Hiermee bewijst ze, dat ze gewoon nog dommer is dan ik dachtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Nikkie Plessen geeft plagiaat toe
Nikkie Plessen heeft toegegeven dat ze plagiaat heeft gepleegd.
"Ik vond het een leuke tekst en een mooi plaatje, dus heb ik dat gebruikt. Wist ik veel dat die ontwerpster ook in Nederland zat," vertelt Plessen in Jackie.
De blondine werd in februari beschuldigd door een Nederlandse ontwerpersduo van plagiaat. Daarna trok ze gedwongen een aantal kledingstukken terug uit haar collectie.
Volgens Nikkie was het geen doelbewuste actie. "Het waren beginnersfouten. Ik heb nooit beweerd een soort Coco Chanel te zijn die met een potlood in een torentje zit te tekenen."
bron: telegraaf
Lekker dom, alsof haar actie ok was als het niet was uitgekomen "Wist ik veel dat die ontwerpster ook in Nederland zat".
Les 1 van kopieren: check de pakkans
In ieder geval met een of andere cameraman en waarschijnlijk ook wel met de rest van de crew Hilversum en Aalsmeer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Met wie was zij ook al weer vreemdgegaan volgens velen
Daar waren ook verhalen over.... op een of andere manier, maar ik kan het niet meer koppelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:37 schreef utrecht1970 het volgende:
Oh ja ik had wesley in mijn hoofd
Het is ongelofelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:34 schreef Copycat het volgende:
Dus je pleegt willens en wetens plagiaat en dat is dan een 'foutje maken'? En Jackie schrijft het kritiekloos op.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:34 schreef Copycat het volgende:
Dus je pleegt willens en wetens plagiaat en dat is dan een 'foutje maken'? En Jackie schrijft het kritiekloos op.
stiekem vermoed ik dat die mevrouw helemaal niet zelf geplagieerd heeft maar domweg een jonge stagiare ingehuurd had, die dat alles deed onder haar naam...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hiermee bewijst ze, dat ze gewoon nog dommer is dan ik dachtDus 1. je jat iets van een andere designer en je kijkt niet eens wie en 2. alsof het minder erg is als het een ontwerpster is uit een ander land is.
Dat zou zo maar eens kunnen...maakt het overigens niet slimmer, dat je je naam en reputatie blind aan een stagiair toevertrouwd en dan daarna niets controleert.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
stiekem vermoed ik dat die mevrouw helemaal niet zelf geplagieerd heeft maar domweg een jonge stagiare ingehuurd had, die dat alles deed onder haar naam...
Dat is an sich niet erg en veel bekende personen doen dat en verdienen veel geld met domweg hun 'naam' aan een succesvol mode-product te verbinden...
wel een beetje vreemd er zo over te gaan zitten liegen, maar als je eenmaal begint aan zulke leugens, loop je het risico je steeds verder klem te lullen
"Dit is mijn passie", volgens het stuk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:49 schreef Toeps het volgende:
Waarom wil deze dame eigenlijk überhaupt een kledinglijn?
Gisteren of donderdag was De docu Beperkt Houdbaar van Sunny Bergman op tv. Zij spreekt hierin de redactie aan van de Jackie op het plaatsen van gephotoshopte modellen, die reactiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:34 schreef Copycat het volgende:
Had ze ook in een copyshop kunnen gaan werken!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:58 schreef female81 het volgende:
[..]
"Dit is mijn passie", volgens het stuk.
Die redactie (met Femmetje toen nog waarschijnlijk) is inmiddels al wel 2x volledig vervangen. Eva kwam na Femmetje, die is weggegaan na Nigga-Bitch. Toen kwam Bastiaan van Schaik en toen stapte het voltallige personeel op. Wie er nu zit weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren of donderdag was De docu Beperkt Houdbaar van Sunny Bergman op tv. Zij spreekt hierin de redactie aan van de Jackie op het plaatsen van gephotoshopte modellen, die reactieen
ja, ze willen zelf ook geen maatje 46 zien, dat is lelijk. Nou dat zegt mij genoeg.
Awww, dat vind ik echt zielig voor mensen die vier jaar AMFI gedaan hebben. Die écht een passie hebben en keihard werken. En niet de hele dag bij de George zitten te dineren en aan de wijn gaan om 16:00.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:58 schreef female81 het volgende:
[..]
"Dit is mijn passie", volgens het stuk.
Nou ja, met dat 'copycat'-shirt (uit nieuwe collectie, staat op een van die foto's) steekt ze wel de draak met het hele gebeuren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ze ook in een copyshop kunnen gaan werken!
Volgens het colofon wordt het nu door o.a. Suzanne Arbeid gemaakt; da's de nieuwe hoofdredactrice.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die redactie (met Femmetje toen nog waarschijnlijk) is inmiddels al wel 2x volledig vervangen. Eva kwam na Femmetje, die is weggegaan na Nigga-Bitch. Toen kwam Bastiaan van Schaik en toen stapte het voltallige personeel op. Wie er nu zit weet ik eigenlijk niet
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die redactie (met Femmetje toen nog waarschijnlijk) is inmiddels al wel 2x volledig vervangen. Eva kwam na Femmetje, die is weggegaan na Nigga-Bitch. Toen kwam Bastiaan van Schaik en toen stapte het voltallige personeel op. Wie er nu zit weet ik eigenlijk niet
Eva was heerlijk! Zo fijn sarcastisch. Maar ook lief in het echt (ze heeft mij ooit geïnterviewd voor het blad).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:02 schreef female81 het volgende:
Bastiaan heeft het hele blad onder zijn beleid vernield, maar nu 'ie weg is, is het blad ook weer beter (maar helaas niet zoals het onder Eva was, ik verslónd het blad toen).
Lijkt me inderdaad een leuk type, kan ook opvallend goed schrijven. Die niggabitch-blunder ten spijt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Eva was heerlijk! Zo fijn sarcastisch. Maar ook lief in het echt (ze heeft mij ooit geïnterviewd voor het blad).
Die Nikki, wat een humorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Nou ja, met dat 'copycat'-shirt (uit nieuwe collectie, staat op een van die foto's) steekt ze wel de draak met het hele gebeuren.
[..]
Volgens het colofon wordt het nu door o.a. Suzanne Arbeid gemaakt; da's de nieuwe hoofdredactrice.
Bastiaan heeft het hele blad onder zijn beleid vernield, maar nu 'ie weg is, is het blad ook weer beter (maar helaas niet zoals het onder Eva was, ik verslónd het blad toen).
Tja, t'is een modeblad, dan kan dat zomaar gebeuren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die Nikki, wat een humor
Bastiaan van Schaik is toch stylist, waarom word je dan hoodfredacteur
Dat nigga-bitch gedoe is ook veel teveel een leven gaan leiden, jammer dat ze daarom opstapte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Eva was heerlijk! Zo fijn sarcastisch. Maar ook lief in het echt (ze heeft mij ooit geïnterviewd voor het blad).
Oh dat wist ik niet, Karin Swerink en Sabine nogwat toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:08 schreef female81 het volgende:
[..]
Tja, t'is een modeblad, dan kan dat zomaar gebeuren.
De hoofdredactrices van Glamour, Vogue NL én Grazia zijn ook ooit als stylist begonnen (alledrie bij Yes, toevallig - weet dat omdat ik Yes precies las in de periode dat ze daar zaten). Alleen bleken die wat beter te zijn in het leiden van een blad.
Ja, en Hilmar Mulder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, Karin Swerink en Sabine nogwat toch?
Ja, die komen op mij wel over alsof ze weten wat ze doen.
Ik vind de Glamour ook altijd een leuk blad, lekker divers enzo. Wat ik een vreselijk blad vind, is de Beau Monde, daar heb ik echt niets mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:17 schreef female81 het volgende:
[..]
Ja, en Hilmar Mulder.
Ik weet nog dat ik de modereportages in Yes, +/- 1996 altijd 'iets' vond hebben, dat m'n ogen er lang bij bleven hangen. Weet nu dat de mensen erachter gewoon heel goed in hun vak waren.
Goede documentaire was dat. Heel ontluisterend. De Jackie kan ik me er dan weer niet in herinneren, maar jaren geleden ook dat ik Beperkt Houdbaar gezien heb.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:59 schreef Uccie het volgende:
Gisteren of donderdag was De docu Beperkt Houdbaar van Sunny Bergman op tv. Zij spreekt hierin de redactie aan van de Jackie op het plaatsen van gephotoshopte modellen, die reactieen
ja, ze willen zelf ook geen maatje 46 zien, dat is lelijk. Nou dat zegt mij genoeg.
Ja, heel toevallig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:20 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig gaat ze niet naar MacD met haar meiden, maar mogen ze van de lieve baas mee naar goede restaurants en Rihanna. Ze kent namelijk de manager.
Klopt wel hoor, als je om zes uur naar huis wilt, ben je niet om zes uur thuis.....je moet dus om vijf uur naar huis willen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goede documentaire was dat. Heel ontluisterend. De Jackie kan ik me er dan weer niet in herinneren, maar jaren geleden ook dat ik Beperkt Houdbaar gezien heb.
Wel net even deze reportage gelezen. Wat een gebakken nikslucht. Is de redactie van Jackie gelieerd aan Nikkie of is de hele redactie in het 'nieuw' gestoken?
Mooi ook: 'als je om zes uur naar huis wilt, ben je niet uit het juiste hout gesneden' oid en later: 'ik probeer meestal om zes uur thuis te zijn.
Gelukkig gaat ze niet naar MacD met haar meiden, maar mogen ze van de lieve baas mee naar goede restaurants en Rihanna. Ze kent namelijk de manager.
Ze heeft er een column gehad. Dus er zijn wel banden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:20 schreef Copycat het volgende:
Wel net even deze reportage gelezen. Wat een gebakken nikslucht. Is de redactie van Jackie gelieerd aan Nikkie of is de hele redactie in het 'nieuw' gestoken?
Het is haar passie, maar als ze niet bekend was geweest was ze hier nooit aan begonnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:23 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze heeft er een column gehad. Dus er zijn wel banden.
Veel tekst, weinig inhoud en meerdere keren gewoon een opsomming van van alles en nog wat in plaats van een echt verhaal.
maatje 46 is ook lelijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
maat 46 is gewoon vies dik.quote:Op zondag 1 september 2013 12:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hangt af van iemands bouw en lengte.
Zou er nog steeds een kunstje op kunnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wel een oude foto he..., tegenwoordig ziet ze er zo uit
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zou er nog steeds een kunstje op kunnen.
Nou petje af hoor!quote:Op woensdag 11 september 2013 10:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zou er nog steeds een kunstje op kunnen.
Wat een vierkant hoofd heeft ze zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:35 schreef hexje het volgende:
Wat een afschuwelijke foto. Hoe slecht waren de andere foto's dat ze deze hebben gekozen.
[ afbeelding ]
quote:Nikkie Plessen vindt het lastig in schijnwerpers te staan
Modeontwerpster en presentatrice Nikkie Plessen vindt het soms lastig om in de schijnwerpers te staan, sinds de komst van haar eigen kledinglijn NIKKIE.
Foto: ANP
"Soms zou ik het lekker vinden om met een zak over mijn hoofd de deur uit te gaan, zonder dat het iets uit zou maken", zegt Plessen in een interview met NU.nl.
"Gelukkig is Nederland redelijk 'down to earth'. Als je hier bekend bent, kun je gewoon nog over straat. In Amerika is dat heel anders."
Plessen presenteerde in 2010 het programma Hollands Best Fashion Designer, waarin ontwerpers in teamverband streden om de productie van een eigen kledinglijn. Het programma gaf haar inspiratie voor het beginnen van een eigen lijn.
"Ik kwam toen op een avond thuis en zei tegen mijn man: 'Ik wil ook een eigen kledinglijn.' 'Waarom doe je dat dan niet?' zei hij. 'Nee heb je, ja kan je krijgen.' Toen ben ik tweeënhalf jaar geleden met een mega klein team begonnen en inmiddels zijn we alweer bezig met de negende collectie van NIKKIE."
Kansen
Ambitie om weer terug de televisiewereld in te gaan, heeft Plessen momenteel niet. "Als je ergens aan begint, wil het niet zeggen dat je daar ook mee eindigt. Soms komen er kansen op je pad en dan grijp je die. Mijn bedrijf staat op nummer één, daar kan ook echt even niets bij."
Slapen doet de ontwerpster sinds de komst van haar kledinglijn niet veel. Haar werk begint ’s ochtends vroeg met het beantwoorden van vele e-mails. "Voor ik naar mijn werk ga ontbijten we wel met het hele gezin hoor, dat vind ik heel belangrijk. Hoe druk ik ook bezig ben op kantoor."
Druk
"Op de zaak is het één grote drukte", vervolgt ze. "We hebben veel besprekingen, waar ik toch minimaal de helft van de tijd bij aanwezig wil zijn." Het kantoor van Plessen ligt op loopafstand van haar huis in Amsterdam Oud-Zuid.
Inmiddels is ze druk met de zomerlijn van NIKKIE en het plan haar merk internationaal verder op de kaart te zetten. Haar kledinglijn ligt in meer dan tweehonderd winkels en medio september opende ze haar eigen winkel aan de Cornelis Schuytstraat in Amsterdam.
Michael Kors
In augustus tekende Plessen een contract met een importeur van grote merken als Valentino, Balmain, en Cavalli. "Nu liggen mijn items al naast die van Michael Kors, dat is gewoon te gek. Ook kom ik net terug uit China om zaken te doen. We zitten niet stil, nee."
Ontspanning vindt Plessen in de tijd die ze met haar 3-jarige dochter Jolie doorbrengt. "Als ik helemaal opgefokt van werk thuiskom of juist de telefoon niet meer kan loslaten, dan geeft dat kleintje me rust en leg ik alles weg", zegt ze. "Dat soort momenten met familie zijn heilig voor me."
Als tip voor beginnende modeontwerpers wil Plessen mee geven om een klein team te verzamelen, waarin iedereen zich gelijk voelt en hard wil werken. "Of je nou de wc poetst, naald en draad vasthoudt of mooie tekeningen maakt. Je droom verwezenlijken is keihard werken. Niets gaat vanzelf."
Heeft ze nu een gouden croissant als tas?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:35 schreef hexje het volgende:
Wat een afschuwelijke foto. Hoe slecht waren de andere foto's dat ze deze hebben gekozen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef Deckard het volgende:
[..]
Heeft ze nu een gouden croissant als tas?
wat een hoofd man, dat ze dat zelf niet in zien om zulke foto's te plaatsen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:35 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
Zij ziet het niet. Team om haar heen ook niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat een hoofd man, dat ze dat zelf niet in zien om zulke foto's te plaatsen?
Het lijkt wel of ze aan de mannelijke hormonen zit
De foto's zijn zelf ook gewoon niet mooi , ze ziet ook grauw uit op die foto;squote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Zij ziet het niet. Team om haar heen ook niet.![]()
[ afbeelding ]
Op de lachende foto's is ze wel leuk maar op de nonchalante foto's staat haar mond krampachtig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
De foto's zijn zelf ook gewoon niet mooi , ze ziet ook grauw uit op die foto;s
quote:Pikkie PLessen is inmiddels een stijlicoon geworden en gaat de nieuwe collectie ontwerpen voor de daklozen krantverkopers bij de AH.
Hierbij toont ze alvast een voorproefje van haar nieuwe wintercollectie. Piekkie zelf is heel blij met deze opdracht omdat ze zelf nooit een krant leest en ze erg verbonden is met street trash waar ze zelf haar inspiratie vandaan haalt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Even wachten totdat de hetze voorbij is en dan op oude voet verder gaan.
http://glamora.ma/2014/03/nikkie_plessen_leert_bij.html
Pikkie Plessenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Even wachten totdat de hetze voorbij is en dan op oude voet verder gaan.
http://glamora.ma/2014/03/nikkie_plessen_leert_bij.html
Die reacties eronder jaquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:59 schreef Rev- het volgende:
Is zij niet het zusje van David Coulthard?
[ afbeelding ]
Kan je beter naar coolcat gaan, ben je goedkoper uitquote:Op donderdag 3 april 2014 06:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]![]()
verder: wie wil die zooi met Wordart erop uberhaupt kopen
Lifestyledeskundigequote:Nikkie Plessen nieuwe lifestyledeskundige RTL Boulevard
Nikkie Plessen gaat aan de slag als lifestyledeskundige bij RTL Boulevard. De actrice en modeontwerpster deelt de plaats met Anouk Smulders en Fiona Hering.
"Toen ik door RTL werd gebeld voor een rol als lifestyledeskundige bij RTL Boulevard was ik meteen enthousiast", aldus Plessen op de website van het programma.
Plessen werkte als presentatrice voor RTL en heeft haar eigen kledinglijn NIKKIE. "In de rol van deskundige kan ik mijn ervaringen en kennis uit de modewereld op een hele leuke manier combineren met mijn passie voor televisie maken", aldus de presentatrice.
Wanneer Plessen begint met haar nieuwe baan is niet duidelijk. Ze is nu zwanger van haar tweede kind, het is niet bekend of ze pas na de geboorte van haar baby aan de slag gaat bij RTL Boulevard.
Gaat ze tips geven van hoe je looks van andere mensen kunt stelen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:20 schreef PeterKelder het volgende:
We schoppen 'm effe omhoog:
[..]
Lifestyledeskundige![]()
Denk het. Of ze geeft tips over hoe je dat té gekke maar té dure shirtje op een té goedkope manier alsnog op de kop kunt tikken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Gaat ze tips geven van hoe je looks van andere mensen kunt stelen?
Je moet het beestje toch een naam geven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef Cynix ® het volgende:
Lifestyledeskundige is al een gotspe, maar actrice? Dat herken ik nog minder.
Kijk, ze heeft the looks. Dat is al ruim voldoende.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef Cynix ® het volgende:
Lifestyledeskundige is al een gotspe, maar actrice? Dat herken ik nog minder.
Mensen die naar RTL Boulevard kijken.quote:Op maandag 14 september 2015 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nikkie Plessen beklaagt zich nu bij Boulevard over een man die 2(!!) van haar jasjes jat, uit haar winkel![]()
De ironie
Goed poes.quote:Op maandag 14 september 2015 18:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mensen die naar RTL Boulevard kijken.![]()
Vrouwen
Truequote:Op maandag 14 september 2015 18:58 schreef Harvest89 het volgende:
Mensen die naar RTL Boulevard kijken.![]()
Ik lust ze graag!quote:Vrouwen
die kenden we nog niet hoorquote:Op maandag 14 september 2015 19:10 schreef Roguee het volgende:
Lol ja en het item werd aangekondigd met de ondertitel "PIKKIE PLESSEN"
quote:Op maandag 14 september 2015 19:10 schreef Roguee het volgende:
Lol ja en het item werd aangekondigd met de ondertitel "PIKKIE PLESSEN"
D'r veters? Of als model?quote:Op woensdag 14 december 2016 18:42 schreef potjecreme het volgende:
Pikkie Plessen heeft Kate Moss gestrikt.
Dat doet ze zeker niet verkeerd.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:48 schreef potjecreme het volgende:
Even zonder grap. Best leuk voor Nikkie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |