SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 26-08-2013 19:43:31 ]![]()
Thanks voor de tip. Gokte al dat zoiets beter zou zijn.
Blijf het alleen heel lastig vinden om een fijn, lager, tempo te vinden.
Eens puur op hartslag kijken en lopen, met een echte grens waarde. Dan later kijk ik wel naar het tempo.
Beter om ook een zone te vinden? Dus continu tussen 150-165 lopen?All management is Strategic Management.![]()
Ik zou een tijdje alleen registreren wat je hart doet en gewoon lekker lopen.. Daarna eens verder kijken hoe je wat aanpassingen kan doen en welke tempo's je kunt lopen bij een bepaalde hartslag..
Mijn hartslag bijv. is al 150 als ik m'n veters strik
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Yup, zoals ik ook al zei: het ligt ook aan het weer, hoe goed je (de afgelopen week) geslapen hebt, stijgingen/dalingen, etc. Maar 195 is wel vrij hoog.. dus ach.. houd het een beetje bij, kijk of het verbetert en als je al een keer wat op wat hartslag wilt kijken zou ik zeker niet meteen 140 pakken: als ik zelf flink doorstap zit ik daar al zowat op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:16 schreef E.T. het volgende:
Ik zou een tijdje alleen registreren wat je hart doet en gewoon lekker lopen.. Daarna eens verder kijken hoe je wat aanpassingen kan doen en welke tempo's je kunt lopen bij een bepaalde hartslag..
Mijn hartslag bijv. is al 150 als ik m'n veters strikJa doei.![]()
Goede tips. Dank daarvoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, zoals ik ook al zei: het ligt ook aan het weer, hoe goed je (de afgelopen week) geslapen hebt, stijgingen/dalingen, etc. Maar 195 is wel vrij hoog.. dus ach.. houd het een beetje bij, kijk of het verbetert en als je al een keer wat op wat hartslag wilt kijken zou ik zeker niet meteen 140 pakken: als ik zelf flink doorstap zit ik daar al zowat op.
Zal dit weekje registreren en in de gaten houden. Volgende week lekker op vakantie :-)
6 oktober eerste wedstrijdje. Ben benieuwd wat ik dan kan lopen op de 5kmAll management is Strategic Management.![]()
hier een blei ei, wat eigenlijk een trainingsrondje had moeten worden ging beter dan gehoopt.
om 11 uur richting Hem gereden voor de Hemmer Omloop
Ingeschreven en een rondje door de tennishal gelopen en toen even warm lopen., dat beloofde niet veel goeds want ik voelde wat kramp in mijn rechter kuit, iets waar ik nooit last van heb..."geen paniek, gewoon hopen dat het onderweg weg gaat"
Na het warm lopen nog even naar de WC en toen langzaam richting de start.
Precies om 12 uur van start en alleen de eerste 100 meter was een beetje dringen met z'n allen maar daarna alle ruimte in de brede straten van het dorp en de eerste kilometer ging sneller dan geplanned in 4.41
Maar alles voelde prima, geen last van mijn kuit (al besefte ik dat later pas) en ik had een lekker ritme te pakken dus gewoon lekker zo door gaan.
Na 2 kilometer kregen we een open stuk met tegenwind en hier vormde zich een mooi groepje wat lekker door liep op een tempo van rond de 4.50-4.52, prima, ik voelde me goed dus gewoon lekker mee in de vaart der volkeren.
Na de tegenwind weer het dorp in en op naar de volgende ronde, eentje achter de rug, nog twee te gaan.
Elke 700-750 meter stond een sponspost en hier heb ik vanaf het tweede rondje elke keer dankbaar gebruik van gemaakt om af te koelen want het was behoorlijk benauwd..
Het tweede rondje ging iets zwaarder, ik moest lossen uit het groepje maar wist de kilometertijd onbewust nog steeds strak rond de 4.51 te houden, met uitzondering van km 6 waarbij het naar de 4.55 zakte., maar nog steeds een goed gevoel in de benen...niets te verliezen, het was tenslotte bedoelt als een trainingsrondje
De laatste ronde, onder tussen ingehaald door de koplopers uit de Hoorn van Afrika , maar opeens lag de lastige zesde kilometer achter me en kreeg ik weer energie..
Nog steeds voelde het goed en begonnen er voor mij diverse lopers langzamer te lopen, een mooie gelegenheid om hun als haas te gebruiken en er langzaam naar toe te lopen.
In kilometer 8 lukte het me om op deze manier zo'n 8 lopers in te halen en mij het bordje met "nog 1 km te gaan" voelde ik me zo goed dat ik kon versnellen om nog naar een paar voorgangers toe te lopen met als resultaat dat mijn laatste kilometer de snelste was in 4.41 en er een eindtijd van 48.20 op de klok stond.
Hoewel anderhalve minuut boven mijn PB voelde dit fantastisch, ik kan mij niet herinneren wanneer ik zo constant op de 10km heb gelopen
Door het trailen en de LDL had ik een beetje het gevoel dat ik traag werd maar vandaag voelde prima!
Kortom, dik tevreden en ook nog iets wat me niet zo vaak overkomt, een medaille
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Swets, mag ik in de OP bij de Schollenbosloop?
6 oktober 2013 - Schollenbosloop (Capelle a/d IJssel)
• clumsy_clown - 5km
It ain't much, maar dit gaat dan hopelijk wél m'n eerste evenement zijn.![]()
Done.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Swets, mag ik in de OP bij de Schollenbosloop?
6 oktober 2013 - Schollenbosloop (Capelle a/d IJssel)
• clumsy_clown - 5km
It ain't much, maar dit gaat dan hopelijk wél m'n eerste evenement zijn.
E.T. en ik lopen er waarschijnlijk ook![]()
Wat een leuke medaille RD!! Die verdient een ereplaatsje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een blei ei, wat eigenlijk een trainingsrondje had moeten worden ging beter dan gehoopt.
Ingeschreven en een rondje door de tennishal gelopen en toen even warm lopen., dat beloofde niet veel goeds want ik voelde wat kramp in mijn rechter kuit, iets waar ik nooit last van heb..."geen paniek, gewoon hopen dat het onderweg weg gaat"
Precies om 12 uur van start en alleen de eerste 100 meter was een beetje dringen met z'n allen maar daarna alle ruimte in de brede straten van het dorp en de eerste kilometer ging sneller dan geplanned in 4.41
Maar alles voelde prima, geen last van mijn kuit (al besefte ik dat later pas) en ik had een lekker ritme te pakken dus gewoon lekker zo door gaan.
Na 2 kilometer kregen we een open stuk met tegenwind en hier vormde zich een mooi groepje wat lekker door liep op een tempo van rond de 4.50-4.52, prima, ik voelde me goed dus gewoon lekker mee in de vaart der volkeren.
Na de tegenwind weer het dorp in en op naar de volgende ronde, eentje achter de rug, nog twee te gaan.
Elke 700-750 meter stond een sponspost en hier heb ik vanaf het tweede rondje elke keer dankbaar gebruik van gemaakt om af te koelen want het was behoorlijk benauwd..
Het tweede rondje ging iets zwaarder, ik moest lossen uit het groepje maar wist de kilometertijd onbewust nog steeds strak rond de 4.51 te houden, met uitzondering van km 6 waarbij het naar de 4.55 zakte., maar nog steeds een goed gevoel in de benen...niets te verliezen, het was tenslotte bedoelt als een trainingsrondje
De laatste ronde, onder tussen ingehaald door de koplopers uit de Hoorn van Afrika , maar opeens lag de lastige zesde kilometer achter me en kreeg ik weer energie..
Nog steeds voelde het goed en begonnen er voor mij diverse lopers langzamer te lopen, een mooie gelegenheid om hun als haas te gebruiken en er langzaam naar toe te lopen.
In kilometer 8 lukte het me om op deze manier zo'n 8 lopers in te halen en mij het bordje met "nog 1 km te gaan" voelde ik me zo goed dat ik kon versnellen om nog naar een paar voorgangers toe te lopen met als resultaat dat mijn laatste kilometer de snelste was in 4.41 en er een eindtijd van 48.20 op de klok stond.
Hoewel anderhalve minuut boven mijn PB voelde dit fantastisch, ik kan mij niet herinneren wanneer ik zo constant op de 10km heb gelopen
Door het trailen en de LDL had ik een beetje het gevoel dat ik traag werd maar vandaag voelde prima!
[ afbeelding ]leuke medaille ook
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toffe medaille!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Goed gelopen! En eindelijk weer eens een medaille!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik de uitslagen zo zie was er ook wel een mooi deelnemersveld. Mooi aantal deelnemers en een hoop sterke lopers.![]()
Mooie medailles geven ze in Hem weg!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
En eindelijk over de helft van mijn challenge.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lekker bezig rd en SEMTEX
Ik ga vanavond toch ook nog maar ff een rondje loslopen. Omdat het kan
F means you're fucked![]()
gefeliciteerd, Blei eiquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mag ik bij:quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Done.
E.T. en ik lopen er waarschijnlijk ook
24 November 2013 - tisvoorniks (Geldrop)
Ik loop de 6km
bvd![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Jero, was dat met Uilekiek? Ik zag zn tweet voorbijkomen. Toffe actie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Gaaf Sjaap! Ziet er erg mooi uit daar en leuk dat je ook aan het trailen geslagen bent!![]()
Verder allemaal mooie verhalen weer! Gogo goed dat het weer lekker loopt! Gup een ontzettend leuk verslag! En goede prestaties van de restWeer een mooi loopweekend dus!
![]()
Die app voor Google Glass ziet er wel enorm goed uit trouwens, lijkt me echt gaaf om een keer te proberen.
Ik zou dit weekend een 20km meelopen met een trailrunner die ik ken van Facebook. Die loopt dit weekend in aanloop op de TDG, 6x 20km in 48 uur. Eigenlijk zou ik gisteren al meelopen maar is er toen niet van gekomen. Vanochtend wel, al was ik iets te laat wakker en moest ik dus meteen vanuit bed de auto in. Wel nog een banaantje en een glas cola gedronken trouwens.![]()
Maar we hebben in ieder geval lekker gelopen, mooi rustig tempo en voor mij was het een heerlijk langzaam duurloopje. Het was echt gezellig en heb veel mooie verhalen gehoord en tips gekregen. Maar ik kon merken dat hij er op het eind echt helemaal doorheen zat, maar dat is niet zo gek natuurlijk. Daarna ging die even snel weer slapen en dan om 4 uur de laatste 20km. Respect
. Ik ga dat echt even volgen over 2 weken, 330km lopen, pfff wat een gekkenhuis!
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/235988579/2368823Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Hmm, ik verdwaal een beetje in de trailschoenen. Zou graag iets minimalistisch hebben zoals mijn Kinvara's. Zojuist in een loopschoenwinkel hier geweest en de enige die ze daar hadden was deze, maar die wordt eigenlijk op de site aangeschreven als wegschoen. Enkele reviews later op het internet lees ik wel dat hij ook wel als trailschoen kan worden gebruikt. Nog mensen andere tips?Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Heuy ik ben denk ik op schema, vorige week zondag dus 30 minuten, dinsdag 35 en de nieuwe week net weer begonnen met 35 minuten. Had echt geen zin en had een enorme kater van gister, ook niet echt veel gegeten vandaag dus vond het wel lekker dat ik toch de 35 nog aantikte (met twee minuutjes wandelen tussendoor
cheater). Ben benieuwd of ik echt 10km doe over 9 weken
.
![]()
Och en de blauwe variant is zoveel mooier de de roze, en super veel korting op de site in België. Gezien mijn ouders binnen 3 weken komen zou ik hem wel zo bestellen...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik heb net 13,5km gelopen in 1:38. Een hele grote roofvogel op een boomstronk een stuk muis zien eten. Een vos gezien, konijntjes, veel fietsers en wandelaars, strand, zee, duinen. En een stukje verdwaald. En getrailed en geroadrocked.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
Duurloopje van net
Distance: 16.01 km
Time: 1:46:53
Avg Speed: 9.0 km/h
Calories: 1,230 C
Lekker door het bos
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waar liep je? En wat is nu eigenlijk echt trailen? Oh en goed bezig!! Als je zag waar je begin van dit jaar stondquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb net 13,5km gelopen in 1:38. Een hele grote roofvogel op een boomstronk een stuk muis zien eten. Een vos gezien, konijntjes, veel fietsers en wandelaars, strand, zee, duinen. En een stukje verdwaald. En getrailed en geroadrocked.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Er zijn toch ook gewoon Kinvara Trail uitvoeringen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Sjaapje het volgende:
Hmm, ik verdwaal een beetje in de trailschoenen. Zou graag iets minimalistisch hebben zoals mijn Kinvara's. Zojuist in een loopschoenwinkel hier geweest en de enige die ze daar hadden was deze, maar die wordt eigenlijk op de site aangeschreven als wegschoen. Enkele reviews later op het internet lees ik wel dat hij ook wel als trailschoen kan worden gebruikt. Nog mensen andere tips?
Verder maakt Inov-8 voornamelijk minimalistische schoenen, heeft Salomon de S-labs, Asics de Fuji Attack, en ook Brooks heeft met de PureGrit een minimalistische schoen.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Zijn er nog meer winkels in de buurt? Misschien wat specifieker gericht op trailschoenen? Saucony heeft bijvoorbeeld ook een trailversie van de Kinvara en de Peregrine 3.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Sjaapje het volgende:
Hmm, ik verdwaal een beetje in de trailschoenen. Zou graag iets minimalistisch hebben zoals mijn Kinvara's. Zojuist in een loopschoenwinkel hier geweest en de enige die ze daar hadden was deze, maar die wordt eigenlijk op de site aangeschreven als wegschoen. Enkele reviews later op het internet lees ik wel dat hij ook wel als trailschoen kan worden gebruikt. Nog mensen andere tips?![]()
Niet dat ik direct vind op internet. Heb de organisatoren van vanmorgen eens gemaild om te vragen of zij winkels kennen. Zoveel trailrunners en geen winkels, dat kan gewoon niet! Ik was inderdaad die Kinvara TR al tegen gekomen. Nu die Merrell zijn met 44 euro wel een leuke prijs natuurlijk...quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zijn er nog meer winkels in de buurt? Misschien wat specifieker gericht op trailschoenen? Saucony heeft bijvoorbeeld ook een trailversie van de Kinvara en de Peregrine 3.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
In NL verkopen outdoorwinkels (Bever bijvoorbeeld) meer trailschoenen dan hardloopwinkels. 44 euro is natuurlijk wel een mooi prijsje voor schoenen, maar als ze dan niet goed blijken te lopen oid is het het toch wel weer een hoop geld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Niet dat ik direct vind op internet. Heb de organisatoren van vanmorgen eens gemaild om te vragen of zij winkels kennen. Zoveel trailrunners en geen winkels, dat kan gewoon niet! Ik was inderdaad die Kinvara TR al tegen gekomen. Nu die Merrell zijn met 44 euro wel een leuke prijs natuurlijk...![]()
We (vriendin en ik) zijn in de Kennemerduinen begonnen (ingang koevlak) doorgestoten naar het strand en daarna terug. Ik heb m'n ANT agent niet, dus ik kan je de precieze route niet geven (komt nog wel).quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waar liep je? En wat is nu eigenlijk echt trailen? Oh en goed bezig!! Als je zag waar je begin van dit jaar stond
Dit ongeveer: http://goo.gl/maps/u2GJr (maar wij zijn via het strand gegaan, dat mag niet van Google).
Trailen voldoet aan overharde paden, hoogste verschillen en looking cool while being awesome. Allemaal gedaan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Voor trailschoenen voor relatief weinig hebben ze in bataviastad wel een aardig winkeltje. Salomon en merrel hebben ze er in ieder geval.
In trailschoenen heb ik zelf graag toch iets meer demping om wat meer de oneffenheden of harde uitsteeksles op te vangen.![]()
Hier had de grote outdoorwinkel enkel Solomon in mannenmodel... Dan had de hardloopwinkel er wel meer. Trailen leeft hier enorm, logisch met zo'n natuur.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In NL verkopen outdoorwinkels (Bever bijvoorbeeld) meer trailschoenen dan hardloopwinkels. 44 euro is natuurlijk wel een mooi prijsje voor schoenen, maar als ze dan niet goed blijken te lopen oid is het het toch wel weer een hoop geld.
Die Merrell's zaten goed, en op internet worden ze de Kinvara's voor trailen genoemd... Denk als er niet echt andere winkels zijn dat ik toch voor die ga gaan.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
In de Asics winkel naast het Vondelpark in onze hoofdstad verkopen ze ook gewoon trailschoenen... Uiteraard alleen van Asics.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:42 schreef Frsh het volgende:
[..]
Jero, was dat met Uilekiek? Ik zag zn tweet voorbijkomen. Toffe actie.Aardige kerel ook!
![]()
Superhandig als je minimalistische trailschoenen wilt (Asics heeft zo z'n eigen kijk op minimalistisch schoeisel..) en niet in NL woontquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef slacker_nl het volgende:
In de Asics winkel naast het Vondelpark in onze hoofdstad verkopen ze ook gewoon trailschoenen... Uiteraard alleen van Asics.![]()
![]()
Nederland is inderdaad niet bij de deur, normaal wel doenbaar, maar momenteel helemaal niet... Ik zit wel omsingeld met afstammeling van Nederlanders die dan nog een rare taal spreken ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Superhandig als je minimalistische trailschoenen wilt (Asics heeft zo z'n eigen kijk op minimalistisch schoeisel..) en niet in NL woontIk bijt!
(Zachtjes)![]()
Zo, nu maar even een verslagje van vanmorgen. Niks bijzonder, was gewoon trainen, maar wel 28 fokking kilometers afgelegd!
Ik begon samen met een loopmaatje aan een eerste rondje van 5k. Omdat hij last heeft van zijn knie deed hij maar een klein stukje mee. Lekker geouwehoerd, en vrij vlak 5:20/km gelopen. Lekker door het bos, mooi loopweer, alles groen, heel veel hardlopers.
Terug bij de auto heb ik mijn flesje water wat bijgevuld, heb een dextrotje genomen en ben begonnen aan de volgende etappe van 5 km naar het bezoekerscentrum. Via afstandmeten.nl een route uitgezet die ik in mijn hoofd had zitten. Ergens bij km 8 wist ik dat ik de 5e afslag naar links moest hebben, na de oversteek van een verharde weg. Bleek dat weggetje echt nauwelijks een weggetje te noemen. Gras, varens, beetje brandnetels langs de kant. Hier was al een tijdje niemand geweest. Daarna een stuk met stuifzand en wat kleine heuveltjes naar het bezoekerscentrum in Castricum op 10k.
Tot hier ging het vrij makkelijk. Ik heb mijn flesje water weer bijgevuld (handig die gratis kraantjes) en heb de Zeeweg overgestoken voor de volgende etappe van weer 5km. T opstarten ging hier toch weer wat roestig, lijf vond blijkbaar dat 10k ook voldoende was. Stukje rennen, een klein stukje van het pad af over een 'koeienpaadje', een paar single trails en toen zat ik alweer op 15km. Tijd voor een grotere pauze.![]()
Even een ontbijtkoekje, zwaaien naar wat wielrenners, twee andere wielrenners de weg gewezen en weer op de terugweg. Ook nu weer was pauze geen goed idee. Mijn benen vonden dat ik t maar uit moest zoeken, maar ja, 15k was te weinig voor vandaag (en bovendien moest ik anders 10k wandelen naar de auto). Dus rennen maar weer. Op km 19 een kilometertje gewandeld. Er was stom asfalt en veel wandelaars met kinderwagensdus rustig aan moest toch.
Vanaf km20 weer naar huis. Bleek dat er ergens een paadje dicht was en ik dus vet om moest lopen. Grrr, en ik had al geen zin meer. In plaats van 25km dus op 28km uitgekomen in 2u55m. Toch wel erg blij mee!
Nu met stijve bovenbenen op de bank.
Dit was de route op afstandmeten.nl: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1163545
En dit maakt mijn telefoon ervanhttp://www.endomondo.com/workouts/235895685/4684399
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Net terug van een rondje hardlopen, hoor ik na ongeveer 2K de doodleuke melding: lost gps. Al de zoveelste keerTerwijl mijn telefoon in bijvoorbeeld Google Maps totaal geen problemen heeft met GPS, mijn locatie vinden etc. Ik gebruik nu Endomondo, maar ik heb dit geintje ook al met RunKeeper gehad. Andere opties?
Ohja, verder ging het lekker, wel warm.Live for now, forget forever![]()
Loop je toevallig ook met Endomondo? M'n moeder belde gisteren klagend op dat ze de zoveelste GPS fuckup had gehad...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De oplossing: een Gps horloge
Hartslagmetershop.nlJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nou, dan was het toch een goede bijdrage!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Superhandig als je minimalistische trailschoenen wilt (Asics heeft zo z'n eigen kijk op minimalistisch schoeisel..) en niet in NL woontIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tja, combi van Endo met HTC schijnt niet zo gelukkig te zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Loop je toevallig ook met Endomondo? M'n moeder belde gisteren klagend op dat ze de zoveelste GPS fuckup had gehad...Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
In dit geval gaat het om een iPhone 4. Mijn moeder loopt dus met Endomondo, en die vertelt haar elke km hoe hard ze loopt. Ze heeft wel eens met mijn horloge geprobeerd te lopen, maar dat vind ze niet lekker, want ze kan niet lezen wat er op het schermpje staat (leesbril dit dat).quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:01 schreef Frsh het volgende:
[..]
Tja, combi van Endo met HTC schijnt niet zo gelukkig te zijn
Ze heeft dus iets nodig wat tegen haar zegt hoe hard ze loopt, of althans, dat wil ze graag. Bij voorkeur een app of iets anders wat het met geluid zegt, want lettertjes op een horloge kan ze niet lezen onderweg tenzij ze een leesbril meeneemt.
Endomondo deed het altijd prima, maar de laatste weken echt extreme fuckups. Een beetje voor het idee, dit was een rondje van 10km zaterdag:
Lijkt dus ergens op. Is er iets te doen aan dit gedoe met Endomondo, want die heeft ze eigenlijk het liefste.
Is er een andere oplossing? Hoeft niet per se een app te zijn, maar mag wel. Als het maar praat en makkelijk is (techniek is moeilijk).[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk dat je met Endo moet gaan praten..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jup. In combinatie met een Samsung Galaxy S2.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Loop je toevallig ook met Endomondo? M'n moeder belde gisteren klagend op dat ze de zoveelste GPS fuckup had gehad...True, true. Maar ja, het is de bedoeling/planning om binnen enkele weken tot maanden te verhuizen, dus daar zit qua geld m'n prio. Waar moet ik aan denken qua prijs als ik verder niet zoveel bijzonders wil van zo'n horloge, maar vooral m'n route wil tracken? Alhoewel ik nu vooral minuten hardlopen afwissel met kort lopen, vind ik het toch enigszins prettig om zicht te hebben op wat ik precies uitspook.quote:Live for now, forget forever![]()
Ik had met endo ook af en toe extreme fuckups met m'n iphone en blackberry en soms ging het maanden goed. Sowieso heb je in de zomer vaker gps issues omdat de bomen vol in blad staan.![]()
Hmm dat is wel een goeie. Die loop was in een bos. Ze moet het nog maar even aankijken dan... Ik kan zo snel ook geen oplossing verzinnen anders dan met een leesbril gaan lopenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had met endo ook af en toe extreme fuckups met m'n iphone en blackberry en soms ging het maanden goed. Sowieso heb je in de zomer vaker gps issues omdat de bomen vol in blad staan.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijne kostte 150,- (Garmin Forerunner 110, omdat mijn polsen te smal waren voor de anderequote:Op zondag 25 augustus 2013 19:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Jup. In combinatie met een Samsung Galaxy S2.
[..]
True, true. Maar ja, het is de bedoeling/planning om binnen enkele weken tot maanden te verhuizen, dus daar zit qua geld m'n prio. Waar moet ik aan denken qua prijs als ik verder niet zoveel bijzonders wil van zo'n horloge, maar vooral m'n route wil tracken? Alhoewel ik nu vooral minuten hardlopen afwissel met kort lopen, vind ik het toch enigszins prettig om zicht te hebben op wat ik precies uitspook.) volgens mij zijn ze er nog wel goedkoper ook, maar ik heb alleen ervaring met Garmin, en die piept bij elke gelopen kilometer en geeft me het aantal min/km aan
wordt ook geleverd met hartslagband, al gebruik ik die nooit.
Ik heb laatst nog in Endo zitten slopen, omdat door die door mijn iphone gelogde, niet kloppende zooi mijn PR totaal niet klopten (4.03min per km e.d)quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had met endo ook af en toe extreme fuckups met m'n iphone en blackberry en soms ging het maanden goed. Sowieso heb je in de zomer vaker gps issues omdat de bomen vol in blad staan.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Garmin 10:quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Jup. In combinatie met een Samsung Galaxy S2.
[..]
True, true. Maar ja, het is de bedoeling/planning om binnen enkele weken tot maanden te verhuizen, dus daar zit qua geld m'n prio. Waar moet ik aan denken qua prijs als ik verder niet zoveel bijzonders wil van zo'n horloge, maar vooral m'n route wil tracken? Alhoewel ik nu vooral minuten hardlopen afwissel met kort lopen, vind ik het toch enigszins prettig om zicht te hebben op wat ik precies uitspook.
http://hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1451.html
110eu.![]()
Vast een supermooie omgevingquote:ga binnenkort in die buurt een weekendje naar zee
Ligt aan de binnenkort, maar als je daar wilt lopen... dan moet ik je mijn nummer eens gaan geven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vast een supermooie omgevingga binnenkort in die buurt een weekendje naar zee
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pff 2 weken op 40 min na, niet gelopen of gesport. Enkel wat gezwommen en de heuvels op en af. Morgen koffer aan de kant, ff nakletsen en dan een late night run.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo...ff een kort rondje gedaan om mn nieuwe pantoffels in te wijden. Die hebben nog wel wat meer kilometers nodig om weer net zo comfortabel te worden als mn oude, maar dat gaat gebeuren
Nee, wordt voornamelijk romantisch strandslenteren denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ligt aan de binnenkort, maar als je daar wilt lopen... dan moet ik je mijn nummer eens gaan geven.
Daar hoef ik niet bij te zijn inderdaad... bah.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:56 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, wordt voornamelijk romantisch strandslenteren denk ikIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb mazzel met mijn Lunareclipse2, want die voelen nu al prima na circa 20km en worden mijn nieuwe wedstrijdschoenen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:55 schreef YUR het volgende:
Zo...ff een kort rondje gedaan om mn nieuwe pantoffels in te wijden. Die hebben nog wel wat meer kilometers nodig om weer net zo comfortabel te worden als mn oude, maar dat gaat gebeurenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb gewoon weer dezelfde knaloranje Brooks...de vorige zaten in het begin ook wat strakker. Komt goed dusquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb mazzel met mijn Lunareclipse2, want die voelen nu al prima na circa 20km en worden mijn nieuwe wedstrijdschoenen.
Ik vond m'n Kinvara's de eerste kilometers ook niet helemaal geweldig, alsof het rubber even tot leven geroepen moest worden ofzo. En nu zijn ze![]()
![]()
Volgende week komen er waarschijnlijk nieuwe schoenen in huize slacker. M'n eerste paar begint nu wat mwah mwah te worden. En dan kan ik net zo goed m'n nieuwe patta's op Aruba gaan inlopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga in oktober nieuwe schoenen kopen
Ik zat zomaar wat te surfen en vond deze dubieuze schoenenscam: http://www.schoenenkortingonline.nl/
Alle schoenen 48,99 en deze mooie teksten:Hallo Negeriaanse oplichtersbende, waar kan ik het geld naartoe overmaken?quote:Vandaag de dag, meer en meer mensen beginnen om aandacht te besteden aan de gezonde levensstijl. Sporten is een belangrijk onderdeel in het. Wanneer dat gebeurt voor u, zult u zich afvragen welke schoenen zijn goede keuzes voor je. HET MOET NIKE! Nike Gratis reeks schoenen ten volle de voordelen van de geavanceerde technologie om de consument een meer flexibel en comfortabel gevoel, evenals ervaring te brengen.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zat zomaar wat te surfen en vond deze dubieuze schoenenscam: http://www.schoenenkortingonline.nl/
Alle schoenen 48,99 en deze mooie teksten:
[..]
Hallo Negeriaanse oplichtersbende, waar kan ik het geld naartoe overmaken?quote:Nike Free Run 2 Dames Lopen Schoenen Donker Grijze Wolf Grijs Roze Wit![]()
![]()
goed bezig sem rd en fresh wat een afstanden zie ik voorbij komen!
en gogo wat gaaf! gewoon 9.2 kilometer. echt goed gedaan!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
![]()
Kwart marathons... 10.5km.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat is de gem. temp. daar?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat is daarmee?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:07 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ] Kwart marathons... 10.5km.F means you're fucked![]()
In Egmond ook...quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Dat kunnen ze wel lijkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Zijn Egmondse kilometers niet langer?
Ik bedoel: http://www.pwnegmondhalvemarathon.nl/kwartmarathon/quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Zijn Egmondse kilometers niet langer?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ah.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik bedoel: http://www.pwnegmondhalvemarathon.nl/kwartmarathon/![]()
Ligt aan de tijd van het jaar, maar denk 28. In het najaar (nov-jan) is het wat lager dan de rest van het jaar. In de zomerperiode warmer.quote:
@YUR ik kende het niet, vond het grappig om te zien.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ahquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ligt aan de tijd van het jaar, maar denk 28. In het najaar (nov-jan) is het wat lager dan de rest van het jaar. In de zomerperiode warmer.
@YUR ik kende het niet, vond het grappig om te zien.Wel tof om een keertje te lopen
Had graag nog over het strand gehobbeld vandaag, maar ben niet verder gekomen dan de visboer bij Ockenburgh voor een harinkje![]()
Dat strandloopje bewaar ik dan maar voor eind september, als hopelijk de ingeslagen kamferspiritus zijn werk heeft gedaan.
Ja doei.![]()
Lekkere afstanden gelopen Semtex, RD en Frsh! Heb vanavond ook maar weer eens een loopje gedaan. Wilde graag nog in augustus een keertje lopen en dan kwam vandaag het beste uit en zo kon ik ook (deel van de) biertjes van gisteren goedmaken.
Ging wel wat minder dan gehoopt, kon merken dat ik gisteren nog een wedstrijd gevoetbald heb. Vooral rond de helft begon ik het wel redelijk te merken, daarna kon ik toch nog weer wat versnellen en heb ik uiteindelijk toch nog redelijke tijd neergezet: http://www.endomondo.com/workouts/236259375/5539573![]()
Mooie tijd toch!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:00 schreef Piet90 het volgende:
Lekkere afstanden gelopen Semtex, RD en Frsh! Heb vanavond ook maar weer eens een loopje gedaan. Wilde graag nog in augustus een keertje lopen en dan kwam vandaag het beste uit en zo kon ik ook (deel van de) biertjes van gisteren goedmaken.
Ging wel wat minder dan gehoopt, kon merken dat ik gisteren nog een wedstrijd gevoetbald heb. Vooral rond de helft begon ik het wel redelijk te merken, daarna kon ik toch nog weer wat versnellen en heb ik uiteindelijk toch nog redelijke tijd neergezet: http://www.endomondo.com/workouts/236259375/5539573
RD ook een super tijd
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Er is zo te lezen weer goed gelopen dit weekend.
* ..-._---_-.- had looptechnisch een slecht weekend.
Ik had 32 willen doen maar uiteindelijk heb ik mijn schoenen niet eens aangetrokken. Hopelijk kunnen deze week en komend weekend wel kilometers worden gemaakt, anders kan Eindhoven nog wel eens lastig gaan worden.
Overigens wel lekker de Grevelingen op geweest waar we een bedelaar aan boord kregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2013 22:23:07 ]![]()
Niks mis mee Piet, niet elke keer lopen hoeft records te breken.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vanavond toch een klein rondje gelopen.
Op advies een wat lager tempo gezocht, en zowaar gevonden:
http://www.endomondo.com/workouts/236292328/602446
Hartslag rond de 165 kunnen houden de gehele tijd, zonder er echt mee bezig te zijn geweest. Mooi tempo dus om een keer te proberen wat langer vast te houden.
Thanks voor de tips nogmaals
Deze week wel teveel gelopen ivm eerdere weken (5 keer - 30km totaal). Maar dat compenseer ik wel weer komende week.All management is Strategic Management.![]()
Ik loop een tijdje op nieuwe shoes, free run 2+. Wie loopt hier nog meer op en ergert zich dood aan de steentjes die telkens zichzelf als een mug tussen de spleetjes van je schoen vormen.![]()
zo he, mn aller langste afstand ooit en voor het eerst 21 km + aan 1 stuk gelopen. woei!
De laatste keer dat ik dit liep was een dag voor mm vakantie (8 juni). En nu gewoon 4 km verder
Het doel was 27 km, maar bij 25 ging het energie lichtje uit. Klaar, niet forceren
ook wel takke veel gedaan, dus dat is ook geen ideale voorbereidingInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Lekker! Mooie afstand :-)quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:34 schreef Jumparound het volgende:
zo he, mn aller langste afstand ooit en voor het eerst 21 km + aan 1 stuk gelopen. woei!
De laatste keer dat ik dit liep was een dag voor mm vakantie (8 juni). En nu gewoon 4 km verder
Het doel was 27 km, maar bij 25 ging het energie lichtje uit. Klaar, niet forceren
ook wel takke veel gedaan, dus dat is ook geen ideale voorbereidingAll management is Strategic Management.![]()
Vanavond toch maar nieuwe schoenen besteld:
http://www.nike.com/us/en_us/c/training/free-trainer-3
Nieuwe Nike Free Trainer 3.0 schoenen. Mijn huidige Nike Free Havens zijn nog lang niet versleten, maar omdat ik zeer tevreden ben met deze schoenen nu alvast maar een extra paar besteld. Het verschil met de gewone Nike Free 3.0 serie zijn de diagonale inkepingen. Hiermee heb ik meer grip in het bos op onregelmatig terrein.
Van het oppikken van steentjes heb ik tijdens het lopen geen last van. Steentjes die meegenomen worden haal ik er na het lopen wel steeds uit met een mesje.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ach3r0n op 26-08-2013 00:24:33 ]![]()
Haha, leuk, ik ken die duinen zo goed dat ik bijna precies van je beschrijving weet hoe je gelopen bent!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef Frsh het volgende:
Zo, nu maar even een verslagje van vanmorgen. Niks bijzonder, was gewoon trainen, maar wel 28 fokking kilometers afgelegd!
Ik begon samen met een loopmaatje aan een eerste rondje van 5k. Omdat hij last heeft van zijn knie deed hij maar een klein stukje mee. Lekker geouwehoerd, en vrij vlak 5:20/km gelopen. Lekker door het bos, mooi loopweer, alles groen, heel veel hardlopers.
Terug bij de auto heb ik mijn flesje water wat bijgevuld, heb een dextrotje genomen en ben begonnen aan de volgende etappe van 5 km naar het bezoekerscentrum. Via afstandmeten.nl een route uitgezet die ik in mijn hoofd had zitten. Ergens bij km 8 wist ik dat ik de 5e afslag naar links moest hebben, na de oversteek van een verharde weg. Bleek dat weggetje echt nauwelijks een weggetje te noemen. Gras, varens, beetje brandnetels langs de kant. Hier was al een tijdje niemand geweest. Daarna een stuk met stuifzand en wat kleine heuveltjes naar het bezoekerscentrum in Castricum op 10k.
Tot hier ging het vrij makkelijk. Ik heb mijn flesje water weer bijgevuld (handig die gratis kraantjes) en heb de Zeeweg overgestoken voor de volgende etappe van weer 5km. T opstarten ging hier toch weer wat roestig, lijf vond blijkbaar dat 10k ook voldoende was. Stukje rennen, een klein stukje van het pad af over een 'koeienpaadje', een paar single trails en toen zat ik alweer op 15km. Tijd voor een grotere pauze.![]()
Even een ontbijtkoekje, zwaaien naar wat wielrenners, twee andere wielrenners de weg gewezen en weer op de terugweg. Ook nu weer was pauze geen goed idee. Mijn benen vonden dat ik t maar uit moest zoeken, maar ja, 15k was te weinig voor vandaag (en bovendien moest ik anders 10k wandelen naar de auto). Dus rennen maar weer. Op km 19 een kilometertje gewandeld. Er was stom asfalt en veel wandelaars met kinderwagensdus rustig aan moest toch.
Vanaf km20 weer naar huis. Bleek dat er ergens een paadje dicht was en ik dus vet om moest lopen. Grrr, en ik had al geen zin meer. In plaats van 25km dus op 28km uitgekomen in 2u55m. Toch wel erg blij mee!
Nu met stijve bovenbenen op de bank.
Dit was de route op afstandmeten.nl: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1163545
En dit maakt mijn telefoon ervanhttp://www.endomondo.com/workouts/235895685/4684399
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jeetje, ik ben toch wel geschrokken van de slijtage van m'n schoenen.. Na 3 maanden (zo'n 300 kilometer) is er al een stukje van de demping zo versleten dat het zwarte er al af is en langzaam groen begint te worden (de onderkant is normaal zwart, tweede laag blijkbaar groen)
![]()
Respect!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:34 schreef Jumparound het volgende:
ook wel takke veel gedaan, dus dat is ook geen ideale voorbereidingKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb nu op mijn werk besloten dat ik straks uit het werk maar gelijk een rondje ga doen. Zou vanavond gaan maar zoals ik (niet) slaap de laatste dagen ben ik bang dat ik door vermoeidheid me er niet toe kan zetten. Omdat het voor achten nog lekker koel is buiten lijkt het me wel zo slim. Klein rondje naar strand op een rustig tempo. Moet daarna nog wel kunnen slapen :-) Na deze nacht nog eentje te gaanThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Lekker, Jump!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:34 schreef Jumparound het volgende:
ook wel takke veel gedaan, dus dat is ook geen ideale voorbereidingGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Groeten uit München, city of joggers...
Super mooi stadspark hier waar je mooie rondjes kunt lopen. Maar die joggers hier...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoe heb je last van joggers dan?
Dit weekend bij elkaar opgeteld gewoon een marathon gelopen en mijn 2013 challenge gehaald![]()
Waar moet ik nu mijn motivatie vandaan halen?![]()
![]()
Een hele marathon gaan lopen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:26 schreef Saysem het volgende:
Hoe heb je last van joggers dan?
Dit weekend bij elkaar opgeteld gewoon een marathon gelopen en mijn 2013 challenge gehaald![]()
Waar moet ik nu mijn motivatie vandaan halen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik krijg gewoon plaatsvervangend pijn als ik die zie lopen. Voor de rest geen last van. Ze zullen het fijn vinden, maar het merendeel die ik heb zien lopen.... au... wat een rare extra bewegingenquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Late reactie, sorryquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:01 schreef Tazzy24 het volgende:
@ Miezzej Wat is je streeftijd voor de DtD? Al een klein beetje een idee hoe je de loop in gaat delen?
Vorig jaar liep ik hem voor het eerst in 1:34:06, dus ik hoop daaronder. Vorig jaar had ik nog nooit verder dan 13,5 gelopen in training, dat is dit jaar wel anders (deze week staat een LDL van 16km op de planning).
Maar hoe ik hem ga indelen, geen idee... Vorig jaar liep ik hem verrassend stabiel... Ik wil kijken of ik weg kan gaan op 5:45 ofzo (vorig jaar gemiddeld 5:55) en of ik dat vast kan houden. Als ik merk dat ik sneller kan ga ik sneller, als ik langzamer moet ga ik huilend langzamer![]()
Ik loop mee met de business runnersVorig jaar zag ik de eerste mensen alweer wandelen in de tunnel.. Ben benieuwd wanneer ik nu mensen ga zien wandelen
![]()
![]()
Mooi! Lichtje uit is niet zo erg als je opeens van 21 naar 25 gaat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:34 schreef Jumparound het volgende:
ook wel takke veel gedaan, dus dat is ook geen ideale voorbereiding![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:34 schreef Jumparound het volgende:
ook wel takke veel gedaan, dus dat is ook geen ideale voorbereiding
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Iedereen loopt weer anders. Er is geen 'juiste manier van lopen'. En joggers. Ach. Dat zijn we allemaal. Het is maar net wat voor naam je eraan geeft.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon plaatsvervangend pijn als ik die zie lopen. Voor de rest geen last van. Ze zullen het fijn vinden, maar het merendeel die ik heb zien lopen.... au... wat een rare extra bewegingenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dit, en het zijn wel mensen die allemaal lekker bezig zijn. Verdienen allemaal eenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Iedereen loopt weer anders. Er is geen 'juiste manier van lopen'. En joggers. Ach. Dat zijn we allemaal. Het is maar net wat voor naam je eraan geeft.ipv een '
kijk hoe ze lopen', imo. Oh enne..hoe Paula Radcliffe loopt is ook niet mooi en heeft véél extra bewegingen. Maarja, wel wereldkampioen op de marathon.
Semtex, Gogo, Frsh, RD en Jump! Mooie afstanden gelopen, top!
![]()
vorige week 24. Maar dat was met pauze en banaanquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mooi! Lichtje uit is niet zo erg als je opeens van 21 naar 25 gaat.
En overdag. Dit was wel erg laat!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Oh in dat geval had je wel tot de 30 mogen doorlopenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vorige week 24. Maar dat was met pauze en banaan
En overdag. Dit was wel erg laat!![]()
nee hoor, goed gedaan![]()
![]()
och, ik doe er genoeg voorquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh in dat geval had je wel tot de 30 mogen doorlopen![]()
nee hoor, goed gedaan
141 km hardlopen, 249 km fietsen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
nooit gedacht dat ik zoveel kon sporten in een maandquote:
Ecosia
Goed bezig Jump!
Wolve is nu aan 't rennen (*kras*) en straks de spullen pakken en dan maar eens op naar huis, langzaam maar zeker
heb een lading spiritus meegenomen en ga kijken of dat helpt
en hopelijk naar 't weekend toe de km's weer wat opbouwen en dan blaarvrij lopen
*hoopt*Ja doei.![]()
Sense, you are not making it.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
Goed bezig Jump!
Wolve is nu aan 't rennen (*kras*) en straks de spullen pakken en dan maar eens op naar huis, langzaam maar zeker
heb een lading spiritus meegenomen en ga kijken of dat helpt
en hopelijk naar 't weekend toe de km's weer wat opbouwen en dan blaarvrij lopen
*hoopt*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In de tuin/op het balkon typen geen optie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:27 schreef hatsaflats het volgende:
En vandaag moet ik niet miepen maar typen. Jammer wel, want het is mooi weer.Ja doei.![]()
Ik heb momenteel alleen een oerwoudquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In de tuin/op het balkon typen geen optie?
Het moet gewoon even af. Vandaag. Dan heb ik de rest van de week vrij, vind ik.![]()
Lang weekend is lang.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen een oerwoud
Het moet gewoon even af. Vandaag. Dan heb ik de rest van de week vrij, vind ik.![]()
Oké Slacker....
gisterenavond waren in Amsterdam op bezoek en zijn we door het Vondelpark gefietst. Het is geen bos maar het is mooier dan ik me kon herkennen van vroeger.
(Alleen jammer van de hoeveelheid politie die er doorheen rijdt met groot licht)![]()
A'dam, vol met criminelen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:44 schreef streamnl het volgende:
Oké Slacker....
gisterenavond waren in Amsterdam op bezoek en zijn we door het Vondelpark gefietst. Het is geen bos maar het is mooier dan ik me kon herkennen van vroeger.
(Alleen jammer van de hoeveelheid politie die er doorheen rijdt met groot licht)
Nee, doe dan Barnsley.
Ja doei.![]()
Ik heb echt zin om vanavond weer een rondje te gaan hardlopen!All she wants and needs is just a little taste..![]()
ik ookquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:08 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb echt zin om vanavond weer een rondje te gaan hardlopen!
Ecosia
ik ook! heel klein stukje uitlopenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:08 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb echt zin om vanavond weer een rondje te gaan hardlopen!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
maareh, hoe zat het nou met die deegroller?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja je hebt gewoon bijna 400KM op louter spierkracht afgelegdquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nooit gedacht dat ik zoveel kon sporten in een maand![]()
![]()
Ik ga ook vanavond ondanks 3 op een rij. Maar eerste keer clubrun en morgen ganse dag werken... 10km op het gemak.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik ben een verslagje over de o.a. de Ekiden aan het tikken voor ons clubblaadje(onder het mom van "andere loopjes", met daarbij ook de Colorrun). Meteen proberen een oproep te doen voor een clubteam voor volgend jaar
![]()
![]()
Politie in het Vondelpark met groot licht?! Ik ken die plek niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:44 schreef streamnl het volgende:
Oké Slacker....
(Alleen jammer van de hoeveelheid politie die er doorheen rijdt met groot licht)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ze waren waarschijnlijk gewaarschuwd dat er een verdachte man liep, met continu zijn duimen in de lucht.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Politie in het Vondelpark met groot licht?! Ik ken die plek niet.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ze waren waarschijnlijk gewaarschuwd dat er een verdachte man liep, met continu zijn duimen in de lucht.![]()
![]()
Ik ook. Spierpijn en blaren van het heuvel lopen in Portugal, maar na 40min lopen in 2 weken MOET ik gewoon ff.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:08 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb echt zin om vanavond weer een rondje te gaan hardlopen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
lolquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ze waren waarschijnlijk gewaarschuwd dat er een verdachte man liep, met continu zijn duimen in de lucht.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zie onder spoiler voor het Ekiden-verslagje voor in clubblaadje. Hopelijk vinden mijn teamgenootjes het niet erg om deze foto te gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stick em up!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ze waren waarschijnlijk gewaarschuwd dat er een verdachte man liep, met continu zijn duimen in de lucht.F means you're fucked![]()
Voor de op:
1
2[b]4 sept 2013 - [url=http://www.hardloopkalender.nl/loopevenement/1356095433/12e-EEloop-Britsum]EE-loop (Britsum)[/url][/b]
[*] Joooo-pi - 10km (hoop ik, anders 5)
Waarschijnlijk loop ik aankomende woensdag ook 10km in Harlingen (Visserijdagenloop), maar ik twijfel heel erg na mijn debacle van gisteren. (moest stoppen na 7km)heitieh![]()
Me no follow.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ze waren waarschijnlijk gewaarschuwd dat er een verdachte man liep, met continu zijn duimen in de lucht.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:30 schreef Quoi het volgende:
Zie onder spoiler voor het Ekiden-verslagje voor in clubblaadje. Hopelijk vinden mijn teamgenootjes het niet erg om deze foto te gebruiken?
Ik vind het wel erg, want je moet volgend jaar in een Fok! teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee grapje. Ik vind het niet erg. Maar je moet alsnog in een Fok! team![]()
![]()
Fok! team it is hoor. Ik leen mr Q wel uit aan de loopclub (hebben ze qua tijd ook meer aanquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:33 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg, want je moet volgend jaar in een Fok! team![]()
Nee grapje. Ik vind het niet erg. Maar je moet alsnog in een Fok! team)
![]()
Ja.. still no follow. Weet je hoeveel mensen er hardlopen/fietsen/rolschaatsen in het Vondelpark?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:34 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Heb je wel eens de foto's gezien van Streamnl die aan het hardlopen is?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
^^quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:33 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nee grapje. Ik vind het niet erg. Maar je moet alsnog in een Fok! team
En ik sta toch niet op die foto![]()
![]()
Gister het briljante idee opgevat om maar eens op een wat hoger tempo te gaan lopen. Nou dat heb ik geweten ook. Na een kilometer helemaal over m'n toeren. Daarna nog maar even doorgelopen tot 4km op een lager tempo.
Mijn 5km voor vrijdag ga ik in ieder geval lekker langzaamaan lopen en als het dan goed gaat de laatste kilometer wat versnellen.![]()
+1!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:33 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nee grapje. Ik vind het niet erg. Maar je moet alsnog in een Fok! team[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:56 schreef Quoi het volgende:
Ze waren waarschijnlijk gewaarschuwd dat er een verdachte man liep, met continu zijn duimen in de lucht.
(Je hebt me duidelijk nooit zien fietsen. Ik heb alle twee mijn handen nodig)
![]()
Netjes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:47 schreef Levitas het volgende:
Ik ben zojuist over de 100km gegaan deze maand![]()
![]()
Ik zit tegen de 80 aan, dus ik denk niet dat het 'm gaat worden bij mij. September wel met een hoop loopjes op het programma.![]()
![]()
Leuk stuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grappig.. Onama wilde een tijdje geleden zoiets organiseren in Den Bosch, en nu is het er ook daadwerkelijk: Park Run.
Ben benieuwd of ze er iets regelmatigs van kunnen maken. Zou leuk zijn, zo "om de hoek"![]()
Leuk geschreven!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het altijd leuk om als ik in het buitenland ben een rondje te doen, kun je meteen de omgeving verkennen. Naar Italie neem ik altijd mijn hardloopschoenen mee.
Volgende week ga ik een weekje naar Curacao, maar ik laat ze denk ik maar thuis. Overdag 33 graden, 's nachts 27. Dan heb je ook niet iets van ik ga lekker vroeg, dan is het nog koel....![]()
Ik ook! Nogal een verschil met vorige maanden, moet ik zeggenquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:47 schreef Levitas het volgende:
Ik ben zojuist over de 100km gegaan deze maand![]()
Als ik het goed heb waait het daar wel altijd behoorlijk, dus het kan nog wel eens meevallen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het altijd leuk om als ik in het buitenland ben een rondje te doen, kun je meteen de omgeving verkennen. Naar Italie neem ik altijd mijn hardloopschoenen mee.
Volgende week ga ik een weekje naar Curacao, maar ik laat ze denk ik maar thuis. Overdag 33 graden, 's nachts 27. Dan heb je ook niet iets van ik ga lekker vroeg, dan is het nog koel....![]()
Is 'ie groot? Of kan 'k 'm hebben?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Wie? Quoi? Laat Mr. Q het maar niet horen!![]()
Hij is groot en snelquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is 'ie groot? Of kan 'k 'm hebben?
Laat ik me dan ook maar als beginner melden
3 weken geleden begonnen en nu die 3 weken 3x per week gelopen. Uiteraard heel rustig ( 9x 1 min joggen en 9x 1,5 wandelen) maar gezien mijn gewicht kan dat geen kwaad, heb nog geen last gehad van lang durende pijntjes, dus ik wil deze week gaan beginnen met 4x 2 joggen afwisselend met 3 min wandelen
Hoop ooit een keer met een wedstrijd mee te doen, maar zo ver ben ik nog lang niet
Doe het ook vooral voor conditie en afvallen, al moet ik zeggen dat het best wel verslavend is![]()
![]()
welkom Pluiz!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed dat je bent begonnen!
Ik heb vrijdag een dag over moeten slaan in m'n schema, en gisteren ben ik ook niet geweest. Vandaag dus maar snel weer het schema hervatten want anders ben ik m'n discipline weer zó kwijtHet moet bij mij echt op precies de geplande dag gebeuren, want anders komt 't er niet meer van...
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Zo, alle spulletjes ingepakt. Boek gekocht, tickets klaargelegd. Nu vanavond op de allereerste vakantiedag eens even aan een opleiding beginnenen dan morgen voor dag en dauw naar Airport Eindhoven
![]()
Heb nog lichtelijk veel zin om te gaan lopen nu, maar even niet lopen is misschien beter. Misschien dat ik straks wel een paar krachtoefeningen ga doen oid, lijkt me wel geinig. Hardloopschoentjes zitten trouwens lekker in de tasWe hebben 1 'rustdag' halverwege waarop we 2 nachten op dezelfde plek slapen, en dat lijkt me een uitgewezen moment om eens te gaan lopen
Grapjes uitleggen pakt altijd verkeerd uit. Volgende keer beterquote:Goed zo. Veel veiliger!quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
(Je hebt me duidelijk nooit zien fietsen. Ik heb alle twee mijn handen nodig)
Jammerrrrr!quote:![]()
geen wonder dat er gister geen PR in zat.....als zij het al warm hebben..
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 26-08-2013 17:56:53 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Toch grappig, sommige mensen die meedoen aan de DtD. Meer, schneller, meer, schneller! Niet willen snappen dat je best trainingen langzamer en minder ver hoeft te lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://guyspeed.com/runners-are-jerks/![]()
![]()
http://guyspeed.com/runners-are-jerks/!
http://guyspeed.com/runners-are-jerks/
Net met mijn nieuwe loopmaatje voor het eerst wezen rennen. We zijn lekker een kwartier weggeweest. Non stop de wijk uit het bos in, de wijk weer in en nu thuis uitpuffen. Geen hartslagmeters of Garmins maar gewoon lekker rennen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vergeet de mensen niet die zeggen dat ze "nooit trainen" en er dan maar een uurtje over doen ofzo.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:43 schreef slacker_nl het volgende:
Toch grappig, sommige mensen die meedoen aan de DtD. Meer, schneller, meer, schneller! Niet willen snappen dat je best trainingen langzamer en minder ver hoeft te lopen.
Natuurtalentjes![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Net met mijn nieuwe loopmaatje voor het eerst wezen rennen. We zijn lekker een kwartier weggeweest. Non stop de wijk uit het bos in, de wijk weer in en nu thuis uitpuffen. Geen hartslagmeters of Garmins maar gewoon lekker rennen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met de paplepel ingegoten dus! Mooie schoenen trouwens, beide!
Ik heb zondag een heel stuk met een 9jarige samen gelopen, moest ik wandelen omdat ik teveel tegen hem had gebabbeld.
Loopgroep was al weg daarjuist, mijn collega had de sleutel van het koffielokaal mee naar huis. Geen probleem ware het niet dat mijn autosleutels daar lagen. Dus te laat. Rustig dan maar 5 km gedaan, mijn rechterkuit en linkervoetblaar waren blij met de verminderde afstand dan gepland. Nu glaasje wijn van ergens hier dichtbji op de bank. Life is good!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Waar precies in de OP?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Voor de op:
[ code verwijderd ]
Waarschijnlijk loop ik aankomende woensdag ook 10km in Harlingen (Visserijdagenloop), maar ik twijfel heel erg na mijn debacle van gisteren. (moest stoppen na 7km)![]()
In de wie-loopt-waar-en-wanneerquote:De loop is 4 september. Maar meestal doet de TS dat gewoon hier
In de 'wie loopt waar' spoilerquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Net met mijn nieuwe loopmaatje voor het eerst wezen rennen. We zijn lekker een kwartier weggeweest. Non stop de wijk uit het bos in, de wijk weer in en nu thuis uitpuffen. Geen hartslagmeters of Garmins maar gewoon lekker rennen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de mooiste loopjes!
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Welkom!quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:43 schreef dapluiz het volgende:
Laat ik me dan ook maar als beginner melden
3 weken geleden begonnen en nu die 3 weken 3x per week gelopen. Uiteraard heel rustig ( 9x 1 min joggen en 9x 1,5 wandelen) maar gezien mijn gewicht kan dat geen kwaad, heb nog geen last gehad van lang durende pijntjes, dus ik wil deze week gaan beginnen met 4x 2 joggen afwisselend met 3 min wandelen
Hoop ooit een keer met een wedstrijd mee te doen, maar zo ver ben ik nog lang niet
Doe het ook vooral voor conditie en afvallen, al moet ik zeggen dat het best wel verslavend is
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Mag ik ook in de OP?
7 September - Staalwater Trail
* Sjaapje - 8 km
22 September - Cape Town Marathon
* Sjaapje - 10 kmIk bijt!
(Zachtjes)![]()
Kan de OP niet editten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:45 schreef Sjaapje het volgende:
Mag ik ook in de OP?
7 September - Staalwater Trail
* Sjaapje - 8 km
22 September - Cape Town Marathon
* Sjaapje - 10 km![]()
Wat raar...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een modje heeft ge-edit, dan stoppen jouw edit-rechten... Zodat je niet een edit ongedaan kan maken.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is een complotquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een modje heeft ge-edit, dan stoppen jouw edit-rechten... Zodat je niet een edit ongedaan kan maken.
Ik heb toch godverdomme wel God Mode??quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een modje heeft ge-edit, dan stoppen jouw edit-rechten... Zodat je niet een edit ongedaan kan maken.![]()
Ik snapte de mod-interventie al niet, maar ik ga er vanuit dat het gewoon behulpzaamheid was
Die periode is over Swets. Al zeker 11 jaar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb toch godverdomme wel God Mode??In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die periode is over Swets. Al zeker 11 jaar.![]()
![]()
Zo morgen alweer terug naar Nederland, nog precies genoeg tijd om 1 a 2 trainingsrondjes in te passen voor de TTM. Zin in
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vrouwlief ging een rondje rennen maar is nog niet terug. Das wel een gemis van GPS horloges... je kan lopers niet meer live volgen.![]()
Mijn mama is gisteren net geen Belgisch kampioen geworden op de vijfkamp. Zo jammer dat er zo weinig deelnemers zijn daar. Lopen is in voor oudere vrouwen, atletiek niet echt blijkbaar. Terwijl zij het bewust houdt op 5 km afstanden voor blessurepreventie.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
joehoe topic weer terug.
was t LIF Hardlopen topic kwijt in mijn actieve topics![]()
as zondag TTM Tilburg Ten Miles
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Oh ja, daar doen ze met ons werk ook aan mee
welke team/bedrijf?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh ja, daar doen ze met ons werk ook aan meeNiets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
80 m horden, ver, hoog, kogel en 800m.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Welke onderdelen zitten er in die vijfkamp?Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Geen idee met welk bedrijf ze dit jaar hebben ingeschreven (we zijn onderdeel van een Holding). Zal morgen eens navragen.quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vrouwlief liep gewoon zó lekker dat ze er nog wat meters achteraan plakte...quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwlief ging een rondje rennen maar is nog niet terug. Das wel een gemis van GPS horloges... je kan lopers niet meer live volgen.
8,7km!
en de tweede helft sneller dan de eerste helft![]()
http://www.endomondo.com/workouts/236783393/2859146I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Lekker zeg!quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vrouwlief liep gewoon zó lekker dat ze er nog wat meters achteraan plakte...
8,7km!
http://www.endomondo.com/workouts/236783393/2859146F means you're fucked![]()
Goed gedaan heequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
8,7km!
http://www.endomondo.com/workouts/236783393/2859146
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
http://guyspeed.com/runners-are-jerks/
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:14 schreef E.T. het volgende:
8,7km!
http://www.endomondo.com/workouts/236783393/2859146
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Psies! Die 10 is echt zó binnen handbereik nu
Ik kom er achter dat 2 weken niet lopen echt al killing is. Het is nu lastig om 30 minuten achtereen te lopen waar ik 3 weken geleden er nog 55 deed.
Maar we gaan gewoon weer door. Bij trainingen heb je gewoon ook setbacks.
Ik ben overigens nog nooit zoveel lopers tegengekomen als vanavond heeZonder overdrijven in die 5 km een stuk of 45! Ik werd zelfs nog haast omver gelopen door tegenovergestelde lopers.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
heb sinds een paar maanden de Nike+ sportsband en samen met de persoonlijke site waar mn scores op staan vind ik t een erg tof ding. ik hou nu meer interval trainingen en t zorgt -bij mij- voor hogere pace. Omdat ik zo min mogelijk dingen bij me wil hebben was dit een goeie oplossing.iemand ook ervaring met dit ding?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Liep je niet dwars door een wedstrijd heenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik kom er achter dat 2 weken niet lopen echt al killing is. Het is nu lastig om 30 minuten achtereen te lopen waar ik 3 weken geleden er nog 55 deed.
Maar we gaan gewoon weer door. Bij trainingen heb je gewoon ook setbacks.
Ik ben overigens nog nooit zoveel lopers tegengekomen als vanavond heeZonder overdrijven in die 5 km een stuk of 45! Ik werd zelfs nog haast omver gelopen door tegenovergestelde lopers.
![]()
![]()
Ik vind de opzet leuk van die site en stats en heb er over getwijfeld om aan te schaffen. Maar uiteindelijk kwam ik bij Garmin uit, meer stats, geen footpod, voor iets meer geld meer functies, meer stats.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef mcwops het volgende:
heb sinds een paar maanden de Nike+ sportsband en samen met de persoonlijke site waar mn scores op staan vind ik t een erg tof ding. ik hou nu meer interval trainingen en t zorgt -bij mij- voor hogere pace. Omdat ik zo min mogelijk dingen bij me wil hebben was dit een goeie oplossing.
[ afbeelding ] iemand ook ervaring met dit ding?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nice ET! Bijna 10!
Dit is wel leuk, lijstje van allemaal loopblogs. Een paar toffe bij (en DC Rainmaker natuurlijk, mijn hoop in gpsbeslissingsdagen). Ik mis alleen Twinky's blog, waar is ze trouwens?Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Neequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Liep je niet dwars door een wedstrijd heen![]()
Een groepje van 4 vrouwen in tegenovergestelde richting. Ik liep rechts op het smalle pad, wil rechts een brug op draaien en die vrouwen snijden met de linkerbinnenbocht die ze maken mij af!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Je hoort ook links te lopen! (alleen op voetpaden loop ik rechts, verder altijd links zodat ik het naderende verkeer tegemoet loop)quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Een groepje van 4 vrouwen in tegenovergestelde richting. Ik liep rechts op het smalle pad, wil rechts een brug op draaien en die vrouwen snijden met de linkerbinnenbocht die ze maken mij af!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ik heb de sportswatch. redelijk fijne site en voor een niet cijfertjes gekke hardloper een prima gps systeem.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef mcwops het volgende:
heb sinds een paar maanden de Nike+ sportsband en samen met de persoonlijke site waar mn scores op staan vind ik t een erg tof ding. ik hou nu meer interval trainingen en t zorgt -bij mij- voor hogere pace. Omdat ik zo min mogelijk dingen bij me wil hebben was dit een goeie oplossing.
[ afbeelding ] iemand ook ervaring met dit ding?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik probeer altijd links te lopen, maar volgens mij snappen de andere lopers en fietsers dat niet... Dus vaak ga ik maar weer rechts lopen, want als ik links loop moet ik vaak aan de kant...
Kan het wel merken dat ik in Vietnam te weinig gelopen heb.. (of nu teveel). Spierpijn! Alleen in mijn bovenbenen trouwens, van mijn kuiten heb ik geen last (daar had ik voorheen soms wel eens spierpijn). Zelfs een blaar onder mijn kleine teen
haha
![]()
Boe, ik had vanavond bedacht dat ik morgenochtend wel zelf zou gaan lopen, zodat ik morgenmiddag biertjes in het zonnetje kon gaan zitten en biertjes drinken, zie ik dat er 15x200m op het programma staat. Lekker schnell. Toch maar gewoon trainen dan![]()
![]()
Zo. Dat was de eerste zaalvoetbalwedstrijd van het seizoen ook weer. Sluit weer mooi aan. Vorig weekend laatste beachvolleybaltoernooi en nu weer voetballen
En lopen? Morgen misschien. Of woensdag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
super dat zo'n "trainingsrondje" zo lekker boven de verwachtingen uitvalt, geeft altijd een goed gevoelquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zorgt het voor een hogere pace? Dan ga ik m tijdens wedstrijden ook dragenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef mcwops het volgende:
[ afbeelding ] iemand ook ervaring met dit ding?
Hij zou perfect in mijn schoenen passen, maar ik lees niet van iedereen goede recensies. Jij hebt dus geen klachten?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef mcwops het volgende:
[ afbeelding ] iemand ook ervaring met dit ding?
-ben in de war met de chip, zie ik. Waarsch schelen ze niet zoveel?-Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo, vandaag even mn bankrekening geplunderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook een lange tight gekocht, die is wel handig bij het bootcampen... zat zondag helemaal onder. gras/zand/modder/blubber/vocht van het gras
Maar evy heeft duidelijk resultaat, ik liep continu voorop in de groep en herstel ook relatief makkelijk na inspanning![]()
![]()
Ten Miles weekend: zaterdag de Veldhoven 10 milesquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:00 schreef mcwops het volgende:
joehoe topic weer terug.
was t LIF Hardlopen topic kwijt in mijn actieve topics![]()
as zondag TTM Tilburg Ten Miles
[ afbeelding ]
Ik kreeg die chip niet goed gekalibreerd. Rondje van zeker 4km maakte ie 2km van - niet erg zinvol danquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij zou perfect in mijn schoenen passen, maar ik lees niet van iedereen goede recensies. Jij hebt dus geen klachten?
-ben in de war met de chip, zie ik. Waarsch schelen ze niet zoveel?-Die chip voegt volgens mij ook niets toe aan Endomondo/Garmin. Ik heb 'm iig niet veel gebruikt en ben ook niet van plan om 'm nog eens te gebruiken.
![]()
Ik ben misschien nog iets te voorzichtig, begon niet helemaal met niks omdat ik wel aan vechtsport doe. Heb alleen geen zin in overbelaste knieën en/of shin splints:) wel nu ik het blijf doen binnenkort maar voor nieuwe schoenen kijken![]()
![]()
de chip zit in de tong van mn schoen genaaid. ff snel en heel netjes gedaan. tong is dicht met wat visdraad.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij zou perfect in mijn schoenen passen, maar ik lees niet van iedereen goede recensies. Jij hebt dus geen klachten?
-ben in de war met de chip, zie ik. Waarsch schelen ze niet zoveel?-
de sportsband werkt prima. heb er op vkantie zo'n 8x mee gelopen en bij thuiskomst heeft ie de workouts keurig weggeschreven. geen GPS maar dat vind ik niet erg, wil ik een traject vastleggen dan kan dat op de site met google maps. en gelukkig ook geen groot horloge ding of zo, hij draagt heerlijk in ieder geval (heb een oranje).Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
kalibreren was bij mij niet nodig, tenminste, kan er 100m naast zittenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik kreeg die chip niet goed gekalibreerd. Rondje van zeker 4km maakte ie 2km van - niet erg zinvol danDie chip voegt volgens mij ook niets toe aan Endomondo/Garmin. Ik heb 'm iig niet veel gebruikt en ben ook niet van plan om 'm nog eens te gebruiken.
![]()
wil ik t echt secuur, dan is een rond hier op de sintelbaan wel aan te bevelen. denk dat ik dat nog een keer doe.
1e proef is de 10 mijl, 16,09km as zondag
kan iemand vertellen wat hij / zij eet als ie s middags een wedstrijd heeft? ochtend met yoghurt/kwark en tot 2 uur voor de wedstrijd kleine beetje drinken en mueslikoek? iemand winegums ?Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Een goed ontbijt en daarna fruit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:37 schreef mcwops het volgende:
kan iemand vertellen wat hij / zij eet als ie s middags een wedstrijd heeft? ochtend met yoghurt/kwark en tot 2 uur voor de wedstrijd kleine beetje drinken en mueslikoek? iemand winegums ?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Boterham met pindakaas x 2 , zondag voor mijn 16km
Net als SEMTEX, alleen bij mij is het Boterham met pindakaas x4 en dat ongeveer 3 uur voor de loop. Dan een uurtje ervoor nog een banaan en een sportdrank. Soms ook nog een krentenbol. Maar dit werkt wel goed voor mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:37 schreef mcwops het volgende:
kan iemand vertellen wat hij / zij eet als ie s middags een wedstrijd heeft? ochtend met yoghurt/kwark en tot 2 uur voor de wedstrijd kleine beetje drinken en mueslikoek? iemand winegums ?
Yoghurt en kwark kunnen best zwaar op de maag gaan liggen, maar als je het normaal ook zo doet kan je het natuurlijk gewoon proberen.
![]()
Boterhammen pindakaas zijn wel favoriet! Ik eet ze ook voor een wedstrijd (en dat als niet Nederlander). Durf ook wel yogurt of platte kaas met musli ofzo te eten. Eigenlijk moet je gewoon eten wat je voor een training eet...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
slacker_nl
Jero_nimo
SEMTEX
Sjaapje
dank voor de bruikbare antwoorden.mcwops lust geen pindakaas
Sandwichspread anders?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:18 schreef mcwops het volgende:
slacker_nl
Jero_nimo
SEMTEX
Sjaapje
dank voor de bruikbare antwoorden.mcwops lust geen pindakaas
Ik heb uit verveling een beetje zitten surfen naar wedstrijden en heb er weer eentje gevonden in de buurt: De ronde van Waalre, 15km op 14 sept (lekker tussen mijn andere loopjes in). Mijn handen jeuken om me in te schrijven. Morgen ff kijken of dat thuis ook uitkomt. Het is net een virus
Ik loop juist altijd rechtsquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:36 schreef Miezziej het volgende:
Ik probeer altijd links te lopen, maar volgens mij snappen de andere lopers en fietsers dat niet... Dus vaak ga ik maar weer rechts lopen, want als ik links loop moet ik vaak aan de kant...
En nu zit ik gruwelijk te WOG'en. Onderweg naar m'n stage reed ik langs een winkel, met een immens grote poster voor het raam: Op vrijwel ALLE hardloopschoenen: 2 paar halen, 1 betalen. Dus dan zou je voor een paar Sauconys nog geen 50 euro betalen!![]()
![]()
Klinkt als een standaard Prachtwijk omgevingquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb net 13,5km gelopen in 1:38. Een hele grote roofvogel op een boomstronk een stuk muis zien eten. Een vos gezien, konijntjes, veel fietsers en wandelaars, strand, zee, duinen. En een stukje verdwaald. En getrailed en geroadrocked.![]()
![]()
Ik ga hem ook lopen! Post hier niet zo vaak, maar zag je tussen de deelnemerslijst staan. Jammer dat dat runnersworld bootcamp meteen de volgende ochtend is, dat lijkt me ook altijd nog leuk om aan mee te doen (volgens mij volgen wij dezelfde Ehv'se dingen op fb).quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ten Miles weekend: zaterdag de Veldhoven 10 miles
Vind het trouwens wel spannend, want deze 10EM voelt als een soort test/generale voor de HM in oktober. Als het nu niet lukt dan moet ik nog heel hard gaan werken om in oktober wel te finishen.
[ Bericht 15% gewijzigd door Quinazoline op 27-08-2013 08:13:29 ]Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Ik meestal ook, maar het is altijd maar kijken wat het veiligst lijkt. Het nadeel van links lopen op een weg die je deelt met auto's en fietsers vind ik bijvoorbeeld dat je dan de fietsers, die ook langs het kantje rijden, recht op je af krijgt. Dan nader je elkaar toch al snel met 30-40 km/u.quote:![]()
Liever dat ikhem met 30-40 zie naderen dan dat hij met 20-30 mij van achteren inhaald. Ik zie liever dat er wat aankomt kan ik er ook beter op amticiperen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:27 schreef Saysem het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar het is altijd maar kijken wat het veiligst lijkt. Het nadeel van links lopen op een weg die je deelt met auto's en fietsers vind ik bijvoorbeeld dat je dan de fietsers, die ook langs het kantje rijden, recht op je af krijgt. Dan nader je elkaar toch al snel met 30-40 km/u.![]()
Zeker nu steeds meer mensen meer naar hun mobiel kijken dan naar de weg loop ik links. Tijdens m'n 5km rondje kom ik er vaak zo een stuk of 5 tegen, waarvan er 1 me meestal te laat ziet.
O, en ik heb ein-de-lijk de bevestiging dat ik uitgenodigd ga worden voor een assessment![]()
![]()
Wat tof!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:48 schreef hatsaflats het volgende:
Zeker nu steeds meer mensen meer naar hun mobiel kijken dan naar de weg loop ik links. Tijdens m'n 5km rondje kom ik er vaak zo een stuk of 5 tegen, waarvan er 1 me meestal te laat ziet.
O, en ik heb ein-de-lijk de bevestiging dat ik uitgenodigd ga worden voor een assessment
Ja doei.![]()
Zie ik hier de nieuwe Spi-Belt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef mcwops het volgende:
[ afbeelding ] iemand ook ervaring met dit ding?Ja doei.![]()
Nu heb ik alleen nog maar op papier hoeven laten zien dat ik leuk en slim genoeg ben. Straks moet ik dat dus ook in het echt gaan doenquote:
En als ze even opschieten met die uitnodiging, zodat ik ook weet waar het is, kan ik m'n tripje naar Engeland gaan plannen![]()
![]()
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteraard geen bezwaar.
Oh, en lopen? Wat is dat?Net terug van 10 dagen vrijwel non stop werken en drie dagen bounty-eiland dus nu zal ik er toch heel hard tegenaan moeten wil ik de 10 bij de vredesloop nog gaan redden. Ik heb er een hard hoofd in.
Vanavond weer voor het eerste de schoenen aan sinds 11 augustus. We gaan het meemaken...***![]()
Ik merk dat ik toch een soort basisconditie opgebouwd heb, BE, waardoor ik het beter weer oppak dan ik verwacht na een week niet lopen.
Merk trouwens ook dat ik het 'moeten lopen' in voorbereiding op de HM een beetje zat begin te worden. Ik vrees dat de HM behoorlijk pittig wordt, dus wil goed voorbereid aan de start staan, maar die lange duurlopen zijn toch wel erg lang als je zo langzaam loopt zoals ik. Niet qua conditie, maar vooral qua tijd, je bent gewoon een halve dag kwijt in het weekend ermee. Ik vind het ook geen probleem om tijd te maken voor lopen, maar inmiddels wordt het toch wel een behoorlijk tijdsinvestering. Iemand die dit herkent en een idee heeft hoe ik dat doorbreek?Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Dat ga jij echt makkelijk redden, BE! Je hebt al diverse keren de 10 gelopenVanavond op je gemakkie 8km, volgende week 9 en die week erna 10. easypeasy
![]()
Ik had gister weer eens een bekertje in Endomondo zag ik vanmorgenen ik heb moeie benen
harder lopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:19 schreef Quinazoline het volgende:
Ik merk dat ik toch een soort basisconditie opgebouwd heb, BE, waardoor ik het beter weer oppak dan ik verwacht na een week niet lopen.
Merk trouwens ook dat ik het 'moeten lopen' in voorbereiding op de HM een beetje zat begin te worden. Ik vrees dat de HM behoorlijk pittig wordt, dus wil goed voorbereid aan de start staan, maar die lange duurlopen zijn toch wel erg lang als je zo langzaam loopt zoals ik. Niet qua conditie, maar vooral qua tijd, je bent gewoon een halve dag kwijt in het weekend ermee. Ik vind het ook geen probleem om tijd te maken voor lopen, maar inmiddels wordt het toch wel een behoorlijk tijdsinvestering. Iemand die dit herkent en een idee heeft hoe ik dat doorbreek?
Ik moet van het weekend voor het eerst 30 km. Geen idee hoe ik dat ga overleven. En in oktober mijn eerste marathon, zie er nu wel een beetje tegen op
Ecosia
Ja, dat wilde ik, maar afstand uitbouwen en tegelijk snelheid verhogen is niet zo'n geweldige combi. Merk ook dat ik de laatste tijd regelmatig last heb van wat pijntjes in mijn voet/enkel, en wil me natuurlijk ook niet overbelasten. Nu dus eerst focus op afstand, na de HM ga ik weer eens naar snelheid kijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
harder lopen
Ik moet van het weekend voor het eerst 30 km. Geen idee hoe ik dat ga overleven. En in oktober mijn eerste marathon, zie er nu wel een beetje tegen opEverything which is not impossible, will eventually happen![]()
Zo te zien lopen we bijna gelijk qua schemaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
harder lopen
Ik moet van het weekend voor het eerst 30 km. Geen idee hoe ik dat ga overleven. En in oktober mijn eerste marathon, zie er nu wel een beetje tegen opIk heb afgelopen zondag 30 km gedaan. Het is inderdaad een roteind en de laatste paar km vraag ik me echt af waar ik in godsnaam mee bezig ben.
Maar een paar uur later ben ik dat alweer vergeten en ben ik mijn volgende loopje alweer aan het plannen![]()
![]()
2 keer maar he.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:27 schreef E.T. het volgende:
Dat ga jij echt makkelijk redden, BE! Je hebt al diverse keren de 10 gelopenVanavond op je gemakkie 8km, volgende week 9 en die week erna 10. easypeasy
![]()
Ik had gister weer eens een bekertje in Endomondo zag ik vanmorgenen ik heb moeie benen
8 had ik wel goed onder de knie op een gegeven moment, dus in theorie moet 10 op een wedstrijd ook lukken, maar goed...
Ik begin nu eerst mt vandaag en donderdag een 5 en dan dit weekend eens voor 7 gaan ofzo.
We gaan het zien.
***![]()
ik faalde op 27 (werd 25) van het weekend maar zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef Saysem het volgende:
[..]
Zo te zien lopen we bijna gelijk qua schemaIk heb afgelopen zondag 30 km gedaan. Het is inderdaad een roteind en de laatste paar km vraag ik me echt af waar ik in godsnaam mee bezig ben.
Maar een paar uur later ben ik dat alweer vergeten en ben ik mijn volgende loopje alweer aan het plannen
loop je in amsterdam?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Komt wel goed!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
2 keer maar he.8 had ik wel goed onder de knie op een gegeven moment, dus in theorie moet 10 op een wedstrijd ook lukken, maar goed...
Ik begin nu eerst mt vandaag en donderdag een 5 en dan dit weekend eens voor 7 gaan ofzo.
We gaan het zien.![]()
Nee, ik ga voor de Hoge Veluwe Trail.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik faalde op 27 (werd 25) van het weekend maar zien
loop je in amsterdam?![]()
ah, okequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:39 schreef Saysem het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor de Hoge Veluwe Trail.
Ecosia
Wanneer is je HM?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:19 schreef Quinazoline het volgende:
Merk trouwens ook dat ik het 'moeten lopen' in voorbereiding op de HM een beetje zat begin te worden. Ik vrees dat de HM behoorlijk pittig wordt, dus wil goed voorbereid aan de start staan, maar die lange duurlopen zijn toch wel erg lang als je zo langzaam loopt zoals ik. Niet qua conditie, maar vooral qua tijd, je bent gewoon een halve dag kwijt in het weekend ermee. Ik vind het ook geen probleem om tijd te maken voor lopen, maar inmiddels wordt het toch wel een behoorlijk tijdsinvestering. Iemand die dit herkent en een idee heeft hoe ik dat doorbreek?
Ik herken het wel een beetje, mijn truc is nu om bewust rustweken te pakken waarin je niet traint. Niks doen. En de andere truc is ook om sommige weken gewoon echt rustiger aan te doen, lekker op je dooie gemak 5km hardlopen of je gaat een keertje fietsen ipv lopen. Of zwemmen, actief zijn zonder te lopen.
Wat doe je in de weekenden dat je een half weekend bezig bent met lopen? Hoe ziet je trainingsschema eruit?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit. Zo had ik in januari/februari een lopersknie en moest rustiger aan doen. Ik hoefde echter niet weer helemaal bij 't begin te beginnen toen mijn blessure voorbij was, het weer oppakken ging redelijk goed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:19 schreef Quinazoline het volgende:
Ik vind duurloopjes trainen wel leuk trouwensik zie elke keer weer als een uitdaging en een prestatie
Zo, he he, ik zit weer achter een computer met internet!
Gisteren een lange dag reizen. Als ik hardloop heb ik nergens last van, maar een dag onderweg zijn en alles voelt stijf...![]()
Gisterochtend nog wel een lekker loopje kunnen doen. Ben vanaf m'n schoonouders naar de zee (Kijkduin) gerend en weer terug. Uiteindelijk 7km gelopen in 50 minuten. Niet al te vlot, maar wel lekker gelopen. M'n 4e kilometer zal lekker langzaam zijn: trappen af richting strand, door het mulle zand ploegen, minuutje rusten bij het water, weer terug door het zand ploegen en de trappen weer op. Maar verder fijn gelopen. Alleen zou ik niet altijd zo'n eind door een stad willen lopen. Dan heb ik toch de voorkeur voor onze eigen omgeving. (Hoewel het vast beter was geweest als ik de weg er beter kende...)
Moet alleen m'n track nog inladen vanavond.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 27-08-2013 10:36:36 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Het is een pokke-end inderdaad. En dan moet je nog 12. Ik hou me maar vast aan de gedachte dat je voor de marathon wat getaperd hebt en dus meer reserves hebt dan in een training aan het eind van een week waarin je al de nodige kilometers hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
harder lopen
Ik moet van het weekend voor het eerst 30 km. Geen idee hoe ik dat ga overleven. En in oktober mijn eerste marathon, zie er nu wel een beetje tegen op![]()
![]()
Wat is het probleem dan dat je niet op het strand wilt lopen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:16 schreef Wolve000 het volgende:
Alleen zou ik niet altijd zo'n eind door een stand willen lopen. Dan heb ik toch de voorkeur voor onze eigen omgeving. (Hoewel het vast beter was geweest als ik de weg er beter kende...)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh, typfout. Woordt zit nu tussen stand en strand in. Ik bedoelde stad. Strand zou niet zo erg zijn, maar heb niet de behoefte veel kilometers in de stad te maken. En het hielp niet dat ik de weg daar niet zo goed ken dat ik zo de stad uit weet te rennen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan dat je niet op het strand wilt lopen?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Aha, I get it. Loop zelf ook niet graag in de stad. Maar soms doe ik het gewoon omdat het dan weer anders is dan lopen in de vrije natuur (lees: parken).quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:36 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oh, typfout. Woordt zit nu tussen stand en strand in. Ik bedoelde stad. Strand zou niet zo erg zijn, maar heb niet de behoefte veel kilometers in de stad te maken. En het hielp niet dat ik de weg daar niet zo goed ken dat ik zo de stad uit weet te rennen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wowquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:16 schreef E.T. het volgende:
Mijn hartslag bijv. is al 150 als ik m'n veters strik![]()
Ik had laatst 's avonds 47 a 50![]()
![]()
Al hardlopend??? Want dan heb je in rust een hartslag van 8 ofzo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik had laatst 's avonds 47 a 50![]()
Ik doe gewoon lekker met jullie mee! Ga vrijdag waarschijnlijk ook een 30+ proberen. Maar eens even kijken hoe dat gaat. Heb verder geen schema, maar was het al wel van plan. Dat jullie het nu ook al doen klinkt helemaal goed! Wat en wanneer wordt jullie laatste en langste duurloop trouwens?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef Saysem het volgende:
[..]
Zo te zien lopen we bijna gelijk qua schemaIk heb afgelopen zondag 30 km gedaan. Het is inderdaad een roteind en de laatste paar km vraag ik me echt af waar ik in godsnaam mee bezig ben.
Maar een paar uur later ben ik dat alweer vergeten en ben ik mijn volgende loopje alweer aan het plannen
Ik loop ook de hoge veluwetrail, wel blij dat ik de 3 weken voor de trail vakantie heb. Kan ik lekker rustig taperen, maar de 1e week ook nog wat heuvel training doen in zuid-duitsland.
![]()
'Vroegah', toen ik elke zomer 5-8 weken op de fiets door Europa trok, lag mijn hartslag in rust tussen de 35 en 40quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik had laatst 's avonds 47 a 50Heel rustgevend
Nu 58 (net gemeten), maar ik ben dan ook pas begonnen met hardlopen. Elf oktober ga ik m'n eerste vijf kilometer lopen![]()
![]()
Verder dan 30 ga ik niet. Ik doe de duurlopen allemaal als trail dus dat is in verhouding wel ver genoeg. Drie weken vooraf doe ik hem als het goed is nog een keer, en daarna lekker afbouwen inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Wat en wanneer wordt jullie laatste en langste duurloop trouwens?![]()
Is het verstand om het weekend voor een HM (dus exact 1 week voor de HM) nog een LDL van 17km te doen? Het schema zegt dat ik dat "moet" doen, maar voor m`n gevoel lijkt me dat niet echt verstandig..
Wat ik liever zou doen is 2 weken voor de HM qua afstand "pieken" (die week staat in totaal 36km gepland).
Verstandig?![]()
Ik zou een kortere afstand lopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:43 schreef Levitas het volgende:
Is het verstand om het weekend voor een HM (dus exact 1 week voor de HM) nog een LDL van 17km te doen? Het schema zegt dat ik dat "moet" doen, maar voor m`n gevoel lijkt me dat niet echt verstandig..
Wat ik liever zou doen is 2 weken voor de HM qua afstand "pieken" (die week staat in totaal 36km gepland).
Verstandig?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
17 km herstel je ook nog wel redelijk snel van. Weekje van tevoren een testloop of LDL moet wel kunnen, doe je die week erna alleen nog woensdag trainen of zo en verder rusten.
Ik ga maar eens de deur uit voor 6 x 1000 meter.
Jack does it in real time...![]()
Ik loop rechts tegen het verkeer in hequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:27 schreef Saysem het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar het is altijd maar kijken wat het veiligst lijkt. Het nadeel van links lopen op een weg die je deelt met auto's en fietsers vind ik bijvoorbeeld dat je dan de fietsers, die ook langs het kantje rijden, recht op je af krijgt. Dan nader je elkaar toch al snel met 30-40 km/u.
Hmm.. Toch nog verdeelde reacties van hier. Twijfel dus aan 17km LDL (dat is bijna 2 uur) of 100 min. LDL (een km of 15).
Had zelf dit staan:
Zondag: 100 min. LDL
Dinsdag: 45 min. rustig tempo
Donderdag: 30 min. rustig tempo
Zaterdag: 20 min. rustig tempo met een aantal versnellinkjes)
Zondag: HM![]()
Gewoon doen waar je jezelf het lekkerst bij denkt te voelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik loop rechts tegen het verkeer in he
Hmm.. Toch nog verdeelde reacties van hier. Twijfel dus aan 17km LDL (dat is bijna 2 uur) of 100 min. LDL (een km of 15).
Had zelf dit staan:
Zondag: 100 min. LDL
Dinsdag: 45 min. rustig tempo
Donderdag: 30 min. rustig tempo
Zaterdag: 20 min. rustig tempo met een aantal versnellinkjes)
Zondag: HMF means you're fucked![]()
Ik wil ga13 oktober lopen in Eindhoven. Volgens mijn schema zou ik nu in het weekend ldl's van 2 uur moeten doen, maar dat kost me dus dan vroeg opstaan-ontbijt-eten laten zakken-lopen-uitdruppen-douchen mijn zondagochtend. Fietsen en andere dingen doe ik inderdaad regelmatig, ook omdat ik me dan minder schuldig voel over minder lopen. Maar ik denk dat ik de km's toch een keer moet gaan maken, niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wanneer is je HM?
Ik herken het wel een beetje, mijn truc is nu om bewust rustweken te pakken waarin je niet traint. Niks doen. En de andere truc is ook om sommige weken gewoon echt rustiger aan te doen, lekker op je dooie gemak 5km hardlopen of je gaat een keertje fietsen ipv lopen. Of zwemmen, actief zijn zonder te lopen.
Wat doe je in de weekenden dat je een half weekend bezig bent met lopen? Hoe ziet je trainingsschema eruit?
Ik doe dinsdag duurloop met de club, zo'n 7-8,5-10 km afhankelijk van de week. Dan nog op donderdag interval, maar de laatste tijd dat niet echt, en op zaterdag is er bostraining interval/duur, iedere keer anders (rond de 10 km totaal gemiddeld). Als ik op zaterdag ga doe ik geen duurloop op zondag.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:22 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik wil ga13 oktober lopen in Eindhoven.![]()
Wat, 2 uur is 17km en 100min is 15km? Dat is 20 minuten voor 2km? Je brabbelt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik loop rechts tegen het verkeer in he
Hmm.. Toch nog verdeelde reacties van hier. Twijfel dus aan 17km LDL (dat is bijna 2 uur) of 100 min. LDL (een km of 15).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leuk, een vrouwquote:
Ow, je zondagochtend kwijt zijn aan hardlopen.. suck it up. Heb je vriendjes met wie je kan lopen? Dat maakt het lopen al een heel andere belevenis. Voor de rest denk ik dat je overdrijft met een half weekend, een ochtendje is maar 4 uur en dat is 1/12de van je weekend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:22 schreef Quinazoline het volgende:
Ik wil ga13 oktober lopen in Eindhoven. Volgens mijn schema zou ik nu in het weekend ldl's van 2 uur moeten doen, maar dat kost me dus dan vroeg opstaan-ontbijt-eten laten zakken-lopen-uitdruppen-douchen mijn zondagochtend. Fietsen en andere dingen doe ik inderdaad regelmatig, ook omdat ik me dan minder schuldig voel over minder lopen. Maar ik denk dat ik de km's toch een keer moet gaan maken, niet?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wel een langzamequote:. Wil op ongeveer 9km/u gaan lopen.
Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Ik waarsch. ook wel zoiets hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:56 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Wel een langzame. Wil op ongeveer 9km/u gaan lopen.
Doe je ook de 10EM?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik waarsch. ook wel zoiets hoorDoe je ook de 10EM?
En slacker, dat is het punt juist een beetje. Training op zaterdag is met leuke groep, maar dan kom ik nooit aan mijn km's. Zondag zou moet ik de ldl zelf doen, en dat kost me dus een hoop energie. Normaal ben ik dus mijn hele zaterdagochtend kwijt, maar dat voelt anders, want dat is met de groep en leuk. De stap naar de HM is wat het zwaar maakt momenteel.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Voor de liefhebber: http://link.marktplaats.nl/712116937 (is een vriendin van me, I vouch for her en alles).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
oh ja, Swets: zou je deze kunnen toevoegen?
1
21 [b]14-09-2013 - [url=http://www.loopgroepwaalre.nl/wedstrijdkalender.htm]Ronde van Waalre (Waalre)[/url][/b]
2[*] SEMTEX - 15kmKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Denk dat je ff moet wachten tot het volgende topic. Deze OP was niet meer door Swets te editen geloof ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:00 schreef SEMTEX het volgende:
[ code verwijderd ]F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:00 schreef SEMTEX het volgende:
[ code verwijderd ]kan nie editten nie
![]()
24 uur zijn zeker voorbijquote:Ik wacht inderdaad wel ff
Heb uit betrouwbare bron dat modjes een vinkje kunnen uitzetten bij hun edit waardoor je ook kan blijven editten als post-eigenaar. Alleen de behulpzame mod heeft die niet uitgezet...
Maar ach, deze is toch bijna vol.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Stomme mod. Bah!
"De kleinste maat past niet" geldt ook voor mij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:08 schreef hatsaflats het volgende:
Maar nog niet helemaal!
Als topicvulling:
Ik pas de kleinste maat nette kleding van Esprit niet
Of bedoel je dat het nog te groot is?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja, anders had ik wel een maatje groter kunnen pakkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
"De kleinste maat past niet" geldt ook voor mij.
Of bedoel je dat het nog te groot is?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: