Ho, hier gaat het mis he. Mensen die extreem fanatiek diëten, door bijvoorbeeld geen vet te eten, niet of nauwelijks te ontbijten verneuken hun hele stofwisseling. Die raakt zo van slag dat je juist extra gaat aankomen van de slechte dingen. Gewoon alles eten, maar met mate en in kleine hoeveelheden, dus juist de tussendoortjes blijven nemen om de stofwisseling op gang te blijven houdenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn vriendin sport genoeg, eet uitsluitend gezonde dingen (groente ed), we zien de macdonalds als het mee zit 1 keer per jaar. Tussendoortjes eet ze niet en ze heeft intussen elke denkbaar dieet gevolg dat er bestaat, allemaal zonder resultaat. Het ligt NIET aan wat ze eet.
Sowieso fietst ze overal heen en doet overdag de hele dag fysiek werk in de thuiszorg, schoonmaakwerk etc. De hele dag in beweging eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:28 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ho, hier gaat het mis he. Mensen die extreem fanatiek diëten, door bijvoorbeeld geen vet te eten, niet of nauwelijks te ontbijten verneuken hun hele stofwisseling. Die raakt zo van slag dat je juist extra gaat aankomen van de slechte dingen. Gewoon alles eten, maar met mate en in kleine hoeveelheden, dus juist de tussendoortjes blijven nemen om de stofwisseling op gang te blijven houdenEn hoe lang sport ze? Je weet dat pas na een forse inspanning voor een langere tijd je reserves (vet) wordt aangesproken? Ik zie veel te vaak dikke mensen die denken dat ze sporten, maar waarvan vervolgens blijkt dat ze 3x per week 30 minuten "hardlopen" of op een fietsje in de sportschool wat rustig rondpeddelen
Dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Sowieso fietst ze overal heen en doet overdag de hele dag fysiek werk in de thuiszorg, schoonmaakwerk etc. De hele dag in beweging eigenlijk.
Qua eten: 's ochtends een paar crackers en yoghurt , 's middags een 3 of 4 tal boterhammen en 's avonds afwisselend rijst of aardappels met groente en vlees.
En dit. Ik ben er altijd van overtuigd dat een goed ontbijt de basis moet zijn. Je geeft je stofwisseling een kickstartquote:
Ik ontbijt nooit dus ik zou megadik moeten zijn?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Haar werk in de thuiszorg is niet sporten.
Overal heen fietsen is meer dan normaal.
Ontbijt is te weinig.
Moet ik nog verder gaan?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
'Genetische aanleg', alsjeblieft zeg.
Deze discussie is zinloos. Op fok is dik zijn ALTIJD je eigen schuld, dus laat de verdediging van je vriendin maar zitten. Gaat hier echt niet werkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit dus ik zou megadik moeten zijn?
Geloof het ook ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef Selestha het volgende:
[..]
Deze discussie is zinloos. Op fok is dik zijn ALTIJD je eigen schuld, dus laat de verdediging van je vriendin maar zitten. Gaat hier echt niet werken
Jij bent gewoon een ecto, dat is anders, betekent overigens niet dat jij gezonder bent dan jouw vriendin.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit dus ik zou megadik moeten zijn?
Dus is het toch aanleg. Nee dan hebben we dat even helder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een ecto, dat is anders, betekent overigens niet dat jij gezonder bent dan jouw vriendin.
Maar je zoekt zelf maar topics in LIF als je daar meer over wil weten.
Het fabeltje dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is, is inmiddels alweer achterhaald. Wel is een goed ontbijt belangrijk, maar het moment waarop je gaat ontbijten is bij iedereen verschillend. Als ik net uit bed kom is eten wel het laatste waar ik aan denk, ik krijg nog geen boterham naar binnen dan. Paar glazen melk drink ik 's ochtends voor ik naar het werk ga. Pas na een paar uur pak ik de eerste bammen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:41 schreef iScream. het volgende:
[..]
En dit. Ik ben er altijd van overtuigd dat een goed ontbijt de basis moet zijn. Je geeft je stofwisseling een kickstartIk snap overigens ook nooit dat mensen nooit veel ontbijten, ik moet altijd eerst 6 stukken brood naar binnen werken voor ik functioneer
Het kan deels aan haar aanleg liggen, dat zei ik vanaf 't begin al: zij doet er misschien 3 weken over iets waar de meeste vrouwen maar 1 week over doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus is het toch aanleg. Nee dan hebben we dat even helder.
Prima, nou ik ben er blij mee zoals ze is (ook al zou ze minder wegen overigens) dus nu graag weer OT.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het kan deels aan haar aanleg liggen, dat zei ik vanaf 't begin al: zij doet er misschien 3 weken over iets waar de meeste vrouwen maar 1 week over doen.
Maar dat ze veel sport+dieet maar niet afvalt, dat is bullshit of ze doet het gewoon niet goed.
Begrijpend lezen is moeilijk zie ik.
Reageer dan ook niet zo aangevallen als het echt zo is, scheld dan ook niet met kanker en vervolgens mij beledigend noemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Prima, nou ik ben er blij mee zoals ze is (ook al zou ze minder wegen overigens) dus nu graag weer OT.
Ze eet te weinig, dan gaat je lichaam juist op spaarstand. Als ze zelf wel graag zou wilen afvallen moet ze er zeker een paar jaar voor uittrekken en rustig opbouwen. Luister niet naar alle adviezen over als een gek gaan sporten, daar moet je juist met overgewicht heel voorzichtig mee omgaan ivm blessures. Ze zou kunnen gaan zwemmen, dat belast het lichaam minder. In combinatie met een goed uitgebalanceerde krachttraining.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn vriendin sport genoeg, eet uitsluitend gezonde dingen (groente ed), we zien de macdonalds als het mee zit 1 keer per jaar. Tussendoortjes eet ze niet en ze heeft intussen elke denkbaar dieet gevolg dat er bestaat, allemaal zonder resultaat. Het ligt NIET aan wat ze eet.
En bij mij: Ik kan me volvreten en tijdelijk een opleving krijgen van + 2 a 3 kg en vervolgens bedenkt mijn lichaam dat dat teveel is en moet ik vaker schijten en val ik net zo goed weer naar mijn oude niveau.
Niet iedereen komt aan of valt af van veel of weinig eten, lichaamsbouw en genetische aanleg spelen ook een grote rol. Mij krijg je écht niet dik en mijn vriendin zal nooit mager worden.
En ik vind angel-joy gewoon vreselijk beledigend, zeker na een post waarin ik juist aangeef dat zoiets niet altijd alleen maar door je dieet komt.
Sorry, was nog aan het tikkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Re het volgende:
ja doe ff normaal allemaal, dat getrol en geflame is lekker afgelopen vanaf nu
Ik hoop dat je het ooit aan je schildklier krijgt en dan lekker dik wordt. Kijken of je dan ook minder gaat eten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:59 schreef Serene het volgende:
Aanleg om dik te wordenTering, aanstellers hier die gewoon geen discipline hebben om eens wat minder te eten.
Ha ha. Over die 1% van de dikke mensen heb ik het ook niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het ooit aan je schildklier krijgt en dan lekker dik wordt. Kijken of je dan ook minder gaat eten.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:55 schreef Noriega het volgende:
Voor volgende week trouwens afspraakje geregeld met haar
Jij begrijpt het menselijk breinquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:58 schreef Pienata het volgende:
Dit topic pakt eerder beledigend uit voor magere sletjes/gratenkutten/dunne vrouwen omdat ze geen inhoud () hebben etc...
Zie je wel TS, de buitenwereld moet altijd wat te zeiken hebben.Als ze niet dik was was ze wel een gratenpakhuis, of als ze een gemiddeld postuur had had ze vast wel een grote moedervlek in haar gezicht, ik noem maar wat. Men vindt altijd wel iets om commentaar op te leveren.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:55 schreef Noriega het volgende:
Voor volgende week trouwens afspraakje geregeld met haar
Wees blij, scheelt je een hoop geld als je uit eten zou gaan.quote:Op zondag 8 september 2013 14:02 schreef Noriega het volgende:
Helaas afspraakje is niet op iets uitgelopen. Ze heeft een ander op het oog.
Gelukkig zijn er meer vrouwen.
Wat is dat een kutopmerking zeg.quote:Op zondag 8 september 2013 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Wees blij, scheelt je een hoop geld als je uit eten zou gaan.
quote:Op zondag 8 september 2013 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2013 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |