SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, je moet ergens beginnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
Pelle zet iedereen weer met de voetjes op de grond, wel netjes. 4 wedstrijden 3 punten. Goede actie
Omdat het lekker gewoon wil blijven. Ze zijn al gek genoeg zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom is teletekst anno 2013 nog steeds zo lelijk
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef Scorpie het volgende:
NAC stond iig wel boven Feyenoord voor deze wedstrijd begon, dus wat dat betreft een geweldige overwinning op een naaste concurrent.
twitter:Woordhumor twitterde op zondag 25-08-2013 om 15:11:51De doelpunten vallen nu als rijpe apPelle uit de boom! #feynac #Feyenoord reageer retweet
Probeer het nog een derde keer. Misschien dat iemand dan wel vreselijk boos wordt om een opmerking op het internet over z'n club.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef Scorpie het volgende:
NAC stond iig wel boven Feyenoord voor deze wedstrijd begon, dus wat dat betreft een geweldige overwinning op een naaste concurrent.
Klopt. Goed aanspeelpunt en gaat veel met de kop scoren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor, Pelle scoort ze dit jaar ook wel gewoon. Verdediging van het gros van de Eredivisieploegen kan totaal niet omgaan met een fysiek sterke spits.
Dan nog liever de grappen van Koerd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Woordhumor twitterde op zondag 25-08-2013 om 15:11:51De doelpunten vallen nu als rijpe apPelle uit de boom! #feynac #Feyenoord reageer retweet
Hef je Twitteraccount op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef ZaZoe het volgende:
Ik zeg niets, alleen dat Feyenoord zonder Pelle los zand is. En de huur van Guidetti en de huur/aankoop van Pelle toevalstreffers zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef RvLaak het volgende:
Toch grappig... Pelle scoort 2 keer binnen net zo veel minuten en alle trolletjes gaan daar meteen over janken
Guidetti is niet overschat. Dat was een fenomeen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt. Goed aanspeelpunt en gaat veel met de kop scoren.
Vind hem ook nuttiger dan Guidetti, die echt overschat is.
Ik moet het nog een keertje terugzien (zal wel in de pauze besproken worden). Maar hij gaf gewoon een klap. Als die scheids het niks vond, wat ik betwijfel, dan moet hij een ander beroep kiezen.quote:
Je vergat:quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman kijkt boos
Bojan schiet mis
Clasie kan niks
De bal is rond
11 tegen 11
jij kwam net wel met 60 quotes aanzetten toen pelle scoordequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer het nog een derde keer. Misschien dat iemand dan wel vreselijk boos wordt om een opmerking op het internet over z'n club.
Wat een kutgrap.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef ZaZoe het volgende:
Zelfs ik moet hier niet om lachen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef ZaZoe het volgende:
Vorig jaar bij ADO had die Pelle ook een klap uitgedeeld, live op de TV duidelijk te zien. Geen roodquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik moet het nog een keertje terugzien (zal wel in de pauze besproken worden). Maar hij gaf gewoon een klap. Als die scheids het niks vond, wat ik betwijfel, dan moet hij een ander beroep kiezen.
Jij kunt alleen maar mensen napraten. Construeer eens een eigen mening.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg niets, alleen dat Feyenoord zonder Pelle los zand is. En de huur van Guidetti en de huur/aankoop van Pelle toevalstreffers zijn.
Klopt. Daarom zit hij in het 3de elftal van City.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Guidetti is niet overschat. Dat was een fenomeen.
Hij stond op een paar meter afstand. Hij zal het echt wel beter gezien hebben dan wij, gok ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik moet het nog een keertje terugzien (zal wel in de pauze besproken worden). Maar hij gaf gewoon een klap. Als die scheids het niks vond, wat ik betwijfel, dan moet hij een ander beroep kiezen.
Bedankt Dannyquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef Max-Westerman het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)en_name=dannydejongg
Deze mening heb ik al veel langer gevormd. Ik vind je erg triest bezig, mij zwart maken met kansloze en onlogische beweringen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kunt alleen maar mensen napraten. Construeer eens een eigen mening.
Altijd die persoonlijke aanvallen van jou bij een andere mening.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Levenservaring helpt in het kunnen vormen van een eigen onderbouwde meningquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nigga, je staat 2-0 voor, why you mad?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom is ie ook overbodig in Engeland ja. Als cultfiguur mischien een fenomeen, als voetballer zeker niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Guidetti is niet overschat. Dat was een fenomeen.
Levensbedreigend ziek geweest aap.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zit hij in het 3de elftal van City.
Een beetje dikkig ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarom is ie ook overbodig in Engeland ja. Als cultfiguur mischien een fenomeen, als voetballer zeker niet.
Wow, 3 puntjes tegen NAC en je krijgt gelijk je grote bakkes alweer terug. Hulde.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer het nog een derde keer. Misschien dat iemand dan wel vreselijk boos wordt om een opmerking op het internet over z'n club.
Ha, een eigen mening. Bravo!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze mening heb ik al veel langer gevormd. Ik vind je erg triest bezig, mij zwart maken met kansloze en onlogische beweringen.
Daarom worden ook allerlei clubs aan hem gelinkt, zelfs clubs uit de Premier League.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Levensbedreigend ziek geweest aap.
Alsof het niveau in Nederland ook maar enigszins in de buurt komt van dat in Engeland... Nogal logisch dat een fenomeen in Nederland daar niet veel bijzonders isquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarom is ie ook overbodig in Engeland ja. Als cultfiguur mischien een fenomeen, als voetballer zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |