Tja, ik had er ook 'supervogel' in kunnen zetten.quote:
Ik loop hier nog niet meer dan 100 jaar rond.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:21 schreef Specularium het volgende:
Corrie niet kennen,.
Die is al meer dan 100 jaar een begrip hier.
Dat is de losgeslagen dochter van Billy Ray Cyrus, Miley, die een act opvoert en denkt dat ze oh zo sexy isquote:
Hexje is ook een dochter van Billy Ray?quote:
Die Fokken Antwoord! uit Zuid-Afrika! Met teksten die je bijna verstaat! en ¥o-Landi Vi$$er!quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die Fokken Antwoord! uit Zuid-Afrika! Met teksten die je bijna verstaat! en ¥o-Landi Vi$$er!
[ afbeelding ]
YO YO YO!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edgar is de vriend van Esmee toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:28 schreef Specularium het volgende:
Ik moet nog even kijken of Edgar bij de Plus is maar ik heb helemaal geen zin jongens.
4,5 / 10quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:53 schreef Specularium het volgende:
"Een kip is geen wortel."
Specularium, 2013
0,0 / 0,1quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:53 schreef Specularium het volgende:
"Een kip is geen wortel."
Specularium, 2013
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
Stagiair bij bank werkt zich letterlijk dood
Ik moest even denken aan iemand die wel eens in deze slowchat komt...
jupsquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:49 schreef Dagoduck het volgende:
'Esmee' speelt ook in de film Loft. In een seksscène.
Had vandaag niks beters te bieden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:24 schreef Specularium het volgende:
Kijk eens aan. Het beste topic van vandaag.
NWS / Extreem grote tieten zijn in!
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Uit de googlecollectie, geen privecollectie: ik val niet op vrouwen. En als ik een man was, dan was ik denk ik een 'billenman' geweest.
Ja, ik verwacht nu al een Topshow.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:23 schreef Peunage het volgende:
Ik heb vragen en/of opmerkingen. Die kan ik vast wel kwijt in dit topic...?
Nog niet, ik ben van alles aan het 'regelen', werkeloos zijn is nog hard werken.quote:
Ik van niet op manboobs hoor en ik heb nog nooit een tuinbroek aangehad, wel een overgooierquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:17 schreef Specularium het volgende:
Ja, als je als vrouw op gare manboobs valt kun je net zo goed een tuinbroek aan doen.
Het ging toch over het ballon formaat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:17 schreef Specularium het volgende:
Ja, als je als vrouw op gare manboobs valt kun je net zo goed een tuinbroek aan doen.
Ik heb gehoord dat vrouwen daar op vallen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:34 schreef Tem het volgende:
Morgen maar naar de kapper, zie er uit als een Jezus.
Ik wilde net zeggen: niks mis met lang haar en een baardje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat vrouwen daar op vallen.
Op een man die wonderen verricht.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: niks mis met lang haar en een baardje.
Mmm dat vind ik minder leuk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of een kale bol met een baardje
DAT in ieder geval niet Tem.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
Of alles waar een penis aan zit, natuurlijk.
Vrouwen héquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
Wat ging jij nou vertellen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Liefst iemand met losse handjes en een opvliegend karakter.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
Die ook lief is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:39 schreef waht het volgende:
[..]
Liefst iemand met losse handjes en een opvliegend karakter.
Dan heb je waaghals nog niet gezienquote:
Klopt, ik ben zes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]jij moet nog veel leren Tem.
Hehe ik had al een vermoeden. Ik zat ook al te peinzen over een 'bekende' men met kaal hoofd en baardje maar ik weet er niet zo snel eentje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan heb je waaghals nog niet gezien![]()
quote:
Hm ja weet ook niet echt. Jason Statham is wel kaal en heeft een 3 dagen baardje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik had al een vermoeden. Ik zat ook al te peinzen over een 'bekende' men met kaal hoofd en baardje maar ik weet er niet zo snel eentje.
Niet nodig, we weten toch wel dat we gelijk hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
Zonder penis is er voor jullie ook vrij weinig aan natuurlijk.
Dus zeg nou maar gewoon dat wij gelijk hebben.
Niet echt helemaal kaal. Ik zat meer aan Kojak te denken maar dan met baardquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Hm ja weet ook niet echt. Jason Statham is wel kaal en heeft een 3 dagen baardje.
Wel als hij iets van je wil, en jij direct inschikt.quote:
Ik sla sowieso terug en laat hem het gat van de deur zien. En inschikkelijk ben ik bij lange na niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:42 schreef waht het volgende:
[..]
Wel als hij iets van je wil, en jij direct inschikt.
Een goed verzorgde 'echte' baard is helemaal niet zo lelijk. Maar staat niet elke man.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
3 dagen baardjes zijn voor bazen, daarna gaat het richting zwerver.
Tja, waarom heb je dan een relatie met zo'n type?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik sla sowieso terug en laat hem het gat van de deur zien. En inschikkelijk ben ik bij lange na niet.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:44 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, waarom heb je dan een relatie met zo'n type?
Ik heb het niet over dat soort klapjes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wordt ook gewoon graag op je anus gemept.
Heb meelij, waarschijnlijk kan hij zich moeilijk anders uiten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb helemaal geen relatie met zo een type.
En als het zo was en hij gaf ook maar 1 klap dan was die relatie ook meteen over.
Heeft hij dikke pech, hij kan toch meteen opzouten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:49 schreef waht het volgende:
[..]
Heb meelij, waarschijnlijk kan hij zich moeilijk anders uiten.
Ik heb Bureau Sport gekeken. Oh biggest loser komt zo, zal ook wel geweldig zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:55 schreef OProg het volgende:
Klein stukje van de hilarische sketchshow 'ik ook van jou' op SBS gezien.
Een ongehoord nieuw dieptepunt is weer bereikt.
Gieren. Dikke padden een km laten rennen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb Bureau Sport gekeken. Oh biggest loser komt zo, zal ook wel geweldig zijn
Ja en Atlas komt ook, twijfel twijfel. Ik denk dat ik eerst Atlas even probeer, kijken wat het is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Matige troep kijken,.
Gelukkig komt VI zo,.
Ik stopte met lezen.quote:Vanaf maandag 26 augustus presenteert Lauren Verster bij de AVRO op Nederland 3 het nieuwe avonturenprogramma
Ja dat is wel een groot minpunt, maar het programma op zich lijkt me wel leuk. Beetje Pelgrimscode/ER achtig.quote:
Precies.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Zeilmeisje Laura Dekker? Die is groot geworden
Manchester - Chelsea kijken!quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik zometeen ook maar naar VI ga. De rest van Atlas neem ik wel op. Het is een beetje traag allemaal.
ja het valt vies tegen. Net als Expeditie Poolcirkel. Dat keek ik op het gegeven moment ook alleen nog maar voor het topic met de echte die-hardsquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Atlas klinkt ook als een saai programma. Dat is toch dat in Marokko?
Bleh verhuizen. Sterkte.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Pff ik moet maar eens wat dozen in gaan pakken voor het verhuizen
Dankje. Ik verhuis naar een grotere kamerquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Bleh verhuizen. Sterkte.
Waar ga je naartoe?
Oh van kamer naar kamer gaat nog welquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje. Ik verhuis naar een grotere kamer
Ja huren is echt ontbetaalbaar momenteel heb ik het idee.. Zelfs kamers zijn al zo duur, veel meer dan toen ik begon met studeren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh van kamer naar kamer gaat nog wel![]()
Ik ben ook nog steeds aan het rondkijken, maar het is allemaal veel te duur.
Als ik wat leuks zie dan is het meteen bijna 150 euro duurder dan wat ik nu betaal. En vaak niet eens groter qua oppervlakte. Niet alleen in mijn buurt, maar overal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja huren is echt ontbetaalbaar momenteel heb ik het idee.. Zelfs kamers zijn al zo duur, veel meer dan toen ik begon met studeren.
Pfoe, ja is nu niet echt het moment om te zoeken misschien?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik wat leuks zie dan is het meteen bijna 150 euro duurder dan wat ik nu betaal. En vaak niet eens groter qua oppervlakte. Niet alleen in mijn buurt, maar overal.
Tja ik zie het niet goedkoper worden... Maar ik heb geen haast. Het is niet eens zozeer de ruimte, maar meer de indeling. Mijn slaapkamer wil ik iets groter en dan mag de tweede kamer best iets kleiner zijn. Destijds had ik haast, anders had ik wel langer gezocht.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfoe, ja is nu niet echt het moment om te zoeken misschien?
Oh okee, ja dat laatste ken ik. Die kamer die ik nu heb was ook vlug gekozen omdat ik niet meer bij mijn ex kon (en wildequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik zie het niet goedkoper worden... Maar ik heb geen haast. Het is niet eens zozeer de ruimte, maar meer de indeling. Mijn slaapkamer wil ik iets groter en dan mag de tweede kamer best iets kleiner zijn. Destijds had ik haast, anders had ik wel langer gezocht.
Mijn bed ligt geweldig, echt de beste matras ooitquote:
Jezus zeg, sterkte.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk maar ik kan geen kast meer kwijt in mijn slaapkamer en dat vind ik toch niet zo handig. Al mijn kleren liggen in een kast in een andere kamer.
Ach manquote:
Ik heb 2 bedden in 1. 2 matrassen en 2 dekbedden. Kan ik af en toe ruilen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn bed ligt geweldig, echt de beste matras ooit
Cinderella.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Kussens zijn ook belangrijk. Dat waren die van Princess toch?
1 persoonsbed is trouwens niet zo relaxed want ik wil altijd diagonaal liggen, maar in mijn kamer past geen 2 persoons
Wat een zooiquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit is mijn huidige kamer trouwens, lekker klein.
[ afbeelding ]
Als ik mijn nieuwe heb zal ik daar ook eens een fotootje van trekken
Oja princess is van de keukenspullenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Cinderella.
Ik lig ook altijd met 1 voet in het andere deel. Mijn bed past in de lengte ook maar net zit nog maar een klein stukje om langs te lopen.
Nee aan die verhuizing ben ik vandaag pas begonnenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een zooiMaar ik neem aan dat dat door de verhuizing komt.
Oh ik zou ook nog eens foto's posten. Moet ik even zoeken.
Oh ja dat ken ik. Mijn was hangt ook bijna altijd binnen. Ik zie nu vanuit de huiskamer de bh's hangenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee aan die verhuizing ben ik vandaag pas begonnenmaar het lijkt rommelig door de was die ophangt.
Hmm, er zijn dus vrouwen die er net zo'n teringzooi als ik van maken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat ga je met die informatie doen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hmm, er zijn dus vrouwen die er net zo'n teringzooi als ik van maken.
Goed om te weten.
Wat een teringbende.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruik je je vrije dag voor het huishouden, dat is zondequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Hier is het 1x in de week helemaal netjes. Op vrijdagmiddag. Daarna wordt het steeds ietsjes minder tot het weer vrijdag is.
Ja maar ik had altijd dan wel het hele weekend 'vrij'. En meestal alleen de ochtend. Zo goed deed ik het nou ook weer niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gebruik je je vrije dag voor het huishouden, dat is zonde
OF als diegene heel erg netjes is ruimt hij op voor jequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel een gratis tip van mij om niet samen te gaan wonen met iemand die precies tegenovergesteld is, want dan krijg je steeds op je donder als je iets laat slingeren.
Oh bestaat dat ook?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
OF als diegene heel erg netjes is ruimt hij op voor je
Nu ik de hele dag thuis ben merk ik dat het toch wel een beetje een rommeltje wordt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik maak er nooit een zooitje van hoef ik het ook niet op te ruimen.
Zo ver was ik al wel ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel een gratis tip van mij om niet samen te gaan wonen met iemand die precies tegenovergesteld is, want dan krijg je steeds op je donder als je iets laat slingeren.
Flessen wijn overal, half opgegeten magnetronmaaltijden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu ik de hele dag thuis ben merk ik dat het toch wel een beetje een rommeltje wordt.
Nee schat, ik drink niet de hele dag wijn en magnetronmaaltijden heel af en toe en dan alleen de kip tiki masala. Meer kleren die ik laat liggen want": oh dat kan ik best nog wel aan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Flessen wijn overal, half opgegeten magnetronmaaltijden.
Wel met of er etensresten liggen. Als er niks te vinden is lopen ze door.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
Muizen hebben niet echt veel te maken met hoe schoon je keuken is.
Ik heb er amper last van. Wel ooit de GGD gebeld een poosje geleden toen ik er wel last van had en die vertelden dus dat je al het eten goed moet opbergen, alles leeg, dat ze dan 'doorlopen'. Naar de buren dus denk ik die wel lekkers hadden liggenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb wel eens muizen gehad in mijn vorige appartement, die bleven maar komen zelfs als er niks te vinden viel. Uiteindelijk heeft de huisbaas ze vergiftigd
Ze kunnen ook een nestje maken, dan halen ze het eten ergens anders.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel met of er etensresten liggen. Als er niks te vinden is lopen ze door.
Zeg dat nou niet...quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een nestje maken, dan halen ze het eten ergens anders.
Ziet er nu al hilarisch Ned 3 uit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:02 schreef OProg het volgende:
Absolute hilariteit op 3. Hier gaat over nagepraat worden mensen...
Dit is de taak van de publieke omroep.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet er nu al hilarisch Ned 3 uit.
Wat is deze voor een crackhouse.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh gemist..morgen overdag even inhalenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Oh vooral wat ze nu doen, haren afknippen, metamorfose.
Ja ik ook hoor, maar een heel klein stukje gezien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh gemist..morgen overdag even inhalen
Ik was helemaal vergeten dat het wat. Was weer aan het inval-draaien (nog steeds geen Benny vandaag). Maar ik vind het altijd wel grappig, die dozige meisjes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, maar een heel klein stukje gezien.
Ongehoorde tyfusbende.quote:
Ik was het ook vergeten omdat er opeens allerlei andere dingen waren. VI en Atlas bijv. Dus iets van 20 minuten gezien en toen was net de metamorfose bezig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat het wat. Was weer aan het inval-draaien (nog steeds geen Benny vandaag). Maar ik vind het altijd wel grappig, die dozige meisjes.
Al meteen in de eerste aflevering...dat zal leuk worden, vast een hoop hysterie!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was het ook vergeten omdat er opeens allerlei andere dingen waren. VI en Atlas bijv. Dus iets van 20 minuten gezien en toen was net de metamorfose bezig.
Wat ik zag viel dat eigenlijk best mee qua gegil, helaasquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al meteen in de eerste aflevering...dat zal leuk worden, vast een hoop hysterie!
Zit nu dat nieuwe programma van Umberto te kijken.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik zag viel dat eigenlijk best mee qua gegil, helaas
Er was meer gegil daarna, maar dat zie je morgen wel.
Het moet groeien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit nu dat nieuwe programma van Umberto te kijken.
Het is een beetje Boulevard extraquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het moet groeien.
Dit is natuurlijk pure bosbessensap.
Dan wordt het gewoon een wedstrijdje tussen wie de beste gasten heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
Tja maar volgende week zit hij het laatste half uur tegenover P&W, dat wordt moeilijk.
Dat is als je met je handen een gehaktbal uit de frituur haalt, toch?quote:
Inhoudelijk zouden P&W dat wel moeten winnen, maar soms is het wel erg veel saaiheid.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon een wedstrijdje tussen wie de beste gasten heeft.
Wist je dat Tan een Chinese achternaam is?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Op RTL4 nieuwe talkshow met Humberto Tan.
Klopt. Daar hadden ze het van het weekend op Radio1 nog over. Hoe je gasten kunt binden, niet alleen opbellen als je ze in de show wil, maar ook daar buitenom contact houden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon een wedstrijdje tussen wie de beste gasten heeft.
Ja! Ik kende dat niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is als je met je handen een gehaktbal uit de frituur haalt, toch?
Nee dat niet. Meer onderhandelen over wat ze wel en niet mochten vragen bijvoorbeeld. Of waar ze het over gingen hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
Zal er wel op neerkomen wie het meeste geld over heeft voor een gast.
Ja, want een vriendinnetje van mij heet zo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wist je dat Tan een Chinese achternaam is?
Nais, nais.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, want een vriendinnetje van mij heet zo.
Ik had een collega die Tan heette. Een vrouw.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pics.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat niet. Meer onderhandelen over wat ze wel en niet mochten vragen bijvoorbeeld. Of waar ze het over gingen hebben.
Ik denk dat het met die vragen ook wel logisch is,je kan wel veel geld krijgen maar als je bij de buren weet dat je geen kritische vragen krijgt dan is daar veel voor te zeggen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja zo werd het gebracht bij Radio 1. En zal wel iets inzitten denk ik.
Of je mag bijvoorbeeld je nieuwe boek/film wat dan ook 'pluggen'. Dat soort dingen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat het met die vragen ook wel logisch is,je kan wel veel geld krijgen maar als je bij de buren weet dat je geen kritische vragen krijgt dan is daar veel voor te zeggen.
Geef ze een nieuw leven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach manEn nog wat te zeuren: al mijn boeken kan ik niet kwijt. Staan allemaal op zolder in dozen.
Nee zonde! Ik kan dat echt niet, al staan al die boeken maar op zolder. Als ik ooit ruimte heb dan koop ik weer boekenkasten en zet ik ze er allemaal in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geef ze een nieuw leven.
Weesperzijde 94. 24/7 'geopend'.
TTK / Bibliotheken en boekwinkels
Ik kan ook geen boeken wegdoenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zonde! Ik kan dat echt niet, al staan al die boeken maar op zolder. Als ik ooit ruimte heb dan koop ik weer boekenkasten en zet ik ze er allemaal in.
Ik had vier boekenkasten vol en nog een halfje. Wil ik weerquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan ook geen boeken wegdoenooit wil ik nog zo'n hele wand vol.
Qua boeken ben ik niet zover. Maar ik heb ook geen wand die ik ervoor kan vrijmaken nu.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vier boekenkasten vol en nog een halfje. Wil ik weer
ALLE boeken die ik heb heb ik gelezen. En zo elitair zijn ze niet hoor, Steven King is niet bepaald elitairquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Lekker elitair doen met al je boeken die je nooit leest.
Ik lees heel veel. En zo elitair ben ik niet hoor, het is niet zo dat ik alleen maar Tolstoy en Sartre lees.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Lekker elitair doen met al je boeken die je nooit leest.
Ik heb wel pas The Hunger Games gelezen, was erg makkelijk leesbaar en ook erg vermakelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Ik moet de GoT boeken nog steeds lezen, maar het komt er maar niet van.
Ik heb de film gezien, best aardig. De GoT boeken zijn nogal lastig met al die families, ik raak steeds in de war wie wie isquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel pas The Hunger Games gelezen, was erg makkelijk leesbaar en ook erg vermakelijk.
Ik was begonnen, maar toen ben ik de White Queen gaan lezen omdat de BBC zo;n kostuumdrama ging uitzenden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien, best aardig. De GoT boeken zijn nogal lastig met al die families, ik raak steeds in de war wie wie isMet de serie ook altijd.
Ja Hunger Games zijn "jeugd"boeken, maar zo af en toe is dat ook wel leuk. Ik heb Harry Potter ook gelezen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die series verkopen we vooral aan tienermeisjes. Staat ook in de young-adult kast.
Die heb ik ook allemaal. En Artemis Fowl, die vind ik eigenlijk leuker dan HP.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja Hunger Games zijn "jeugd"boeken, maar zo af en toe is dat ook wel leuk. Ik heb Harry Potter ook gelezen.
Ja daar heb ik 2 delen van, misschien ook de rest eens lezen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik ook allemaal. En Artemis Fowl, die vind ik eigenlijk leuker dan HP.
Ik heb de meeste doorgelezen. Boeken waarop duizenden mensen vol spanning wachten en waar nog een embargo op ligt moet je ook wel inkijken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja Hunger Games zijn "jeugd"boeken, maar zo af en toe is dat ook wel leuk. Ik heb Harry Potter ook gelezen.
Hahaha ja, vroeger was dat mijn droombaan...werken in een boekhandel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb de meeste doorgelezen. Boeken waarop duizenden mensen vol spanning wachten en waar nog een embargo op ligt moet je ook wel inkijken.![]()
De behoefte om een Potter boek helemaal te lezen heb ik nooit gehad.
Soms moet ik ook semi-verplicht boeken inkijken die heel wat minder zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahaha ja, vroeger was dat mijn droombaan...werken in een boekhandel.
Sjaggerijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
Richt even een leesclubje op ofzo.
Dat ga ik zeker doen als ik de 40 gepasseerd ben.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
De afdeling grafische homo-erotische pornoquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Soms moet ik ook semi-verplicht boeken inkijken die heel wat minder zijn.
Ja dat is wel een leuk ideequote:Op maandag 26 augustus 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
50 tinten bruinquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
De afdeling grafische homo-erotische porno
WIj zijn ook veel lieverquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sp3c heeft het al 2 deeltjes zwaar in de POL-SC
Ow effe kieken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Trustenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
WIj zijn ook veel liever
Ik ga mijn bed opzoekendoei doei
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
WIj zijn ook veel liever
Ik ga mijn bed opzoekendoei doei
Politiek is dan ook voor nare mensen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oh dat had ik al gezien idd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
POL / [POLCAFE #4370] HOPPA!
En het vorige deeltje.
Wow, dat is snel. Moet wel nieuw record zijn dit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:57 schreef waht het volgende:
[..]
Politiek is dan ook voor nare mensen.
Doe maar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
Hou eens op voetbalmanager, anders ga ik je links editten naar hele dubieuze kinderboerderijporno.
Ze hebben wel de goeie nu: een blondje, een dikke en een neger.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon zo'n kutroast, grote bek tegen alles en iedereen.
Dat gaat Tem of sp3c zo uitleggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:05 schreef Karina het volgende:
En wat houdt die award dan precies in?
Oh god... kan nooit positief zijn dus. Dat zie ik later dan wel, ik heb mezelf beloofd elke dag iets nuttigs te doen en dat ga ik zometeen dan maar doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gaat Tem of sp3c zo uitleggen.
Een keertje met een half oog gezien en totaal geen indruk gemaakt blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vond ik de 'nieuwe' Showbizzkwis van een poosje geleden nog best wel leuk (die hij met zijn zoon deed).
Het kwam dacht ik ook op een beetje rare tijd. Maar wat ik er leuk aan vond is dat het tenminste met 'normale' mensen was en niet met BN'ers. Gewoon een kwisje. Beetje ouderwets.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Een keertje met een half oog gezien en totaal geen indruk gemaakt blijkbaar.
Al die programma's met van die derderangs 'BN'ers' van wie ik meestal meer dan de helft niet ken, daar krijg ik ook een beetje de zenuwen van inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:35 schreef Karina het volgende:
tenminste met 'normale' mensen was en niet met BN'ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |