ah ok die zenden 'de vijand' niet uit neequote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik ben in Duitsland en hier hebben ze geen BBC. en het is ook niet mijn eigen wifi
60 jaar na de v1's op Londonquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:39 schreef Dimauro het volgende:
[..]
ah ok die zenden 'de vijand' niet uit nee
Dat zouden ze in Bahrein niet moeten proberen, worden ze er zo vanaf geschoten!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het lijkt me sterk dat ze die gasten van het dak van de tribune krijgen voordat de race zou moeten beginnen...
daarom doen ze het daar ook, lekker nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:44 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat zouden ze in Bahrein niet moeten proberen, worden ze er zo vanaf geschoten!
Drainage. Volgens Brundle mogelijk een voordeel omdat het rubber dan iets vertikaals heeft om zich tegen af te zetten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef WEST het volgende:
Wat is dat asfalt raar op de startgrid? zie BBC
Ze hangen aan het dak van de tribune ter hoogte van pole position. Twee man, klaar om ab te seilen. Ik gok zo dat ze daarmee een groot spandoek willen ophangen.quote:
oke, ziet er vreemd uitquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Drainage. Volgens Brundle mogelijk een voordeel omdat het rubber dan iets vertikaals heeft om zich tegen af te zetten.
Boekhoorn betaald de BBC? Of omdat hij bij Caterham (is toch Brits?) rijdt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:50 schreef franklop het volgende:
Ze blijven maar over Van der Garde praten op de BBC
Sébastien dan toch, zoals Sébastien Loeb en Sébastien Bourdais.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sebastién Vettel.
Hij is een Fransman geworden.
Ik legde het accent juist op die e om het falen van de BBC aan te tonen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Sébastien dan toch, zoals Sébastien Loeb en Sébastien Bourdais.
Maar het is droog, beter geen SC start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |