SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Skyline Deventerquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:06 schreef Pedroso het volgende:
Wat is dat voor lelijke olievlek op de onderkant van de Eagles shirts ?
Stoor ik me ook al de hele wedstrijd aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:06 schreef Pedroso het volgende:
Wat is dat voor lelijke olievlek op de onderkant van de Eagles shirts ?
Niet echt een lekkere aanname neequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zeefuik kan er niet zo heel veel van.
Ook niet echt lekker afgewerkt. Zijn enige pluspunt is dat hij fysiek sterk is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet echt een lekkere aanname nee
Gelukkig speelt Groningen voorlopig niet in de Arena. Als Zeefuik daar rond gewaggeld heeft dan kunnen ze het veld wel weer opnieuw gaan leggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zeefuik kan er niet zo heel veel van.
NAC wint gewoonquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kansloos team, verwacht er dus niet veel van
3-0.
Ben grieperig, niet geslapen vannacht en heb een zeer drukke week, dus ik sla een keertje over.quote:
Jij vond ons ook niks.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kansloos team, verwacht er dus niet veel van
3-0.
Dan komt de parkeergarage nog onder zware druk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Groningen voorlopig niet in de Arena. Als Zeefuik daar rond gewaggeld heeft dan kunnen ze het veld wel weer opnieuw gaan leggen.
Jaja, laat je club mar in de steekquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben grieperig, niet geslapen vannacht en heb een zeer drukke week, dus ik sla een keertje over.
Sterkte ermee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben grieperig, niet geslapen vannacht en heb een zeer drukke week, dus ik sla een keertje over.
Mensen die de 4 wedstrijden van Feyenoord gezien hebben ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die CAM-NAC, NAC-HEE & NAC-ADO hebben gezien, weten genoeg.
Fey wint echt wel van NAC.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mensen die de 4 wedstrijden van Feyenoord gezien hebben ook
Successupporterquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon beide kijken joh. Utrecht-AZ ook trouwens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse - Twente lijkt me ook wel een leuke wedstrijd.
Nee. Dat kan het internet niet aan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon beide kijken joh. Utrecht-AZ ook trouwens.
Vitas.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou het is er wel zo'n typische wedstrijd voorquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:12 schreef Pedroso het volgende:
Zou wat zijn als Groningen nog gelijk maakt.
Moet je niet de stad in trouwens?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Dat kan het internet niet aan.
Feyenoord - NAC ook, mijn weekend is toch nog goed als NAC dat wint.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk als ze vernederd wordenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]Utrecht is niks leuks aan. Gaan weer dik af.
Neuh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je niet de stad in trouwens?
Ja beetje switchenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Feyenoord - NAC ook, mijn weekend is toch nog goed als NAC dat wint.
Het weer is klote, alles is dicht?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan op vakantie? Als je alsnog hetzelfde doet als anders?
quote:
"vind ik ook wel ja"quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:14 schreef Type-R het volgende:
"Eredivisie stelt niet zoveel voor, maar het is heerlijk om naar te kijken"
Dan moet je naar huis.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het weer is klote, alles is dicht?
Haha, -5 puntenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:15 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie trouwens net dat een van mijn Groningen kneuzen ook nog even rood heeft gepakt.
Krampquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:14 schreef Pedroso het volgende:
Waarom heeft die Booy zijn beste speler en aanspeelpunt er uit gehaald ? Publiekswissel ?
Foutje van Foeke.
'Gelukkig' voor Botteghin gegaan ipv Letschert.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:15 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie trouwens net dat een van mijn Groningen kneuzen ook nog even rood heeft gepakt.
Ja het gaat vaak nergens over. Maar dit is beter dan Frankrijk of Italië. Of Spanje qua spanning.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan zijn er Nederlanders die niet zitten te wachten op de Eredivisie..
Hij maakte een eigen goalquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
Kieftenbelt? is die erin gekomen ofzo? Die heb ik in mn manager
-1quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
Kieftenbelt? is die erin gekomen ofzo? Die heb ik in mn manager
Nou gefeliciteerd. In de 3de klasse D is het ook spannend. Waarom deden ze Kolder er uit. Zonder hem is het niks.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het gaat vaak nergens over. Maar dit is beter dan Frankrijk of Italië. Of Spanje qua spanning.
Voetbal gaat om vermaak hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd. In de 3de klasse D is het ook spannend. Waarom deden ze Kolder er uit. Zonder hem is het niks.
Wanneer?quote:
Net of je in die topcompetities niet vermaakt word.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbal gaat om vermaak hoor.
Minder. In de Eredivisie vallen meer goals en vaker dit soort uitslagen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net of je in die topcompetities niet vermaakt word.
Ik weet eigenlijk niet wie. Ja alleen mijn keeper.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil mijn manager al een week aanpassen, maar het kan nog niet
Vanaf 12 uur vannacht kan het weer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil mijn manager al een week aanpassen, maar het kan nog niet
Niet teveel focussen op dezelfde teams.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
Groningen weet de topprestatie van mijn PEC helden voor de 2e keer op rij flink te verneuken.
Scorebord journalistiek. Een 1-1 met 2 top teams is zoveel beter nog.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minder. In de Eredivisie vallen meer goals en vaker dit soort uitslagen.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wie. Ja alleen mijn keeper.
Ik weet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanaf 12 uur vannacht kan het weer.
Heeft beide zijn charmes. Helaas is het bij de kleinere ploegen in die competities ook saai.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. Een 1-1 met 2 top teams is zoveel beter nog.
Heb je budget?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik weet.
Ik wil 5 man wisselen... (misschien 6 of 7)
Omdat hun kunnen voetballen maakt het het niet saai.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft beide zijn charmes. Helaas is het bij de kleinere ploegen in die competities ook saai.
Mijn gelijk gehaaldquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou het is er wel zo'n typische wedstrijd voor
Jawel. In Italië verdedigen ze alleen maar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat hun kunnen voetballen maakt het het niet saai.
Vorige ronde was ik er niet dus heb ik niets gewisseld, heb nog ruim 4 ton naast wat ik verkoop..quote:
En toch maken ze heel NL in .quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel. In Italië verdedigen ze alleen maar.
Ook even bekkenstoten?quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Fiorentina en AcMilan maakten Ajax helemaal af ja
meer kijkers.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:26 schreef Pedroso het volgende:
Waarom komt het degradatieduel Feyenoord - NAC op FOX 1 en de semi-topper Vitesse-Twente op FOX3 ?
1-1 is niets bijzonders, kunnen meer Nederlandse clubs.quote:
Psv ook idd. Dus dat Italiaanse clubs Nederlands clubs afmaken slaat nergens opquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1-1 is niets bijzonders, kunnen meer Nederlandse clubs.
1-1 in Amsterdam dat is toch netjes. Vooral voor Milaan die spelen altijd waardeloos in uitwedstrijden. Gisteren bij Hellas verloren.quote:
quote:
Tuurlijk wel over 2 wedstrijden. let maar op woensdag.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Psv ook idd. Dus dat Italiaanse clubs Nederlands clubs afmaken slaat nergens op
Ik kan dat geen overklassen noemen, waar jij op doeldequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1-1 in Amsterdam dat is toch netjes. Vooral voor Milaan die spelen altijd waardeloos in uitwedstrijden. Gisteren bij Hellas verloren.
Ajax won van Fiorentina en AcMilan over 2 wedstrijden. Wat is je puntquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel over 2 wedstrijden. let maar op woensdag.
Als Feyenoord met 2-0 voorstaat schakel ik over. Ik hoop nu nog even op het wonder van NAC.quote:
Dus jij blijft vanmiddag Feyenoord kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Feyenoord met 2-0 voorstaat schakel ik over. Ik hoop nu nog even op het wonder van NAC.
Milaan was geplaatst zei ik net. Om het echie wint heel de Italiaanse top en subtop van NL. Firentina was in de EL. Die nemen dat niet serieus. Zullen het dit jaar ook wel laten lopen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ajax won van Fiorentina en AcMilan over 2 wedstrijden. Wat is je punt
#faal #14jaargeenkampioen #laatsteplaatsquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
Ze hebben niet eens geld voor een goed net in de kuip #wattriest
je hebt geen argumenten dus. Bedankt voor de bevestiging, nu weer naar de eredivisie kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Milaan was geplaatst zei ik net. Om het echie wint heel de Italiaanse top en subtop van NL. Firentina was in de EL. Die nemen dat niet serieus. Zullen het dit jaar ook wel laten lopen.
Vooral de laatste plaatsquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#faal #14jaargeenkampioen #laatsteplaats
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
je hebt geen argumenten dus. Bedankt voor de bevestiging, nu weer naar de eredivisie kijken
dan*quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente heeft meer sfeer als Vitesse.
okquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Negeer die trollquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
O.b.v. één wedstrijd kun jij dat bepalen?
Twente had paar jaar terug beste sfeer van NL. Was echt heksenketel daar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat die eer ondertussen PEC toe komtquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Twente had paar jaar terug beste sfeer van NL. Was echt heksenketel daar.
Ze liggen toch wel op je kopje?quote:
Je doet je naam eer aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:37 schreef ejfaar het volgende:
Toch zijn er best veel lege stoelen #successupporters #laatjeclubmaarindesteek #degradatievoetbal
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Groter als / dan
Vraag
Moet ik als of dan gebruiken in de zin: Het tekort is groter dan/als vorig jaar?
Antwoord
Correct is: Het tekort is groter dan vorig jaar. Hoewel groter als door velen niet meer wordt afgekeurd, is groter dan nog steeds verzorgder, zeker in de schrijftaal.
Toelichting
Volgens de traditionele schoolregels komt er na een vergrotende trap dan (groter dan, liever dan). Dan duidt erop dat we bij een vergelijking een ongelijkheid vaststellen. Voorbeelden:
(1) De vraag was groter dan het aanbod.
(2) Dat was meer dan waarop ik had gerekend.
Als wordt gebruikt wanneer er in een vergelijking sprake is van gelijkheid:
(3) De vraag was even groot als het aanbod.
U gebruikt als ook indien er sprake is van 'gelijkheid binnen ongelijkheid':
(4) Zijn salaris was twee keer zo hoog als het mijne.
Overigens wordt in de praktijk ook bij ongelijkheid vaak als gebruikt in plaats van dan, zeker in de spreektaal. Toch is groter als zeker niet voor alle taalgebruikers aanvaardbaar; veel mensen zien het correcte gebruik van dan zelfs als een onderscheidend kenmerk voor correct en verzorgd taalgebruik. Om kritiek te vermijden, is het aan te raden om dan en als volgens de bovengenoemde regels te gebruiken.
Ah, ik zie dat je voor PSV bent.quote:
quote:sfeer
de sfeer zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [sfer] Verbuigingen: sferen (meerv.) stemming in een groep personen, of de indruk die een bepaalde plaats wekt Voorbeelden: `Er heerst een ontspannen sfeer in de klas.`, `een sfeer van wantrouwen`, `Er was tijd...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/sfeer
sfeer
Is hemelbol, zie aldaar.
Gevonden op http://www.digischool.nl/(...)/begrip/b_astron.htm
sfeer
zie atmosfeer
Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/bork001lett01_01/
Sfeer
Let op: Spelling (deels) uit 1864: v. zie SPHEER.
Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/cali003nieu01/cali003nieu01_0022.htm
sfeer
De sfeer in een winkel hangt af van de functie van de winkel. Een supermarkt heeft een andere sfeer dan een kledingwinkel. Een goede sfeer kun je het best omschrijven met ‘het zich op zijn gemak voelen’.
Gevonden op http://www.encyco.nl/nol.php
sfeer
[zelfstandig naamwoord]• hoe het voelt om tussen andere mensen te zijn
vb:de sfeer in dat gezin is erg plezierig
• zij is in hoger sferen [ze zit te dromen]
synoniemen: atmosfeer stemming
zelfstandig naamwoord: sfeer
de sfeer
de sferen
het sfeertje
Gevonden op http://www.muiswerk.nl/WRDNBOEK/LTR_S/W2259.HTM
sfeer
centrum in de cortex cerebri, zoals gehoorsfeer, reuksfeer; 2.bolvormige rijpe gametocyt van Plasmodium malariae
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/sfeer
sfeer
ambiance, atmosfeer, geest, stemming bol arbeidsveld, gezichtskring, kring, omvang
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/sfeer
Sfeer
[wiskunde] - ...
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Sfeer_(wiskunde)
Sfeer
[Theo van Doesburg] - Sfeer is een schilderij van de Nederlandse schilder Theo van Doesburg in het Stedelijk Museum De Lakenhal in Leiden. == Beschrijving == Het schilderij Sfeer bestaat uit een aantal elkaar overlappende cirkels die in het midden onderbroken worden door een platte ellips. Het werk wordt gerekend tot een gr
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Sfeer_(Theo_van_Doesburg)
SFEER
1) Algemene denkwijze 2) Ambiance 3) Atmosfeer 4) Bolvormig gebied 5) Bolrond lichaam 6) Bolle vorm 7) Bol 8) De hemel 9) Dampkring 10) Deel van dampkring 11) Denkbeeldig gebied 12) De hemel (crypt.) 13) Denkbeeldig gebied (crypt.) 14) Gebied 15) Geest 16) Gestemdheid 17) Gezichtskring 18) Gezelligheid 19) Hemelkring 20) Hemelglobe 21) Hemelbol 22)
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/SFEER/1
sfeer
combinatie van inrichting, licht, temperatuur enz. in een ruimte die bepaalt of iemand zich prettig voelt
Gevonden op http://www2.bsl.nl/zorgcontext/
sfeer
gebied, kring, centrum, bijv. in de hersenschors: de reuksfeer enz.
Gevonden op http://www.nederlands-woordenboek.com/sfeer
Sfeer
(afkorting S)De sfeer wordt uitgedrukt in dioptrie. De sfeer geeft de graad van de bijziendheid aan wanneer voorafgegaan door een minteken en de graad van verziendheid wanneer voorafgegaan door een plusteken.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/11086
ahahaha touchéquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je voor PSV bent.
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je voor PSV bent.
[..]
Immers met een goed schotquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Gebeurt er iets bij Feyenoord tegen NAC?
2 kansjes om zeep geholpen en 1 kansje gestoptquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord omsingelt NAC. Is wachten op de counter voor 0-1quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Immers schiet op goal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:remregterschot twitterde op zondag 25-08-2013 om 14:22:20Onbegrijpelijk dat zo weinig fans van #Vitesse de weg naar #Gelredome weten te vinden.#vittwe http://t.co/iVV6fBgBAX reageer retweet
Nah, je hebt gelukjes en onmogelijke zakenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Straks neemt hij de bal nog goed aan.
Wat kost een kijkcode tegenwoordig?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/wedstrijd/693134/
11 euro vijfenegentig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kost een kijkcode tegenwoordig?
Geen enkel idee, heb seizoensaboquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
stukje duurder gewordenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
verrassend ja, een thuisfluiter in de Kuijp.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
Scheidsrechter is behoorlijk pro Feyenoord.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:46 schreef GGMM het volgende:
Koeman vond dat Feyenoord met Immers nog niet genoeg open kansen miste. Daar hoopt hij met de komst van Armenteros verandering in aan te brengen.
het publiek ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
Scheidsrechter is behoorlijk pro Feyenoord.
Kun je beter in het stadion gaan zittenquote:
Vergeet ook niet dat er daardoor meer geld naar de clubs gaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op zich wel logisch, na die miljardeninvestering... Dat geld willen ze terug
Klopt, maar dat neemt niet weg dat Fox dat geld terug wilquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat er daardoor meer geld naar de clubs gaat
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat er daardoor meer geld naar de Ajax en Psv gaat.
Serieus?quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:49 schreef GGMM het volgende:
Die Feyenoorders in het vak achter dat goal hebben zich als blauw stoeltje verkleed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |