quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef jatochneetoch het volgende:
Hallo het moet eerst nog herfst worden hoor
In Lapland en IJsland gaat het vrij snel over in winterquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef jatochneetoch het volgende:
Hallo het moet eerst nog herfst worden hoor
topquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:20 schreef Dven het volgende:
Goed topicIk zal het balkanverslag wel geven
Al zal de winter hier nog wel een maand of 3.5/4 op zich laten wachten.
Ik hoop hier ook nog minstens 3 maandquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:20 schreef Dven het volgende:
Goed topicIk zal het balkanverslag wel geven
Al zal de winter hier nog wel een maand of 3.5/4 op zich laten wachten.
quote:In Noord-Europa heeft het de afgelopen nacht, woensdag op donderdag, lokaal ietsje gevroren. In het Noorse Coavddatmohkki (gemeente Karasjok) werd het -0,4 en in Folldal (provincie Hedmark) -1,7º. Ook in Noord-Siberië begint de afkoeling op gang te komen.
http://janvissersweer.nl/buitenland
Oja, in NL duurt de herfst natuurlijk iets langerquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik hoop hier ook nog minstens 3 maand
http://www.ijsland-enzo.nl/ijsland/actueel_nieuwspagina.aspquote:Voor komend weekeind (vanaf vrijdag) wordt voor Noord-IJsland eenzelfde soort weer verwacht als vorig jaar 9 september: Storm en veel neerslag, boven 100-500 meter in de vorm van ijzel en sneeuw.
Vorig jaar leidde het slechte weer in het noorden tot de dood van duizenden schapen.
Nu wordt overwogen, om versneld de schapen binnen te halen om opnieuw zo'n ramp te voorkomen.
Toeristen wordt gevraagd, om de komende dagen de weersvoorspellingen nauwlettend in de gaten te houden om te voorkomen dat zij (zoals o.a. ikzelf vorig jaar) ingesneeuwd raken.
quote:Zwaartepunt lijkt te liggen in de noordwestelijke helft. Hoger gelegen wegen worden of zijn in dat gebied onbegaanbaar door sneeuwval.
Nog steeds wordt voor Noord-IJsland eenzelfde soort weer verwacht als vorig jaar 9 september: Storm en veel neerslag, boven 200-300 meter in de vorm van ijzel en sneeuw.
Omdat de weg van het lagedrukgebied moeilijk voorspelbaar is, is het pas op het laatste moment mogelijk, om een juiste weersvoorspelling te doen.
Toeristen wordt gevraagd, om de komende dagen de weersvoorspellingen nauwlettend in de gaten te houden om te voorkomen dat zij (zoals o.a. ikzelf vorig jaar) ingesneeuwd raken.
http://www.ijsland-enzo.nl/ijsland/actueel_nieuwspagina.asp
Duurt allemaal nog zo langquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:49 schreef Snowsquall het volgende:
Ik kan niet wachten tot wij in NL 'de sjaak' zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop