abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130481225
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:36 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Misschien moeten de Salafisten maar terug naar Libië, Tsjetsjenië, Saoedistan of waar ze ook vandaan komen?
En dan daarbij zijn de Alawi's de meerderheid in hun regio dus waarom zou dit ook ineens in handen moeten vallen van het Levant Emiraat?

Moeten de Christenen ook weg? De Nizari's?
Het grootste deel van de moslims (74% van de Syrische bevolking) behoort tot de soennitische moslims. Daarnaast zijn er andere islamitische minderheden waartoe 16% van de bevolking behoort. De islamitische minderheden zijn de alawieten (een stroming die vaak tot de sjiieten gerekend wordt), waartoe ook president Assad behoort (ook noessairi's genoemd) (circa 7%) en de ismaëlieten (circa 1,5%). Er zijn ook druzen (circa 2%).

Als ik wikipedia mag geloven dan zijn de alawieten daar een zekere minderheid.
pi_130481240
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Meneer hier moet leren begrijpend lezen, ik zei toch duidelijk dat ze moeten verhuizen naar een ander land. Syrië zal nooit meer herstellen als die gasten daar blijven!
En wie zou ze dan moeten opnemen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_130481317
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:38 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Het grootste deel van de moslims (74% van de Syrische bevolking) behoort tot de soennitische moslims. Daarnaast zijn er andere islamitische minderheden waartoe 16% van de bevolking behoort. De islamitische minderheden zijn de alawieten (een stroming die vaak tot de sjiieten gerekend wordt), waartoe ook president Assad behoort (ook noessairi's genoemd) (circa 7%) en de ismaëlieten (circa 1,5%). Er zijn ook druzen (circa 2%).

Als ik wikipedia mag geloven dan zijn de alawieten daar een zekere minderheid.
Niet in hun historische thuisland: de jibel an-nusayriyah (Latakia en Tartous regio).
Op de grens van die regio leven dan weer veel Christenen en Nizari's. Dus kun je maar zo een eigen staat van maken...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_130481477
MahirZeynalov twitterde op maandag 26-08-2013 om 16:35:33 Multiple sources: Coalition will unleash campaign against Syria between early Friday and Monday. reageer retweet
pi_130481584
Oh, ik had gehoopt op vandaag al :P
pi_130481677
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:47 schreef theNull het volgende:
Oh, ik had gehoopt op vandaag al :P
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog kan doen :)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_130481693
Ach, het is natuurlijk een beetje gek om het precieze moment aan te kondigen, dus misschien doen ze een verrassingsaanval eerder deze week.
pi_130481712
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:38 schreef waht het volgende:

[..]

Uiteraard, als guerilla's opereren. Daar kan niemand tegenop, zelfs niet de Russen die geen enkel middel schuwen.
Met behulp van Hezbollah en Iran zijn er al vele duizenden Syriërs hiervoor opgeleid.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_130481713
Ben vooral benieuwd naar de reactie van Iran.
pi_130481742
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:50 schreef Ketchupcurry het volgende:
Ach, het is natuurlijk een beetje gek om het precieze moment aan te kondigen, dus misschien doen ze een verrassingsaanval eerder deze week.
Zaak is om militaire verplaatsingen richting bijvoorbeeld Turkije, Cyprus of Jordanië in de gaten te houden.

De Amerikanen hebben al wat F-16's in Jordanië naar mijn weten.
pi_130481785
quote:
5s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:51 schreef Ketchupcurry het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de reactie van Iran.
Het enige wat Iran echt kan doen is een all-out aanval op dat rattenland Saoedistan. Het resultaat zou desastreus zijn voor Europa.

Wij worden het slachtoffer van de Amerikaans/Joodse oorlogszucht.
pi_130481876
Als Iran (grootste rattenland op aarde) 1 voetstap zet op Saudie Arabie dan wordt dat rattenland een nieuwe parkeerplaats! Als Iran kapot wordt gemaakt zal ik persoonlijk een feest houden voor FOK! members, en iedereen zal uitgenodigd worden.
pi_130481928
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:56 schreef De_Ilias het volgende:
Als Iran (grootste rattenland op aarde) 1 voetstap zet op Saudie Arabie dan wordt dat rattenland een nieuwe parkeerplaats! Als Iran kapot wordt gemaakt zal ik persoonlijk een feest houden voor FOK! members, en iedereen zal uitgenodigd worden.
Moslims zijn toch grappig, die ingeburgerde haat ...
Als we er nou gewoon een groot hek rond zouden zetten zou het probleem zichzelf oplossen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_130481974
quote:
Betalen ze een beetje goed, de Mossad?
pi_130481976
quote:
Lekkere nuchtere blik op de zaak heb jij. Al "de uwen" zijn geweldig, al "de hunnen" zijn allemaal gekken/ratten/etc.
pi_130482006
quote:
:')
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:03:34 #92
132191 -jos-
Money=Power
pi_130482069
Negeren die troll, hij was degene die die Arabische strijdkreet in de TT had gezet :')

BBC gebruikt foto uit Irak van 2003 bij bericht over Syrie, ironisch :')

http://www.telegraph.co.u(...)Syrian-massacre.html
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_130482141
quote:
Hoe zit het met de miljoenen soennieten die in Iran leven, mogen die ook dood?
-
pi_130482212
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:13 schreef IPA35 het volgende:
Dus nu is hij gedood. Deze man was een religieuze leider van de Alawieten (een sheik dus).

Dit, samen met de dode Christelijke leiders, bewijst des te meer wat de gevolgen zullen zijn als de Amerikaanse honden hun baardmannetjes aan de macht gaan helpen.
Die "alawitische sheik" heeft ook een baard net zoals de christelijke leiders in Syrië en Nasrallah en Khamenei die Assad steunen.
-
pi_130482228
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:00 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Betalen ze een beetje goed, de Mossad?
Ik haat Israel, zeker weten! Maar ik haat Iran en die Hezbollaah ratten nog meer! Iran en Hezbollaah zijn de grootste dreigingen op dit moment in de MO en niet Israel, hoewel Israel ook een dreiging is! Maar die ratten van Iran en Hezbollaah zijn op dit moment de grootste! En daarom hoop ik echt dat Iran een mooie parkeerplaats wordt! Wie weet kunnen we daar WK's gaan organiseren of wat anders?
pi_130482233
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Die "alawitische sheik" heeft ook een baard net zoals de christelijke leiders in Syrië en Nasrallah en Khamenei die Assad steunen.
Jij weet precies wat ik bedoel.
pi_130482270
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:08 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ik haat Israel, zeker weten! Maar ik haat Iran en die Hezbollaah ratten nog meer! Iran en Hezbollaah zijn de grootste dreigingen op dit moment in de MO en niet Israel, hoewel Israel ook een dreiging is! Maar die ratten van Iran en Hezbollaah zijn op dit moment de grootste! En daarom hoop ik echt dat Iran een mooie parkeerplaats wordt! Wie weet kunnen we daar WK's gaan organiseren of wat anders?
Wat doen Iran en Hezbollah dan precies behalve strijden tegen Israël? (Iets wat de Soennieten verrekken want die hebben hun broeders uitverkocht voor wat petrodollars.)

De Soennitische jihadi's strijden voor Israël en Amerika, meer niet.
pi_130482277
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:21 schreef De_Ilias het volgende:
We zien hopelijk wel in dat het de Sunnieten zijn die de grote slachtoffers zijn in dit geweld, de Alawaieten hebben lang genoeg geregeerd, tijd dat die ketters weggaan!
Jij hebt makkelijk praten, je zit of in het veilige Nederland of Marokko. Als het om Marokko ging had je wel anders gepiept....maar over een land ver weg is het makkelijk wat dingen te roepen zonder de gevolgen zelf ooit te zullen voelen. Want 12% van je land proberen eruit te trappen gaat heel veel chaos brengen en is bijna onmogelijk zonder veel zuiveringen. Assad moet zo snel mogelijk afgezet worden zodat de Alawieten minder door zijn zelfmoordpolitiek gegijzeld worden. Daarnaast moeten die Nusra-neanderthalers door Syriers zelf bestreden worden. Maar zodra Assad weg is gebeurt dat vanzelf, Syriers kennen een te grote historie om een tweede Somalie, Mali of Afghanistan te worden. Zijn wat dat betreft totaal niet te vergelijken met eerder genoemde andere landen.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_130482311
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:10 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Wat doen Iran en Hezbollah dan precies behalve strijden tegen Israël? (Iets wat de Soennieten verrekken want die hebben hun broeders uitverkocht voor wat petrodollars.)
Iran en Hezbollaah vermoorden Sunnieten en dat is altijd hun doel geweest, als er verraders zijn dan zijn zij dat wel. Wij moslims geloven dat de Sjiieten schadelijker zijn dan de Joden!
pi_130482328
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:11 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Iran en Hezbollaah vermoorden Sunnieten en dat is altijd hun doel geweest, als er verraders zijn dan zijn zij dat wel. Wij moslims geloven dat de Sjiieten schadelijker zijn dan de Joden!
Iran en Hezbollah vermoorden Soennieten? Noem voorbeelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')