abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130516945
Als ze maar dikke tieten heeft. Niets erger dan een dikke vrouw zonder bijbehorende dikke tieten. Ik bedoel, waarom ben je dan in godsnaam zo vadsig geworden? :(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_130517052
Eigenlijk is het heel logisch dat vollere vrouwen mooier worden gevonden. In de natuurkunde is het ook zo dat de aantrekkingskracht toeneemt naar mate de massa ook toeneemt.
pi_130517176
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha alle ecto's zijn op hun teentjes getrapt omdat zelfs een vrouw gespierder is.
Nu niet doen alsof jij zo sterk bent _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_130517216
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nu niet doen alsof jij zo sterk bent _O-
Best wel voor mijn lengte en gewicht :*
pi_130517272
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Best wel voor mijn lengte en gewicht :*
Ja, maar dat zegt niks natuurlijk :P

OT: zelf val ik ook wel op iets vollere vrouwen hoor. Vind het vaak wel mooi als ze een buikje hebben, als ze dat niet hebben dan kijk ik er vaak niet eens naar.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_130517410
Ik zou de meningen van anderen niet al te zwaar wegen. Leuke vrouwen zijn al zo schaars. :)
pi_130523071
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef Craptacular het volgende:
Ik zou de meningen van anderen niet al te zwaar wegen. Leuke vrouwen zijn al zo schaars. :)
Leuke vrouwen zijn schaars? Is dat zo?
pi_130523094
Ik voel me als dunnere vrouw trouwens juist minder geliefd door mannen hoor.
pi_130523160
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef suus78 het volgende:
Er is hoop :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:35 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik val alleen op skeletten.

TS op chubby's. :')
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:08:05 #60
408948 JamesTKirk
Beyond frontiers
pi_130524846
Gewoon schijt aan hebben TS. Het is jouw leven. Als je haar leuk vind, go for it! En rondingen zijn fijn hoor ;)
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
pi_130525524
Om maar even antwoord te geven op de vraag van TS: het is een taboe omdat de hele marketing/modellenwereld is gebaseerd op dun, dunner, dunst. De gemiddelde maat van een model op de catwalk of in een campagne is maatje 32 (XXS/XS), en dan wordt er op foto's vaak ook nog van alles af gephotoshopt. Overal om je heen zie je campagne's, reclames, advertenties over welk middel je écht moet kopen om af te vallen. Probeer dit drankje, probeer deze pil, probeer deze vetblokker, probeer dit dieet. Afslankklinieken schieten als paddenstoelen uit de grond. Ik heb nog nooit een reclame gezien met een middeltje dat je helpt om wat aan te komen; en dat terwijl er ook vrouwen zijn die daar problemen mee hebben. Dun is de standaard, dun is mooi.

Maar ik denk dat het vooral een kwestie is van hoe de vrouw (of man natuurlijk!) zich zelf voelt bij zijn of haar lichaamsgewicht. Als man zou ik eerder gaan voor een wat vollere vrouw die hier tevreden over is, dan een slank meisje dat blij met haar lichaam is en er alles aan doet om het te veranderen. En TS, laat je niet zo beïnvloeden door de meningen van je vrienden, als jij voor dit meisje wilt gaan dan moet je dat doen, en ze draaien echt wel bij. :)
pi_130527343
So you like to fuck fat chicks, gewoon doen!
Veni,Vidi, Vici
  woensdag 28 augustus 2013 @ 15:54:49 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130557090
Het valt of staat allemaal bij zelfvertrouwen. Zie je ook wel aan de reacties hier, de onzekere types gaan meteen dun of dik bashen. Go for it en bedenk je dat wanneer je vrienden weer eens flauw doen.
pi_130557207
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef suus78 het volgende:
Wie zegt dat dat wat te maken heeft met jouw lichaamstype?
pi_130557261
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, maar dat zegt niks natuurlijk :P

OT: zelf val ik ook wel op iets vollere vrouwen hoor. Vind het vaak wel mooi als ze een buikje hebben, als ze dat niet hebben dan kijk ik er vaak niet eens naar.
Ik vind ook dunne vrouwen wel mooi. Mijn maakt het niet zoveel uit.

Maar deze dikkere is gewoon leuk :)
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:02:11 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130557435
altijd leuke aantrekkingskracht voor kansloze pubertjes zo'n topic... die zijn dus weer weg
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_130557445
opzouten

[ Bericht 77% gewijzigd door Re op 28-08-2013 16:02:44 ]
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:06:25 #68
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_130569586
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef Noriega het volgende:
Ik ben een jongen van 19 die zoals leeftijdsgenoten verliefd raakt op de leuke meisjes die we in Nederland hebben. Ik kijk ook naar het uiterlijk maar het maakt bij mij niet zoveel uit hoe dik of dun een meisje is. Zolang ze er maar gewoon leuk uitziet.

Nu ben ik de laatste tijd op een meisje verliefd die bepaald de dunste niet is. Toch vind ik haar prachtig en sexy. Mooie ronde vormen, flinke borsten en ze heeft prachtig haar een een mooi gezicht. En ze is qua karakter super leuk dus ik ga mijn kans wel wagen. Ik heb al met haar gezoend, nu het afmaken.

Maar ik merk dat het op een of andere manier niet normaal wordt gevonden. Vrienden en klasgenoten doen er lacherig over. Die snappen niet wat ik zie in een <vul kwetsend woord voor dik meisje in>. Maar ik heb ook verhalen gehoord van jongens die stiekem verliefd op haar waren maar dat niet durven te zeggen uit angst voor negatieve reacties.

Waarom doen jongens daar zo moeilijk over? Waarom kan men niet gewoon respecteren dat ik een andere smaak heb dan zij? Ze hoeven er zelf geen relatie mee te hebben!
Omdat in het algemeen gezien dik niet als aantrekkelijk wordt ervaren, dat zal nou eenmaal niet snel veranderen.
MAAR...dat houdt niet in dat er ook zat mensen zijn die daarvan houden en naar innerlijk ook daarnaast kijken.
Jij moet doen waar jij gelukkig van wordt, laat ze lekker lullen, who cares ?
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_130575710
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:57 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat wat te maken heeft met jouw lichaamstype?
Nja ik bedoel dan meer wat ik hoor zo van mannen (waar ze van houden qua lichaamstype). Ook dit topic weer.
pi_130576551
O echt? Maken mensen daar een punt van? Wat raar. Liefde is toch gewoon liefde? En mensen zijn allemaal anders. Dat is juist iets moois. Wat stom om daar afgerekend op te worden. Terwijl het juist iets heel moois is dat je iemand tegenkomt die je leuk vindt.
pi_130579430
Ik ben dik en ik heb het qua partners altijd voor het uitkiezen gehad. Dus je bent toch echt niet de enige. Het is wel zo dat tieners elkaar meer veroordelen op uiterlijk. Naarmate je vrienden ouder worden zullen ze meer naar andere kwaliteiten (ook) kijken en dan wordt je keuze meer gerespecteerd. Dat is mijn antwoord op je vraag/ stelling.

En verder vind ik je een mietje dat nog te slap is om uit te kiezen waar hij zelf mee om te gaan. Wat een sukkeltje ben je dan.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 00:36:01 #72
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_130580625
Uiteindelijk is het een zelfvertrouwen ding. Niet dat van je beoogd geliefde, dat zit vast wel goed anders was je niet op haar gevallen, maar van de vent verliefd op een vrouw die niet aan een onhaalbaar ideaal van de vriendengroep voldoet.

Als je bang blijft voor de opmerkingen van 'vrienden' doe het dan niet. Je beoogd geliefde moet niet het slachtoffer worden van jouw onzekerheid.

En realistisch, wil jij weten hoe ongeschikt haar vriendinnen jou vinden? Net als geen vrouw perfect is kan jij ook genadeloos over de tong gaan. Daar zal zij jou van afschermen. Uiteindelijk kies je voor elkaar en je eigen geluk. Als je alles laat afhangen van de buitenwereld, haters gona hate. Altijd wel iemand die er wat van vindt.
If at first you fail, re-define your objective.
pi_130586881
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef suus78 het volgende:

[..]

Nja ik bedoel dan meer wat ik hoor zo van mannen (waar ze van houden qua lichaamstype). Ook dit topic weer.
Zolang je vrouwelijke vormen hebt, maakt het niet zoveel uit.
pi_130587733
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dikke meiden hebben wel vaak een vriend, en die relaties zijn vaak stabiel en blijven lang aan.
Magere sletjes springen eerder van hak op de tak
Je draait het om. Meiden die een stabiele en lange relatie hebben worden dik.
pi_130588005
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:22 schreef msacras het volgende:
Om maar even antwoord te geven op de vraag van TS: het is een taboe omdat de hele marketing/modellenwereld is gebaseerd op dun, dunner, dunst. De gemiddelde maat van een model op de catwalk of in een campagne is maatje 32 (XXS/XS), en dan wordt er op foto's vaak ook nog van alles af gephotoshopt. Overal om je heen zie je campagne's, reclames, advertenties over welk middel je écht moet kopen om af te vallen. Probeer dit drankje, probeer deze pil, probeer deze vetblokker, probeer dit dieet. Afslankklinieken schieten als paddenstoelen uit de grond. Ik heb nog nooit een reclame gezien met een middeltje dat je helpt om wat aan te komen; en dat terwijl er ook vrouwen zijn die daar problemen mee hebben. Dun is de standaard, dun is mooi.
Dit is wat vrouwen denken ja, maar dit topic gaat over de mening van mannen. De gemiddelde man vindt die catwalkmodellen ook lelijk dun en valt wel degelijk op vrouwen met een gezond gewicht en vrouwelijke vormen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')