ja, die is op de radioquote:
ga ja nu mekkeren om een spelfout in een Frans woord of ken je Papillon van Editors echt niet?quote:
Oh, ja Papillon ken ik wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga ja nu mekkeren om een spelfout in een Frans woord of ken je Papillon van Editors echt niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
in dat geval volstaat maar 1 emoticon:quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:24 schreef borisz het volgende:
Naar verluidt krijgen ze in Rotterdam een nieuw netnummerdus binnenkort 018 tegen 020SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:24 schreef borisz het volgende:
Naar verluidt krijgen ze in Rotterdam een nieuw netnummerHoezo ik snap je garpje nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Kusje op je chagrijnigheid.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in dat geval volstaat maar 1 emoticon:
Hoezo?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zuur mannetje af en toe
chagrijnig? nee hoorquote:
Super druk jatwitter:Domien twitterde op zondag 25-08-2013 om 11:10:04@Eline_Nap @Noedotweets @NicKIMoN Druk showtje vanmiddag! Vandaar. reageer retweet
Ik hoorde het ja.quote:
Ik hoorde dat ook. Dat mag toch eigenlijk niet gebeuren?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:01 schreef ConscienceNL het volgende:
Hoppa. Reclame dwars door het nieuws heen. Nieuws afgekapt.
Kan niet anders soms. Wordt ergens anders op het Mediapark ingestart, en zodra het ingestart wordt kan het niet meer gestopt worden. Op YouTube staan ondertussen al veel fragmenten van die momentenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:07 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook. Dat mag toch eigenlijk niet gebeuren?
Top die bezuinigingen. Echt fantastisch.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:01 schreef ConscienceNL het volgende:
Hoppa. Reclame dwars door het nieuws heen. Nieuws afgekapt.
Kun je me een link of een zoekopdracht geven?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:27 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Kan niet anders soms. Wordt ergens anders op het Mediapark ingestart, en zodra het ingestart wordt kan het niet meer gestopt worden. Op YouTube staan ondertussen al veel fragmenten van die momenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |