quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat vrouwen daar in zien
Dat snap ik bij veel mannen niet (mezelf inclusief)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad, met z'n zwerverlook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow, dat heb ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, met z'n zwerverlook.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, met z'n zwerverlook.
hoe is het met je chick?quote:
Ik snap sowieso niet wat vrouwen in mannen zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon, ik moet haar nog een keer vragen maar het voelt awkwardquote:
Hahahahahahahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:54 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat vrouwen in mannen zien.
Zijn jullie al op date geweest? hoe was dat gegaan? en hoe afgelopen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon, ik moet haar nog een keer vragen maar het voelt awkward
Kwa innerlijk snap ik het wel, maar kwa uiterlijk ook niet neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:54 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat vrouwen in mannen zien.
ik ook niet en ik ben toch niet 100% van de vrouwen dus blijkbaar zijn ze wel heeeeeeel liefquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Kwa innerlijk snap ik het wel, maar kwa uiterlijk ook niet nee
Nee, ze kon toen niet, maar gaf wel aan geinteresseerd te zijn om een andere keer te gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn jullie al op date geweest? hoe was dat gegaan? en hoe afgelopen?
JD in 21 jump street was behoorlijk fijn hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, frambozen mogen welquote:
Eng hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, ze kon toen niet, maar gaf wel aan geinteresseerd te zijn om een andere keer te gaanhence, 2e keer vragen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil er 958473634854quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen gaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trots op mijn FOK!mama
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik heb geen gaatjesIk ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Somsquote:
Hjb, manoreximan ;squote:
Grapje, kusjequote:
Ja maargoed ik ga morgen gewoon mijn ego weggooienquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Stom he!
Want als je haar niet zo leuk vond was het appeltje eitje toch?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja maargoed ik ga morgen gewoon mijn ego weggooien
Ik heb geen gaatjesGoedzo!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag er zijn hoor, met je figuurtjequote:
Wauw.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je mag er zijn hoor, met je figuurtje
Makkelijk gezegd he, tot je morgen weer aan haar denktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja maargoed ik ga morgen gewoon mijn ego weggooien
ik zie haar morgen gewoon weer de hele dagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd he, tot je morgen weer aan haar denkt
Ik train al maanden, bloed zweet en tranen, alles voor dit moment. En het was het waardquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou een rib overhebben om dat van haar te horen
goed bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik train al maanden, bloed zweet en tranen, alles voor dit moment. En het was het waard
Zo, dat ook achter de rug, tijd om dik te worden.
Hihihi lobiquote:
Wat :$quote:
met zenuwen in je lijfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zie haar morgen gewoon weer de hele dag
Ik vind m leuk en ik wil dat wanneer ik iets installeerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:32 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wilde ik gewoon delen met je want ik moest echt wel giechelen door dat plaatje.
Gastquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
Ik train al maanden, bloed zweet en tranen, alles voor dit moment. En het was het waard
Zo, dat ook achter de rug, tijd om dik te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |