Mark het volgende:
Of lubje zit herhalingen van Married with Children te kijken, daar kwam hij geregeld langs
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |