Op t.v. was er niks van te zien nee. Maar ik bedoel dat door het te negeren je er minder de aandacht op vestigt, dat lijkt me toch zijn bedoeling. De mensen die er live bij waren hadden ze toch al gezien.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo flauw? Ze willen die dingen daar niet hebben, en zo ver ik weet (heb het podium niet live gezien), zijn die banners niet in beeld geweest.
Het blijft een enorme afgang, gelukkig was dit een vreedzame actie maar dat had ook anders kunnen zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Op t.v. was er niks van te zien nee. Maar ik bedoel dat door het te negeren je er minder de aandacht op vestigt, dat lijkt me toch zijn bedoeling. De mensen die er live bij waren hadden ze toch al gezien.
Ik denk niet dat Shell daar blij mee zou zijn geweest. Je weet wel, diegene wat titel sponsor van het evenement is.......quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een flauwe kerel ook die die banners dan probeert weg te halen. Laat toch lekker hangen, kan jou het schelen. Nu leg je er juist de nadruk op.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Shell daar blij mee zou zijn geweest. Je weet wel, diegene wat die titel sponsor van het evenement is.......
putututuuuuu, grammar nazi to the rescue!!!quote:
Normaal ben ik niet zo, maar zo'n stomme fout verdient wel aandachtquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
putututuuuuu, grammar nazi to the rescue!!!
es se plat kins kallè is dat allemoal vrij normoal, en klopt ut wél......quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo, maar zo'n stomme fout verdient wel aandacht
Er vlogen ook wat ultalight dingen met parachutes (kan ff niet op de naam komenquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Op t.v. was er niks van te zien nee. Maar ik bedoel dat door het te negeren je er minder de aandacht op vestigt, dat lijkt me toch zijn bedoeling. De mensen die er live bij waren hadden ze toch al gezien.
Was een politieheli dat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Er vlogen ook wat ultalight dingen met parachutes (kan ff niet op de naam komen), maar je kon totaal niet zijn wat er op stond
Er vloog wel de hele tijd een helikopter naast, dus ik had al een beetje het idee dat het niet bij het programma hoorde
Vakkundig buiten beeld gehoudenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was een politieheli dat.
Vraag me eigenlijk af wat er met dat spandoek op de hoofdtribune is gebeurd, die heb ik de hele race niet gezien.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:19 schreef LWD-Godius het volgende:
Alonso die bij het uitkomen van eau rouge even de achterkant verliest maar hem wonderbaarlijk goed terugpakt zonder echt tijd te verliezen:
Je kan ook op RTL+ kijken met stream ernaast voor het geluid (en tijdens de enorm lange reclames tussendoor)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:57 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport1 heeft de formule1 flitsen weer online gezet. http://www.sport1.nl/nieu(...)n-in-restaurant.html
Het is weer een grote dram. Vooral met Ronald van Dam.
Zeker met deze fragment is het helemaal huilen op de pet op.
http://video.sport1.nl/ma(...)valt-zowaar-eens-uit
Kimi valt uit ze hebben daar geen idee wat er aan de kant is. RD komt wel later achter dat er wat mis is met de remmen. Wat voor informatie hebben ze daar?? Iedereen kon zien dat Kimi last had van zijn remmen omdat er veel rem stof vanaf kwam.
Dit laat zien dat Sport1 weer een grote potje van maakt. Ze kunnen het daar niet en gaan het nooit leren. Formule1 moet weer terug naar RTL7. Olav Mol deed het alleen 10 keer beter.
Gelukkig heb ik geen abbo helaas moet ik het wel doen met BBC en een stream als BBC het niet uitzendt.
Helemaal mooi als je de stream via je speakers kan laten gaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je kan ook op RTL+ kijken met stream ernaast voor het geluid (en tijdens de enorm lange reclames tussendoor)
De stream loopt wel wat achter op de TV maar dan kan je (als je de mogelijkheid hebt) je TV ook even een paar seconden pauzeren.
Ik moet helaas altijd zo kijken want de kabel is hier kut en ik kan BBC dus niet goed ontvangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal mooi als je de stream via je speakers kan laten gaan
Dat je geen aBo hebt is te merken. Ze zagen namelijk ook al zeer snel dat er remstof van de wagen van Kimi kwam bij het remmen, maar Doornbos ging er niet vanuit dat het direct een probleem was. Ze hadden het dus wel gewoon al eerder gezien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:57 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport1 heeft de formule1 flitsen weer online gezet. http://www.sport1.nl/nieu(...)n-in-restaurant.html
Het is weer een grote dram. Vooral met Ronald van Dam.
Zeker met deze fragment is het helemaal huilen op de pet op.
http://video.sport1.nl/ma(...)valt-zowaar-eens-uit
Kimi valt uit ze hebben daar geen idee wat er aan de kant is. RD komt wel later achter dat er wat mis is met de remmen. Wat voor informatie hebben ze daar?? Iedereen kon zien dat Kimi last had van zijn remmen omdat er veel rem stof vanaf kwam.
Dit laat zien dat Sport1 weer een grote potje van maakt. Ze kunnen het daar niet en gaan het nooit leren. Formule1 moet weer terug naar RTL7. Olav Mol deed het alleen 10 keer beter.
Gelukkig heb ik geen abbo helaas moet ik het wel doen met BBC en een stream als BBC het niet uit zendt.
Murray Walker is zeker van voor jouw tijd dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef Marks het volgende:
En die man naast Coulthard doet echt waanzinnig overdreven, totaal niet geloofwaardig komt het over
Daarbij kwam het gemeend over.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Murray Walker is zeker van voor jouw tijd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |