quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:08 schreef Metro2005 het volgende:
Ik val zelf ook op wat vollere vrouwen (al laat ik een mager knap examplaar ook echt niet staan), je moet gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt. Als je je laat leiden door meningen van anderen dan heb uiteindelijk echt een kutleven aangezien je toch nooit aan ieders ideaalbeeld kan voldoen.
Afgunst is makkelijker dan jezelf te verbeteren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik verwacht wel 100 fokkers die gaan posten hoe lelijk gespierde/slanke vrouwen zijn omdat zij alleen maar botten hebben en niks hebben om vast te houden. Niet vrouwelijk genoeg zijn en te breekbaar zijn.
Leuke vrienden heb je...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:37 schreef Noriega het volgende:
[..]
Dat men niet gewoon normaal kan praten over iemand waar ik verliefd op ben. Dat soor negatief gedoen bederft mijn plezier gewoon. Het is dat ik me daar niet door laag terugschrikken.
Dit. Lekker doen wat je gelukkig maakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Doe waar je zelf zin in hebt. Je hoeft toch niet naar de massa te kijken.
Maarrrr, dikke mensen zijn gezelliger en genieten meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:43 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Maar OP het is maar waar je op valt. Het zegt genoeg over iemand die zo in het leven staat en zichzelf ongezond wilt laten zijn. Met alle risico's vandien. Wat nu een beetje mollig is, is later obese.
Gadverdamme, die abs op dat wijfquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:43 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Maar OP het is maar waar je op valt. Het zegt genoeg over iemand die zo in het leven staat en zichzelf ongezond wilt laten zijn. Met alle risico's vandien. Wat nu een beetje mollig is, is later obese.
Gadverdamme, die vetrollen van dat wijfquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gadverdamme, die abs op dat wijf
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je gaat volledig bij aan het punt wat ik aanhaal. Maar ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daar mag je best wat van zeggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:37 schreef Noriega het volgende:
Dat men niet gewoon normaal kan praten over iemand waar ik verliefd op ben.
Hij draait ook weer té ver doorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:55 schreef Beach het volgende:
Was Panzermaus hier maar, die zou pas mooi de haters lik op stuk geven.
Jij niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mensen die hun eigen persoonlijke voorkeur superieur vinden
Uhh, nee? Ik realiseer me dat wat ik allemaal wel en niet fijn vind niet automatisch voor iedereen geldt. Dat zouden mensen eens wat vaker moeten doen.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:02 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Uhh, nee? Ik realiseer me dat wat ik allemaal wel en niet fijn vind niet automatisch voor iedereen geldt. Dat zouden mensen eens wat vaker moeten doen.
In de OP staat dat'ie juist naar massa wil kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Doe waar je zelf zin in hebt. Je hoeft toch niet naar de massa te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |