Nu niet doen alsof jij zo sterk bentquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha alle ecto's zijn op hun teentjes getrapt omdat zelfs een vrouw gespierder is.
Best wel voor mijn lengte en gewichtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu niet doen alsof jij zo sterk bent
Ja, maar dat zegt niks natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Best wel voor mijn lengte en gewicht
Leuke vrouwen zijn schaars? Is dat zo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef Craptacular het volgende:
Ik zou de meningen van anderen niet al te zwaar wegen. Leuke vrouwen zijn al zo schaars.
Er is hoopquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef suus78 het volgende:
Ik voel me als dunnere vrouw trouwens juist minder geliefd door mannen hoor.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:35 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik val alleen op skeletten.
TS op chubby's.
Wie zegt dat dat wat te maken heeft met jouw lichaamstype?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef suus78 het volgende:
Ik voel me als dunnere vrouw trouwens juist minder geliefd door mannen hoor.
Ik vind ook dunne vrouwen wel mooi. Mijn maakt het niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niks natuurlijk
OT: zelf val ik ook wel op iets vollere vrouwen hoor. Vind het vaak wel mooi als ze een buikje hebben, als ze dat niet hebben dan kijk ik er vaak niet eens naar.
Omdat in het algemeen gezien dik niet als aantrekkelijk wordt ervaren, dat zal nou eenmaal niet snel veranderen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef Noriega het volgende:
Ik ben een jongen van 19 die zoals leeftijdsgenoten verliefd raakt op de leuke meisjes die we in Nederland hebben. Ik kijk ook naar het uiterlijk maar het maakt bij mij niet zoveel uit hoe dik of dun een meisje is. Zolang ze er maar gewoon leuk uitziet.
Nu ben ik de laatste tijd op een meisje verliefd die bepaald de dunste niet is. Toch vind ik haar prachtig en sexy. Mooie ronde vormen, flinke borsten en ze heeft prachtig haar een een mooi gezicht. En ze is qua karakter super leuk dus ik ga mijn kans wel wagen. Ik heb al met haar gezoend, nu het afmaken.
Maar ik merk dat het op een of andere manier niet normaal wordt gevonden. Vrienden en klasgenoten doen er lacherig over. Die snappen niet wat ik zie in een <vul kwetsend woord voor dik meisje in>. Maar ik heb ook verhalen gehoord van jongens die stiekem verliefd op haar waren maar dat niet durven te zeggen uit angst voor negatieve reacties.
Waarom doen jongens daar zo moeilijk over? Waarom kan men niet gewoon respecteren dat ik een andere smaak heb dan zij? Ze hoeven er zelf geen relatie mee te hebben!
Nja ik bedoel dan meer wat ik hoor zo van mannen (waar ze van houden qua lichaamstype). Ook dit topic weer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat wat te maken heeft met jouw lichaamstype?
Zolang je vrouwelijke vormen hebt, maakt het niet zoveel uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef suus78 het volgende:
[..]
Nja ik bedoel dan meer wat ik hoor zo van mannen (waar ze van houden qua lichaamstype). Ook dit topic weer.
Je draait het om. Meiden die een stabiele en lange relatie hebben worden dik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dikke meiden hebben wel vaak een vriend, en die relaties zijn vaak stabiel en blijven lang aan.
Magere sletjes springen eerder van hak op de tak
Dit is wat vrouwen denken ja, maar dit topic gaat over de mening van mannen. De gemiddelde man vindt die catwalkmodellen ook lelijk dun en valt wel degelijk op vrouwen met een gezond gewicht en vrouwelijke vormen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:22 schreef msacras het volgende:
Om maar even antwoord te geven op de vraag van TS: het is een taboe omdat de hele marketing/modellenwereld is gebaseerd op dun, dunner, dunst. De gemiddelde maat van een model op de catwalk of in een campagne is maatje 32 (XXS/XS), en dan wordt er op foto's vaak ook nog van alles af gephotoshopt. Overal om je heen zie je campagne's, reclames, advertenties over welk middel je écht moet kopen om af te vallen. Probeer dit drankje, probeer deze pil, probeer deze vetblokker, probeer dit dieet. Afslankklinieken schieten als paddenstoelen uit de grond. Ik heb nog nooit een reclame gezien met een middeltje dat je helpt om wat aan te komen; en dat terwijl er ook vrouwen zijn die daar problemen mee hebben. Dun is de standaard, dun is mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |