Hiermee bewijst ze, dat ze gewoon nog dommer is dan ik dachtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Nikkie Plessen geeft plagiaat toe
Nikkie Plessen heeft toegegeven dat ze plagiaat heeft gepleegd.
"Ik vond het een leuke tekst en een mooi plaatje, dus heb ik dat gebruikt. Wist ik veel dat die ontwerpster ook in Nederland zat," vertelt Plessen in Jackie.
De blondine werd in februari beschuldigd door een Nederlandse ontwerpersduo van plagiaat. Daarna trok ze gedwongen een aantal kledingstukken terug uit haar collectie.
Volgens Nikkie was het geen doelbewuste actie. "Het waren beginnersfouten. Ik heb nooit beweerd een soort Coco Chanel te zijn die met een potlood in een torentje zit te tekenen."
bron: telegraaf
Lekker dom, alsof haar actie ok was als het niet was uitgekomen "Wist ik veel dat die ontwerpster ook in Nederland zat".
Les 1 van kopieren: check de pakkans
In ieder geval met een of andere cameraman en waarschijnlijk ook wel met de rest van de crew Hilversum en Aalsmeer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Met wie was zij ook al weer vreemdgegaan volgens velen
Daar waren ook verhalen over.... op een of andere manier, maar ik kan het niet meer koppelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:37 schreef utrecht1970 het volgende:
Oh ja ik had wesley in mijn hoofd
Het is ongelofelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:34 schreef Copycat het volgende:
Dus je pleegt willens en wetens plagiaat en dat is dan een 'foutje maken'? En Jackie schrijft het kritiekloos op.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:34 schreef Copycat het volgende:
Dus je pleegt willens en wetens plagiaat en dat is dan een 'foutje maken'? En Jackie schrijft het kritiekloos op.
stiekem vermoed ik dat die mevrouw helemaal niet zelf geplagieerd heeft maar domweg een jonge stagiare ingehuurd had, die dat alles deed onder haar naam...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hiermee bewijst ze, dat ze gewoon nog dommer is dan ik dachtDus 1. je jat iets van een andere designer en je kijkt niet eens wie en 2. alsof het minder erg is als het een ontwerpster is uit een ander land is.
Dat zou zo maar eens kunnen...maakt het overigens niet slimmer, dat je je naam en reputatie blind aan een stagiair toevertrouwd en dan daarna niets controleert.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
stiekem vermoed ik dat die mevrouw helemaal niet zelf geplagieerd heeft maar domweg een jonge stagiare ingehuurd had, die dat alles deed onder haar naam...
Dat is an sich niet erg en veel bekende personen doen dat en verdienen veel geld met domweg hun 'naam' aan een succesvol mode-product te verbinden...
wel een beetje vreemd er zo over te gaan zitten liegen, maar als je eenmaal begint aan zulke leugens, loop je het risico je steeds verder klem te lullen
"Dit is mijn passie", volgens het stuk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:49 schreef Toeps het volgende:
Waarom wil deze dame eigenlijk überhaupt een kledinglijn?
Gisteren of donderdag was De docu Beperkt Houdbaar van Sunny Bergman op tv. Zij spreekt hierin de redactie aan van de Jackie op het plaatsen van gephotoshopte modellen, die reactiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:34 schreef Copycat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |