Dat snap ik wel ja, maar wat voor reden had je om spontaan PI te zeggen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:54 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Posticon
Lijkt het wel op, even hopenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:08 schreef Breaker.Faker het volgende:
Nog steeds droog in Spa. Ik hoop dat het tijdens de f1 race het met bakken uit de lucht komt vallen.
Waar lijkt het op? Dat het een grand prix in de sloot wordt?quote:
Regenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar lijkt het op? Dat het een grand prix in de sloot wordt?
doe maar een nurburgring 2007-tje danquote:
Omdat Abed loopt te trollen, zonder pi dus lijkt t alsof ie serieus was.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja, maar wat voor reden had je om spontaan PI te zeggen?
Welke buienradar? want die van mij blijft droog.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:28 schreef singha het volgende:
Op de buienradar ziet het eruit dat de start droog wordt en dat er daarna wat regen over gaat trekken.
Dat ziet er fijn uit
kerb stones zijn officieel geen deel van de baan en vallen buiten de baanlijnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:01 schreef WEST het volgende:
[..]
niet.., 2 wielen zitten op de witte lijn en dan geldt het nog gewoon als op de baan.
http://www.weeronline.nl/regenradar/Francorchamps/4055571 ik zie ook nog niks staan. Hopen dat het een mooie race wordt. Ben benieuwd wat Giedo gaat doen ik denk dat hij Pic helemaal zoek gaat rijden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:55 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welke buienradar? want die van mij blijft droog.
Hier zie je het iets anders dan zit hij er inderdaad naast.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:56 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
kerb stones zijn officieel geen deel van de baan en vallen buiten de baanlijnen.
[ afbeelding ]
hij zit ook met 4 wielen buiten de lijnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:56 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
kerb stones zijn officieel geen deel van de baan en vallen buiten de baanlijnen.
[ afbeelding ]
Daarom moeten die achterlijke asfaltstroken ook weg op de circuits, foutjes moeten afgestraft wordenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:56 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie maar twee wielen. Dus het is lastig met 100% zekerheid te zeggen. Hoewel hij wel heel erg de schijn tegen heeft hier.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij zit ook met 4 wielen buiten de lijnen
die zie ik ook wel komen maar wel ergens rond 16:00 en dan is de race al voorbij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:21 schreef Breaker.Faker het volgende:
ik zie wel regen op de radar naar het circuit komen
Dat is dan wel weer een heel ander beeld. Naja we zullen wel zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:26 schreef THEFXR het volgende:
ik zie regen vanuit duitsland komen.
http://www.buienradar.be/radar-verwachting
nee, dat zou gek zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:27 schreef Schunckelstar het volgende:
ik ben benieuwd of grosjean zijn eerste volledige raceronde op spa kan maken
Hmm dat beloofd wat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:26 schreef THEFXR het volgende:
ik zie regen vanuit duitsland komen.
http://www.buienradar.be/radar-verwachting
BBC1 zend m ook uitquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Laptop geposititioneerd zodat ik net genoeg wifi-ontvangst heb, stream met redelijke geluidskwaliteit gevonden, tv met RTL Deutschland als backup... ik ben er klaar voor
Ik ben in Duitsland en hier hebben ze geen BBC. en het is ook niet mijn eigen wifiquote:
ah ok die zenden 'de vijand' niet uit neequote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik ben in Duitsland en hier hebben ze geen BBC. en het is ook niet mijn eigen wifi
60 jaar na de v1's op Londonquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:39 schreef Dimauro het volgende:
[..]
ah ok die zenden 'de vijand' niet uit nee
Dat zouden ze in Bahrein niet moeten proberen, worden ze er zo vanaf geschoten!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het lijkt me sterk dat ze die gasten van het dak van de tribune krijgen voordat de race zou moeten beginnen...
daarom doen ze het daar ook, lekker nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:44 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat zouden ze in Bahrein niet moeten proberen, worden ze er zo vanaf geschoten!
Drainage. Volgens Brundle mogelijk een voordeel omdat het rubber dan iets vertikaals heeft om zich tegen af te zetten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef WEST het volgende:
Wat is dat asfalt raar op de startgrid? zie BBC
Ze hangen aan het dak van de tribune ter hoogte van pole position. Twee man, klaar om ab te seilen. Ik gok zo dat ze daarmee een groot spandoek willen ophangen.quote:
oke, ziet er vreemd uitquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Drainage. Volgens Brundle mogelijk een voordeel omdat het rubber dan iets vertikaals heeft om zich tegen af te zetten.
Boekhoorn betaald de BBC? Of omdat hij bij Caterham (is toch Brits?) rijdt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:50 schreef franklop het volgende:
Ze blijven maar over Van der Garde praten op de BBC
Sébastien dan toch, zoals Sébastien Loeb en Sébastien Bourdais.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sebastién Vettel.
Hij is een Fransman geworden.
Ik legde het accent juist op die e om het falen van de BBC aan te tonen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Sébastien dan toch, zoals Sébastien Loeb en Sébastien Bourdais.
Maar het is droog, beter geen SC start.
Grosjean maakt er wel een SC start van.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Sébastien dan toch, zoals Sébastien Loeb en Sébastien Bourdais.
Maar het is droog, beter geen SC start.
valt wel mee.quote:
Zolang je maar niets uit het raam gooit in een dronken bui.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Pfff, gisteren teveel gezopen. Hoop maar dat ik m'n kopje erbij kan houden
Hij is medio 2010 van een ok gast een trieste huillie geworden. En Hamilton mag ik ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:05 schreef zoem het volgende:
Zeg dan 'godverdomme Hamilton'. Snap die haat niet zo.
Klopt. Vettel is een huilie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is medio 2010 van een ok gast een trieste huillie geworden. En Hamilton mag ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |