SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, je moet ergens beginnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
Pelle zet iedereen weer met de voetjes op de grond, wel netjes. 4 wedstrijden 3 punten. Goede actie
Omdat het lekker gewoon wil blijven. Ze zijn al gek genoeg zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom is teletekst anno 2013 nog steeds zo lelijk
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef Scorpie het volgende:
NAC stond iig wel boven Feyenoord voor deze wedstrijd begon, dus wat dat betreft een geweldige overwinning op een naaste concurrent.
twitter:Woordhumor twitterde op zondag 25-08-2013 om 15:11:51De doelpunten vallen nu als rijpe apPelle uit de boom! #feynac #Feyenoord reageer retweet
Probeer het nog een derde keer. Misschien dat iemand dan wel vreselijk boos wordt om een opmerking op het internet over z'n club.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef Scorpie het volgende:
NAC stond iig wel boven Feyenoord voor deze wedstrijd begon, dus wat dat betreft een geweldige overwinning op een naaste concurrent.
Klopt. Goed aanspeelpunt en gaat veel met de kop scoren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor, Pelle scoort ze dit jaar ook wel gewoon. Verdediging van het gros van de Eredivisieploegen kan totaal niet omgaan met een fysiek sterke spits.
Dan nog liever de grappen van Koerd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Woordhumor twitterde op zondag 25-08-2013 om 15:11:51De doelpunten vallen nu als rijpe apPelle uit de boom! #feynac #Feyenoord reageer retweet
Hef je Twitteraccount op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef ZaZoe het volgende:
Ik zeg niets, alleen dat Feyenoord zonder Pelle los zand is. En de huur van Guidetti en de huur/aankoop van Pelle toevalstreffers zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef RvLaak het volgende:
Toch grappig... Pelle scoort 2 keer binnen net zo veel minuten en alle trolletjes gaan daar meteen over janken
Guidetti is niet overschat. Dat was een fenomeen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt. Goed aanspeelpunt en gaat veel met de kop scoren.
Vind hem ook nuttiger dan Guidetti, die echt overschat is.
Ik moet het nog een keertje terugzien (zal wel in de pauze besproken worden). Maar hij gaf gewoon een klap. Als die scheids het niks vond, wat ik betwijfel, dan moet hij een ander beroep kiezen.quote:
Je vergat:quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman kijkt boos
Bojan schiet mis
Clasie kan niks
De bal is rond
11 tegen 11
jij kwam net wel met 60 quotes aanzetten toen pelle scoordequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer het nog een derde keer. Misschien dat iemand dan wel vreselijk boos wordt om een opmerking op het internet over z'n club.
Wat een kutgrap.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef ZaZoe het volgende:
Zelfs ik moet hier niet om lachen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef ZaZoe het volgende:
Vorig jaar bij ADO had die Pelle ook een klap uitgedeeld, live op de TV duidelijk te zien. Geen roodquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik moet het nog een keertje terugzien (zal wel in de pauze besproken worden). Maar hij gaf gewoon een klap. Als die scheids het niks vond, wat ik betwijfel, dan moet hij een ander beroep kiezen.
Jij kunt alleen maar mensen napraten. Construeer eens een eigen mening.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg niets, alleen dat Feyenoord zonder Pelle los zand is. En de huur van Guidetti en de huur/aankoop van Pelle toevalstreffers zijn.
Klopt. Daarom zit hij in het 3de elftal van City.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Guidetti is niet overschat. Dat was een fenomeen.
Hij stond op een paar meter afstand. Hij zal het echt wel beter gezien hebben dan wij, gok ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik moet het nog een keertje terugzien (zal wel in de pauze besproken worden). Maar hij gaf gewoon een klap. Als die scheids het niks vond, wat ik betwijfel, dan moet hij een ander beroep kiezen.
Bedankt Dannyquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef Max-Westerman het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)en_name=dannydejongg
Deze mening heb ik al veel langer gevormd. Ik vind je erg triest bezig, mij zwart maken met kansloze en onlogische beweringen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kunt alleen maar mensen napraten. Construeer eens een eigen mening.
Altijd die persoonlijke aanvallen van jou bij een andere mening.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Levenservaring helpt in het kunnen vormen van een eigen onderbouwde meningquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nigga, je staat 2-0 voor, why you mad?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom is ie ook overbodig in Engeland ja. Als cultfiguur mischien een fenomeen, als voetballer zeker niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Guidetti is niet overschat. Dat was een fenomeen.
Levensbedreigend ziek geweest aap.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zit hij in het 3de elftal van City.
Een beetje dikkig ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarom is ie ook overbodig in Engeland ja. Als cultfiguur mischien een fenomeen, als voetballer zeker niet.
Wow, 3 puntjes tegen NAC en je krijgt gelijk je grote bakkes alweer terug. Hulde.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer het nog een derde keer. Misschien dat iemand dan wel vreselijk boos wordt om een opmerking op het internet over z'n club.
Ha, een eigen mening. Bravo!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze mening heb ik al veel langer gevormd. Ik vind je erg triest bezig, mij zwart maken met kansloze en onlogische beweringen.
Daarom worden ook allerlei clubs aan hem gelinkt, zelfs clubs uit de Premier League.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Levensbedreigend ziek geweest aap.
Alsof het niveau in Nederland ook maar enigszins in de buurt komt van dat in Engeland... Nogal logisch dat een fenomeen in Nederland daar niet veel bijzonders isquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarom is ie ook overbodig in Engeland ja. Als cultfiguur mischien een fenomeen, als voetballer zeker niet.
Hey kutjong, wees eens origineel, jij kunt alleen maar mensen na pratenquote:
Je hebt hem toch zelf zien voetballen. Geen geniale speler, wel meer dan een voetballer alleen. Daarom een fenomeen. Het feit dat jullie er nu zelfs nog over bezig zijn zegt al genoeg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij praat Kapiteintje na, hieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepocrieeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hey kutjong, wees eens origineel, jij kunt alleen maar mensen na praten
Bier op?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef GGMM het volgende:
Jongens toch, houd het eens gezellig.
* GGMM deelt ijs uit.
wie?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij praat Kapiteintje na, hieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepocrieeeeeeeeeeeeeeeet
bah wat koud.. heb je niks warmers?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef GGMM het volgende:
Jongens toch, houd het eens gezellig.
* GGMM deelt ijs uit.
Het zegt genoeg dat een matige voetballer zoals Guidetti in een seizoen de grootste held in het afgelopen decennium kan worden van Feyenoord.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt hem toch zelf zien voetballen. Geen geniale speler, wel meer dan een voetballer alleen. Daarom een fenomeen. Het feit dat jullie er nu zelfs nog over bezig zijn zegt al genoeg.
Ik heb hier Mufasa vacht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bah wat koud.. heb je niks warmers?
Wat zegt dat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat een matige voetballer zoals Guidetti in een seizoen de grootste held in het afgelopen decennium kan worden van Feyenoord.
Ik vind jou vervelend aanwezig, ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha, je vond het echt vervelend he?
Hef je twitteraccount op. Dit is pas gewoon kansloostwitter:ggmm_ggmm twitterde op maandag 01-07-2013 om 20:28:59@NICKIMINAJ you can't deny that ever since you favourited my Tweet there's some kind of sexual tension between us.How can we solve this? reageer retweet
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef ZaZoe het volgende:
Hef je twitteraccount op. Dit is pas gewoon kansloostwitter:ggmm_ggmm twitterde op maandag 01-07-2013 om 20:28:59@NICKIMINAJ you can't deny that ever since you favourited my Tweet there's some kind of sexual tension between us.How can we solve this? reageer retweet
Haha, gaat hij Tweets zoeken om me 'terug te pakken'quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef ZaZoe het volgende:
Dan nog, gewoon knap wat ze presteren met dit matige materiaalquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat een matige voetballer zoals Guidetti in een seizoen de grootste held in het afgelopen decennium kan worden van Feyenoord.
Een soort Davy.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, gaat hij Tweets zoeken om me 'terug te pakken'
Je moet iets als je door iedereen van de mat getikt wordt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef hafcfan het volgende:
Nu word Feyenoord weer gehypet. Het is NAC man. Donderdag moet het gebeuren.
Wie de bal kaatst...quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, gaat hij Tweets zoeken om me 'terug te pakken'
Naja ik wed dat die lippen van der best fijn aanvoelen maar ik zou niet naar beneden willen kijkenquote:
Van dat napraten van jou ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van het Feyenoordspel word je ook niet vrolijk.
Ga vooral door met je kansloze gedrag.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van dat napraten van jou ook niet.
Bij Studio Voetbal ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef RubenSosa het volgende:
Ze laten het niet eens zien bij foxsports
Beginnen? Ennuh, jij kan posts verwijderenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
En die persoonlijke aanvallen over een weer mogen nu ook wel over zijn. Het begint wel erg zielig te worden.
Oh jee, iets wat Feyenoord in het nadeel kan brengen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef Slobeend het volgende:
Makkelie moet Lurling beschermen, rot op Jan
quote:
z'n moeder is een hoerquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe is het met Lurling? Is zijn moeder al een hoer genoemd?
ik snap nu waarom je zo graag weer mod wilde worden, wat een leuke baanquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
En die persoonlijke aanvallen over een weer mogen nu ook wel over zijn. Het begint wel erg zielig te worden.
Vanaf 01.08 minutenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ten Rouwelaar faalt al 10 seizoenen oprij. Debielen daar bij Nac.
Assad is gek man, best mogelijk dat hij gifgas heeft ingezetquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof overigens niet dat de Syrische regering gifgas heeft gebruikt. Wel geloof ik dat de rebellen het ervoor over hadden om het te doen laten escaleren.
Nee ben er nu wel klaar mee...door met voetbal nuquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
In feedback mag je klagen wat je wilt.
Hij had de strijd bijna naar zijn hand gezet. Wat had hij er dan aan om de publieke opinie nog verder in het harnas te jagen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Assad is gek man, best mogelijk dat hij gifgas heeft ingezet
Ah, een Oost-Europees snolletje. Zit die bij de entourage van Jordania ?quote:
Dat weet je van tevoren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
Kijk, Feyenoord heeft weer eens de scheids mee.. daar is dus niks in verandert
Ga er voor de verandering eens inhoudelijk op in, ook al weet ik dat dat voor jou bijna niet te doen is. Waarom zou Lurling beschermd moeten worden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh jee, iets wat Feyenoord in het nadeel kan brengen.
KILL IT WITH FIRE.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef GGMM het volgende:
Bij Vitesse werd er zo veel troep naar beneden gegooid door het uitpubliek dat ze hebben besloten de rest van het stadion leeg te houden.
Eerder Van Geel en Guddequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij had de strijd bijna naar zijn hand gezet. Wat had hij er dan aan om de publieke opinie nog verder in het harnas te jagen.
Ik denk dat Fox en Jordania erachter zitten.
Typ de volgende keer maar weer van Johannes over. Misschien heb je dan meer succes.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef _NZT_ het volgende:
VBL / De moeder van Lurling
hier meneer ik heb geen style
Ik geef alleen aan dat ik zeker weet dat als je fan van een andere club was, het volledig eens was met deze beslissing.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga er voor de verandering eens inhoudelijk op in, ook al weet ik dat dat voor jou bijna niet te doen is.
Het zegt genoeg dat Feyenoord in dat jaar bijna kampioen was geworden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat armoede echt troef was bij Feyenoord.
Ik denk het wijf van Van Geelquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij had de strijd bijna naar zijn hand gezet. Wat had hij er dan aan om de publieke opinie nog verder in het harnas te jagen.
Ik denk dat Fox en Jordania erachter zitten.
Is goed ouwe rukkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typ de volgende keer maar weer van Johannes over. Misschien heb je dan meer succes.
Overdrijf eens niet zo dramaqueen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh jee, iets wat Feyenoord in het nadeel kan brengen.
KILL IT WITH FIRE.
uh, okéquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef GGMM het volgende:
Bij Vitesse werd er zo veel troep naar beneden gegooid door het uitpubliek dat ze hebben besloten de rest van het stadion leeg te houden.
Ik zit in mijn spijkerbroek met een onderbroek eroverheenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik zit ook in mijn onderbroek. met een spijkerbroek eroverheen
Jij kleedt je toch uit als je gaat schijten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kleding, gewoon handdoekie op de stoel en naakt zitten.
Dat is Eriksen al. Ik ken m'n plaats.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat tyron je vriendje is.
Is het wat te fris voor imoquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kleding, gewoon handdoekie op de stoel en naakt zitten.
Tyron heeft een harem.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is Eriksen al. Ik ken m'n plaats.
Ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kleedt je toch uit als je gaat schijten?
Ik klikte de stream van FEY-NAC aan, toen liep het beeld vast, precies op het moment dat het hoofd van Joost vol in beeld is. Toen viel het me op.quote:
Vraag aan hem of hij je een handje pepernoten wil geven,quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik klikte de stream van FEY-NAC aan, toen liep het beeld vast, precies op het moment dat het hoofd van Joost vol in beeld is. Toen viel het me op.
Doen ze zelf hoor. Hun kochten Castaignos.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij mag er gewoon niet in voor Twente
De bal is er al een keer ingegaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En terecht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit naast Chanturia.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, een Oost-Europees snolletje. Zit die bij de entourage van Jordania ?
Dat was geen discussie, raar mannetje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM gaat in discussie met Kapiteintje. Bitchfight.
Niet te hard van stapel lopen prinses.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dit specifiek een discussie betreft?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen discussie, raar mannetje.
Je weet niet wat lekker is joh. Kan je tenminste je benen neerzetten zoals je wil, geen spetters op je kledingquote:
Hoe schijt jij?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je weet niet wat lekker is joh. Kan je tenminste je benen neerzetten zoals je wil, geen spetters op je kleding
Neem jij Rens niet serieus?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn is een beetje doorgeslagen. Ik kan hem niet meer serieus nemen. Een waardig vervanger van Rens wat dat betreft.
Stijn was al veel eerder een klapjosti dan Rens hoor, hij werd daarna wat rustiger.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn is een beetje doorgeslagen. Ik kan hem niet meer serieus nemen. Een waardig vervanger van Rens wat dat betreft.
Schaf dan gewoon een bidet aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je weet niet wat lekker is joh. Kan je tenminste je benen neerzetten zoals je wil, geen spetters op je kleding
Dûh.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dit specifiek een discussie betreft?
Hierzo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Posts die anti-Feyenoord zijn, doen je veel hé?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ja ik weet het. Het is wel lekker makkelijk als je voor elke Eredivisieclub bent.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rens had vrijdag de tijd van z,n leven
Dan vraag ik me af wat de niet-zichtbare lach van Strootman met het mislukte schot van Immers te maken heeft.quote:
Mensen hier willen ook video's van hoe ik bekkenstoot, dus zo'n rare vraag is dat niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil je soms een video ofso, gore viespeuk wat heb jij voor rare fetisch
Ik kreeg toen met die Harlem Shuffle-rage een dergelijke video van jou.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil je soms een video ofso, gore viespeuk wat heb jij voor rare fetisch
heeft zes keer mogen juichen jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rens had vrijdag de tijd van z,n leven
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Het is wel lekker makkelijk als je voor elke Eredivisieclub bent.
Zag je ook hoe goed ik helicoptertje deed?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg toen met die Harlem Shuffle-rage een dergelijke video van jou.
Just Sayin'.
Eerst was het wel grappig door z'n leeftijd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stijn was al veel eerder een klapjosti dan Rens hoor, hij werd daarna wat rustiger.
Rustig. Dit ga je vanavond pas zeggen in het NOS samenvatting topicquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord gaat makkelijk winnen.
Ik hoop op nog veel doelpunten. Zou wel leuk zijn voor het doelsaldoquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord gaat makkelijk winnen.
Mwa, vond de overbescherming van de rest altijd maar wat treurigquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerst was het wel grappig door z'n leeftijd.
Hij heeft nog steeds z'n leeftijd hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerst was het wel grappig door z'n leeftijd.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle goals komen vandaag van Pelle.
Pelle = Feyenoord
Feyenoord = Pelle
Pelle blessure = falend feyenoord
Pelle = Feyenoord
Feyenoord = Pelle
Schoppen dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle = Feyenoord
Feyenoord = Pelle
Pelle goed verdedigd = Feyenoord zoals we ze kennen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle = Feyenoord
Feyenoord = Pelle
Klopt, ze zijn al tijden op zoek naar een oplossingquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle = Feyenoord
Feyenoord = Pelle
Ja, maar dan is het ook zo, dus dan is de grap niet leuk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Dit ga je vanavond pas zeggen in het NOS samenvatting topic
Daar valt wat voor te zeggen, maar gezien z'n leeftijd was dat wel terecht imo. Nu wil hij meedoen met de grote jongens met die slechte parodie op GGMM van 'm, dus dan wordt hij ook zo behandeld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa, vond de overbescherming van de rest altijd maar wat treurig
Misschien moet je het nog 10 keer posten. Denk dat de meeste het nog niet echt begrijpen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle = Feyenoord
Feyenoord = Pelle
Misschien moet je de zuurkool niet meer uit de koelkast halen, dat zou veel schelen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog 10 keer posten. Denk dat de meeste het nog niet echt begrijpen.
Pelle = Feyenoord
Feyenoord = Pelle
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar valt wat voor te zeggen, maar gezien z'n leeftijd was dat wel terecht imo. Nu wil hij meedoen met de grote jongens met die slechte parodie op GGMM van 'm, dus dan wordt hij ook zo behandeld.
Goh..quote:
okequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle = Feyenoord
Feyenoord = Pelle
okequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga Fok! maar weer eens wegklikken
Kom we verlaten FOK! demonstratief om ze te laten zien dat we het er niet mee eens zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar valt wat voor te zeggen, maar gezien z'n leeftijd was dat wel terecht imo. Nu wil hij meedoen met de grote jongens met die slechte parodie op GGMM van 'm, dus dan wordt hij ook zo behandeld.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga Fok! maar weer eens wegklikken
Dit moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom we verlaten FOK! demonstratief om ze te laten zien dat we het er niet mee eens zijn
Hattrick Suk.quote:
En wat doet Tompsv als dat niet gebeurd?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
Als NAC nog gelijk maakt neem ik 17 dagen een Lurling UI.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
Da's makkelijk, gebeurt toch nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
niets, wie gewöhnlichquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat doet Tompsv als dat niet gebeurd?
Da's wel waar... Veel lelijker kan het bijna nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom is de inzet ook zo hoog.
Een Lurling-UI.
Noted!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als NAC nog gelijkmaakt neem ik een Tobias Sana UI
Als NAC wint neem ik een Strootman UIquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als NAC nog gelijkmaakt neem ik een Tobias Sana UI
JAquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef donroyco het volgende:
Was die bal van Twente in de eerste helft helemaal over de lijn?
Nu ga je te ver.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als NAC wint neem ik een Strootman UI
En Atzegod dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als NAC wint neem ik een Strootman UI
Een beetje zoals bij de arena.quote:
Maar itt de Arena, worden er bij andere clubs geen leugens verteld over de bezoekersaantallenquote:
quote:
Je was mij voor. Goede vriend Tyronquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
daar zit nu helemaal niemand inderdaad
Da's meer een jodenactiequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Als er een fan van Feyenoord het veld op rent, ga ik lachen.
Waar mensen zich druk om makenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar itt de Arena, worden er bij andere clubs geen leugens verteld over de bezoekersaantallen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je was mij voor. Goede vriend Tyron
Zoals Feyenoord, Pelle, Guidetti, etc, etc?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar mensen zich druk om maken
Wie deze post snapt mag zijn handje opsteken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals Feyenoord, Pelle, Guidetti, etc, etc?
Aha, op die fiets.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals Feyenoord, Pelle, Guidetti, etc, etc?
Ik snap nu dat RvLaak een beetje het spoor bijster isquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie deze post snapt mag zijn handje opsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |