Nog nooit gehoord, haha.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Zullen ze in Vlaanderen "onvlaams goed" zeggen?
Nee joh, Belgen zijn niet van die zeikerds. Die zeggen gewoon 'Vlaams goed' over dingen die Frans en Nederlands zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Zullen ze in Vlaanderen "onvlaams goed" zeggen?
Jij bent toch die knakker die de complete releaselist van alle uitgekomen indie-albums in 2013 heeft gepost in het "lijstjes-topic"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Gelukkig, Tenminste nog iemand die mijn posts leest.
Jij zit nu heel erg hard een discussie uit te lokken? Of is tegen geen trolpoging?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef ranja het volgende:
[..]
eens. enige wat ik erger vind is 'onnederlands goed'
Van wat ik van Belgen en hun muziek weet steken ze absoluut niet onder stoelen of banken dat het uit eigen land komt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Belgen zijn veels te bescheiden om iets van hun zelf goed te noemen.
Tja ik definieer 'goed' toch als iets wat ik leuk om te horen vind en 'niet goed' als iets wat ik niet leuk vind. Niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:59 schreef Tchock het volgende:
Natuurlijk niet. Kwaliteit is gebaseerd op patronen en vaststaande zaken en sommige dingen zijn objectief beter dan andere. Als iemand meer kan genieten van Justin Bieber dan van Strawberry Fields Forever is dat dikke prima, maar dat wil niet zeggen dat je niets kunt zeggen over de structuur, opbouw, invloed en kwaliteit van de muziek.
Hij miste er nog wel een paar geloof ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij bent toch die knakker die de complete releaselist van alle uitgekomen indie-albums in 2013 heeft gepost in het "lijstjes-topic"
Ik ontmoet wel eens iemand.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik probeer een situatie te bedenken waarin je je username op Fok moet uitspreken
Niet de complete releaselijst, alleen de beste albums.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij bent toch die knakker die de complete releaselist van alle uitgekomen indie-albums in 2013 heeft gepost in het "lijstjes-topic"
Maar het is vaak zo zinloos. De meeste discussies hebben alleen zin als iemand zijn/haar muzieksmaak niet ver van die van jou af staat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Tchock het volgende:
'Over smaak valt niet te twisten' vind ik de stomste uitdrukking in de Nederlandse taal. Weinig waar je zo veel over kunt twisten als over smaak.
een real-life meeting? op Best Kept Secret kwam Gehenna gewoon naar mij toe van 'ben jij ranja van fok?'quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef Moody het volgende:
Ik probeer een situatie te bedenken waarin je je username op Fok moet uitspreken
Fokmeetsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat je het niet met me eens bent is tot daar aan toe, maar bij voorbaat iets niet serieus nemen ongeacht de argumentatie vind ik heel zwak. Maar goed, ieder zijn meug.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja ik definieer 'goed' toch als iets wat ik leuk om te horen vind en 'niet goed' als iets wat ik niet leuk vind. Niet meer en niet minder.
Ik ga niet proberen muziek objectief te beoordelen; pogingen daartoe of mensen die beweren dat wel te doen neem ik ook nooit serieus
Niet de laatste fokroddels besprekenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan doe ik offline dingen
r-Anja?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:21 schreef Moody het volgende:
[..]
En dan ranja verkeerd uitspreken?
Ja die zijn vrij sneu iddquote:
Precies. Gewoon over bier en tieten praten. Dat is pas inhoudelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja die zijn vrij sneu idd
Ik ken genoeg users in real life, alleen heb ik geen idee hoe ze heten. Oftewel: Ik praat eigenlijk nooit over Fok, vrij saai lijkt me dat
Heet jij eigenlijk Bob?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:23 schreef debeterebob het volgende:
Het lijkt me wel leuk om een keer een fokker aan te spreken die mij niet kentIk heb inmiddels aardig wat foto's gezien van fokkers die ergens gepost hebben
Tja je kunt gaan beweren dat Radiohead objectief heel erg goed in elkaar steekt, ik vind het gewoon niet leuk en dus niet goed. Waarom het wel of niet goed gevonden wordt is 1 ding, waarom ik het niet slecht zou mogen vinden wat anders.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:21 schreef Tchock het volgende:
Dat je het niet met me eens bent is tot daar aan toe, maar bij voorbaat iets niet serieus nemen ongeacht de argumentatie vind ik heel zwak. Maar goed, ieder zijn meug.
Ach, dat valt reuze mee hoor. Zeker als je niet zo veel gemeen hebt is het een makkelijk gespreksonderwerp. De meeste FOK!kers die ik in persoon ontmoet heb had ik het ook niet over FOK!, trouwens. Je vindt snel genoeg wel andere onderwerpen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja die zijn vrij sneu idd
Ik ken genoeg users in real life, alleen heb ik geen idee hoe ze heten. Oftewel: Ik praat eigenlijk nooit over Fok, vrij saai lijkt me dat
Eens. Alleen als je alleen maar bij Fok blijft hangenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, dat valt reuze mee hoor. Zeker als je niet zo veel gemeen hebt is het een makkelijk gespreksonderwerp. De meeste FOK!kers die ik in persoon ontmoet heb had ik het ook niet over FOK!, trouwens. Je vindt snel genoeg wel andere onderwerpen.
Zo veel is er helemaal niet over FOK! te bespreken joh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eens. Alleen als je alleen maar bij Fok blijft hangen![]()
Dan ben je net als een Runescapenerdje
Rudi?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
NeeEn het lijkt er ook niet op
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:42 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een keer een date gehad met een meisje dat ik via FOK! kende en nog nooit had ontmoet en FOK! is een veilig terugvalbasis in die zin dat het iets is wat je gemeen hebt en het een makkelijk onderwerp is. Maar op een gegeven moment stap je daar overheen, en dan is het veel minder.
Inmiddels ruim anderhalf jaar een relatiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welke user? En is het nog wat geworden?
Ik vond het wel een hele leuke eerste gokquote:
Zo heb ik het altijd opgevat, jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef DO2 het volgende:
Dus het is geen T - chock, begrijp ik? Je spreekt het geheel in 1 adem - als een soort kreet - uit?
Ik spreek jouw naam uit als Dee Ooh Twee. Is dat correct?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef DO2 het volgende:
Dus het is geen T - chock, begrijp ik? Je spreekt het geheel in 1 adem - als een soort kreet - uit?
Mensen denken Debeterebob, maar je spreekt het uit als Hendrikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Mensen denken ook dat het [moedy] is, maar het is [moo-oodei].
Ik doe altijd [doo-too] in mijn hoofd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik spreek jouw naam uit als Dee Ooh Twee. Is dat correct?
Hendrik, verrek! Dus dat is hetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen denken Debeterebob, maar je spreekt het uit als Hendrik
Doe Toe zou logischer zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik doe altijd [doo-too] in mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |