Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Kom dan, ik bijt je kapotquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Denk dat ik maar lijfstraffen ga invoeren hier ipv notes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Heloefjequote:
Hihihiiquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:43 schreef Dqod het volgende:
Goeie TT.. Dat mag even gezegd worden
[..]
Kom dan, ik bijt je kapot
Ik haat jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]oehhh bang hoor
ik zet wel even een kaakklem bij je op
Waar?quote:
Trustequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:47 schreef Dqod het volgende:
Nee grapje, hou van jullie.. Maar als ik bloed wil, dan neem ik dat.. Ain't nobody stoppin' me, bisjes
Maar nu zal ik braaf gaan slapen, kusjekroel gr gr :$![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik haat je
Direct weer zo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:17 schreef rival het volgende:
Willen jullie je ook weleens in 2en delen zodat je dan met je leuke helft de stomme helft in elkaar kan beuken? Of ben ik de enige met die kronkels?
Dat las ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
De rest heeft gewoon geen leuke helft joh
Jij bent gewoon helemaal leuk!!quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:17 schreef rival het volgende:
Willen jullie je ook weleens in 2en delen zodat je dan met je leuke helft de stomme helft in elkaar kan beuken? Of ben ik de enige met die kronkels?
Dit dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent gewoon helemaal leuk!!![]()
Werkt het?![]()
Je kan toch ook een raampje open zetten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:23 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga ff boodschappen doen![]()
haal ik meteen wat fris in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan toch ook een raampje open zetten?ik bedoel jus dórangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan ik weer wodka jus maken
Viel Spass!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan ga ik seizoen 1 van 23 Jump Street kijken![]()
Doei doei minions![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
zon, waar?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag maar eens naar het strand gaan denk ik, beetje van zonnetje genieten vanmiddag
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die eerst scheen maar nu niet meer
quote:
Ah, das ook makkelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Lekker dubbelzinnig Iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
die TT doet het hem bij jullie hè
ik snap echt niet wat vrouwen daar in zienquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat vrouwen daar in zien
Dat snap ik bij veel mannen niet (mezelf inclusief)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad, met z'n zwerverlook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow, dat heb ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, met z'n zwerverlook.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, met z'n zwerverlook.
hoe is het met je chick?quote:
Ik snap sowieso niet wat vrouwen in mannen zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon, ik moet haar nog een keer vragen maar het voelt awkwardquote:
Hahahahahahahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:54 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat vrouwen in mannen zien.
Zijn jullie al op date geweest? hoe was dat gegaan? en hoe afgelopen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon, ik moet haar nog een keer vragen maar het voelt awkward
Kwa innerlijk snap ik het wel, maar kwa uiterlijk ook niet neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:54 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat vrouwen in mannen zien.
ik ook niet en ik ben toch niet 100% van de vrouwen dus blijkbaar zijn ze wel heeeeeeel liefquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Kwa innerlijk snap ik het wel, maar kwa uiterlijk ook niet nee
Nee, ze kon toen niet, maar gaf wel aan geinteresseerd te zijn om een andere keer te gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn jullie al op date geweest? hoe was dat gegaan? en hoe afgelopen?
JD in 21 jump street was behoorlijk fijn hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, frambozen mogen welquote:
Eng hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, ze kon toen niet, maar gaf wel aan geinteresseerd te zijn om een andere keer te gaanhence, 2e keer vragen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil er 958473634854quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen gaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trots op mijn FOK!mama
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik heb geen gaatjesIk ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Somsquote:
Hjb, manoreximan ;squote:
Grapje, kusjequote:
Ja maargoed ik ga morgen gewoon mijn ego weggooienquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Stom he!
Want als je haar niet zo leuk vond was het appeltje eitje toch?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja maargoed ik ga morgen gewoon mijn ego weggooien
Ik heb geen gaatjesGoedzo!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag er zijn hoor, met je figuurtjequote:
Wauw.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je mag er zijn hoor, met je figuurtje
Makkelijk gezegd he, tot je morgen weer aan haar denktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja maargoed ik ga morgen gewoon mijn ego weggooien
ik zie haar morgen gewoon weer de hele dagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd he, tot je morgen weer aan haar denkt
Ik train al maanden, bloed zweet en tranen, alles voor dit moment. En het was het waardquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou een rib overhebben om dat van haar te horen
goed bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik train al maanden, bloed zweet en tranen, alles voor dit moment. En het was het waard
Zo, dat ook achter de rug, tijd om dik te worden.
Hihihi lobiquote:
Wat :$quote:
met zenuwen in je lijfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zie haar morgen gewoon weer de hele dag
Ik vind m leuk en ik wil dat wanneer ik iets installeerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:32 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wilde ik gewoon delen met je want ik moest echt wel giechelen door dat plaatje.
Gastquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
Ik train al maanden, bloed zweet en tranen, alles voor dit moment. En het was het waard
Zo, dat ook achter de rug, tijd om dik te worden.
quote:
Is toch normaal, heb ik ook altijd met dat soort dingen hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]ik word er juist druk van
![]()
ik lijk wel een idioot![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]ik word er juist druk van
![]()
ik lijk wel een idioot![]()
maar het is toch niet normaal..... er lopen zoveel mensen om je heen.. nergens last van.... en dan ineens wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is toch normaal, heb ik ook altijd met dat soort dingen hoor
Als je iemand leuk vindt (of iets, for that matter) dan is het vrij normaal dat je druk en/of zenuwachtig wordt.. Aangezien je lichaam van die leuke stofjes aanmaakt enzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
maar het is toch niet normaal..... er lopen zoveel mensen om je heen.. nergens last van.... en dan ineens wel.
het is stom
en dat is toch stom. je lichaam moet iets aanmaken waardoor je je onoverwinnelijk voelt op zo'n moment. dat zou toch beter werkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vindt (of iets, for that matter) dan is het vrij normaal dat je druk en/of zenuwachtig wordt.. Aangezien je lichaam van die leuke stofjes aanmaakt enzo
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is toch normaal, heb ik ook altijd met dat soort dingen hoor
het is heel stomquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
maar het is toch niet normaal..... er lopen zoveel mensen om je heen.. nergens last van.... en dan ineens wel.
het is stom
na een paar jaar krijg je andere stofjes en ook niet meer zo veel stofjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als het goed is heb jij al stofjes
zoek een nieuw iemand waar je wel stofjes mee krijgtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
na een paar jaar krijg je andere stofjes en ook niet meer zo veel stofjes
nou dat is het me ook weer niet waardquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zoek een nieuw iemand waar je wel stofjes mee krijgt
ik wil wel nieuwe slofjes jaquote:
ze zijn lelijk ja, maar comfi!quote:
quote:
dan neem je een kleine, krijg je ook veel stofjes vanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat is het me ook weer niet waard
kinderenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
dan neem je een kleine, krijg je ook veel stofjes van
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
dan neem je een kleine, krijg je ook veel stofjes van
goed bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is het me zeker niet waard!
dan ga ik nog liever vreemd
ik bedoelde alleen maar aan te geven hoe graag ik geen kind wilquote:
weet je hoe leuk kinderen zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde alleen maar aan te geven hoe graag ik geen kind wil
Kon je het niet ophouden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik iets gemist? Moest even een poepluier verschonen
als ze van jezelf zijn kun je ze corrigerenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind kinderen heel leuk ja,
zolang ze maar niet van mij zijn
doe ik nu ook hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ze van jezelf zijn kun je ze corrigeren
ik nietquote:
Het is ook maar beter dat Fok! autisten niet in aanraking met kinderen komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kom niet zoveel in contact met kinderengelukkig
zekersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is ook maar beter dat Fok! autisten niet in aanraking met kinderen komen.
Ligt ook wel aan het kind.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind kinderen heel leuk ja,
zolang ze maar niet van mij zijn
Ik ken maar 1 kind waarvan ik denk: met jou zou ik eventueel wel kunnen levenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 kind waarvan ik denk: met jou zou ik eventueel wel kunnen leven
maar goed ik heb haar nog nooit langer dan een uur of 8 aan 1 stuk gezien en als dat wel zo was zou ze het vast ook verknallen
Ben jij een new age ouder?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar ik heb 2 geweldige kinderen (wat elke ouder zegt)
Die heb ik ook....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar ik heb 2 geweldige kinderen (wat elke ouder zegt)
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben jij een new age ouder?
hij zegt ´me vader´quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar reiki ik hem ook voor in elkaar, ookal is ie pas 4
Jij bent er zelf nog 1quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is het me zeker niet waard!
dan ga ik nog liever vreemd
Nee maar mijne hebben manierenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hebben we dezelfde kinderen?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |