ja, die is op de radioquote:
ga ja nu mekkeren om een spelfout in een Frans woord of ken je Papillon van Editors echt niet?quote:
Oh, ja Papillon ken ik wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga ja nu mekkeren om een spelfout in een Frans woord of ken je Papillon van Editors echt niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
in dat geval volstaat maar 1 emoticon:quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:24 schreef borisz het volgende:
Naar verluidt krijgen ze in Rotterdam een nieuw netnummerdus binnenkort 018 tegen 020SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:24 schreef borisz het volgende:
Naar verluidt krijgen ze in Rotterdam een nieuw netnummerHoezo ik snap je garpje nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Kusje op je chagrijnigheid.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in dat geval volstaat maar 1 emoticon:
Hoezo?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zuur mannetje af en toe
chagrijnig? nee hoorquote:
Super druk jatwitter:Domien twitterde op zondag 25-08-2013 om 11:10:04@Eline_Nap @Noedotweets @NicKIMoN Druk showtje vanmiddag! Vandaar. reageer retweet
Ik hoorde het ja.quote:
Ik hoorde dat ook. Dat mag toch eigenlijk niet gebeuren?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:01 schreef ConscienceNL het volgende:
Hoppa. Reclame dwars door het nieuws heen. Nieuws afgekapt.
Kan niet anders soms. Wordt ergens anders op het Mediapark ingestart, en zodra het ingestart wordt kan het niet meer gestopt worden. Op YouTube staan ondertussen al veel fragmenten van die momentenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook. Dat mag toch eigenlijk niet gebeuren?
Top die bezuinigingen. Echt fantastisch.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:01 schreef ConscienceNL het volgende:
Hoppa. Reclame dwars door het nieuws heen. Nieuws afgekapt.
Kun je me een link of een zoekopdracht geven?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:27 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Kan niet anders soms. Wordt ergens anders op het Mediapark ingestart, en zodra het ingestart wordt kan het niet meer gestopt worden. Op YouTube staan ondertussen al veel fragmenten van die momenten
Doen ze wel degelijk zelf tegenwoordig (bezuinigingen, vroeger was daar een technicus voor aanwezig)... maar de nieuwe techniek die daarvoor gebruikt wordt heeft heel soms nog wat kinderziektes, waardoor je dus soms dingen krijgt als reclame dwars door 't nieuws heen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:36 schreef Evertjan het volgende:
snap ook niet waarom de DJ's niet zelf het nieuws en reclame kunnen instarten
Hier zo'n afspeellijstquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Kun je me een link of een zoekopdracht geven?
ik vind het serieus een goede fotoquote:
Mooi haar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het serieus een goede foto
Vind je die zo erg dan ?quote:
Ik kan me dr zo even niet voor de geest halenquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Die stem![]()
Dan nog liever de hele dag Roos.
[ afbeelding ]
Dat haar ook.
want dan is jullie gezamenlijk poepdag?quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want dan is jullie gezamenlijk poepdag?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Hij wordt ontslagen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:58 schreef Holenmens het volgende:
Domientje heeft vanmiddag een functioneringsgesprek en volgens Giel mag Domien morgen groot radionieuws bekend maken.
![]()
![]()
quote:
Ik neem aan dat een print van de FOK! 3FM-reeks als onderbouwing van die beoordeling wordt gebruiktquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:58 schreef Holenmens het volgende:
Domientje heeft vanmiddag een functioneringsgesprek en volgens Giel mag Domien morgen groot radionieuws bekend maken.
![]()
![]()
Hoi Wolfje je moet het hartje andersom maken! <3 Nu is het net een vrouwenlichaam.quote:
Neuh alle topics worden drievoudig ingebonden opgestuurd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een print van de FOK! 3FM-reeks als onderbouwing van die beoordeling wordt gebruikt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een print van de FOK! 3FM-reeks als onderbouwing van die beoordeling wordt gebruikt.
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel voor dat Domien een side kick neemt voor zijn show. Dan heeft hij iemand om tegen aan te praten ipv de luisteraars.
Lekker plaatje, maar klinkt wel anders dan hun andere singles.quote:
Tof man, gefeliquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
Zo win ik nog eens wat:
TV / Win alle seizoenen van Flashpoint op dvd!
Dank u, dank u. Hoe is het hier verder? Leeft het nog een beetje?quote:
Wat een album wat een album!11twitter:Domien twitterde op maandag 26-08-2013 om 10:49:18Phat. Nieuwe album #DJVT in de mail. #janatuurlijk reageer retweet
Een muur zou ook al voldoende zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel voor dat Domien een side kick neemt voor zijn show. Dan heeft hij iemand om tegen aan te praten ipv de luisteraars.
Phat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:54 schreef Pino112 het volgende:
Wat een album wat een album!11twitter:Domien twitterde op maandag 26-08-2013 om 10:49:18Phat. Nieuwe album #DJVT in de mail. #janatuurlijk reageer retweet
Het is hier een Domien adoratie topic gewordenquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dank u, dank u. Hoe is het hier verder? Leeft het nog een beetje?
Ik moet toch iemand adoreren?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is hier een Domien adoratie topic geworden
Geen probleem! Ik haal ook altijd films op BRRip binnen, meestal .mkv bestandenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is hier een Domien adoratie topic geworden
Ik ga, om tof te doen, alle seizoenen flashpoint in HD blurayrips downloaden, goed? xD
Garjpe!
Jij hebt er duidenlijk kaas van gegeten! AVCHD m2ts bestanden zijn ook goed overigens, en prrima ommuxbaar naar een mkv containerquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen probleem! Ik haal ook altijd films op BRRip binnen, meestal .mkv bestanden
Nee, ze gaan morgen iets bekend maken waar niemand op zit te wachten. Misschien gaan ze samen een tv-programma doen ofzo, maar deze hype van Domien en Michiel hun kant maakt het alleen maar ongeloofwaardigerquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:16 schreef alwaysonhold het volgende:
Domien en Michiel gaan ruilen. Hoe duidelijk kan je het hebben.
Heel af en toe dan trekt m'n PC het niet, die bestandenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij hebt er duidenlijk kaas van gegeten! AVCHD m2ts bestanden zijn ook goed overigens, en prrima ommuxbaar naar een mkv container
Hoop het.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Domien zal wel naar de nacht gaan.
Dan is het eindelijk dinsdag.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen. Domien is al 50 min niet op de radio. Morgen om 10.00 uur mag er weer gezuurpruimt worden op Domien.
idd dat is echtquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:55 schreef ChatGirl het volgende:
Het origineel van Jolene niet kennen
Het lijkt erop alsof je hier al jaren slecht van slaapt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:48 schreef friekin_ het volgende:
Domien heeft nul muziekkennis. Echt nul.
ja stomme henkde_jquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:02 schreef Holenmens het volgende:
Saturn reclame: "Is het al dinsdag?"
Hoi, wat je daar schrijft klopt volgens mij niet, dat moet natuurlijk....quote:
VGLISVS zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi, wat je daar schrijft klopt volgens mij niet, dat moet natuurlijk....
Het was ook echt een enorme verkrachting van die plaat btwquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:55 schreef ChatGirl het volgende:
Het origineel van Jolene niet kennen
Oke.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinaasappelsap met vruchtvlees gekocht, maar het lijkt wel geblenderde sinaasappels. Iets te veel vruchtvlees.
quote:
quote:
Ik moet dan altijd denken aan dit stukje uit Horrible Bosses:quote:
Nep 3FM-luisteraarsquote:
Dan ben je geen echte 3fm luisteraar.quote:
GMTAquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte 3fm luisteraar.
Heb je hem ook weer hoorquote:
Ik hoor liever de hele dag SIA dan 1 nummer van Sandra van Nieuwlandquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen ze dit mens niet samen met Sandra van Nieuwland afschieten?
Beiden kunnen ze niet zingen.
Ik hoor liever 4 min stilte dan 1 van hen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoor liever de hele dag SIA dan 1 nummer van Sandra van Nieuwland
SIA niet kunnen zingen? Wait... What?!quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen ze dit mens niet samen met Sandra van Nieuwland afschieten?
Beiden kunnen ze niet zingen.
Bij 4 minuten stilte krijg je de noodband, en dan krijg je Coldplay voor je kiezen. Ik weet niet of je dáár op zit te wachten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoor liever 4 min stilte dan 1 van hen.
Liever Coldplay dan Sia of Sandra van Nieuwland. Als ik dan toch moet kiezen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij 4 minuten stilte krijg je de noodband, en dan krijg je Coldplay voor je kiezen. Ik weet niet of je dáár op zit te wachten.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Liever Coldplay dan Sia of Sandra van Nieuwland. Als ik dan toch moet kiezen.
Dit ja. Niets mis met Sia.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
SIA niet kunnen zingen? Wait... What?!
Nou ja, je kunt 't niet mooi vinden, maar zingen kan ze wel.quote:
zekerquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt 't niet mooi vinden, maar zingen kan ze wel.
Zie het topic daarover .quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Wat vind je van Sandra "I'm a huuunteeeeeeeeeeeeer" van Nieuwland dan?
quote:
TAL / Sandra van Nieuwland #4 We Want Morequote:Op maandag 26 augustus 2013 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan weet ik het dus al wel
Linkje?
quote:
Topshow.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
TAL / Sandra van Nieuwland #4 We Want More
Brammetje met z'n fanclub.
Wattes?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:00 schreef gijsman het volgende:
dinsdag word de nieuwe vrijdag gehoord in t na praatje tussen C&S show en Michiel
Welkom trouwens. Minthy heeft cola, Pino112 bier en ik bitterballen!quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:00 schreef gijsman het volgende:
dinsdag word de nieuwe vrijdag gehoord in t na praatje tussen C&S show en Michiel
Haaaaaaaaaaaaaai Truusquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand of het al dinsdag is?
Dan moet ik nog maar even wachten dan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaai Truus
Nee! Het is nog steeds niet dinsdag!!!!
Proost.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom trouwens. Minthy heeft cola, Pino112 bier en ik bitterballen!
Nee joh gezellig! Blijf er bij! Ik vind die trollteasertjes wel geinig. Beetje reuring op die radioo!quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:06 schreef gijsman het volgende:
Ik wil wel weer in lurk modus gaan
Maar er word al een tijdje hints gespeeld, elke keer dus als veenstra en verschuren vaag doen op twitter of bepaalde dingen zeggen...
laat die veranderingen maar komen.
Nog meer zuurpruimende kleine puberende kleutertjes erbij?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee joh gezellig! Blijf er bij! Ik vind die trollteasertjes wel geinig. Beetje reuring op die radioo!
ik wil meer zelf verzonnen 3FM programmaschema's in dit topicquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog meer zuurpruimende kleine puberende kleutertjes erbij?
Minthy, wie is dat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welkom trouwens. Minthy heeft cola, Pino112 bier en ik bitterballen!
Ze gaan allebei naar de EOquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef MarijeH het volgende:
Ik zit net te denken. Als Veenstra en Verschuuren inderdaad gaan ruilen, blijven ze dan wel bij de omroep waar ze nu zitten? Wat gaat er dan gebeuren met de NTR zendtijd en die van de BNN?
06.00-16.00: Liekequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wil meer zelf verzonnen 3FM programmaschema's in dit topic
BNN gaat samen met de VARA dus dat worden dan VARA/BNN uren NTR blijft een zelfstandige omroepquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef MarijeH het volgende:
Ik zit net te denken. Als Veenstra en Verschuuren inderdaad gaan ruilen, blijven ze dan wel bij de omroep waar ze nu zitten? Wat gaat er dan gebeuren met de NTR zendtijd en die van de BNN?
nee joh ik wil MIDNR terug op de radio gewoon lekker keeten tussen 00.00-02.00quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
06.00-16.00: Lieke
16.00-00.00: Veenstra
00.00-06.00: Jim
Zo.
Jimmie Vorwaldquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
06.00-16.00: Lieke
16.00-00.00: Veenstra
00.00-06.00: Jim
Zo.
Ja.quote:
Voor eeuwig?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Gegroet 3fm luisteraars, ik ga jullie & dit topic verlaten.
Ik luister toch nooit meerquote:
Maar wij zijn heel tof hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister toch nooit meerMaar als ik weer eens luister kom ik jullie wel weer vervelen!
Duck. Neequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan ook vaak niet meepraten over de onderwerpen hier...quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wij zijn heel tof hoor.
Ik luister ook bijna nooit.
Ik ook niet. Daarvoor moet je muis beschuldigen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan ook vaak niet meepraten over de onderwerpen hier...
uhm. Off topic geneuzel wordt hier wel gewaardeerd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan ook vaak niet meepraten over de onderwerpen hier...
Want?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarvoor moet je muis beschuldigen.
Ik probeer een wat socialers leven op te bouwen buiten FOK!quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm. Off topic geneuzel wordt hier wel gewaardeerd.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik probeer een wat socialers leven op te bouwen buiten FOK!
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ah leuk, 9 dagen na mijn 100ste verjaardag!quote:
Daar zitten allemaal vrouwen die geen 'pittig kort rood kapsel' durven te nemen, maar wel in die doelgroep thuis horen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Einde van de 3fm SC.
Het was gezellig, ik zie jullie in de KSC.
Als ik daarnaar luister wel ja, elke zondag tijdens 'Het jaar van de gitaar van 17-19 uur' Al is het al een tijdje niet meer op de radioquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef wolfrolf het volgende:
Maar Duckje, je hangt wel in het StuBru topic rond toch?
Ja met trolls uit VBLquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Topic komt nog tot leven tijdens SR
Jimmmmmmmmquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hier is Jim Vorwald met het Gamergeeks nieuws!!!
Nieuwe TT [Q-Music #1] Jeroen van Inkelquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat moet ik doen met mijn leven zonder dit topic?
Q-musicquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nieuwe TT [Q-Music #1] Jeroen van Inkel
Geen idee, ik luister extreem sporadischquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:00 schreef Paul het volgende:
Wat vinden jullie van de muziek die wordt gedraaid op 3fm dan tegenwoordig
Huh jij bent toch 3fm diehardquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister extreem sporadisch
Vandaag tussen 10-4 geluisterd en heb niets te klagen gehad.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:00 schreef Paul het volgende:
Wat vinden jullie van de muziek die wordt gedraaid op 3fm dan tegenwoordig
Datquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister extreem sporadisch
Ik ben een buitendienstman en ben zelden in de gelegenheid om radio te luisterenquote:
Tsja als mn werk het niet toelaatquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:02 schreef Paul het volgende:
??????????? jullie zijn toch 3fm diehards?
Ik luister altijd sochtends Giel en smiddags naar Coen en Sander
ik kom af en toe nog wel eens langswaaien hoor! lijkt me op zich eigenlijk ook wel een reden om weg te blijven, maar goed.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat moet ik doen met mijn leven zonder dit topic?
quote:
Ja, wrijf het er nog even inquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga zo feuten kijken. en daarna topfilm Vet Hard! (en ondertussen je nog een keer of wat proberen te verslaan in Slimste Mens)
Met haar platte reetquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog even in![]()
Ik zit naar de VMA's te kijken. Man, man, man. Wat een theater met Miley ook weer.
kvonnet wel een beetje opwindendquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog even in![]()
Ik zit naar de VMA's te kijken. Man, man, man. Wat een theater met Miley ook weer.
quote:
maar ik voelde me er wel een beetje schuldig over....quote:
En, wie gaat o.a. Michiel straks om middernacht twitteren 'Het is dinsdag! Kom je mee naar de Saturn?'quote:
Ik gok Wolfjequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, wie gaat o.a. Michiel straks om middernacht twitteren 'Het is dinsdag! Kom je mee naar de Saturn?'
Jij? of iedereen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, wie gaat o.a. Michiel straks om middernacht twitteren 'Het is dinsdag! Kom je mee naar de Saturn?'
Ik zie het jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
k heb al een veel gevattere tweet gestuurd nu net
Wat zou er morgen eigen in de aanbieding zijn bij die winkel... toch niet een 538 Hitzone CD hoop ik hè?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
k heb al een veel gevattere tweet gestuurd nu net
Een Bloodloostelquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou er morgen eigen in de aanbieding zijn bij die winkel... toch niet een 538 Hitzone CD hoop ik hè?
Haiquote:
quote:
quote:
quote:
Julliequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |