Sébastien dan toch, zoals Sébastien Loeb en Sébastien Bourdais.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sebastién Vettel.
Hij is een Fransman geworden.
Ik legde het accent juist op die e om het falen van de BBC aan te tonen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Sébastien dan toch, zoals Sébastien Loeb en Sébastien Bourdais.
Maar het is droog, beter geen SC start.
Grosjean maakt er wel een SC start van.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Sébastien dan toch, zoals Sébastien Loeb en Sébastien Bourdais.
Maar het is droog, beter geen SC start.
valt wel mee.quote:
Zolang je maar niets uit het raam gooit in een dronken bui.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Pfff, gisteren teveel gezopen. Hoop maar dat ik m'n kopje erbij kan houden
Hij is medio 2010 van een ok gast een trieste huillie geworden. En Hamilton mag ik ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:05 schreef zoem het volgende:
Zeg dan 'godverdomme Hamilton'. Snap die haat niet zo.
Klopt. Vettel is een huilie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is medio 2010 van een ok gast een trieste huillie geworden. En Hamilton mag ik ook niet.
Hij is duidelijk sneller op het droge.quote:
De Ferrari is rood.quote:
Yep.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De verhouding tussen Alonso en Massa samengevat in een paar raceronden: 9e en 10e starten en nu 3e en 12e rijden.
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De verhouding tussen Alonso en Massa samengevat in een paar raceronden: 9e en 10e starten en nu 3e en 12e rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |