Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Kom dan, ik bijt je kapotquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Denk dat ik maar lijfstraffen ga invoeren hier ipv notes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Heloefjequote:
Hihihiiquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:43 schreef Dqod het volgende:
Goeie TT.. Dat mag even gezegd worden
[..]
Kom dan, ik bijt je kapot
Ik haat jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]oehhh bang hoor
ik zet wel even een kaakklem bij je op
Waar?quote:
Trustequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:47 schreef Dqod het volgende:
Nee grapje, hou van jullie.. Maar als ik bloed wil, dan neem ik dat.. Ain't nobody stoppin' me, bisjes
Maar nu zal ik braaf gaan slapen, kusjekroel gr gr :$![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik haat je
Direct weer zo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:17 schreef rival het volgende:
Willen jullie je ook weleens in 2en delen zodat je dan met je leuke helft de stomme helft in elkaar kan beuken? Of ben ik de enige met die kronkels?
Dat las ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
De rest heeft gewoon geen leuke helft joh
Jij bent gewoon helemaal leuk!!quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:17 schreef rival het volgende:
Willen jullie je ook weleens in 2en delen zodat je dan met je leuke helft de stomme helft in elkaar kan beuken? Of ben ik de enige met die kronkels?
Dit dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent gewoon helemaal leuk!!![]()
Werkt het?![]()
Je kan toch ook een raampje open zetten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:23 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga ff boodschappen doen![]()
haal ik meteen wat fris in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan toch ook een raampje open zetten?ik bedoel jus dórangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan ik weer wodka jus maken
Viel Spass!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan ga ik seizoen 1 van 23 Jump Street kijken![]()
Doei doei minions![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
zon, waar?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag maar eens naar het strand gaan denk ik, beetje van zonnetje genieten vanmiddag
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die eerst scheen maar nu niet meer
quote:
Ah, das ook makkelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Lekker dubbelzinnig Iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
die TT doet het hem bij jullie hè
ik snap echt niet wat vrouwen daar in zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |