abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130500062
Een duizenden jaren oud conflict ver hiervandaan kan het Westen niet oplossen met een paar honderd kruisraketten, maar zal dus alleen nog verder verergeren/escaleren, want sinds de Romeinen er 2000 jaar geleden aanwezig waren is dit conflict niet verdwenen. Dus weet je nu al hoe het probleem over een paar duizend jaar eruit zal zien door dit huidige Westerse ingrijpen, wat op gang aan het komen is, en ook weer datzelfde imperialisme als toen is gaande. Het Westen begon zich er ooit mee te bemoeien sindsdien is dit probleem verergerd. De wereld wordt steeds meer en verder betrokken bij een probleem dat de wereld niet kan oplossen.
Dit probleem kan alleen worden opgelost door de bevolkingen daar lokaal. Maar het grootste probleem zijn de heersers/leiders die via hun politiek en media en terreur de mensen bedriegen, misleiden en doorlopend in angst houden (bevolkingen zien niet wat er gaande is, zien niet dat zij massaal worden georganiseert door die propaganda, en chaos en terreur) Er zal waarschijnlijk nog meer terreur komen in Syrie en ook in Iran, want Iran en Syrie zijn de enige twee landen die nog niet zitten aangesloten bij de Arabische Liga (is een imperium in aanbouw, dat gaat daar op een grovere manier, hier kan dat alleen via organisatie via de politiek, hier dus ook gaande, ook hier zien de mensen niet dat zij massaal worden georganiseerd)
pi_130500127
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

beperkte schaal maar er is geen modificatie voor nodig en die Syrische kustbatterijen zullen eerst uitgeschakeld worden
Als je doelen in Damascus en dergelijke wilt gaan raken gaat je dat niet lukken met een scheepsdoelraket. Zo'n Tomahawk heeft een bereik van meer dan duizend kilometer, ver buiten het bereik van de kustartillerie.

Syrië heeft enkele tientallen Pantsir-S1 systemen die kruisvluchtwapens in theorie kunnen neerhalen.
En de tomahawk is een langzaam ding zonder enige stealth eigenschappen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_130500134
Wanneer schieten ze die rakketjes de lucht in?
Vind dat altijd wel mooie beelden om te zien :P
Zonder wrijving geen glans
pi_130500201
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Tjah, en ondertussen vallen in pak-em-beet centraal Afrika in Oost-Congo in de gevechten tussen de Congolezen en de door Rwanda gesteunde rebellen wellicht evenveel doden , zijn er even erge wreedheden en worden er ook nog eens en masse kindsoldaten ingezet ... Maar geen haan die er naar kraait ...

Zelfs nog een geluk dat Mugabe zich democratisch heeft laten herkiezen of ie zou ook nog in de problemen kunnen komen ...
Je hebt helemaal gelijk. Scheve prioriteiten.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:05:57 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130500244
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:02 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Als je doelen in Damascus en dergelijke wilt gaan raken gaat je dat niet lukken met een scheepsdoelraket. Zo'n Tomahawk heeft een bereik van meer dan duizend kilometer, ver buiten het bereik van de kustartillerie.

Syrië heeft enkele tientallen Pantsir-S1 systemen die kruisvluchtwapens in theorie kunnen neerhalen.
250 km?

meer dan zat en we hebben het over het krateren van de vliegvelden niet over het in puin schieten van Damascus, als je at wilt doen moet je gewoon F18's inzetten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_130500293
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:02 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Maken die ook deel uit van de o zo geweldige Syrische luchtafweersystemen die elke keer bewijzen waarom ze zo geroemd zijn?
pi_130500310
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind die variant die zichzelf laat roteren door middel van een reeks kleine raketmotor mooi om te zien.

"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_130500320
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij is er een wachttijd van minstens twee weken.. was op radio 1, met het oog op morgen.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
pi_130500331
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:07 schreef expans het volgende:

[..]

Maken die ook deel uit van de o zo geweldige Syrische luchtafweersystemen die elke keer bewijzen waarom ze zo geroemd zijn?
Is een point-defence systeem voor de korte afstand en ze hebben er maar ruim 30 van.
pi_130500375
Uit wanhoop heeft Assad nu waarschijnlijk witte fosfor gebruikt in Aleppo... Vandaar dus die laatste beelden van raar verbrand huid etc... Die Assad is nu echt wanhopig
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:12:38 #261
132191 -jos-
Money=Power
pi_130500436
Ik zat even te zoeken waarom er zo weinig berichten uit Aleppo/Syrie komen van die aanval:

Twitter is rarely known inside Syria

Bloggers, journalists, Facebookers and internet users have always been imprisoned by the Syrian regime. In Syria, Youtube, Facebook, Wikipedia Arabic, Amazon and of course, all “Islamic” and opposition sites are blocked in Syria. (Facebook and Youtube were unblocked recently in Syria, Syrians inside argue that the regime’s decision to unblock these two social websites was to track Syrian activists and users online. Furthermore, most detainees detained now in Syria are asked to open their personal emails and Facebook pages during their “investigation”).

If most protesters don’t have Facebook, if the martyrs and thousands detainees don’t have access to the tools “activists” use to be named as such, who are then the activists?

http://razanghazzawi.org/(...)the-televised-media/
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  Moderator dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:13:42 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130500468
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:10 schreef firefly3 het volgende:
Uit wanhoop heeft Assad nu waarschijnlijk witte fosfor gebruikt in Aleppo... Vandaar dus die laatste beelden van raar verbrand huid etc... Die Assad is nu echt wanhopig
fosfor is niet zo heel erg interessant, zou me verbazen als het niet eerder is ingezet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_130500494
Bombardementen zijn daar aan de orde van de dag. Af en toe hoor je daar een keer van. Weinig spectaculairs.
pi_130500512
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:10 schreef firefly3 het volgende:
Nu nog clusterbommen en het feest is compleet.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_130500570
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:14 schreef waht het volgende:

[..]

Nu nog clusterbommen en het feest is compleet.
Wie heeft je verteld dat die dingen slecht zijn iit tot unitaire munitie?
GroenLinks :') ?
pi_130500590
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:16 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Wie heeft je verteld dat die dingen slecht zijn iit tot unitaire munitie?
GroenLinks :') ?
Waag het niet mijn morele flexibiliteit te testen vriend.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_130500631
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:17 schreef waht het volgende:

[..]

Waag het niet mijn morele flexibiliteit te testen vriend.
:{w

Zou niet durven.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:23:22 #268
132191 -jos-
Money=Power
pi_130500759
Hier zijn foto's die verifieerbaar uit Aleppo zijn:

http://instagram.com/p/de9OU3PaXu/

edit: deze dus: http://instagram.com/syriandeveloper

Maar de foto's op twitter/facebook van mensen met wit spul (fosfor?) zijn niet echt verifieerbaar volgens mij.
pi_130500784
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:23 schreef -jos- het volgende:

Maar de foto's op twitter/facebook van mensen met wit spul (fosfor?) zijn niet echt verifieerbaar volgens mij.
Mijn oog detecteert een Salafist.
Hopelijk komen ze met meer witte fosfor.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:26:53 #270
132191 -jos-
Money=Power
pi_130500846
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:24 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Mijn oog detecteert een Salafist.
Hopelijk komen ze met meer witte fosfor.
Mijn oog detecteert kanker :')
pi_130500856
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:26 schreef -jos- het volgende:

[..]

Mijn oog detecteert kanker :')
Kijk zijn pet dan.
pi_130500862
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:23 schreef -jos- het volgende:

ik zie alleen kapotte huis en moslim met iets in hand vasthouden.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:27:44 #273
132191 -jos-
Money=Power
pi_130500876
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:27 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Kijk zijn pet dan.
Oh, verkeerde link, deze bedoelde ik dus:

http://instagram.com/syriandeveloper
pi_130500900
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:27 schreef -jos- het volgende:

[..]

Oh, verkeerde link, deze bedoelde ik dus:

http://instagram.com/syriandeveloper
De aanwezigheid van die Al-Nusra kerel bewijst dat het dus een militair doelwit was.
pi_130500941
Spread the word. Deze was mss zelfs heftiger dan de aanval van woensdag. Zo klaar als een klontje wie er achter zit. Dit zijn geen zelfgemaakte raketjes of een kleine lading dat gesmokkeld zou kunnen zijn, maar verschillende massavernietigingswapens die los gelaten worden op wijken die rebellen hebben ingenomen. Zonder goed materiaal en peperdure spul kan je dit nooit teweegbrengen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')