sterven ze ook ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:21 schreef Kutmanager het volgende:
Partcount viel nog mee, 500 nog wat.
Die structures onder mijn payload waren zo lang zodat ik nadat ik geland was op Moho weer kon docken met de interplanetary stage om terug te gaan naar Kerbin, maar bij het decouplen ontplofte de hele zooi elke keer. eigen schuld, te weinig getest, en dus is Jeb nu gedoemd in orbit om Moho te blijven.![]()
Nee, tenzij je te hard neerkomt of je hele raket iets te hard desintegreert (maar meestal overleven ze dat wel en heb je hopelijk chutes) en als je je vehicle niet op Kerbin land maar wel "weghaalt" uit het spel dan gaan ze ook dood.quote:
Even proberen.quote:
Jezus man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:20 schreef Kutmanager het volgende:
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aerodynamics doe ik vooral op gevoel, gewoon hoe gestroomlijnder, hoe beter.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:41 schreef Kutmanager het volgende:
Voor de niet-ingenieurs onder ons:
Van deze man kan je een hele hoop leren. Dit is het eerste deel van een aerodynamics tutorial, maar hij heeft echt van alles.
Nee, alleen hele basale aerodynamica, ergo lift en drag. Vortices zijn hier natuurlijk ook een indirect gevolg van maar daar houdt het spel geen rekening mee lijkt me. Het spel zegt gewoon, de atmosfeer is op een bepaalde hoogte zo dik en op basis daarvan wordt je lift en drag berekend, als het elk deeltje zou simuleren zou je ksp wss direct crashen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aerodynamics doe ik vooral op gevoel, gewoon hoe gestroomlijnder, hoe beter.Of heb je ook van die draaikolken in dit spel?
Ik bedoel van die kolken die vliegtuigen achter de uiterste punten van hun vleugels kunnen krijgen.
Dan kan ik gewoon op gevoel afgaan, valt weinig aan te berekenen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee, alleen hele basale aerodynamica, ergo lift en drag. Vortices zijn hier natuurlijk ook een indirect gevolg van maar daar houdt het spel geen rekening mee lijkt me. Het spel zegt gewoon, de atmosfeer is op een bepaalde hoogte zo dik en op basis daarvan wordt je lift en drag berekend, als het elk deeltje zou simuleren zou je ksp wss direct crashen.
Ja klopt. En smal houden kan niet als je vliegtuigen zoals ik maak. Ik maak namelijk orbital payload planes, dus die moeten groot zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan ik gewoon op gevoel afgaan, valt weinig aan te berekenen.Gewoon smal houden, klaar.
Ik las trouwens wel ergens dat sinds .22 cones werken, dus dat ze de drag verminderen.
Vliegtuigen maak ik nooit, daar kan ik niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja klopt. En smal houden kan niet als je vliegtuigen zoals ik maak. Ik maak namelijk orbital payload planes, dus die moeten groot zijn.
Waar wil je helemaal heen dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Godver ik raak telkens door mn brandstof met 88 science
De mun maar ik schiet er voorbij en ga dan met de orbit van kerbel mee draaien. Doe dan Eva met rapport en 88 science. Zonder stroom of brandstofquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De mun maar ik schiet er voorbij en ga dan met de orbit van kerbel mee draaien. Doe dan Eva met rapport en 88 science. Zonder stroom of brandstof
Tijd voor een nieuw ontwerp dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kan ik niet. Heb geen dock poort.
haha is mij ook al gebeurd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:52 schreef Rezania het volgende:
Geland op de Mun zonder cheats.Maar was het trappetje vergeten, toen moest Jeb dus vliegen, vloog hij de raket omver. RIP Jeb.
Niet echt landen, maar mapsat is wel nice. Weet alleen niet echt of het werkt in .22quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:31 schreef Rezania het volgende:
Weten jullie nog goede mods waardoor het landen op nieuwe planeten wat meer de moeite waard wordt? Nu is het vaak zo dat ik land, rapporten maak, en weer ga. Ik ben echt 1 minuut op de planeet.Zijn er geen mods waardoor je een basis kan bouwen of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |