SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 26-08-2013 19:43:31 ]![]()
Thanks voor de tip. Gokte al dat zoiets beter zou zijn.
Blijf het alleen heel lastig vinden om een fijn, lager, tempo te vinden.
Eens puur op hartslag kijken en lopen, met een echte grens waarde. Dan later kijk ik wel naar het tempo.
Beter om ook een zone te vinden? Dus continu tussen 150-165 lopen?All management is Strategic Management.![]()
Ik zou een tijdje alleen registreren wat je hart doet en gewoon lekker lopen.. Daarna eens verder kijken hoe je wat aanpassingen kan doen en welke tempo's je kunt lopen bij een bepaalde hartslag..
Mijn hartslag bijv. is al 150 als ik m'n veters strik
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Yup, zoals ik ook al zei: het ligt ook aan het weer, hoe goed je (de afgelopen week) geslapen hebt, stijgingen/dalingen, etc. Maar 195 is wel vrij hoog.. dus ach.. houd het een beetje bij, kijk of het verbetert en als je al een keer wat op wat hartslag wilt kijken zou ik zeker niet meteen 140 pakken: als ik zelf flink doorstap zit ik daar al zowat op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:16 schreef E.T. het volgende:
Ik zou een tijdje alleen registreren wat je hart doet en gewoon lekker lopen.. Daarna eens verder kijken hoe je wat aanpassingen kan doen en welke tempo's je kunt lopen bij een bepaalde hartslag..
Mijn hartslag bijv. is al 150 als ik m'n veters strikJa doei.![]()
Goede tips. Dank daarvoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, zoals ik ook al zei: het ligt ook aan het weer, hoe goed je (de afgelopen week) geslapen hebt, stijgingen/dalingen, etc. Maar 195 is wel vrij hoog.. dus ach.. houd het een beetje bij, kijk of het verbetert en als je al een keer wat op wat hartslag wilt kijken zou ik zeker niet meteen 140 pakken: als ik zelf flink doorstap zit ik daar al zowat op.
Zal dit weekje registreren en in de gaten houden. Volgende week lekker op vakantie :-)
6 oktober eerste wedstrijdje. Ben benieuwd wat ik dan kan lopen op de 5kmAll management is Strategic Management.![]()
hier een blei ei, wat eigenlijk een trainingsrondje had moeten worden ging beter dan gehoopt.
om 11 uur richting Hem gereden voor de Hemmer Omloop
Ingeschreven en een rondje door de tennishal gelopen en toen even warm lopen., dat beloofde niet veel goeds want ik voelde wat kramp in mijn rechter kuit, iets waar ik nooit last van heb..."geen paniek, gewoon hopen dat het onderweg weg gaat"
Na het warm lopen nog even naar de WC en toen langzaam richting de start.
Precies om 12 uur van start en alleen de eerste 100 meter was een beetje dringen met z'n allen maar daarna alle ruimte in de brede straten van het dorp en de eerste kilometer ging sneller dan geplanned in 4.41
Maar alles voelde prima, geen last van mijn kuit (al besefte ik dat later pas) en ik had een lekker ritme te pakken dus gewoon lekker zo door gaan.
Na 2 kilometer kregen we een open stuk met tegenwind en hier vormde zich een mooi groepje wat lekker door liep op een tempo van rond de 4.50-4.52, prima, ik voelde me goed dus gewoon lekker mee in de vaart der volkeren.
Na de tegenwind weer het dorp in en op naar de volgende ronde, eentje achter de rug, nog twee te gaan.
Elke 700-750 meter stond een sponspost en hier heb ik vanaf het tweede rondje elke keer dankbaar gebruik van gemaakt om af te koelen want het was behoorlijk benauwd..
Het tweede rondje ging iets zwaarder, ik moest lossen uit het groepje maar wist de kilometertijd onbewust nog steeds strak rond de 4.51 te houden, met uitzondering van km 6 waarbij het naar de 4.55 zakte., maar nog steeds een goed gevoel in de benen...niets te verliezen, het was tenslotte bedoelt als een trainingsrondje
De laatste ronde, onder tussen ingehaald door de koplopers uit de Hoorn van Afrika , maar opeens lag de lastige zesde kilometer achter me en kreeg ik weer energie..
Nog steeds voelde het goed en begonnen er voor mij diverse lopers langzamer te lopen, een mooie gelegenheid om hun als haas te gebruiken en er langzaam naar toe te lopen.
In kilometer 8 lukte het me om op deze manier zo'n 8 lopers in te halen en mij het bordje met "nog 1 km te gaan" voelde ik me zo goed dat ik kon versnellen om nog naar een paar voorgangers toe te lopen met als resultaat dat mijn laatste kilometer de snelste was in 4.41 en er een eindtijd van 48.20 op de klok stond.
Hoewel anderhalve minuut boven mijn PB voelde dit fantastisch, ik kan mij niet herinneren wanneer ik zo constant op de 10km heb gelopen
Door het trailen en de LDL had ik een beetje het gevoel dat ik traag werd maar vandaag voelde prima!
Kortom, dik tevreden en ook nog iets wat me niet zo vaak overkomt, een medaille
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Swets, mag ik in de OP bij de Schollenbosloop?
6 oktober 2013 - Schollenbosloop (Capelle a/d IJssel)
• clumsy_clown - 5km
It ain't much, maar dit gaat dan hopelijk wél m'n eerste evenement zijn.![]()
Done.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Swets, mag ik in de OP bij de Schollenbosloop?
6 oktober 2013 - Schollenbosloop (Capelle a/d IJssel)
• clumsy_clown - 5km
It ain't much, maar dit gaat dan hopelijk wél m'n eerste evenement zijn.
E.T. en ik lopen er waarschijnlijk ook![]()
Wat een leuke medaille RD!! Die verdient een ereplaatsje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een blei ei, wat eigenlijk een trainingsrondje had moeten worden ging beter dan gehoopt.
Ingeschreven en een rondje door de tennishal gelopen en toen even warm lopen., dat beloofde niet veel goeds want ik voelde wat kramp in mijn rechter kuit, iets waar ik nooit last van heb..."geen paniek, gewoon hopen dat het onderweg weg gaat"
Precies om 12 uur van start en alleen de eerste 100 meter was een beetje dringen met z'n allen maar daarna alle ruimte in de brede straten van het dorp en de eerste kilometer ging sneller dan geplanned in 4.41
Maar alles voelde prima, geen last van mijn kuit (al besefte ik dat later pas) en ik had een lekker ritme te pakken dus gewoon lekker zo door gaan.
Na 2 kilometer kregen we een open stuk met tegenwind en hier vormde zich een mooi groepje wat lekker door liep op een tempo van rond de 4.50-4.52, prima, ik voelde me goed dus gewoon lekker mee in de vaart der volkeren.
Na de tegenwind weer het dorp in en op naar de volgende ronde, eentje achter de rug, nog twee te gaan.
Elke 700-750 meter stond een sponspost en hier heb ik vanaf het tweede rondje elke keer dankbaar gebruik van gemaakt om af te koelen want het was behoorlijk benauwd..
Het tweede rondje ging iets zwaarder, ik moest lossen uit het groepje maar wist de kilometertijd onbewust nog steeds strak rond de 4.51 te houden, met uitzondering van km 6 waarbij het naar de 4.55 zakte., maar nog steeds een goed gevoel in de benen...niets te verliezen, het was tenslotte bedoelt als een trainingsrondje
De laatste ronde, onder tussen ingehaald door de koplopers uit de Hoorn van Afrika , maar opeens lag de lastige zesde kilometer achter me en kreeg ik weer energie..
Nog steeds voelde het goed en begonnen er voor mij diverse lopers langzamer te lopen, een mooie gelegenheid om hun als haas te gebruiken en er langzaam naar toe te lopen.
In kilometer 8 lukte het me om op deze manier zo'n 8 lopers in te halen en mij het bordje met "nog 1 km te gaan" voelde ik me zo goed dat ik kon versnellen om nog naar een paar voorgangers toe te lopen met als resultaat dat mijn laatste kilometer de snelste was in 4.41 en er een eindtijd van 48.20 op de klok stond.
Hoewel anderhalve minuut boven mijn PB voelde dit fantastisch, ik kan mij niet herinneren wanneer ik zo constant op de 10km heb gelopen
Door het trailen en de LDL had ik een beetje het gevoel dat ik traag werd maar vandaag voelde prima!
[ afbeelding ]leuke medaille ook
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toffe medaille!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Goed gelopen! En eindelijk weer eens een medaille!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik de uitslagen zo zie was er ook wel een mooi deelnemersveld. Mooi aantal deelnemers en een hoop sterke lopers.![]()
Mooie medailles geven ze in Hem weg!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
En eindelijk over de helft van mijn challenge.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lekker bezig rd en SEMTEX
Ik ga vanavond toch ook nog maar ff een rondje loslopen. Omdat het kan
F means you're fucked![]()
gefeliciteerd, Blei eiquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mag ik bij:quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Done.
E.T. en ik lopen er waarschijnlijk ook
24 November 2013 - tisvoorniks (Geldrop)
Ik loop de 6km
bvd![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Jero, was dat met Uilekiek? Ik zag zn tweet voorbijkomen. Toffe actie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Gaaf Sjaap! Ziet er erg mooi uit daar en leuk dat je ook aan het trailen geslagen bent!![]()
Verder allemaal mooie verhalen weer! Gogo goed dat het weer lekker loopt! Gup een ontzettend leuk verslag! En goede prestaties van de restWeer een mooi loopweekend dus!
![]()
Die app voor Google Glass ziet er wel enorm goed uit trouwens, lijkt me echt gaaf om een keer te proberen.
Ik zou dit weekend een 20km meelopen met een trailrunner die ik ken van Facebook. Die loopt dit weekend in aanloop op de TDG, 6x 20km in 48 uur. Eigenlijk zou ik gisteren al meelopen maar is er toen niet van gekomen. Vanochtend wel, al was ik iets te laat wakker en moest ik dus meteen vanuit bed de auto in. Wel nog een banaantje en een glas cola gedronken trouwens.![]()
Maar we hebben in ieder geval lekker gelopen, mooi rustig tempo en voor mij was het een heerlijk langzaam duurloopje. Het was echt gezellig en heb veel mooie verhalen gehoord en tips gekregen. Maar ik kon merken dat hij er op het eind echt helemaal doorheen zat, maar dat is niet zo gek natuurlijk. Daarna ging die even snel weer slapen en dan om 4 uur de laatste 20km. Respect
. Ik ga dat echt even volgen over 2 weken, 330km lopen, pfff wat een gekkenhuis!
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/235988579/2368823Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Hmm, ik verdwaal een beetje in de trailschoenen. Zou graag iets minimalistisch hebben zoals mijn Kinvara's. Zojuist in een loopschoenwinkel hier geweest en de enige die ze daar hadden was deze, maar die wordt eigenlijk op de site aangeschreven als wegschoen. Enkele reviews later op het internet lees ik wel dat hij ook wel als trailschoen kan worden gebruikt. Nog mensen andere tips?Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Heuy ik ben denk ik op schema, vorige week zondag dus 30 minuten, dinsdag 35 en de nieuwe week net weer begonnen met 35 minuten. Had echt geen zin en had een enorme kater van gister, ook niet echt veel gegeten vandaag dus vond het wel lekker dat ik toch de 35 nog aantikte (met twee minuutjes wandelen tussendoor
cheater). Ben benieuwd of ik echt 10km doe over 9 weken
.
![]()
Och en de blauwe variant is zoveel mooier de de roze, en super veel korting op de site in België. Gezien mijn ouders binnen 3 weken komen zou ik hem wel zo bestellen...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik heb net 13,5km gelopen in 1:38. Een hele grote roofvogel op een boomstronk een stuk muis zien eten. Een vos gezien, konijntjes, veel fietsers en wandelaars, strand, zee, duinen. En een stukje verdwaald. En getrailed en geroadrocked.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
Duurloopje van net
Distance: 16.01 km
Time: 1:46:53
Avg Speed: 9.0 km/h
Calories: 1,230 C
Lekker door het bos
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waar liep je? En wat is nu eigenlijk echt trailen? Oh en goed bezig!! Als je zag waar je begin van dit jaar stondquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb net 13,5km gelopen in 1:38. Een hele grote roofvogel op een boomstronk een stuk muis zien eten. Een vos gezien, konijntjes, veel fietsers en wandelaars, strand, zee, duinen. En een stukje verdwaald. En getrailed en geroadrocked.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Er zijn toch ook gewoon Kinvara Trail uitvoeringen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Sjaapje het volgende:
Hmm, ik verdwaal een beetje in de trailschoenen. Zou graag iets minimalistisch hebben zoals mijn Kinvara's. Zojuist in een loopschoenwinkel hier geweest en de enige die ze daar hadden was deze, maar die wordt eigenlijk op de site aangeschreven als wegschoen. Enkele reviews later op het internet lees ik wel dat hij ook wel als trailschoen kan worden gebruikt. Nog mensen andere tips?
Verder maakt Inov-8 voornamelijk minimalistische schoenen, heeft Salomon de S-labs, Asics de Fuji Attack, en ook Brooks heeft met de PureGrit een minimalistische schoen.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Zijn er nog meer winkels in de buurt? Misschien wat specifieker gericht op trailschoenen? Saucony heeft bijvoorbeeld ook een trailversie van de Kinvara en de Peregrine 3.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Sjaapje het volgende:
Hmm, ik verdwaal een beetje in de trailschoenen. Zou graag iets minimalistisch hebben zoals mijn Kinvara's. Zojuist in een loopschoenwinkel hier geweest en de enige die ze daar hadden was deze, maar die wordt eigenlijk op de site aangeschreven als wegschoen. Enkele reviews later op het internet lees ik wel dat hij ook wel als trailschoen kan worden gebruikt. Nog mensen andere tips?![]()
Niet dat ik direct vind op internet. Heb de organisatoren van vanmorgen eens gemaild om te vragen of zij winkels kennen. Zoveel trailrunners en geen winkels, dat kan gewoon niet! Ik was inderdaad die Kinvara TR al tegen gekomen. Nu die Merrell zijn met 44 euro wel een leuke prijs natuurlijk...quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zijn er nog meer winkels in de buurt? Misschien wat specifieker gericht op trailschoenen? Saucony heeft bijvoorbeeld ook een trailversie van de Kinvara en de Peregrine 3.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
In NL verkopen outdoorwinkels (Bever bijvoorbeeld) meer trailschoenen dan hardloopwinkels. 44 euro is natuurlijk wel een mooi prijsje voor schoenen, maar als ze dan niet goed blijken te lopen oid is het het toch wel weer een hoop geld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Niet dat ik direct vind op internet. Heb de organisatoren van vanmorgen eens gemaild om te vragen of zij winkels kennen. Zoveel trailrunners en geen winkels, dat kan gewoon niet! Ik was inderdaad die Kinvara TR al tegen gekomen. Nu die Merrell zijn met 44 euro wel een leuke prijs natuurlijk...![]()
We (vriendin en ik) zijn in de Kennemerduinen begonnen (ingang koevlak) doorgestoten naar het strand en daarna terug. Ik heb m'n ANT agent niet, dus ik kan je de precieze route niet geven (komt nog wel).quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waar liep je? En wat is nu eigenlijk echt trailen? Oh en goed bezig!! Als je zag waar je begin van dit jaar stond
Dit ongeveer: http://goo.gl/maps/u2GJr (maar wij zijn via het strand gegaan, dat mag niet van Google).
Trailen voldoet aan overharde paden, hoogste verschillen en looking cool while being awesome. Allemaal gedaan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Voor trailschoenen voor relatief weinig hebben ze in bataviastad wel een aardig winkeltje. Salomon en merrel hebben ze er in ieder geval.
In trailschoenen heb ik zelf graag toch iets meer demping om wat meer de oneffenheden of harde uitsteeksles op te vangen.![]()
Hier had de grote outdoorwinkel enkel Solomon in mannenmodel... Dan had de hardloopwinkel er wel meer. Trailen leeft hier enorm, logisch met zo'n natuur.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In NL verkopen outdoorwinkels (Bever bijvoorbeeld) meer trailschoenen dan hardloopwinkels. 44 euro is natuurlijk wel een mooi prijsje voor schoenen, maar als ze dan niet goed blijken te lopen oid is het het toch wel weer een hoop geld.
Die Merrell's zaten goed, en op internet worden ze de Kinvara's voor trailen genoemd... Denk als er niet echt andere winkels zijn dat ik toch voor die ga gaan.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
In de Asics winkel naast het Vondelpark in onze hoofdstad verkopen ze ook gewoon trailschoenen... Uiteraard alleen van Asics.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:42 schreef Frsh het volgende:
[..]
Jero, was dat met Uilekiek? Ik zag zn tweet voorbijkomen. Toffe actie.Aardige kerel ook!
![]()
Superhandig als je minimalistische trailschoenen wilt (Asics heeft zo z'n eigen kijk op minimalistisch schoeisel..) en niet in NL woontquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef slacker_nl het volgende:
In de Asics winkel naast het Vondelpark in onze hoofdstad verkopen ze ook gewoon trailschoenen... Uiteraard alleen van Asics.![]()
![]()
Nederland is inderdaad niet bij de deur, normaal wel doenbaar, maar momenteel helemaal niet... Ik zit wel omsingeld met afstammeling van Nederlanders die dan nog een rare taal spreken ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Superhandig als je minimalistische trailschoenen wilt (Asics heeft zo z'n eigen kijk op minimalistisch schoeisel..) en niet in NL woontIk bijt!
(Zachtjes)![]()
Zo, nu maar even een verslagje van vanmorgen. Niks bijzonder, was gewoon trainen, maar wel 28 fokking kilometers afgelegd!
Ik begon samen met een loopmaatje aan een eerste rondje van 5k. Omdat hij last heeft van zijn knie deed hij maar een klein stukje mee. Lekker geouwehoerd, en vrij vlak 5:20/km gelopen. Lekker door het bos, mooi loopweer, alles groen, heel veel hardlopers.
Terug bij de auto heb ik mijn flesje water wat bijgevuld, heb een dextrotje genomen en ben begonnen aan de volgende etappe van 5 km naar het bezoekerscentrum. Via afstandmeten.nl een route uitgezet die ik in mijn hoofd had zitten. Ergens bij km 8 wist ik dat ik de 5e afslag naar links moest hebben, na de oversteek van een verharde weg. Bleek dat weggetje echt nauwelijks een weggetje te noemen. Gras, varens, beetje brandnetels langs de kant. Hier was al een tijdje niemand geweest. Daarna een stuk met stuifzand en wat kleine heuveltjes naar het bezoekerscentrum in Castricum op 10k.
Tot hier ging het vrij makkelijk. Ik heb mijn flesje water weer bijgevuld (handig die gratis kraantjes) en heb de Zeeweg overgestoken voor de volgende etappe van weer 5km. T opstarten ging hier toch weer wat roestig, lijf vond blijkbaar dat 10k ook voldoende was. Stukje rennen, een klein stukje van het pad af over een 'koeienpaadje', een paar single trails en toen zat ik alweer op 15km. Tijd voor een grotere pauze.![]()
Even een ontbijtkoekje, zwaaien naar wat wielrenners, twee andere wielrenners de weg gewezen en weer op de terugweg. Ook nu weer was pauze geen goed idee. Mijn benen vonden dat ik t maar uit moest zoeken, maar ja, 15k was te weinig voor vandaag (en bovendien moest ik anders 10k wandelen naar de auto). Dus rennen maar weer. Op km 19 een kilometertje gewandeld. Er was stom asfalt en veel wandelaars met kinderwagensdus rustig aan moest toch.
Vanaf km20 weer naar huis. Bleek dat er ergens een paadje dicht was en ik dus vet om moest lopen. Grrr, en ik had al geen zin meer. In plaats van 25km dus op 28km uitgekomen in 2u55m. Toch wel erg blij mee!
Nu met stijve bovenbenen op de bank.
Dit was de route op afstandmeten.nl: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1163545
En dit maakt mijn telefoon ervanhttp://www.endomondo.com/workouts/235895685/4684399
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Net terug van een rondje hardlopen, hoor ik na ongeveer 2K de doodleuke melding: lost gps. Al de zoveelste keerTerwijl mijn telefoon in bijvoorbeeld Google Maps totaal geen problemen heeft met GPS, mijn locatie vinden etc. Ik gebruik nu Endomondo, maar ik heb dit geintje ook al met RunKeeper gehad. Andere opties?
Ohja, verder ging het lekker, wel warm.Live for now, forget forever![]()
Loop je toevallig ook met Endomondo? M'n moeder belde gisteren klagend op dat ze de zoveelste GPS fuckup had gehad...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De oplossing: een Gps horloge
Hartslagmetershop.nlJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nou, dan was het toch een goede bijdrage!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Superhandig als je minimalistische trailschoenen wilt (Asics heeft zo z'n eigen kijk op minimalistisch schoeisel..) en niet in NL woontIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tja, combi van Endo met HTC schijnt niet zo gelukkig te zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Loop je toevallig ook met Endomondo? M'n moeder belde gisteren klagend op dat ze de zoveelste GPS fuckup had gehad...Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
In dit geval gaat het om een iPhone 4. Mijn moeder loopt dus met Endomondo, en die vertelt haar elke km hoe hard ze loopt. Ze heeft wel eens met mijn horloge geprobeerd te lopen, maar dat vind ze niet lekker, want ze kan niet lezen wat er op het schermpje staat (leesbril dit dat).quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:01 schreef Frsh het volgende:
[..]
Tja, combi van Endo met HTC schijnt niet zo gelukkig te zijn
Ze heeft dus iets nodig wat tegen haar zegt hoe hard ze loopt, of althans, dat wil ze graag. Bij voorkeur een app of iets anders wat het met geluid zegt, want lettertjes op een horloge kan ze niet lezen onderweg tenzij ze een leesbril meeneemt.
Endomondo deed het altijd prima, maar de laatste weken echt extreme fuckups. Een beetje voor het idee, dit was een rondje van 10km zaterdag:
Lijkt dus ergens op. Is er iets te doen aan dit gedoe met Endomondo, want die heeft ze eigenlijk het liefste.
Is er een andere oplossing? Hoeft niet per se een app te zijn, maar mag wel. Als het maar praat en makkelijk is (techniek is moeilijk).[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk dat je met Endo moet gaan praten..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jup. In combinatie met een Samsung Galaxy S2.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Loop je toevallig ook met Endomondo? M'n moeder belde gisteren klagend op dat ze de zoveelste GPS fuckup had gehad...True, true. Maar ja, het is de bedoeling/planning om binnen enkele weken tot maanden te verhuizen, dus daar zit qua geld m'n prio. Waar moet ik aan denken qua prijs als ik verder niet zoveel bijzonders wil van zo'n horloge, maar vooral m'n route wil tracken? Alhoewel ik nu vooral minuten hardlopen afwissel met kort lopen, vind ik het toch enigszins prettig om zicht te hebben op wat ik precies uitspook.quote:Live for now, forget forever![]()
Ik had met endo ook af en toe extreme fuckups met m'n iphone en blackberry en soms ging het maanden goed. Sowieso heb je in de zomer vaker gps issues omdat de bomen vol in blad staan.![]()
Hmm dat is wel een goeie. Die loop was in een bos. Ze moet het nog maar even aankijken dan... Ik kan zo snel ook geen oplossing verzinnen anders dan met een leesbril gaan lopenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had met endo ook af en toe extreme fuckups met m'n iphone en blackberry en soms ging het maanden goed. Sowieso heb je in de zomer vaker gps issues omdat de bomen vol in blad staan.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijne kostte 150,- (Garmin Forerunner 110, omdat mijn polsen te smal waren voor de anderequote:Op zondag 25 augustus 2013 19:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Jup. In combinatie met een Samsung Galaxy S2.
[..]
True, true. Maar ja, het is de bedoeling/planning om binnen enkele weken tot maanden te verhuizen, dus daar zit qua geld m'n prio. Waar moet ik aan denken qua prijs als ik verder niet zoveel bijzonders wil van zo'n horloge, maar vooral m'n route wil tracken? Alhoewel ik nu vooral minuten hardlopen afwissel met kort lopen, vind ik het toch enigszins prettig om zicht te hebben op wat ik precies uitspook.) volgens mij zijn ze er nog wel goedkoper ook, maar ik heb alleen ervaring met Garmin, en die piept bij elke gelopen kilometer en geeft me het aantal min/km aan
wordt ook geleverd met hartslagband, al gebruik ik die nooit.
Ik heb laatst nog in Endo zitten slopen, omdat door die door mijn iphone gelogde, niet kloppende zooi mijn PR totaal niet klopten (4.03min per km e.d)quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had met endo ook af en toe extreme fuckups met m'n iphone en blackberry en soms ging het maanden goed. Sowieso heb je in de zomer vaker gps issues omdat de bomen vol in blad staan.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Garmin 10:quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Jup. In combinatie met een Samsung Galaxy S2.
[..]
True, true. Maar ja, het is de bedoeling/planning om binnen enkele weken tot maanden te verhuizen, dus daar zit qua geld m'n prio. Waar moet ik aan denken qua prijs als ik verder niet zoveel bijzonders wil van zo'n horloge, maar vooral m'n route wil tracken? Alhoewel ik nu vooral minuten hardlopen afwissel met kort lopen, vind ik het toch enigszins prettig om zicht te hebben op wat ik precies uitspook.
http://hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1451.html
110eu.![]()
Vast een supermooie omgevingquote:ga binnenkort in die buurt een weekendje naar zee
Ligt aan de binnenkort, maar als je daar wilt lopen... dan moet ik je mijn nummer eens gaan geven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vast een supermooie omgevingga binnenkort in die buurt een weekendje naar zee
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pff 2 weken op 40 min na, niet gelopen of gesport. Enkel wat gezwommen en de heuvels op en af. Morgen koffer aan de kant, ff nakletsen en dan een late night run.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo...ff een kort rondje gedaan om mn nieuwe pantoffels in te wijden. Die hebben nog wel wat meer kilometers nodig om weer net zo comfortabel te worden als mn oude, maar dat gaat gebeuren
Nee, wordt voornamelijk romantisch strandslenteren denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ligt aan de binnenkort, maar als je daar wilt lopen... dan moet ik je mijn nummer eens gaan geven.
Daar hoef ik niet bij te zijn inderdaad... bah.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:56 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, wordt voornamelijk romantisch strandslenteren denk ikIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb mazzel met mijn Lunareclipse2, want die voelen nu al prima na circa 20km en worden mijn nieuwe wedstrijdschoenen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:55 schreef YUR het volgende:
Zo...ff een kort rondje gedaan om mn nieuwe pantoffels in te wijden. Die hebben nog wel wat meer kilometers nodig om weer net zo comfortabel te worden als mn oude, maar dat gaat gebeurenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb gewoon weer dezelfde knaloranje Brooks...de vorige zaten in het begin ook wat strakker. Komt goed dusquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb mazzel met mijn Lunareclipse2, want die voelen nu al prima na circa 20km en worden mijn nieuwe wedstrijdschoenen.
Ik vond m'n Kinvara's de eerste kilometers ook niet helemaal geweldig, alsof het rubber even tot leven geroepen moest worden ofzo. En nu zijn ze![]()
![]()
Volgende week komen er waarschijnlijk nieuwe schoenen in huize slacker. M'n eerste paar begint nu wat mwah mwah te worden. En dan kan ik net zo goed m'n nieuwe patta's op Aruba gaan inlopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga in oktober nieuwe schoenen kopen
Ik zat zomaar wat te surfen en vond deze dubieuze schoenenscam: http://www.schoenenkortingonline.nl/
Alle schoenen 48,99 en deze mooie teksten:Hallo Negeriaanse oplichtersbende, waar kan ik het geld naartoe overmaken?quote:Vandaag de dag, meer en meer mensen beginnen om aandacht te besteden aan de gezonde levensstijl. Sporten is een belangrijk onderdeel in het. Wanneer dat gebeurt voor u, zult u zich afvragen welke schoenen zijn goede keuzes voor je. HET MOET NIKE! Nike Gratis reeks schoenen ten volle de voordelen van de geavanceerde technologie om de consument een meer flexibel en comfortabel gevoel, evenals ervaring te brengen.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zat zomaar wat te surfen en vond deze dubieuze schoenenscam: http://www.schoenenkortingonline.nl/
Alle schoenen 48,99 en deze mooie teksten:
[..]
Hallo Negeriaanse oplichtersbende, waar kan ik het geld naartoe overmaken?quote:Nike Free Run 2 Dames Lopen Schoenen Donker Grijze Wolf Grijs Roze Wit![]()
![]()
goed bezig sem rd en fresh wat een afstanden zie ik voorbij komen!
en gogo wat gaaf! gewoon 9.2 kilometer. echt goed gedaan!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
![]()
Kwart marathons... 10.5km.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat is de gem. temp. daar?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat is daarmee?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:07 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ] Kwart marathons... 10.5km.F means you're fucked![]()
In Egmond ook...quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Dat kunnen ze wel lijkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Zijn Egmondse kilometers niet langer?
Ik bedoel: http://www.pwnegmondhalvemarathon.nl/kwartmarathon/quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Zijn Egmondse kilometers niet langer?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ah.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik bedoel: http://www.pwnegmondhalvemarathon.nl/kwartmarathon/![]()
Ligt aan de tijd van het jaar, maar denk 28. In het najaar (nov-jan) is het wat lager dan de rest van het jaar. In de zomerperiode warmer.quote:
@YUR ik kende het niet, vond het grappig om te zien.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ahquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ligt aan de tijd van het jaar, maar denk 28. In het najaar (nov-jan) is het wat lager dan de rest van het jaar. In de zomerperiode warmer.
@YUR ik kende het niet, vond het grappig om te zien.Wel tof om een keertje te lopen
Had graag nog over het strand gehobbeld vandaag, maar ben niet verder gekomen dan de visboer bij Ockenburgh voor een harinkje![]()
Dat strandloopje bewaar ik dan maar voor eind september, als hopelijk de ingeslagen kamferspiritus zijn werk heeft gedaan.
Ja doei.![]()
Lekkere afstanden gelopen Semtex, RD en Frsh! Heb vanavond ook maar weer eens een loopje gedaan. Wilde graag nog in augustus een keertje lopen en dan kwam vandaag het beste uit en zo kon ik ook (deel van de) biertjes van gisteren goedmaken.
Ging wel wat minder dan gehoopt, kon merken dat ik gisteren nog een wedstrijd gevoetbald heb. Vooral rond de helft begon ik het wel redelijk te merken, daarna kon ik toch nog weer wat versnellen en heb ik uiteindelijk toch nog redelijke tijd neergezet: http://www.endomondo.com/workouts/236259375/5539573![]()
Mooie tijd toch!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:00 schreef Piet90 het volgende:
Lekkere afstanden gelopen Semtex, RD en Frsh! Heb vanavond ook maar weer eens een loopje gedaan. Wilde graag nog in augustus een keertje lopen en dan kwam vandaag het beste uit en zo kon ik ook (deel van de) biertjes van gisteren goedmaken.
Ging wel wat minder dan gehoopt, kon merken dat ik gisteren nog een wedstrijd gevoetbald heb. Vooral rond de helft begon ik het wel redelijk te merken, daarna kon ik toch nog weer wat versnellen en heb ik uiteindelijk toch nog redelijke tijd neergezet: http://www.endomondo.com/workouts/236259375/5539573
RD ook een super tijd
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Er is zo te lezen weer goed gelopen dit weekend.
* ..-._---_-.- had looptechnisch een slecht weekend.
Ik had 32 willen doen maar uiteindelijk heb ik mijn schoenen niet eens aangetrokken. Hopelijk kunnen deze week en komend weekend wel kilometers worden gemaakt, anders kan Eindhoven nog wel eens lastig gaan worden.
Overigens wel lekker de Grevelingen op geweest waar we een bedelaar aan boord kregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2013 22:23:07 ]![]()
Niks mis mee Piet, niet elke keer lopen hoeft records te breken.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vanavond toch een klein rondje gelopen.
Op advies een wat lager tempo gezocht, en zowaar gevonden:
http://www.endomondo.com/workouts/236292328/602446
Hartslag rond de 165 kunnen houden de gehele tijd, zonder er echt mee bezig te zijn geweest. Mooi tempo dus om een keer te proberen wat langer vast te houden.
Thanks voor de tips nogmaals
Deze week wel teveel gelopen ivm eerdere weken (5 keer - 30km totaal). Maar dat compenseer ik wel weer komende week.All management is Strategic Management.![]()
Ik loop een tijdje op nieuwe shoes, free run 2+. Wie loopt hier nog meer op en ergert zich dood aan de steentjes die telkens zichzelf als een mug tussen de spleetjes van je schoen vormen.![]()
zo he, mn aller langste afstand ooit en voor het eerst 21 km + aan 1 stuk gelopen. woei!
De laatste keer dat ik dit liep was een dag voor mm vakantie (8 juni). En nu gewoon 4 km verder
Het doel was 27 km, maar bij 25 ging het energie lichtje uit. Klaar, niet forceren
ook wel takke veel gedaan, dus dat is ook geen ideale voorbereidingInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Lekker! Mooie afstand :-)quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:34 schreef Jumparound het volgende:
zo he, mn aller langste afstand ooit en voor het eerst 21 km + aan 1 stuk gelopen. woei!
De laatste keer dat ik dit liep was een dag voor mm vakantie (8 juni). En nu gewoon 4 km verder
Het doel was 27 km, maar bij 25 ging het energie lichtje uit. Klaar, niet forceren
ook wel takke veel gedaan, dus dat is ook geen ideale voorbereidingAll management is Strategic Management.![]()
Vanavond toch maar nieuwe schoenen besteld:
http://www.nike.com/us/en_us/c/training/free-trainer-3
Nieuwe Nike Free Trainer 3.0 schoenen. Mijn huidige Nike Free Havens zijn nog lang niet versleten, maar omdat ik zeer tevreden ben met deze schoenen nu alvast maar een extra paar besteld. Het verschil met de gewone Nike Free 3.0 serie zijn de diagonale inkepingen. Hiermee heb ik meer grip in het bos op onregelmatig terrein.
Van het oppikken van steentjes heb ik tijdens het lopen geen last van. Steentjes die meegenomen worden haal ik er na het lopen wel steeds uit met een mesje.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ach3r0n op 26-08-2013 00:24:33 ]![]()
Haha, leuk, ik ken die duinen zo goed dat ik bijna precies van je beschrijving weet hoe je gelopen bent!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef Frsh het volgende:
Zo, nu maar even een verslagje van vanmorgen. Niks bijzonder, was gewoon trainen, maar wel 28 fokking kilometers afgelegd!
Ik begon samen met een loopmaatje aan een eerste rondje van 5k. Omdat hij last heeft van zijn knie deed hij maar een klein stukje mee. Lekker geouwehoerd, en vrij vlak 5:20/km gelopen. Lekker door het bos, mooi loopweer, alles groen, heel veel hardlopers.
Terug bij de auto heb ik mijn flesje water wat bijgevuld, heb een dextrotje genomen en ben begonnen aan de volgende etappe van 5 km naar het bezoekerscentrum. Via afstandmeten.nl een route uitgezet die ik in mijn hoofd had zitten. Ergens bij km 8 wist ik dat ik de 5e afslag naar links moest hebben, na de oversteek van een verharde weg. Bleek dat weggetje echt nauwelijks een weggetje te noemen. Gras, varens, beetje brandnetels langs de kant. Hier was al een tijdje niemand geweest. Daarna een stuk met stuifzand en wat kleine heuveltjes naar het bezoekerscentrum in Castricum op 10k.
Tot hier ging het vrij makkelijk. Ik heb mijn flesje water weer bijgevuld (handig die gratis kraantjes) en heb de Zeeweg overgestoken voor de volgende etappe van weer 5km. T opstarten ging hier toch weer wat roestig, lijf vond blijkbaar dat 10k ook voldoende was. Stukje rennen, een klein stukje van het pad af over een 'koeienpaadje', een paar single trails en toen zat ik alweer op 15km. Tijd voor een grotere pauze.![]()
Even een ontbijtkoekje, zwaaien naar wat wielrenners, twee andere wielrenners de weg gewezen en weer op de terugweg. Ook nu weer was pauze geen goed idee. Mijn benen vonden dat ik t maar uit moest zoeken, maar ja, 15k was te weinig voor vandaag (en bovendien moest ik anders 10k wandelen naar de auto). Dus rennen maar weer. Op km 19 een kilometertje gewandeld. Er was stom asfalt en veel wandelaars met kinderwagensdus rustig aan moest toch.
Vanaf km20 weer naar huis. Bleek dat er ergens een paadje dicht was en ik dus vet om moest lopen. Grrr, en ik had al geen zin meer. In plaats van 25km dus op 28km uitgekomen in 2u55m. Toch wel erg blij mee!
Nu met stijve bovenbenen op de bank.
Dit was de route op afstandmeten.nl: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1163545
En dit maakt mijn telefoon ervanhttp://www.endomondo.com/workouts/235895685/4684399
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jeetje, ik ben toch wel geschrokken van de slijtage van m'n schoenen.. Na 3 maanden (zo'n 300 kilometer) is er al een stukje van de demping zo versleten dat het zwarte er al af is en langzaam groen begint te worden (de onderkant is normaal zwart, tweede laag blijkbaar groen)
![]()
Respect!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:34 schreef Jumparound het volgende:
ook wel takke veel gedaan, dus dat is ook geen ideale voorbereidingKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb nu op mijn werk besloten dat ik straks uit het werk maar gelijk een rondje ga doen. Zou vanavond gaan maar zoals ik (niet) slaap de laatste dagen ben ik bang dat ik door vermoeidheid me er niet toe kan zetten. Omdat het voor achten nog lekker koel is buiten lijkt het me wel zo slim. Klein rondje naar strand op een rustig tempo. Moet daarna nog wel kunnen slapen :-) Na deze nacht nog eentje te gaanThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Lekker, Jump!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:34 schreef Jumparound het volgende:
ook wel takke veel gedaan, dus dat is ook geen ideale voorbereidingGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Groeten uit München, city of joggers...
Super mooi stadspark hier waar je mooie rondjes kunt lopen. Maar die joggers hier...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoe heb je last van joggers dan?
Dit weekend bij elkaar opgeteld gewoon een marathon gelopen en mijn 2013 challenge gehaald![]()
Waar moet ik nu mijn motivatie vandaan halen?![]()
![]()
Een hele marathon gaan lopen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:26 schreef Saysem het volgende:
Hoe heb je last van joggers dan?
Dit weekend bij elkaar opgeteld gewoon een marathon gelopen en mijn 2013 challenge gehaald![]()
Waar moet ik nu mijn motivatie vandaan halen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik krijg gewoon plaatsvervangend pijn als ik die zie lopen. Voor de rest geen last van. Ze zullen het fijn vinden, maar het merendeel die ik heb zien lopen.... au... wat een rare extra bewegingenquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Late reactie, sorryquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:01 schreef Tazzy24 het volgende:
@ Miezzej Wat is je streeftijd voor de DtD? Al een klein beetje een idee hoe je de loop in gaat delen?
Vorig jaar liep ik hem voor het eerst in 1:34:06, dus ik hoop daaronder. Vorig jaar had ik nog nooit verder dan 13,5 gelopen in training, dat is dit jaar wel anders (deze week staat een LDL van 16km op de planning).
Maar hoe ik hem ga indelen, geen idee... Vorig jaar liep ik hem verrassend stabiel... Ik wil kijken of ik weg kan gaan op 5:45 ofzo (vorig jaar gemiddeld 5:55) en of ik dat vast kan houden. Als ik merk dat ik sneller kan ga ik sneller, als ik langzamer moet ga ik huilend langzamer![]()
Ik loop mee met de business runnersVorig jaar zag ik de eerste mensen alweer wandelen in de tunnel.. Ben benieuwd wanneer ik nu mensen ga zien wandelen
![]()
![]()
Mooi! Lichtje uit is niet zo erg als je opeens van 21 naar 25 gaat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:34 schreef Jumparound het volgende:
ook wel takke veel gedaan, dus dat is ook geen ideale voorbereiding![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:34 schreef Jumparound het volgende:
ook wel takke veel gedaan, dus dat is ook geen ideale voorbereiding
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Iedereen loopt weer anders. Er is geen 'juiste manier van lopen'. En joggers. Ach. Dat zijn we allemaal. Het is maar net wat voor naam je eraan geeft.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon plaatsvervangend pijn als ik die zie lopen. Voor de rest geen last van. Ze zullen het fijn vinden, maar het merendeel die ik heb zien lopen.... au... wat een rare extra bewegingenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dit, en het zijn wel mensen die allemaal lekker bezig zijn. Verdienen allemaal eenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Iedereen loopt weer anders. Er is geen 'juiste manier van lopen'. En joggers. Ach. Dat zijn we allemaal. Het is maar net wat voor naam je eraan geeft.ipv een '
kijk hoe ze lopen', imo. Oh enne..hoe Paula Radcliffe loopt is ook niet mooi en heeft véél extra bewegingen. Maarja, wel wereldkampioen op de marathon.
Semtex, Gogo, Frsh, RD en Jump! Mooie afstanden gelopen, top!
![]()
vorige week 24. Maar dat was met pauze en banaanquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mooi! Lichtje uit is niet zo erg als je opeens van 21 naar 25 gaat.
En overdag. Dit was wel erg laat!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Oh in dat geval had je wel tot de 30 mogen doorlopenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vorige week 24. Maar dat was met pauze en banaan
En overdag. Dit was wel erg laat!![]()
nee hoor, goed gedaan![]()
![]()
och, ik doe er genoeg voorquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh in dat geval had je wel tot de 30 mogen doorlopen![]()
nee hoor, goed gedaan
141 km hardlopen, 249 km fietsen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
nooit gedacht dat ik zoveel kon sporten in een maandquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Goed bezig Jump!
Wolve is nu aan 't rennen (*kras*) en straks de spullen pakken en dan maar eens op naar huis, langzaam maar zeker
heb een lading spiritus meegenomen en ga kijken of dat helpt
en hopelijk naar 't weekend toe de km's weer wat opbouwen en dan blaarvrij lopen
*hoopt*Ja doei.![]()
Sense, you are not making it.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
Goed bezig Jump!
Wolve is nu aan 't rennen (*kras*) en straks de spullen pakken en dan maar eens op naar huis, langzaam maar zeker
heb een lading spiritus meegenomen en ga kijken of dat helpt
en hopelijk naar 't weekend toe de km's weer wat opbouwen en dan blaarvrij lopen
*hoopt*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In de tuin/op het balkon typen geen optie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:27 schreef hatsaflats het volgende:
En vandaag moet ik niet miepen maar typen. Jammer wel, want het is mooi weer.Ja doei.![]()
Ik heb momenteel alleen een oerwoudquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In de tuin/op het balkon typen geen optie?
Het moet gewoon even af. Vandaag. Dan heb ik de rest van de week vrij, vind ik.![]()
Lang weekend is lang.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen een oerwoud
Het moet gewoon even af. Vandaag. Dan heb ik de rest van de week vrij, vind ik.![]()
Oké Slacker....
gisterenavond waren in Amsterdam op bezoek en zijn we door het Vondelpark gefietst. Het is geen bos maar het is mooier dan ik me kon herkennen van vroeger.
(Alleen jammer van de hoeveelheid politie die er doorheen rijdt met groot licht)![]()
A'dam, vol met criminelen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:44 schreef streamnl het volgende:
Oké Slacker....
gisterenavond waren in Amsterdam op bezoek en zijn we door het Vondelpark gefietst. Het is geen bos maar het is mooier dan ik me kon herkennen van vroeger.
(Alleen jammer van de hoeveelheid politie die er doorheen rijdt met groot licht)
Nee, doe dan Barnsley.
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: