waarom heeft 1 van die tanks 4 docking portsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:49 schreef Tourniquet het volgende:
Zo, m'n fuelstation is klaar en voorzien van een riante hoeveelheid brandstof en dockingpoorten om komende missies van brandstof te voorzien. Heeft nu ook ruimte voor tijdelijk verblijf van 4 kerbals.
[ afbeelding ]
Hoe meer dockingmogelijkheden hoe beter, toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
waarom heeft 1 van die tanks 4 docking ports![]()
tevens mechjeb 2
Leek mij eerder niet zo handig voor de kerbelsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe meer dockingmogelijkheden hoe beter, toch?
Al zou het voor de symmetrie misschien beter zijn ze weg te halen nu ik achterop ook al 4 standaard dockingports heb...
Haha, het is een fuelstation, geen ruimtestation. Dockingports zijn alleen om te tanken, de kerbals blijven maar lekker in hun schip zitten. En als ze naar het crewgedeelte willen kunnen ze EVA-en.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Leek mij eerder niet zo handig voor de kerbels
Dat wordt een reddingsmissies voor domme Bob...quote:
Nee, want ik probeer dat ding nog overeind te krijgen en toen ontplofte hij.quote:Op zondag 1 september 2013 16:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dat wordt een reddingsmissies voor domme Bob...
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
Trouwens, wat is mech jeb een hoerig kut ding, ik heb een Mun waardige raket met lander, gooit ie vlak voor dat hij kan circelen om de mun de boel rond, en recht de zee in van Kerbin
Ik heb het nog nooit gebruikt, maar zonder ben ik ook altijd gekomen waar ik moest zijnquote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
Trouwens, wat is mech jeb een hoerig kut ding, ik heb een Mun waardige raket met lander, gooit ie vlak voor dat hij kan circelen om de mun de boel rond, en recht de zee in van Kerbin
Ik wilde wat realisme, dus daarom mechjeb. En het is ook gewoon erg handig.quote:Op zondag 1 september 2013 19:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gebruikt, maar zonder ben ik ook altijd gekomen waar ik moest zijn
zeg dat wel, mech jeb wil niet eens lanceren als ik kies voor lanceren om uit te komen met de munquote:
Mechjeb lanceert ook niet automatisch, je moet nog steeds een keer op spatie drukken.quote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zeg dat wel, mech jeb wil niet eens lanceren als ik kies voor lanceren om uit te komen met de mun
aaah, dus al de teller bij t-1 staat op spatie rammenquote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mechjeb lanceert ook niet automatisch, je moet nog steeds een keer op spatie drukken.
Kun je beter vanuit Kerbin orbit doen, voor de Mun doe ik het op deze manier:quote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zeg dat wel, mech jeb wil niet eens lanceren als ik kies voor lanceren om uit te komen met de mun
dank je, ga ik proberenquote:Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kun je beter vanuit Kerbin orbit doen, voor de Mun doe ik het op deze manier:
1. Lanceer in een 100km orbit
2. Mun als target instellen in de mapview
3. In Maneuver Planner kiezen voor "Hohmann transfer to target", create and execute.
Launch to rendezvous werkt wel goed bij een target wat in orbit zit om de planeet/maan waarvan je lanceert:
1. Target als target instellen in mapview
2. In Ascent Guidance eerst klikken op "Engage autopilot", daarna op "Launch to rendezvous". Je hoeft dan niet meer zelf op spatie te drukken.
Wtf? Wat voor lichten heb jij? Tering.quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
dat was de mun![]()
[ afbeelding ]
het licht doet het wel in elk geval
Led floodlight, welke mod weet ik zo niet meerquote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf? Wat voor lichten heb jij? Tering.
Die dingen hebben de kracht van een halve zon of zo?quote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Led floodlight, welke mod weet ik zo niet meer
zo ongeveer, en verbruiken bijna niksquote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die dingen hebben de kracht van een halve zon of zo?![]()
Met een vrij simpele raket, en dan op de bovenkant nog zo'n klein platform wat daarna wegvliegt. Dat platform was eigenlijk niet hard nodig, het busje is zo gebouwd dat rondom bijna alleen onderdelen met 80 impact resistance zitten. Dat betekent dat als het met minder dan 80m/s de grond raakt, het onderdeel nog heel is. Uiteraard kan het wel losraken, maar tot 20-30 m/s kon ik 'm gewoon op de grond kwakken en daarna overeindrollenquote:Op maandag 2 september 2013 11:44 schreef Reintji het volgende:
Duna?
Hoe heb je dat ding op Minmus gekregen?
SPOILER: Spoiler, dit dat alles.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Rezania op 02-09-2013 18:23:44 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Oh, ik dacht dat het algemeen bekend was hier.quote:
Haha, nee ik wist wel dat er wat Easter Eggs waren maar nooit echt bewust naar op zoek geweest en deze nog niet gezien.quote:Op maandag 2 september 2013 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het algemeen bekend was hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een pootje kwijt bij de landing![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Reintji het volgende:
Landing op de Mun vanaf rondje rond de evenaar!1) 3 poten staat stabielerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een pootje kwijt bij de landing
2) als je die motoren hoger op je schip zet landt en vliegt hij veel stabieler.
Verder supergaaf, maar hoe vind je die boog?![]()
Valt mee. Maak het jezelf niet te moeilijk (te groot) in het begin. Maak eerst eens een satelliet en probeer die in een baan om Kerbin te krijgen. Dan een bemande capsule, etc.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:02 schreef RickoKun het volgende:
Hey mensOn, zit er een hoge leercurve aan dit spel? Of ga je spelenderwijs zelf steeds verder dingen uitvogelen?
Ik lees al een poosje mee, en t lijkt ook net of die dingen allemaal uit elkaar vallen als er maar een tikje tegenaan wordt gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |