SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Skyline Deventerquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:06 schreef Pedroso het volgende:
Wat is dat voor lelijke olievlek op de onderkant van de Eagles shirts ?
Stoor ik me ook al de hele wedstrijd aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:06 schreef Pedroso het volgende:
Wat is dat voor lelijke olievlek op de onderkant van de Eagles shirts ?
Niet echt een lekkere aanname neequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zeefuik kan er niet zo heel veel van.
Ook niet echt lekker afgewerkt. Zijn enige pluspunt is dat hij fysiek sterk is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet echt een lekkere aanname nee
Gelukkig speelt Groningen voorlopig niet in de Arena. Als Zeefuik daar rond gewaggeld heeft dan kunnen ze het veld wel weer opnieuw gaan leggen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zeefuik kan er niet zo heel veel van.
NAC wint gewoonquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kansloos team, verwacht er dus niet veel van
3-0.
Ben grieperig, niet geslapen vannacht en heb een zeer drukke week, dus ik sla een keertje over.quote:
Jij vond ons ook niks.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kansloos team, verwacht er dus niet veel van
3-0.
Dan komt de parkeergarage nog onder zware druk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Groningen voorlopig niet in de Arena. Als Zeefuik daar rond gewaggeld heeft dan kunnen ze het veld wel weer opnieuw gaan leggen.
Jaja, laat je club mar in de steekquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben grieperig, niet geslapen vannacht en heb een zeer drukke week, dus ik sla een keertje over.
Sterkte ermee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben grieperig, niet geslapen vannacht en heb een zeer drukke week, dus ik sla een keertje over.
Mensen die de 4 wedstrijden van Feyenoord gezien hebben ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die CAM-NAC, NAC-HEE & NAC-ADO hebben gezien, weten genoeg.
Fey wint echt wel van NAC.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mensen die de 4 wedstrijden van Feyenoord gezien hebben ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |