Drainage. Volgens Brundle mogelijk een voordeel omdat het rubber dan iets vertikaals heeft om zich tegen af te zetten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef WEST het volgende:
Wat is dat asfalt raar op de startgrid? zie BBC
Ze hangen aan het dak van de tribune ter hoogte van pole position. Twee man, klaar om ab te seilen. Ik gok zo dat ze daarmee een groot spandoek willen ophangen.quote:
oke, ziet er vreemd uitquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Drainage. Volgens Brundle mogelijk een voordeel omdat het rubber dan iets vertikaals heeft om zich tegen af te zetten.
Boekhoorn betaald de BBC? Of omdat hij bij Caterham (is toch Brits?) rijdt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:50 schreef franklop het volgende:
Ze blijven maar over Van der Garde praten op de BBC
Sébastien dan toch, zoals Sébastien Loeb en Sébastien Bourdais.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sebastién Vettel.
Hij is een Fransman geworden.
Ik legde het accent juist op die e om het falen van de BBC aan te tonen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Sébastien dan toch, zoals Sébastien Loeb en Sébastien Bourdais.
Maar het is droog, beter geen SC start.
Grosjean maakt er wel een SC start van.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Sébastien dan toch, zoals Sébastien Loeb en Sébastien Bourdais.
Maar het is droog, beter geen SC start.
valt wel mee.quote:
Zolang je maar niets uit het raam gooit in een dronken bui.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Pfff, gisteren teveel gezopen. Hoop maar dat ik m'n kopje erbij kan houden
Hij is medio 2010 van een ok gast een trieste huillie geworden. En Hamilton mag ik ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:05 schreef zoem het volgende:
Zeg dan 'godverdomme Hamilton'. Snap die haat niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |