Als je doelen in Damascus en dergelijke wilt gaan raken gaat je dat niet lukken met een scheepsdoelraket. Zo'n Tomahawk heeft een bereik van meer dan duizend kilometer, ver buiten het bereik van de kustartillerie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
beperkte schaal maar er is geen modificatie voor nodig en die Syrische kustbatterijen zullen eerst uitgeschakeld worden
Je hebt helemaal gelijk. Scheve prioriteiten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, en ondertussen vallen in pak-em-beet centraal Afrika in Oost-Congo in de gevechten tussen de Congolezen en de door Rwanda gesteunde rebellen wellicht evenveel doden , zijn er even erge wreedheden en worden er ook nog eens en masse kindsoldaten ingezet ... Maar geen haan die er naar kraait ...
Zelfs nog een geluk dat Mugabe zich democratisch heeft laten herkiezen of ie zou ook nog in de problemen kunnen komen ...
250 km?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als je doelen in Damascus en dergelijke wilt gaan raken gaat je dat niet lukken met een scheepsdoelraket. Zo'n Tomahawk heeft een bereik van meer dan duizend kilometer, ver buiten het bereik van de kustartillerie.
Syrië heeft enkele tientallen Pantsir-S1 systemen die kruisvluchtwapens in theorie kunnen neerhalen.
En de tomahawk is een langzaam ding zonder enige stealth eigenschappen.
Maken die ook deel uit van de o zo geweldige Syrische luchtafweersystemen die elke keer bewijzen waarom ze zo geroemd zijn?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als je doelen in Damascus en dergelijke wilt gaan raken gaat je dat niet lukken met een scheepsdoelraket. Zo'n Tomahawk heeft een bereik van meer dan duizend kilometer, ver buiten het bereik van de kustartillerie.
Syrië heeft enkele tientallen Pantsir-S1 systemen die kruisvluchtwapens in theorie kunnen neerhalen.
En de tomahawk is een langzaam ding zonder enige stealth eigenschappen.
Ik vind die variant die zichzelf laat roteren door middel van een reeks kleine raketmotor mooi om te zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer schieten ze die rakketjes de lucht in?
Vind dat altijd wel mooie beelden om te zien
Volgens mij is er een wachttijd van minstens twee weken.. was op radio 1, met het oog op morgen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer schieten ze die rakketjes de lucht in?
Vind dat altijd wel mooie beelden om te zien
Is een point-defence systeem voor de korte afstand en ze hebben er maar ruim 30 van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:07 schreef expans het volgende:
[..]
Maken die ook deel uit van de o zo geweldige Syrische luchtafweersystemen die elke keer bewijzen waarom ze zo geroemd zijn?
fosfor is niet zo heel erg interessant, zou me verbazen als het niet eerder is ingezetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:10 schreef firefly3 het volgende:
Uit wanhoop heeft Assad nu waarschijnlijk witte fosfor gebruikt in Aleppo... Vandaar dus die laatste beelden van raar verbrand huid etc... Die Assad is nu echt wanhopig
Nu nog clusterbommen en het feest is compleet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:10 schreef firefly3 het volgende:
Uit wanhoop heeft Assad nu waarschijnlijk witte fosfor gebruikt in Aleppo... Vandaar dus die laatste beelden van raar verbrand huid etc... Die Assad is nu echt wanhopig
Wie heeft je verteld dat die dingen slecht zijn iit tot unitaire munitie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:14 schreef waht het volgende:
[..]
Nu nog clusterbommen en het feest is compleet.
Waag het niet mijn morele flexibiliteit te testen vriend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wie heeft je verteld dat die dingen slecht zijn iit tot unitaire munitie?
GroenLinks?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:17 schreef waht het volgende:
[..]
Waag het niet mijn morele flexibiliteit te testen vriend.
Mijn oog detecteert een Salafist.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:23 schreef -jos- het volgende:
Hier zijn foto's die verifieerbaar uit Aleppo zijn:
http://instagram.com/p/de9OU3PaXu/
Maar de foto's op twitter/facebook van mensen met wit spul (fosfor?) zijn niet echt verifieerbaar volgens mij.
Mijn oog detecteert kankerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mijn oog detecteert een Salafist.
Hopelijk komen ze met meer witte fosfor.
Kijk zijn pet dan.quote:
ik zie alleen kapotte huis en moslim met iets in hand vasthouden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:23 schreef -jos- het volgende:
Hier zijn foto's die verifieerbaar uit Aleppo zijn:
http://instagram.com/p/de9OU3PaXu/
Maar de foto's op twitter/facebook van mensen met wit spul (fosfor?) zijn niet echt verifieerbaar volgens mij.
De aanwezigheid van die Al-Nusra kerel bewijst dat het dus een militair doelwit was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:27 schreef -jos- het volgende:
[..]
Oh, verkeerde link, deze bedoelde ik dus:
http://instagram.com/syriandeveloper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |