Omdat ik last heb van hun mening.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
De enige die daar moeilijk over doen zijn simpele pubers die nog vinden dat alleen popsterren mooie dames zijn. Waarom zou andermans mening je wat kunnen schelen?
Daar kies je zelf voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:32 schreef Noriega het volgende:
[..]
Omdat ik last heb van hun mening.
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:32 schreef Noriega het volgende:
[..]
I see what you did therequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Doe waar je zelf zin in hebt. Je hoeft toch niet naar de massa te kijken.
quote:
Dat men niet gewoon normaal kan praten over iemand waar ik verliefd op ben. Dat soor negatief gedoen bederft mijn plezier gewoon. Het is dat ik me daar niet door laag terugschrikken.quote:
Dat soort mensen zal je de rest van je leven blijven tegenkomen. Als je je daaraan serieus gaat storen dan blijf je bezig. Dat soort mensen gewoon lekker links laten liggen en je eigen ding doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:37 schreef Noriega het volgende:
[..]
Dat men niet gewoon normaal kan praten over iemand waar ik verliefd op ben. Dat soor negatief gedoen bederft mijn plezier gewoon. Het is dat ik me daar niet door laag terugschrikken.
Lekker makkelijk om zoiets te zeggen als hij een kereltje van 14 is wat net in de tweede zit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat soort mensen zal je de rest van je leven blijven tegenkomen. Als je je daaraan serieus gaat storen dan blijf je bezig. Dat soort mensen gewoon lekker links laten liggen en je eigen ding doen.
Hij is 19, dan kan je toch wel al wat volwassenheid verwachten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:44 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om zoiets te zeggen als hij een kereltje van 14 is wat net in de tweede zit.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Klopt, te dunne vrouwen hebben geen inhoud (quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Ach, ik snap TS op zich wel, ik val ook niet op superslank, chubby zie ik liever dan een catwalkmodel. Bij ons in de groep is wordt een meisje/vrouw ook al snel dik genoemd. Nou is het met de jaren wel wat minder geworden, de meeste hebben zelf nu ook een relatie, sommige al kinderen, als je dan een ander dik gaat noemen terwijl je eigen vrouw/vriendin er naast zit die ook niet al te slank is, ja, dan gaat de party thuis nog wel ff verder denk
Overigens kunnen vollere vrouwen vaak een erg mooie uitstraling hebben.
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:08 schreef Metro2005 het volgende:
Ik val zelf ook op wat vollere vrouwen (al laat ik een mager knap examplaar ook echt niet staan), je moet gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt. Als je je laat leiden door meningen van anderen dan heb uiteindelijk echt een kutleven aangezien je toch nooit aan ieders ideaalbeeld kan voldoen.
Afgunst is makkelijker dan jezelf te verbeteren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik verwacht wel 100 fokkers die gaan posten hoe lelijk gespierde/slanke vrouwen zijn omdat zij alleen maar botten hebben en niks hebben om vast te houden. Niet vrouwelijk genoeg zijn en te breekbaar zijn.
Leuke vrienden heb je...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:37 schreef Noriega het volgende:
[..]
Dat men niet gewoon normaal kan praten over iemand waar ik verliefd op ben. Dat soor negatief gedoen bederft mijn plezier gewoon. Het is dat ik me daar niet door laag terugschrikken.
Dit. Lekker doen wat je gelukkig maakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Maarrrr, dikke mensen zijn gezelliger en genieten meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:43 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Maar OP het is maar waar je op valt. Het zegt genoeg over iemand die zo in het leven staat en zichzelf ongezond wilt laten zijn. Met alle risico's vandien. Wat nu een beetje mollig is, is later obese.
Gadverdamme, die abs op dat wijfquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:43 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Maar OP het is maar waar je op valt. Het zegt genoeg over iemand die zo in het leven staat en zichzelf ongezond wilt laten zijn. Met alle risico's vandien. Wat nu een beetje mollig is, is later obese.
Gadverdamme, die vetrollen van dat wijfquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gadverdamme, die abs op dat wijf
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je gaat volledig bij aan het punt wat ik aanhaal. Maar ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daar mag je best wat van zeggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:37 schreef Noriega het volgende:
Dat men niet gewoon normaal kan praten over iemand waar ik verliefd op ben.
Hij draait ook weer té ver doorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:55 schreef Beach het volgende:
Was Panzermaus hier maar, die zou pas mooi de haters lik op stuk geven.
Jij niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mensen die hun eigen persoonlijke voorkeur superieur vinden
Uhh, nee? Ik realiseer me dat wat ik allemaal wel en niet fijn vind niet automatisch voor iedereen geldt. Dat zouden mensen eens wat vaker moeten doen.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:02 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Uhh, nee? Ik realiseer me dat wat ik allemaal wel en niet fijn vind niet automatisch voor iedereen geldt. Dat zouden mensen eens wat vaker moeten doen.
In de OP staat dat'ie juist naar massa wil kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Nu niet doen alsof jij zo sterk bentquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha alle ecto's zijn op hun teentjes getrapt omdat zelfs een vrouw gespierder is.
Best wel voor mijn lengte en gewichtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu niet doen alsof jij zo sterk bent
Ja, maar dat zegt niks natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Best wel voor mijn lengte en gewicht
Leuke vrouwen zijn schaars? Is dat zo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef Craptacular het volgende:
Ik zou de meningen van anderen niet al te zwaar wegen. Leuke vrouwen zijn al zo schaars.
Er is hoopquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef suus78 het volgende:
Ik voel me als dunnere vrouw trouwens juist minder geliefd door mannen hoor.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:35 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik val alleen op skeletten.
TS op chubby's.
Wie zegt dat dat wat te maken heeft met jouw lichaamstype?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef suus78 het volgende:
Ik vind ook dunne vrouwen wel mooi. Mijn maakt het niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niks natuurlijk
OT: zelf val ik ook wel op iets vollere vrouwen hoor. Vind het vaak wel mooi als ze een buikje hebben, als ze dat niet hebben dan kijk ik er vaak niet eens naar.
Omdat in het algemeen gezien dik niet als aantrekkelijk wordt ervaren, dat zal nou eenmaal niet snel veranderen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef Noriega het volgende:
Ik ben een jongen van 19 die zoals leeftijdsgenoten verliefd raakt op de leuke meisjes die we in Nederland hebben. Ik kijk ook naar het uiterlijk maar het maakt bij mij niet zoveel uit hoe dik of dun een meisje is. Zolang ze er maar gewoon leuk uitziet.
Nu ben ik de laatste tijd op een meisje verliefd die bepaald de dunste niet is. Toch vind ik haar prachtig en sexy. Mooie ronde vormen, flinke borsten en ze heeft prachtig haar een een mooi gezicht. En ze is qua karakter super leuk dus ik ga mijn kans wel wagen. Ik heb al met haar gezoend, nu het afmaken.
Maar ik merk dat het op een of andere manier niet normaal wordt gevonden. Vrienden en klasgenoten doen er lacherig over. Die snappen niet wat ik zie in een <vul kwetsend woord voor dik meisje in>. Maar ik heb ook verhalen gehoord van jongens die stiekem verliefd op haar waren maar dat niet durven te zeggen uit angst voor negatieve reacties.
Waarom doen jongens daar zo moeilijk over? Waarom kan men niet gewoon respecteren dat ik een andere smaak heb dan zij? Ze hoeven er zelf geen relatie mee te hebben!
Nja ik bedoel dan meer wat ik hoor zo van mannen (waar ze van houden qua lichaamstype). Ook dit topic weer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat wat te maken heeft met jouw lichaamstype?
Zolang je vrouwelijke vormen hebt, maakt het niet zoveel uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef suus78 het volgende:
[..]
Nja ik bedoel dan meer wat ik hoor zo van mannen (waar ze van houden qua lichaamstype). Ook dit topic weer.
Je draait het om. Meiden die een stabiele en lange relatie hebben worden dik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dikke meiden hebben wel vaak een vriend, en die relaties zijn vaak stabiel en blijven lang aan.
Magere sletjes springen eerder van hak op de tak
Dit is wat vrouwen denken ja, maar dit topic gaat over de mening van mannen. De gemiddelde man vindt die catwalkmodellen ook lelijk dun en valt wel degelijk op vrouwen met een gezond gewicht en vrouwelijke vormen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:22 schreef msacras het volgende:
Om maar even antwoord te geven op de vraag van TS: het is een taboe omdat de hele marketing/modellenwereld is gebaseerd op dun, dunner, dunst. De gemiddelde maat van een model op de catwalk of in een campagne is maatje 32 (XXS/XS), en dan wordt er op foto's vaak ook nog van alles af gephotoshopt. Overal om je heen zie je campagne's, reclames, advertenties over welk middel je écht moet kopen om af te vallen. Probeer dit drankje, probeer deze pil, probeer deze vetblokker, probeer dit dieet. Afslankklinieken schieten als paddenstoelen uit de grond. Ik heb nog nooit een reclame gezien met een middeltje dat je helpt om wat aan te komen; en dat terwijl er ook vrouwen zijn die daar problemen mee hebben. Dun is de standaard, dun is mooi.
Omdat een hoop lieden zich laten beďnvloeden door anderen en zelf geen enkele eigenwaarde/ruggengraat hebben. Daarbij is het wereldbeeld van die 'pubers' beperkt tot wat ze in flut magazines en tv programma's (RTL5) zien en dus ook het ideaalbeeld m.b.t de meisjes die eigenlijk net zo onvolgroeid zijn als zij zelf.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
De enige die daar moeilijk over doen zijn simpele pubers die nog vinden dat alleen popsterren mooie dames zijn. Waarom zou andermans mening je wat kunnen schelen?
Zeg dat ze moet afvallen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef Noriega het volgende:
Ik ben een jongen van 19 die zoals leeftijdsgenoten verliefd raakt op de leuke meisjes die we in Nederland hebben. Ik kijk ook naar het uiterlijk maar het maakt bij mij niet zoveel uit hoe dik of dun een meisje is. Zolang ze er maar gewoon leuk uitziet.
Nu ben ik de laatste tijd op een meisje verliefd die bepaald de dunste niet is. Toch vind ik haar prachtig en sexy. Mooie ronde vormen, flinke borsten en ze heeft prachtig haar een een mooi gezicht. En ze is qua karakter super leuk dus ik ga mijn kans wel wagen. Ik heb al met haar gezoend, nu het afmaken.
Maar ik merk dat het op een of andere manier niet normaal wordt gevonden. Vrienden en klasgenoten doen er lacherig over. Die snappen niet wat ik zie in een <vul kwetsend woord voor dik meisje in>. Maar ik heb ook verhalen gehoord van jongens die stiekem verliefd op haar waren maar dat niet durven te zeggen uit angst voor negatieve reacties.
Waarom doen jongens daar zo moeilijk over? Waarom kan men niet gewoon respecteren dat ik een andere smaak heb dan zij? Ze hoeven er zelf geen relatie mee te hebben!
Die onderste dames zijn ook gewoon dun hoor,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat wordt eigenlijk dik gevonden?
[ afbeelding ]
Ik vind het beetje voluptuous ook wel beter dan de bovengenoemde dames.
Maar dit is dan weer net te ver bijv.
[ afbeelding ]
Mja, ik vind alles prima zolang er maar geen rimpels zijn of dingen 'overhangen'. Als dit dik is, dan kan ik me helaas voorstellen dat sommige zeggen; "iew..".quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:59 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Die onderste dames zijn ook gewoon dun hoor,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is dik volgens mij. Kan soms ook mooit zijn maar moet het wel op de juiste plaatsen zitten en niet overal gaan overhangen of rimpelen van de cellulitis :p
Ik vind de bovenstaande plaatjes best nog wel mooi. Al is het zwaarder zijn wel altijd beetje genant ook voor mij, denk dan altijd een vrouw wil toch een man die haar snel even kan oppakken en bed rondgooit. Dat lukt me niet als ze 80 kilo weegt :pquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, ik vind alles prima zolang er maar geen rimpels zijn of dingen 'overhangen'. Als dit dik is, dan kan ik me helaas voorstellen dat sommige zeggen; "iew..".
Kan me ook zo ergeren aan het 'echte vrouwen dit dat'. Eigenwaarde proberen halen uit het bekritiseren van andere vrouwen. Ken genoeg mannen die een wat grotere vrouw mooi vinden en genoeg magere meiden die niet tevreden zijn met hun lichaam hoor..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef suus78 het volgende:
Die onderste zou ik echt dik noemen. Overigens nog best een aantrekkelijke dame.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:59 schreef bobbiey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is dik volgens mij. Kan soms ook mooit zijn maar moet het wel op de juiste plaatsen zitten en niet overal gaan overhangen of rimpelen van de cellulitis :p
Bovenste rij dames is gewoon graatmager, die daaronder vind ik slank. Die kont tja, jammer dat je niet de hele foto kan zien, want volgens mij is dit een voorbeeld van een vrouw waar het vet zich juist op 1 plek ophoopt, rond haar taille. Sommige zullen zeggen dat ze een dikke reet heeft, ik denk dat reuze meevalt, zeker als je die vetrollen erboven wegdenkt. Het is geen mager ding, maar zeker niet overdreven dik ofzo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat wordt eigenlijk dik gevonden?
[ afbeelding ]
Ik vind het beetje voluptuous ook wel beter dan de bovengenoemde dames.
Maar dit is dan weer net te ver bijv.
[ afbeelding ]
Zelfs van deze vrouwen zou ik nog niet eens zo heel snel zeggen dat ze dik zijn. Ik zou het dan op mollig houden. Maar goed, dat is mijn mening, ik snap best dat er mensen zijn die het dik vinden. Het is ook maar net waar je op valt natuurlijk, als je liever een wat slankere vrouw ziet zal je deze vrouwen sneller dik vinden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:59 schreef bobbiey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is meestal zo bij sletjesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dikke meiden hebben wel vaak een vriend, en die relaties zijn vaak stabiel en blijven lang aan.
Magere sletjes springen eerder van hak op de tak
watquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klopt, te dunne vrouwen hebben geen inhoud () vind ik.
ja!, als je dik bent dan ben je namelijk erg intelligentquote:
ohquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:13 schreef Re het volgende:
[..]
ja!, als je dik bent dan ben je namelijk erg intelligent
het was dan ook ietwat sarcastischquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:27 schreef n8n het volgende:
[..]
oh
Ik heb het zelf niet zo op dik ook al heb ik wel mollige vriendinnen gehad. Waar ik het minder op heb is bepalen waar een ander op moet vallen. Wat ik aantrekkelijk vind is als een vrouw niet onzeker is ondanks wat voor gewicht dan ook, en dat toch meer bij slanke vrouwen dan dikkere ondanks dat dit eigenlijk nergens op slaat
Zie het als een wijze les dat de mening van de massa gewoon bullshit kan zijn. Trek je eigen plan broeder.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:32 schreef Noriega het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die aan de maat zijn die precies hetzelfde hebben maar dan andersom. Leven op een dieet waar een gemiddeld persoon binnen een week het loodje van zou leggen wegens voedseltekort, bewegen genoeg, sporten en toch vallen ze niet af. Mijn vriendin is daar een voorbeeld van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:45 schreef JAOC het volgende:
Persoonlijk zijn er wel stevigere/vollere vrouwen die ik aantrekkelijk vind. Zelfs dikkere vrouwen maken nog wel kans, mits hun persoonlijkheid ook een beetje normaal is.
Wat ik niet uit kan staan is dikke vrouwen die denken/roepen dat ze stevig en gezond zijn terwijl ze gewoon veel te veel overgewicht hebben. Daar irriteer ik me wel mateloos aan.
Maar die vrouwen klagen dan toch zowiezo over dat afvallen niet lukt, maar als er dan ergens op een verjaardag snacks rondgaan dan vreten ze stiekem weer het meeste van iedereen. Nee dan snap ik wel dat je dik blijft als je ook nog eens amper of niet sport!
Misschien kom ik nu een beetje bevooroordeeld over, maar mijn ex en mijn huidige scharrel zijn erg dun door hun lichaamsbouw/stofwisseling. Beide vinden ze dat ze te dun zijn, maar kunnen amper aankomen. En wat je dan wel niet allemaal hoort van die jaloerse (vooral dikke) vrouwen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die aan de maat zijn die precies hetzelfde hebben maar dan andersom. Leven op een dieet waar een gemiddeld persoon binnen een week het loodje van zou leggen wegens voedseltekort, bewegen genoeg, sporten en toch vallen ze niet af. Mijn vriendin is daar een voorbeeld van.
Als je niet weet waar je over praat kan je ook gewoon niet reageren. Tjongejongequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit, ze heeft misschien moeite met afvallen, waar de meeste vrouwen 1 week over doen, doet zij er misschien 3 weken over. Maar afvallen kan iedereen wel, zo lang ze er wat voor doen.
Ik denk dat iemand die veel sport en goed eet zoals Angel-Joy er meer van weet dan jij en je vriendin die niet weet hoe het werkt met calorieën.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat kan je ook gewoon niet reageren. Tjongejonge
Mijn vriendin sport genoeg, eet uitsluitend gezonde dingen (groente ed), we zien de macdonalds als het mee zit 1 keer per jaar. Tussendoortjes eet ze niet en ze heeft intussen elke denkbaar dieet gevolg dat er bestaat, allemaal zonder resultaat. Het ligt NIET aan wat ze eet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die veel sport en goed eet zoals Angel-Joy er meer van weet dan jij en je vriendin die niet weet hoe het werkt met calorieën.
Je vriendin eet te veel, klaar. Ondanks smoesjes van dieet enz.
Uitstraling is natuurlijk ook erg belangrijk. Een mollige vrouw die zelfverzekerdheid uitstraalt kan mooier zijn dan een onzeker fotomodel. Ook kleding en dergelijke spelen daar in een rol.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:45 schreef JAOC het volgende:
Persoonlijk zijn er wel stevigere/vollere vrouwen die ik aantrekkelijk vind. Zelfs dikkere vrouwen maken nog wel kans, mits hun persoonlijkheid ook een beetje normaal is.
Verzin nog een paar mooie excuusjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn vriendin sport genoeg, eet uitsluitend gezonde dingen (groente ed), we zien de macdonalds als het mee zit 1 keer per jaar. Tussendoortjes eet ze niet en ze heeft intussen elke denkbaar dieet gevolg dat er bestaat, allemaal zonder resultaat. Het ligt NIET aan wat ze eet.
En bij mij: Ik kan me volvreten en tijdelijk een opleving krijgen van + 2 a 3 kg en vervolgens bedenkt mijn lichaam dat dat teveel is en moet ik vaker schijten en val ik net zo goed weer naar mijn oude niveau.
Niet iedereen komt aan of valt af van veel of weinig eten, lichaamsbouw en genetische aanleg spelen ook een grote rol. Mij krijg je écht niet dik en mijn vriendin zal nooit mager worden.
En ik vind angel-joy gewoon vreselijk beledigend, zeker na een post waarin ik juist aangeef dat zoiets niet altijd alleen maar door je dieet komt.
Ho, hier gaat het mis he. Mensen die extreem fanatiek diëten, door bijvoorbeeld geen vet te eten, niet of nauwelijks te ontbijten verneuken hun hele stofwisseling. Die raakt zo van slag dat je juist extra gaat aankomen van de slechte dingen. Gewoon alles eten, maar met mate en in kleine hoeveelheden, dus juist de tussendoortjes blijven nemen om de stofwisseling op gang te blijven houdenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn vriendin sport genoeg, eet uitsluitend gezonde dingen (groente ed), we zien de macdonalds als het mee zit 1 keer per jaar. Tussendoortjes eet ze niet en ze heeft intussen elke denkbaar dieet gevolg dat er bestaat, allemaal zonder resultaat. Het ligt NIET aan wat ze eet.
Sowieso fietst ze overal heen en doet overdag de hele dag fysiek werk in de thuiszorg, schoonmaakwerk etc. De hele dag in beweging eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:28 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ho, hier gaat het mis he. Mensen die extreem fanatiek diëten, door bijvoorbeeld geen vet te eten, niet of nauwelijks te ontbijten verneuken hun hele stofwisseling. Die raakt zo van slag dat je juist extra gaat aankomen van de slechte dingen. Gewoon alles eten, maar met mate en in kleine hoeveelheden, dus juist de tussendoortjes blijven nemen om de stofwisseling op gang te blijven houdenEn hoe lang sport ze? Je weet dat pas na een forse inspanning voor een langere tijd je reserves (vet) wordt aangesproken? Ik zie veel te vaak dikke mensen die denken dat ze sporten, maar waarvan vervolgens blijkt dat ze 3x per week 30 minuten "hardlopen" of op een fietsje in de sportschool wat rustig rondpeddelen
Dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Sowieso fietst ze overal heen en doet overdag de hele dag fysiek werk in de thuiszorg, schoonmaakwerk etc. De hele dag in beweging eigenlijk.
Qua eten: 's ochtends een paar crackers en yoghurt , 's middags een 3 of 4 tal boterhammen en 's avonds afwisselend rijst of aardappels met groente en vlees.
En dit. Ik ben er altijd van overtuigd dat een goed ontbijt de basis moet zijn. Je geeft je stofwisseling een kickstartquote:
Ik ontbijt nooit dus ik zou megadik moeten zijn?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Haar werk in de thuiszorg is niet sporten.
Overal heen fietsen is meer dan normaal.
Ontbijt is te weinig.
Moet ik nog verder gaan?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
'Genetische aanleg', alsjeblieft zeg.
Deze discussie is zinloos. Op fok is dik zijn ALTIJD je eigen schuld, dus laat de verdediging van je vriendin maar zitten. Gaat hier echt niet werkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit dus ik zou megadik moeten zijn?
Geloof het ook ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef Selestha het volgende:
[..]
Deze discussie is zinloos. Op fok is dik zijn ALTIJD je eigen schuld, dus laat de verdediging van je vriendin maar zitten. Gaat hier echt niet werken
Jij bent gewoon een ecto, dat is anders, betekent overigens niet dat jij gezonder bent dan jouw vriendin.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit dus ik zou megadik moeten zijn?
Dus is het toch aanleg. Nee dan hebben we dat even helder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een ecto, dat is anders, betekent overigens niet dat jij gezonder bent dan jouw vriendin.
Maar je zoekt zelf maar topics in LIF als je daar meer over wil weten.
Het fabeltje dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is, is inmiddels alweer achterhaald. Wel is een goed ontbijt belangrijk, maar het moment waarop je gaat ontbijten is bij iedereen verschillend. Als ik net uit bed kom is eten wel het laatste waar ik aan denk, ik krijg nog geen boterham naar binnen dan. Paar glazen melk drink ik 's ochtends voor ik naar het werk ga. Pas na een paar uur pak ik de eerste bammen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:41 schreef iScream. het volgende:
[..]
En dit. Ik ben er altijd van overtuigd dat een goed ontbijt de basis moet zijn. Je geeft je stofwisseling een kickstartIk snap overigens ook nooit dat mensen nooit veel ontbijten, ik moet altijd eerst 6 stukken brood naar binnen werken voor ik functioneer
Het kan deels aan haar aanleg liggen, dat zei ik vanaf 't begin al: zij doet er misschien 3 weken over iets waar de meeste vrouwen maar 1 week over doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus is het toch aanleg. Nee dan hebben we dat even helder.
Prima, nou ik ben er blij mee zoals ze is (ook al zou ze minder wegen overigens) dus nu graag weer OT.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het kan deels aan haar aanleg liggen, dat zei ik vanaf 't begin al: zij doet er misschien 3 weken over iets waar de meeste vrouwen maar 1 week over doen.
Maar dat ze veel sport+dieet maar niet afvalt, dat is bullshit of ze doet het gewoon niet goed.
Begrijpend lezen is moeilijk zie ik.
Reageer dan ook niet zo aangevallen als het echt zo is, scheld dan ook niet met kanker en vervolgens mij beledigend noemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Prima, nou ik ben er blij mee zoals ze is (ook al zou ze minder wegen overigens) dus nu graag weer OT.
Ze eet te weinig, dan gaat je lichaam juist op spaarstand. Als ze zelf wel graag zou wilen afvallen moet ze er zeker een paar jaar voor uittrekken en rustig opbouwen. Luister niet naar alle adviezen over als een gek gaan sporten, daar moet je juist met overgewicht heel voorzichtig mee omgaan ivm blessures. Ze zou kunnen gaan zwemmen, dat belast het lichaam minder. In combinatie met een goed uitgebalanceerde krachttraining.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En bij mij: Ik kan me volvreten en tijdelijk een opleving krijgen van + 2 a 3 kg en vervolgens bedenkt mijn lichaam dat dat teveel is en moet ik vaker schijten en val ik net zo goed weer naar mijn oude niveau.
Niet iedereen komt aan of valt af van veel of weinig eten, lichaamsbouw en genetische aanleg spelen ook een grote rol. Mij krijg je écht niet dik en mijn vriendin zal nooit mager worden.
En ik vind angel-joy gewoon vreselijk beledigend, zeker na een post waarin ik juist aangeef dat zoiets niet altijd alleen maar door je dieet komt.
Sorry, was nog aan het tikkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Re het volgende:
ja doe ff normaal allemaal, dat getrol en geflame is lekker afgelopen vanaf nu
Ik hoop dat je het ooit aan je schildklier krijgt en dan lekker dik wordt. Kijken of je dan ook minder gaat eten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:59 schreef Serene het volgende:
Aanleg om dik te wordenTering, aanstellers hier die gewoon geen discipline hebben om eens wat minder te eten.
Ha ha. Over die 1% van de dikke mensen heb ik het ook niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het ooit aan je schildklier krijgt en dan lekker dik wordt. Kijken of je dan ook minder gaat eten.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:55 schreef Noriega het volgende:
Voor volgende week trouwens afspraakje geregeld met haar
Jij begrijpt het menselijk breinquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:58 schreef Pienata het volgende:
Dit topic pakt eerder beledigend uit voor magere sletjes/gratenkutten/dunne vrouwen omdat ze geen inhoud () hebben etc...
Zie je wel TS, de buitenwereld moet altijd wat te zeiken hebben.Als ze niet dik was was ze wel een gratenpakhuis, of als ze een gemiddeld postuur had had ze vast wel een grote moedervlek in haar gezicht, ik noem maar wat. Men vindt altijd wel iets om commentaar op te leveren.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:55 schreef Noriega het volgende:
Voor volgende week trouwens afspraakje geregeld met haar
Wees blij, scheelt je een hoop geld als je uit eten zou gaan.quote:Op zondag 8 september 2013 14:02 schreef Noriega het volgende:
Helaas afspraakje is niet op iets uitgelopen. Ze heeft een ander op het oog.
Gelukkig zijn er meer vrouwen.
Wat is dat een kutopmerking zeg.quote:Op zondag 8 september 2013 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Wees blij, scheelt je een hoop geld als je uit eten zou gaan.
quote:Op zondag 8 september 2013 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2013 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |