SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 4 Kerbals op Duna. Die de komende járen waarschijnlijk nergens heen zullen gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoezo een spacecrane? Gewoon op de pootjes landen geen uitdaging? ;-)quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef gogosweden het volgende:
docken was het eerste wat ik heb gedaan. Ging op de 3e poging
Ik heb nu moeite om een space crane te maken voor de mün, eerst zou ik met parachutes werken, maar toen sloeg het met dat de mün geen atmosfeer heeft
na die spacecrane eens een paar dudes en een rover er heen sturen me dunkt
neuh, ik wil geen lelijke motor onder m'n hitchhikers module hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Maar hoezo een spacecrane? Gewoon op de pootjes landen geen uitdaging? ;-)
Minmus is iets makkelijker:quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hoe moet je eigenlijk naar de mu. In orbit en om kerbel lukt mij goed. Maar naar de mun... of eerst een kss met refeul punt bouwen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hoe moet je eigenlijk naar de mu. In orbit en om kerbel lukt mij goed. Maar naar de mun... of eerst een kss met refeul punt bouwen
de tutorials in game leren je verdomt veelquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef mschol het volgende:
ik kan niks degelijks verzinnen/creeren , ruimte in kom ik met kleine fabriksels.. maar hoe ik em vervolgens in orbit krijg, dunno.. (laatste poging was hij goed opweg om uit kerbin te ontsnappen en een oneindige reis te maken
)
dan ga ik eerst maar een kss bouwenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Minmus is iets makkelijker:
Zelfde principe geldt voor de Mun.
Ik ben op weg van Duna terug naar Kerbin:
[ afbeelding ]
Nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
Wat is een spacecrane?En hoe docken jullie? Mij lukt dat echt niet.
denk aan het curiosity gebeuren, het heet eigenlijk een skycrane, dus een platform wat langzaam je ding op een planeet laat zakken, en die je decoupelt en op z'n laatste druppels weg schiet van je probe.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
Wat is een spacecrane?En hoe docken jullie? Mij lukt dat echt niet.
Dat is dat gedoe met die driehoek met die stootkussens toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
denk aan het curiosity gebeuren, het heet eigenlijk een skycrane, dus een platform wat langzaam je ding op een planeet laat zakken, en die je decoupelt en op z'n laatste druppels weg schiet van je probe.
Misschien die supportbeam pas afwerpen nadat je geland bent. Wanneer je vier van de allerkleinste solidrockets onder een klein hoekje erop zet vliegt die beam alsnog weg wanneer je dat ontkoppelt en die solidrockets start. Ik gebruik die voor mijn aspergusbooster zodat die lege tanks opzij en van de raket af gaan bijnhet stagen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
neuh, ik wil geen lelijke motor onder m'n hitchhikers module hebben
dus motor dump ik er +- 150 meter boven de mun er af, vervolgens een support beam aan de bovenkant van m'n module met motortjes die me de laatste meters afremmen, en die ik eject met een beetje fuel zodat die een paar meter verderop crashen.
alleen tot nu toe val ik altijd nét om 2 sec voor het landen![]()
![]()
maar wel een leuke challenge eigenlijk
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dat gedoe met die driehoek met die stootkussens toch?
probleem bij mij is dat hij enorm veel gaat spinnen als ik die motoren vol throttle doe, maar ik heb die throttle nodig om niet KABOEM de grond in te gaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Misschien die supportbeam pas afwerpen nadat je geland bent. Wanneer je vier van de allerkleinste solidrockets onder een klein hoekje erop zet vliegt die beam alsnog weg wanneer je dat ontkoppelt en die solidrockets start. Ik gebruik die voor mijn aspergusbooster zodat die lege tanks opzij en van de raket af gaan bijnhet stagen.
ik ga ze wel eens doornemen..quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
de tutorials in game leren je verdomt veel
RCS gebruikenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
probleem bij mij is dat hij enorm veel gaat spinnen als ik die motoren vol throttle doe, maar ik heb die throttle nodig om niet KABOEM de grond in te gaan
maar wéér een redesign doen
quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:28 schreef Reintji het volgende:
Van Reddit, uit het Tweakers topic. Wat een KSP held!
http://imgur.com/a/MIZvl#0
Doe ik hem niet naquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:28 schreef Reintji het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat het daar ook wel bij blijftquote:
Je kan ook anders gewoon een ontwerp proberen die met het spel kwam, heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het daar ook wel bij blijftik zie mijzelf niet een (deel) van een ruimte station de lucht in schieten
Wtf.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:28 schreef Reintji het volgende:
maar dat haalt een stuk van de uitdaging weg imhoquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook anders gewoon een ontwerp proberen die met het spel kwam, heb ik ook gedaan.
Misschien moet je eerst weer leren hoe je iets in orbit moet krijgen, dat bedoel ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat haalt een stuk van de uitdaging weg imho
ik wil zelf iets in orbit kunnen brengen, zonder teveel hulp van buitenaf
ow, op die fietsquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst weer leren hoe je iets in orbit moet krijgen, dat bedoel ik.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het daar ook wel bij blijftik zie mijzelf niet een (deel) van een ruimte station de lucht in schieten
Asparagusquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze booster gebouwd, onder elke oranje tank hangt een cluster van 5 motoren (die met een impuls van 215 ofzo, beetje pielen om ze erop te krijgen) en onder de centrale een mainsail. De zijtanks zijn met fuellines op elkaar aangesloten en vallen twee om twee weg. Ligt een beetje aan de lading, maar de middelste stack is nog helemaal vol wanneer de kleine lander erop staat (1 kerbal, incl servicemodule). Daar heb ik Duna mee gehaald. Met het ruimtestation erop wat ongeveer even groot is als die van jou dan is de middelste stack wel leeg en heb ik die losse oranje tank voor het in orbit brengen over.
Kan niet op Steam komen voor andere screenshots, vandaar brakke paint.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:15 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Asparagus
Yup! Met wat tweaksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je wel een KSS in de ruimte krijgenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Je kunt beter een ruimtestation in een baan brengen en dat volpompen met fuel. Kost wel tijd maar dan hoef je niet van dit soort megaraketten te bouwen die alleen maar groter worden omdat je ook weer fuel moet meenemen voor de fuel.
Moet je wel moeite doen om te docken natuurlijk.
Dan je stukken kleiner maken. Ik had er totaal geen moeite mee iig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
moet je wel een KSS in de ruimte krijgen
Ik krijg dan alle modules overal behalve bij elkaarquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dan je stukken kleiner maken. Ik had er totaal geen moeite mee iig.
das toch saaiquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:04 schreef BurnaBoy het volgende:
oh ik deed altijd iemand opzoeken op youtube, kijken hoe hij het deed en vervolgens naapen. Stelde geen drol voor
ik vind het toch leuker zelf wat te fabriekselen...quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:04 schreef BurnaBoy het volgende:
oh ik deed altijd iemand opzoeken op youtube, kijken hoe hij het deed en vervolgens naapen. Stelde geen drol voor
Handige docking tutorial:quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik krijg dan alle modules overal behalve bij elkaar
Autopiloot? Welke mod is dat?quote:
Ja, dat begrijp ik, in het echt doen ze docken ook met de hand.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
MechJeb 2. Gebruikt hij overigens alleen voor de lancering, niet voor het docken.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het toch leuker zelf wat te fabriekselen...
zo neem ik mij zelf op sommige moment heel serieus:Heilige goden is dat ding stabiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KW Rocketry – v2.4quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Welke mod is dat?
Er is ook een Russian Pack, met de Soyuz. Is ook mooi spul:
voor de mk3 neus is een leeg crew cabin mod daar heb je ruimte voor 3 inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:24 schreef Rezania het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met reddingsmissies? Altijd als ik een raket bouw met ruimte voor astronauten zit hij gelijk vol bij de lancering, dus hoe kan ik een lege raket lanceren?
boven in, zie hier: http://media.pcgamer.com/files/2013/07/kspimage03.jpgquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:24 schreef Rezania het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met reddingsmissies? Altijd als ik een raket bouw met ruimte voor astronauten zit hij gelijk vol bij de lancering, dus hoe kan ik een lege raket lanceren?
Oh, even kijken dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
boven in, zie hier: http://media.pcgamer.com/files/2013/07/kspimage03.jpg
heb je links naast de naam 3 knoppen, de meest rechter knop kan je gebruiken om de crew van je vlucht te bepalen...
ik heb er 1 die zit in orbit om de zon heenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, even kijken dan.Beetje zielig dat die Kerbals zo lang op Mun moeten wachten.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1 die zit in orbit om de zon heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stage 4 gaat goed (afdroppen boosters), stage 3 ook (afdroppen rockomax jumbo's), vervolgens vliegt hij even door in stage 2 en knalt hij uit elkaar![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:13 schreef mschol het volgende:
ik heb weer eens een poging gedaan iets de ruimte in te slingeren..
hoewel alles er opzich goed uitzag zij de boel op een bepaald moment gewoon in 1x boem..Dude, dat is gewoon echt een overkill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stage 4 gaat goed (afdroppen boosters), stage 3 ook (afdroppen rockomax jumbo's), vervolgens vliegt hij even door in stage 2 en knalt hij uit elkaarProbeer het eens wat minder groot te maken.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dat kan toch nog maar sinds kort?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
boven in, zie hier: http://media.pcgamer.com/files/2013/07/kspimage03.jpg
heb je links naast de naam 3 knoppen, de meest rechter knop kan je gebruiken om de crew van je vlucht te bepalen...
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:13 schreef mschol het volgende:
ik heb weer eens een poging gedaan iets de ruimte in te slingeren..
hoewel alles er opzich goed uitzag zij de boel op een bepaald moment gewoon in 1x boem..Gimp ball uit van stage 2? Of de verbinding langs dat smalle stuk versterken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stage 4 gaat goed (afdroppen boosters), stage 3 ook (afdroppen rockomax jumbo's), vervolgens vliegt hij even door in stage 2 en knalt hij uit elkaar
ik gok (nu ik hem een aantal keer heb gelanceerd, en de flight log heb nagelopen) dat de decoupler (op smalle deel) knapt, waardoor hij een optater van zijn eigen raketten krijgt... (en aan gort wordt gevlogen...)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Gimp ball uit van stage 2? Of de verbinding langs dat smalle stuk versterken.
where's the fun in that?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, dat is gewoon echt een overkill.Probeer het eens wat minder groot te maken.
heb je niet per ongeluk je cabine gedraaid, dan veranderd de orientatie ook gelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:24 schreef Rezania het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat het noorden nu rechts ligt tijdens het lanceren?
Dat zou nog wel eens kunnen ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
heb je niet per ongeluk je cabine gedraaid, dan veranderd de orientatie ook gelijk.
Leuk plan!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:46 schreef Jotcha het volgende:
Leuk idee voor de OP: Alle spelers noteren met hun achievements in de vorm van ribbons: http://ribbons.cgagnier.ca/
Wel zonder mods uiteraard! En gebaseerd op eerlijkheid
Voor de light bevel gekozen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
Leuk plan!
[ link | afbeelding ]
Done!
Maanden geleden weleens. Is een oceaanmaan met paar eilandjes (goed mikken dus met landing) met 80% v/d zwaartekracht van Kerbin, atmosfeer is ook 80%. Je kunt waarschijnlijk veilig de atmosfeer induiken want dik genoeg om je ruimteschip af te remmen en vervolgens parachutes te gebruiken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:53 schreef Reintji het volgende:
Iemand al eens op Laythe geweest? Tips enzo?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, nog plaatje gevonden van versie 0.17Landing liep overigens wel in de soep.
Dat zag er toch nog snor uit, parachute fail?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te weinig landingspotenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat zag er toch nog snor uit, parachute fail?
Het beste aantal is toch net als bij stoelen gewoon 3?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:56 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Te weinig landingspotenHij kieperde omver bij landing en brak in enkele stukken. De Kerbal had nu een permanent strandhuisje met zeezicht.
Een badass reuzeruimteschip wat amper van de grond komtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef Tourniquet het volgende:
Ben nu bezig met het bouwen van een fuelstation in orbit. Eerst de core gelanceerd en nu de oranje tanks 1 voor 1. De tanks zitten nog 100% vol. Nog 3 oranje tanks te gaan, maar waar zal ik 't dan eens voor gaan gebruiken?
[ afbeelding ]
Hoe heb jij zulke grote tanks in orbit gebracht met fuel en al?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef Tourniquet het volgende:
Ben nu bezig met het bouwen van een fuelstation in orbit. Eerst de core gelanceerd en nu de oranje tanks 1 voor 1. De tanks zitten nog 100% vol. Nog 3 oranje tanks te gaan, maar waar zal ik 't dan eens voor gaan gebruiken?
[ afbeelding ]
Met deze jongen:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe heb jij zulke grote tanks in orbit gebracht met fuel en al?
Damn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Met deze jongen:
[ afbeelding ]
zo hoort hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Met deze jongen:
[ afbeelding ]
waarom heeft 1 van die tanks 4 docking portsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:49 schreef Tourniquet het volgende:
Zo, m'n fuelstation is klaar en voorzien van een riante hoeveelheid brandstof en dockingpoorten om komende missies van brandstof te voorzien. Heeft nu ook ruimte voor tijdelijk verblijf van 4 kerbals.
[ afbeelding ]
Hoe meer dockingmogelijkheden hoe beter, toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
waarom heeft 1 van die tanks 4 docking ports![]()
tevens mechjeb 2
Leek mij eerder niet zo handig voor de kerbelsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe meer dockingmogelijkheden hoe beter, toch?
Al zou het voor de symmetrie misschien beter zijn ze weg te halen nu ik achterop ook al 4 standaard dockingports heb...
Haha, het is een fuelstation, geen ruimtestation. Dockingports zijn alleen om te tanken, de kerbals blijven maar lekker in hun schip zitten. En als ze naar het crewgedeelte willen kunnen ze EVA-en.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Leek mij eerder niet zo handig voor de kerbels
Dat wordt een reddingsmissies voor domme Bob...quote:
Nee, want ik probeer dat ding nog overeind te krijgen en toen ontplofte hij.quote:Op zondag 1 september 2013 16:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dat wordt een reddingsmissies voor domme Bob...
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
Trouwens, wat is mech jeb een hoerig kut ding, ik heb een Mun waardige raket met lander, gooit ie vlak voor dat hij kan circelen om de mun de boel rond, en recht de zee in van Kerbin
Ik heb het nog nooit gebruikt, maar zonder ben ik ook altijd gekomen waar ik moest zijnquote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
Trouwens, wat is mech jeb een hoerig kut ding, ik heb een Mun waardige raket met lander, gooit ie vlak voor dat hij kan circelen om de mun de boel rond, en recht de zee in van Kerbin
Ik wilde wat realisme, dus daarom mechjeb. En het is ook gewoon erg handig.quote:Op zondag 1 september 2013 19:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gebruikt, maar zonder ben ik ook altijd gekomen waar ik moest zijn
zeg dat wel, mech jeb wil niet eens lanceren als ik kies voor lanceren om uit te komen met de munquote:
Mechjeb lanceert ook niet automatisch, je moet nog steeds een keer op spatie drukken.quote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zeg dat wel, mech jeb wil niet eens lanceren als ik kies voor lanceren om uit te komen met de mun
aaah, dus al de teller bij t-1 staat op spatie rammenquote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mechjeb lanceert ook niet automatisch, je moet nog steeds een keer op spatie drukken.
Kun je beter vanuit Kerbin orbit doen, voor de Mun doe ik het op deze manier:quote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zeg dat wel, mech jeb wil niet eens lanceren als ik kies voor lanceren om uit te komen met de mun
dank je, ga ik proberenquote:Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kun je beter vanuit Kerbin orbit doen, voor de Mun doe ik het op deze manier:
1. Lanceer in een 100km orbit
2. Mun als target instellen in de mapview
3. In Maneuver Planner kiezen voor "Hohmann transfer to target", create and execute.
Launch to rendezvous werkt wel goed bij een target wat in orbit zit om de planeet/maan waarvan je lanceert:
1. Target als target instellen in mapview
2. In Ascent Guidance eerst klikken op "Engage autopilot", daarna op "Launch to rendezvous". Je hoeft dan niet meer zelf op spatie te drukken.
Wtf? Wat voor lichten heb jij? Tering.quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
dat was de mun![]()
[ afbeelding ]
het licht doet het wel in elk geval
Led floodlight, welke mod weet ik zo niet meerquote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf? Wat voor lichten heb jij? Tering.
Die dingen hebben de kracht van een halve zon of zo?quote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Led floodlight, welke mod weet ik zo niet meer
zo ongeveer, en verbruiken bijna niksquote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die dingen hebben de kracht van een halve zon of zo?![]()
Met een vrij simpele raket, en dan op de bovenkant nog zo'n klein platform wat daarna wegvliegt. Dat platform was eigenlijk niet hard nodig, het busje is zo gebouwd dat rondom bijna alleen onderdelen met 80 impact resistance zitten. Dat betekent dat als het met minder dan 80m/s de grond raakt, het onderdeel nog heel is. Uiteraard kan het wel losraken, maar tot 20-30 m/s kon ik 'm gewoon op de grond kwakken en daarna overeindrollenquote:Op maandag 2 september 2013 11:44 schreef Reintji het volgende:
Duna?
Hoe heb je dat ding op Minmus gekregen?
SPOILER: Spoiler, dit dat alles.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Rezania op 02-09-2013 18:23:44 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Oh, ik dacht dat het algemeen bekend was hier.quote:
Haha, nee ik wist wel dat er wat Easter Eggs waren maar nooit echt bewust naar op zoek geweest en deze nog niet gezien.quote:Op maandag 2 september 2013 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het algemeen bekend was hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een pootje kwijt bij de landing![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Reintji het volgende:
Landing op de Mun vanaf rondje rond de evenaar!1) 3 poten staat stabielerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een pootje kwijt bij de landing
2) als je die motoren hoger op je schip zet landt en vliegt hij veel stabieler.
Verder supergaaf, maar hoe vind je die boog?![]()
Valt mee. Maak het jezelf niet te moeilijk (te groot) in het begin. Maak eerst eens een satelliet en probeer die in een baan om Kerbin te krijgen. Dan een bemande capsule, etc.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:02 schreef RickoKun het volgende:
Hey mensOn, zit er een hoge leercurve aan dit spel? Of ga je spelenderwijs zelf steeds verder dingen uitvogelen?
Ik lees al een poosje mee, en t lijkt ook net of die dingen allemaal uit elkaar vallen als er maar een tikje tegenaan wordt gegeven?
Dat ziet er goed uit! Hoop dat er binnen het komende jaar wel een multiplayer is, dat zou het voor mij écht afmakenquote:
Yes, eindelijk career mode.quote:
kan je die troep in stock refuelen op de base, of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:02 schreef Jotcha het volgende:
[ afbeelding ]
mijn laatste bouwselHet vliegtuig komt tot 60km hoog en laat daar de raket los. Deze kan je dan snel in een baan rond de aarde brengen, waarna je het vliegtuig moet landen. Dit alles zonder verlies van onderdelen/boosters etc., dus alvast vooruitlopend op de career als daar budgetten in komen
Je kan ze als ze geland zijn "ophalen". Dan verdwijnen ze en komen je kerbals terug. In de career krijg je dan waarschijnlijk de onderdelen terug, boosters en stuwraketten gaan verloren zegmaar. Een andere manier is om een tankauto te maken met een docking port, net zoals die nu op de neus zit en dan fuel te transferren. Maar dan is je tankauto natuurlijk weer leegquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kan je die troep in stock refuelen op de base, of hoe werkt dat?
Sciencequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:36 schreef MissionPhailed het volgende:
Mwah ... vind het een mindere update. Ik blijf 'plakken' bij 0.21 omdat er buiten de careermode praktisch geen veranderingen zijn doorgevoerd. Careermode laat mij sowieso koud.
Fok Challenge?quote:
Mwa, kan. Het is wel te doen. Ik heb wel hopeloos gefaald, omdat een van mijn engines afbrak. Nou zit Jeb na een 200 dagen lange ruimtereis vast op Duna.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
Fok Challenge?
Vind die career wel leuk, je moet echt beter nadenken over wat je doet. Eerste vlucht was een parabool met zachte landing, tweede een 100x100 orbit met een veilig landing van de capsule. Kijken waar de derde heen gaat.
Maar met minimale middelen wel op Duna!quote:Op maandag 21 oktober 2013 04:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Mwa, kan. Het is wel te doen. Ik heb wel hopeloos gefaald, omdat een van mijn engines afbrak. Nou zit Jeb na een 200 dagen lange ruimtereis vast op Duna.
SAR missie starten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 04:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Mwa, kan. Het is wel te doen. Ik heb wel hopeloos gefaald, omdat een van mijn engines afbrak. Nou zit Jeb na een 200 dagen lange ruimtereis vast op Duna.
Sowieso, dat ding heeft echt 1000 science aan boord, van Duna en Ike. En Jeb, niet te vergeten.quote:
Nog niemand die op mijn vraag antwoorde.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:04 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand trouwens wat die nieuwe stage is? Hij doet blijkbaar niks?
welke stage? De cockpit?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:04 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand trouwens wat die nieuwe stage is? Hij doet blijkbaar niks?
neequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:25 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja dat pod icoontje, weet jij wat dat is?
crew repport in carreer. geen idee wat het doet in sandboxquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:25 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja dat pod icoontje, weet jij wat dat is?
Kan je die er dan vaker in doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
crew repport in carreer. geen idee wat het doet in sandbox
Dat doen ze nu ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:02 schreef Rezania het volgende:
Kunnen ze niet eens wat nieuwe landingspoten introduceren? Een paar die automatisch corrigeren voor oneffenheden in het landschap? Mijn maanlander flikkert steeds om.
Automatisch corrigeren? Hoe dan? Die van mij kunnen in- en uitklappen, meer niet.quote:
Nah, het werkt absoluut nog niet goed, maar er zitten in ieder geval hydraulics in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Automatisch corrigeren? Hoe dan? Die van mij kunnen in- en uitklappen, meer niet.
Ben je belg geworden rez?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
Jezus, naar Eelo zien te geraken duurt lang zeg.
Alt+F12quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Als ik in space ben is mn brandstof op
Amai, ik zie het nu, nondedju.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Het duurde dan ook echt 5 jaar of zo en een cheat om er te komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef MissionPhailed het volgende:
Eeloo ... Ben ik nog nooit geweest.![]()
Binnenkort effe een nieuwe videokaartje scoren (GTX650 of 660 denk ik) en het spel weer eens aanslingeren. Moeilijkste planeet om te bereiken vind ik toch wel Moho; heb geregeld meegemaakt dat ik de invloedssfeer binnenging en gewoon dik 4 km/s moest wegfikken.
Moho, man man man. Wat een treurnis is dat hé. Ik ben er nu mee bezig en na 6 keer launchen is mijn raket nog niet uit kerbin orbit gekomen. Constant catastrofic failures.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef MissionPhailed het volgende:
Eeloo ... Ben ik nog nooit geweest.![]()
Binnenkort effe een nieuwe videokaartje scoren (GTX650 of 660 denk ik) en het spel weer eens aanslingeren. Moeilijkste planeet om te bereiken vind ik toch wel Moho; heb geregeld meegemaakt dat ik de invloedssfeer binnenging en gewoon dik 4 km/s moest wegfikken.
geen idee, je kan ook een crew rapport manueel doen door rechts te klikken op de command modulequote:
manouversquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk op andere planeten zonder cheats? Het lukt me er niet eens om er te komen, laat staan terug te keren.
Heb wel op de wiki opgezocht wat de beste stand van andere planeten is tov kerbin om te vertrekken, maar verder dan een bemande lander op duna ben ik niet geweest. Speel wel zonder mods etc. Maar Mun, Minmus en Duna zijn tot nu toe enkele reisjes geweest. En een probe naar Jool gekregen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk op andere planeten zonder cheats? Het lukt me er niet eens om er te komen, laat staan terug te keren.
http://kerbalspaceport.com/0-18-1-kerbal-engineer-redux-v0-5/quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
Nice, vanavond even proberen als ik tijd heb.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:14 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
http://kerbalspaceport.com/0-18-1-kerbal-engineer-redux-v0-5/
Probeer het. Het is wel een mod, maar het enige wat je ermee ziet is hoeveel delta V je hebt per trap. Je kan ook instellen wat dat aan delta V betekent in bepaalde atmo's en noem maar op.
Met de KSP delta V sheet ernaast kun je hiermee dus een raket bouwen die het technisch gezien kan halen. Vervolgens is het je eigen engineering skill die beslist of jouw raket uberhaupt de lucht in gaat of niet.
Die laatste moet ik eerst onderzoeken dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef Kutmanager het volgende:
Even een note. Belangrijke dingen zijn: TWR hoger dan 1 als je in een atmosfeer bent. Ongeveer 4500 delta V om uberhaupt in orbit om Kerbin te komen, en atomic engines voor interplanetary stages gebruiken. Dan kom je een heel eind.
Preciesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef Kutmanager het volgende:
Even een note. Belangrijke dingen zijn: TWR hoger dan 1 als je in een atmosfeer bent. Ongeveer 4500 delta V om uberhaupt in orbit om Kerbin te komen, en atomic engines voor interplanetary stages gebruiken. Dan kom je een heel eind.
Och, ik ben daar wel aan gewend. Ik ben een ingenieur in opleiding en bij ons is efficiëntie alles.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:00 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
PreciesEn wat betreft het laatste komt soms veel geduld bij kijken. Met twee van die kernmotoren en pakweg 50 ton massa ben je zó een halfuur plankgas aan het branden om vanuit Kerbin een baanverandering naar Jool op poten te zetten. Ideaal om in de tussentijd te koken/douchen/groot WC-bezoek
Gewoon gek doen en doen wat je wilt man. Als jij dat ding met 16 cilinders wilt bouwen. Doen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Och, ik ben daar wel aan gewend. Ik ben een ingenieur in opleiding en bij ons is efficiëntie alles.
Vooral woordjes als "sustainability" vinden ze tegenwoordig leuk.
Nee, als het aan mij lag dan bouwden we nog steeds gewoon gigantische 16 cilinders, maar tegenwoordig moet je dan een extreem zuinige 4 cilinder bouwen.Ongeveer het verschil tussen een mainsail en een atomic motor.
![]()
Ja en terecht, maar als je TWR lager dan 1 is, dan gaat dat ding helemaal nergens heen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:31 schreef Drebbelman het volgende:
Ik vind het altijd juist een leuke uitdaging om een zo log mogelijke vetzakraket omhoog te krijgen.
Told ya.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:05 schreef Rezania het volgende:
Single-stage van KSC naar orbit met de begin onderdelen van career mode.En dat allemaal dankzij die mod.
En die tijd en zin heb ik niet, ik bereken al genoeg voor mijn studie, dus een prima ding.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:08 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Told ya.En het is niet echt cheaten. Het enige wat dat ding doet is alles voor je berekenen, wat je zelf ook kan doen als je er de tijd en zin voor hebt.
Jezus, wat een gevaarte.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:45 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
Onderweg naar Moho, waar ik overigens nooit meer naartoe ga. Wat een kudtplaneet.![]()
[ afbeelding ]
Uiteindelijk wel 2000 science ofzo daardoor en nu dus bijna klaar.
Had je mijn Orbital boosters moeten zien die eronder hingen.quote:
sterven ze ook ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:21 schreef Kutmanager het volgende:
Partcount viel nog mee, 500 nog wat.
Die structures onder mijn payload waren zo lang zodat ik nadat ik geland was op Moho weer kon docken met de interplanetary stage om terug te gaan naar Kerbin, maar bij het decouplen ontplofte de hele zooi elke keer. eigen schuld, te weinig getest, en dus is Jeb nu gedoemd in orbit om Moho te blijven.![]()
Nee, tenzij je te hard neerkomt of je hele raket iets te hard desintegreert (maar meestal overleven ze dat wel en heb je hopelijk chutes) en als je je vehicle niet op Kerbin land maar wel "weghaalt" uit het spel dan gaan ze ook dood.quote:
Even proberen.quote:
Jezus man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:20 schreef Kutmanager het volgende:
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aerodynamics doe ik vooral op gevoel, gewoon hoe gestroomlijnder, hoe beter.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:41 schreef Kutmanager het volgende:
Voor de niet-ingenieurs onder ons:
Van deze man kan je een hele hoop leren. Dit is het eerste deel van een aerodynamics tutorial, maar hij heeft echt van alles.
Nee, alleen hele basale aerodynamica, ergo lift en drag. Vortices zijn hier natuurlijk ook een indirect gevolg van maar daar houdt het spel geen rekening mee lijkt me. Het spel zegt gewoon, de atmosfeer is op een bepaalde hoogte zo dik en op basis daarvan wordt je lift en drag berekend, als het elk deeltje zou simuleren zou je ksp wss direct crashen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aerodynamics doe ik vooral op gevoel, gewoon hoe gestroomlijnder, hoe beter.Of heb je ook van die draaikolken in dit spel?
Ik bedoel van die kolken die vliegtuigen achter de uiterste punten van hun vleugels kunnen krijgen.
Dan kan ik gewoon op gevoel afgaan, valt weinig aan te berekenen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee, alleen hele basale aerodynamica, ergo lift en drag. Vortices zijn hier natuurlijk ook een indirect gevolg van maar daar houdt het spel geen rekening mee lijkt me. Het spel zegt gewoon, de atmosfeer is op een bepaalde hoogte zo dik en op basis daarvan wordt je lift en drag berekend, als het elk deeltje zou simuleren zou je ksp wss direct crashen.
Ja klopt. En smal houden kan niet als je vliegtuigen zoals ik maak. Ik maak namelijk orbital payload planes, dus die moeten groot zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan ik gewoon op gevoel afgaan, valt weinig aan te berekenen.Gewoon smal houden, klaar.
Ik las trouwens wel ergens dat sinds .22 cones werken, dus dat ze de drag verminderen.
Vliegtuigen maak ik nooit, daar kan ik niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja klopt. En smal houden kan niet als je vliegtuigen zoals ik maak. Ik maak namelijk orbital payload planes, dus die moeten groot zijn.
Waar wil je helemaal heen dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Godver ik raak telkens door mn brandstof met 88 science
De mun maar ik schiet er voorbij en ga dan met de orbit van kerbel mee draaien. Doe dan Eva met rapport en 88 science. Zonder stroom of brandstofquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De mun maar ik schiet er voorbij en ga dan met de orbit van kerbel mee draaien. Doe dan Eva met rapport en 88 science. Zonder stroom of brandstof
Tijd voor een nieuw ontwerp dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kan ik niet. Heb geen dock poort.
haha is mij ook al gebeurd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:52 schreef Rezania het volgende:
Geland op de Mun zonder cheats.Maar was het trappetje vergeten, toen moest Jeb dus vliegen, vloog hij de raket omver. RIP Jeb.
Niet echt landen, maar mapsat is wel nice. Weet alleen niet echt of het werkt in .22quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:31 schreef Rezania het volgende:
Weten jullie nog goede mods waardoor het landen op nieuwe planeten wat meer de moeite waard wordt? Nu is het vaak zo dat ik land, rapporten maak, en weer ga. Ik ben echt 1 minuut op de planeet.Zijn er geen mods waardoor je een basis kan bouwen of zo?
Flag gepland?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:31 schreef Rezania het volgende:
Weten jullie nog goede mods waardoor het landen op nieuwe planeten wat meer de moeite waard wordt? Nu is het vaak zo dat ik land, rapporten maak, en weer ga. Ik ben echt 1 minuut op de planeet.Zijn er geen mods waardoor je een basis kan bouwen of zo?
Ja, natuurlijk, maar dan nog ben ik na een minuut al weer weg.quote:
Hmm, even naar kijken, bedankt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet echt landen, maar mapsat is wel nice. Weet alleen niet echt of het werkt in .22
Kethane kan je ook proberen, maar is zwaar nutteloos en ik vond er zelf geen reet aan.
Met een rover rond rijdenquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar dan nog ben ik na een minuut al weer weg.Het zou vet zijn als je kon koloniseren of mijnen.
Nog nooit gemaakt.quote:
transporter maken,quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt.Zou niet weten hoe ik die zou moeten vervoeren.
Dan nog, je kan het niet zomaar op de zijkant plakken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
transporter maken,![]()
There ya go, nieuwe uitdaging.
ZIjn er ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog, je kan het niet zomaar op de zijkant plakken.Moet je eigenlijk een mod voor nemen, dan heb je van die conus die open kunt laten springen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:28 schreef Rezania het volgende:
http://kerbalspaceport.com/0-18-1-kw-rocketry-overhauled/
Deze bedoel ik.
Dat is een vliegtuig man, ik wil raketten bouwen.quote:
Daar kun je ze ook voor gebruiken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is een vliegtuig man, ik wil raketten bouwen.
epic pics.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:47 schreef ltsMe het volgende:
Kan iemand me helpen?
Ik heb problemen met docken, ik heb een satelliet in een baan om de maan gestuurd en heb daar een extra deel satelliet heen gestuurd met het plan die eraan te docken. Op beide satelliet-delen zit een gelijke docking port. Nou heb ik beide poorten precies tegenover elkaar liggen en tegenelkaar aan gestuurd met RCS met ongeveer 0,1 m/s, maar de satellieten willen maar niet samenvoegen, hoelang ik ze ook tegen elkaar aan duw (de poorten in elkaar duw)
Wat doe ik fout?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je docking port zit verkeerd om. Ze zouden een kerbal naar je moeten vernoemen. Dit is het beste staaltje kerbal engineering wat ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:47 schreef ltsMe het volgende:
Kan iemand me helpen?
Ik heb problemen met docken, ik heb een satelliet in een baan om de maan gestuurd en heb daar een extra deel satelliet heen gestuurd met het plan die eraan te docken. Op beide satelliet-delen zit een gelijke docking port. Nou heb ik beide poorten precies tegenover elkaar liggen en tegenelkaar aan gestuurd met RCS met ongeveer 0,1 m/s, maar de satellieten willen maar niet samenvoegen, hoelang ik ze ook tegen elkaar aan duw (de poorten in elkaar duw)
Wat doe ik fout?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je docking port zit verkeerd om. Ze zouden een kerbal naar je moeten vernoemen. Dit is het beste staaltje kerbal engineering wat ik ooit heb gezien.
Maargoed, ik zou zeggen, begin maar opnieuw aan je station.![]()
Is niet heel moeilijk hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog, je kan het niet zomaar op de zijkant plakken.Moet je eigenlijk een mod voor nemen, dan heb je van die conus die open kunt laten springen.
Jeb, Bill en Bob komen steeds weer tot leven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:00 schreef Rezania het volgende:
Apart, Jeb was doodgegaan in een explosie op de Mun, maar het valt me net op dat hij weer in mijn raket zit.
Realistisch hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Is niet heel moeilijk hoorBekijk gewoon de standaard rover en je gebruikt die. Zet hem bovenop je raket, paar struts en gaan met die banaan.
Ach, de Kerbonaut lijkt het niet zo erg te vindenquote:Op woensdag 6 november 2013 21:42 schreef Kutmanager het volgende:
Jammer alleen dat je niet meer terug kan.
Hoe heet die mod?quote:Op zondag 17 november 2013 00:14 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi spel blijft het ook.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat zijn zo'n beetje de essentiele mods volgens jullie?
quote:
http://kerbalspaceport.com/dock-align-indicator/quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat zijn zo'n beetje de essentiele mods volgens jullie?
KW rocketry is dit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:28 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Procedural Fairings volgens mij.
die ook maar downloadenquote:Op zondag 24 november 2013 18:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
http://kerbalspaceport.com/dock-align-indicator/
http://kerbalspaceport.com/0-18-1-kerbal-engineer-redux-v0-5/
http://kerbalspaceport.com/0-18-1-kw-rocketry-overhauled/
[..]
KW rocketry is dit.
Zeg dat wel. Hoewel je er met 4 maast elkaar geen stabile raket hebt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef MissionPhailed het volgende:
ISP 800De Duracell onder de raketmotoren.
Mech jeb2quote:Op zondag 24 november 2013 20:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Die van mij knalt altijd op ten duur in deep space 9. Moet nog leren hoe ik m'n raket in orbit van een planeet krijg. Zitten er nu 3 die ik nooit terug zal zien, en een langzame hongerdood zullen sterven.
Gaat prima.quote:Op zondag 24 november 2013 20:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Hoewel je er met 4 maast elkaar geen stabile raket hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |