SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Duitsland houden ze zich doorgaans beter aan de minimum leeftijd voor kroegen dan hier in Nederlandquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn ga je nog het Duitse nachtleven bezoeken?
F5.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
Stijn, kun je even de OP updaten
[ afbeelding ]
Zitten allemaal vies dikke mensen joh. Maar dat krijg je met een welvarend land.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn ga je nog het Duitse nachtleven bezoeken?
Met 15 mag je nog niet de kroeg in daar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In Duitsland houden ze zich doorgaans beter aan de minimum leeftijd voor kroegen dan hier in Nederland
quote:
16, of 18, uit mijn hoofd. Gelijk als in Nederlandquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met 15 mag je nog niet de kroeg in daar?
En jij lacht ze natuurlijk uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten allemaal vies dikke mensen joh. Maar dat krijg je met een welvarend land.
In de kroeg in dit dorp mag je in als je 15 bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
16, of 18, uit mijn hoofd. Gelijk als in Nederland
Ik laat mensen hun gang gaan. Het was om 21:00 al pikkedonker overigens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij lacht ze natuurlijk uit. Je moet een hartig woordje met ze spreken.
Och, in Friesland staan dertien-jarige snolletjes al in de lokale dorpskroeg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de kroeg in dit dorp mag je in als je 15 bent.
Nee dat mag niet. Ze laten je alsnog naar binnen. Subtiel verschil tussen wet en praktijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de kroeg in dit dorp mag je in als je 15 bent.
Welke stad zit je eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat mensen hun gang gaan. Het was om 21:00 al pikkedonker overigens.
En fietsen ze door de weilanden, 2 uur snachts in hun eentje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Och, in Friesland staan dertien-jarige snolletjes al in de lokale dorpskroeg.
Precies. Frieslandquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En fietsen ze door de weilanden, 2 uur snachts in hun eentje.
Ik zit vlakbij Trier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke stad zit je eigenlijk?
Da's maar ff, dan worden ze wel door iemand opgepiktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Frieslandquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Och, in Friesland staan dertien-jarige snolletjes al in de lokale dorpskroeg.
Ja dat kan daar in die Duitse bende toch ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Ze laten je alsnog naar binnen. Subtiel verschil tussen wet en praktijk
14 jaar geleden niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's maar ff, dan worden ze wel door iemand opgepikt
En dan komt boer Harm even zijn lusten bevredigen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet blij met Doublepain.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
Doublepain is hier niet blij mee jongens.
Kunnen, vast wel. Doen ze niet. Duitsers zijn doorgaans een stuk strenger dan die laffe Nederlanders. Befehl ist Befehlquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kan daar in die Duitse bende toch ook
Ik toon gewoon aan hoe simpel je bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
Doublepain is hier niet blij mee jongens.
Echte winnaarsmentaliteit daar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kunnen, vast wel. Doen ze niet. Duitsers zijn doorgaans een stuk strenger dan die laffe Nederlanders. Befehl ist Befehl
Zo zal het voor je gevoel ongetwijfeld gegaan zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik toon gewoon aan hoe simpel je bent.
2 WO's begonnen, beide verloren... Zegt genoegquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echte winnaarsmentaliteit daar.
Toen hadden ze nog geen goede jeugdopleiding.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2 WO's begonnen, beide verloren... Zegt genoeg
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen goede jeugdopleiding.
Wel voor meer mensen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
Als Zwolle niet scoort is dat heel slecht voor m'n manager.
Dan wordt het Demouge of Pelle.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze week vermoedelijk minder spelers van PEC in het Gillette Pro Klassement.
Vanmiddag zag ik nog iemand die hem wilde wisselenquote:
Ik heb er 4, waarvan er eentje niet meedoet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heb ik wel 3 spelers van Zwolle maar niet Fernandez. Eigenlijk best saai dat Manager spel.
Nee hoor, altijd enorm leuke sfeer daarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
Irritant publiek heeft dat PEC trouwens.
Niemand.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
Goal gemist omdat ik moest pissen
Fernandez staat in m'n team.
WIe gaf de assist?
Niemand.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
Goal gemist omdat ik moest pissen
Fernandez staat in m'n team.
WIe gaf de assist?
Vervelend publiek vind ik het maar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, altijd enorm leuke sfeer daar
Ik geef nu maar eventjes aan dat ik het spel saai vind, want als ik het doe wanneer het slecht met me gaat worden er verbanden getrokken die er niet zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er 4, waarvan er eentje niet meedoet.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heb ik wel 3 spelers van Zwolle maar niet Fernandez. Eigenlijk best saai dat Manager spel.
Vanwege?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vervelend publiek vind ik het maar.
Ach ik vind het best een geinig spelletje hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef nu maar eventjes aan dat ik het spel saai vind, want als ik het doe wanneer het slecht met me gaat worden er verbanden getrokken die er niet zijn.
Zo hèquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Fernandez 8
Begois 10
VD Werff 9
Lachman 9
v Polen 9
Klich 5
Mokotjo 5
------------+
55
Laat het zo blijven
Dat spel waar je Arsenal bent vind je leuker, geef toequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik vind het best een geinig spelletje hoor.
Ja, daar heb ik meer geld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat spel waar je Arsenal bent vind je leuker, geef toe
Daarom maar een tegenkool, ik heb alleen Klich en Mokhtar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Fernandez 8
Begois 10
VD Werff 9
Lachman 9
v Polen 9
Klich 5
Mokotjo 5
------------+
55
Laat het zo blijven
Ga eens buitenspelen met je negatieve spirit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 3 verdedigers van Zwolle. Een tegengoal zou cruciaal zijn.
Ik heb Rekik en Depay.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 3 verdedigers van Zwolle. Een tegengoal zou cruciaal zijn.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Rekik en Depay.
Alvast gefeliciteerd Stijn.
Tja, dat krijg je er van als je Depay in je team zet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Rekik en Depay.
Hard voor jequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Rekik en Depay.
Ik heb Fischerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je er van als je Depay in je team zet.
Achenteh.quote:
*jouquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:19 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik sta nog altijd hoger dan jouw
Irritant als in, aanwezig? Oh, wacht, een Psv'er.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
Ik had vorige week maar 1 wissel toegepast, ipv heel Zwolle er in gooien. Volgens mij was dit een beginnersfout.quote:
Zo, dat is een goeie! 10-0quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Irritant als in, aanwezig? Oh, wacht, een Psv'er.
quote:
Ik stond na 2 wedstrijden laatste, ik voelde me toen zo in de steek gelaten door mijn spelers dat ik ze voor straf er allemaal uitgegooid heb.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had vorige week maar 1 wissel toegepast, ipv heel Zwolle er in gooien. Volgens mij was dit een beginnersfout.
Ik begreep dat er ook transactiekosten waren, daarom aarzelde ik wissels toe te passen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik stond na 2 wedstrijden laatste, ik voelde me toen zo in de steek gelaten door mijn spelers dat ik ze voor straf er allemaal uitgegooid heb.
Victorie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, dat moet je touché-moment van de dag zijn geweest.
Messi, Messi, van Polen komt eraan!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:22 schreef TLC het volgende:
Volgend seizoen krijg je wedstrijden als Barcelona - PEC Zwolle en PEC Zwolle - Bayern Munchen
En Zwolle die, na de eredivisie gewonnen te hebben, de CL ff paktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:22 schreef TLC het volgende:
Volgend seizoen krijg je wedstrijden als Barcelona - PEC Zwolle en PEC Zwolle - Bayern Munchen
Nu moet je de jongens van PEC trouw blijven en alles laten staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Na deze wedstrijd sta ik wel voor één dag in de top 10 denk ik.
Meestal wisselde ik er ook maar een paar tegelijk, nu voelde ik dat ik een noodgreep moest toepassen om van de laatste plaats af te komen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begreep dat er ook transactiekosten waren, daarom aarzelde ik wissels toe te passen.
Eerst nog Utrecht thuis, na de interlands op bezoek bij AFCAquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer krijgt PEC de eerste lastige wedstrijd?
Ik stond 17e na gisterenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Na deze wedstrijd sta ik wel voor één dag in de top 10 denk ik.
Ze hebben Feyenoord al gehad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hebben ze al gehad... Heraclesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lastige zei ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst nog Utrecht thuis, na de interlands op bezoek bij AFCA
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben Feyenoord al gehad.
Maar goed, om terug te komen op je vraag: geen idee.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben Feyenoord al gehad.
Maar goed, om terug te komen op je vraag: geen idee.
De speler van mij die het meeste punten scoort is Tadic. Mijn andere sterspeler Fischer ben ik niet zo tevreden over.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Meestal wisselde ik er ook maar een paar tegelijk, nu voelde ik dat ik een noodgreep moest toepassen om van de laatste plaats af te komen.
Fischer speelt tot nu toe als een patatje, ik had eerst Krkic maar ook die viel me tegen. Tadic wil ik ook nog wel, Finnbogason is ook wel een goeie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De speler van mij die het meeste punten scoort is Tadic. Mijn andere sterspeler Fischer ben ik niet zo tevreden over.
PSV uit.quote:
Je ziet dat Marco Pannenkoek elke dag intensief met die jongen traint, dat is een topper. Ik overweeg hevig hem te halen. Moet Heerenveen hem in de tussentijd niet verkopen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Fischer speelt tot nu toe als een patatje, ik had eerst Krkic maar ook die viel me tegen. Tadic wil ik ook nog wel, Finnbogason is ook wel een goeie.
Als Tadic niet te duur is, doe ik eens gek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Fischer speelt tot nu toe als een patatje, ik had eerst Krkic maar ook die viel me tegen. Tadic wil ik ook nog wel, Finnbogason is ook wel een goeie.
Snap ik, was ook best ernstig voor PSV...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh... uh ja... daar schrik ik soms nog wakker van.
Dat zou wel lullig zijn, ik wacht denk ik tot donderdag met wisselen, dan weet je ook wat beter wie er geblesseerd zijn. Daar is deze site trouwens handig voor: http://www.fcupdate.nl/buitenspel/quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ziet dat Marco Pannenkoek elke dag intensief met die jongen traint, dat is een topper. Ik overweeg hevig hem te halen. Moet Heerenveen hem in de tussentijd niet verkopen natuurlijk.
Twente vond ik naarder, die 0-3 van fucking Peter Wisgerhof zit nog vers in mijn geheugen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh... uh ja... daar schrik ik soms nog wakker van.
Het is de speler van mij die het meeste punten haalt. De deskundige mod GGMM reageerde na het horen van mijn aankoop desgevraagd:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Tadic niet te duur is, doe ik eens gek.
quote:
VI heeft daar ook een mooi lijstje voor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou wel lullig zijn, ik wacht denk ik tot donderdag met wisselen, dan weet je ook wat beter wie er geblesseerd zijn. Daar is deze site trouwens handig voor: http://www.fcupdate.nl/buitenspel/
Voor welke club ben jij nou?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente vond ik naarder, die 0-3 van fucking Peter Wisgerhof zit nog vers in mijn geheugen.
Lekker, ik scoor deze periode ook niet slecht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
128 punten in deze speelronde mits het zo blijft.
Wat geniaal. Ondanks de matige bijdrages van Pele van Aanholt en Viktor Fischer.
Twente kan iedereen van verliezen. Van PEC verwachtte weinigen hetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente vond ik naarder, die 0-3 van fucking Peter Wisgerhof zit nog vers in mijn geheugen.
De 1-5 van Fer vond ik geniaal, hoe hij met 100 meter afstand Bouma de bal nog kon ontfutselen en naar de gol soleerde.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja toen geloofde ik het al wel, dat vond ik minder erg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 1-5 van Fer vond ik geniaal, hoe hij met 100 meter afstand Bouma de bal nog kon ontfutselen en naar de gol soleerde.
Dat was om je te misleiden. Ik zie jou als een geduchte concurrent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is de speler van mij die het meeste punten haalt. De deskundige mod GGMM reageerde na het horen van mijn aankoop desgevraagd:
[..]
Netjes. Ik consolideer gewoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
128 punten in deze speelronde mits het zo blijft.
Wat geniaal. Ondanks de matige bijdrages van Pele van Aanholt en Viktor Fischer.
Ajax, da's toch overduidelijk?quote:
Volgende week Utrecht, dan pakken we Ajax en daarna stomen we zo de rest van het seizoen door.quote:
Ik denk inderdaad dat wij voor de titelstrijd zullen gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was om je te misleiden. Ik zie jou als een geduchte concurrent.
Niet online volgens mij?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VI heeft daar ook een mooi lijstje voor.
neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax, da's toch overduidelijk?
Ik ben voor de E3 van FC Bal op 't Dakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax, da's toch overduidelijk?
Oke.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben voor de E3 van FC Bal op 't Dak
Gelukkig maar.quote:
Voetbalt je zoontje daar? Nu is je identiteit in gevaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben voor de E3 van FC Bal op 't Dak
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat RTL7 de rechten krijgt.
Zal Fox wel worden, maar RTL zou idd erg grappig zijn. Dikke middelvinger richting Foxquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
Sowiesoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vrees ook FOX, nog meer Lambiek dan ook waarschijnllijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal Fox wel worden, maar RTL zou idd erg grappig zijn. Dikke middelvinger richting Fox
Niet zo moeilijk...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:35 schreef Momo... het volgende:
PEC , meer punten dan Ajax en Feyenoord samen
Niet dat ik überhaupt naar de samenvattingen kijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vrees ook FOX, nog meer Lambiek dan ook waarschijnllijk![]()
![]()
Ik geniet ervan, maar vind het vooral leuk voor de PEC supporters... Blijf achter Feyenoord staanquote:
Feyenoord - NAC is wel een leuke. Zes punten duel, degradatiekraker.quote:12.30 Go Ahead Eagles - FC Groningen
14.30 Feyenoord - NAC
14.30 Vitesse - FC Twente
16.30 FC Utrecht - AZ
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
Ojee, een mening, pas op.quote:
blessure.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:27 schreef Monolith het volgende:
is de Leeuw geschorst of geblesseerd?
Dat zeggen ze elke 5 minuten, viel mij ook al op..quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat GAE in de Adelaarshorst aan de Vetkampstraat speelt? Moet je eens opletten hoe vaak dat wordt genoemd.
Net zoals het ''trouwe'' publiek in de Kuip. Zo prachtig, mooi en indrukwekkend. Ik zie het indrukwekkende niet in 50.000 mislukte abortussen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat GAE in de Adelaarshorst aan de Vetkampstraat speelt? Moet je eens opletten hoe vaak dat wordt genoemd.
Hehe. Niks te danken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor het avondje genot gisteren.
Geef mij maar een hamburger!quote:
Super grappig man.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Net zoals het ''trouwe'' publiek in de Kuip. Zo prachtig, mooi en indrukwekkend. Ik zie het indrukwekkende niet in 50.000 mislukte abortussen.
En dan heeft treurwilg Wimpie het over Studio Ajaxquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Net zoals het ''trouwe'' publiek in de Kuip. Zo prachtig, mooi en indrukwekkend. Ik zie het indrukwekkende niet in 50.000 mislukte abortussen.
Ik zie toch al een degradatiespookje ronddartelen. Zes punten duel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Het draait natuurlijk allemaal om half 3. Hopen dat Kees Kroket ook in het stadion zit zodat Lurling wat stennis gaat schoppen.
Mijn stream is goed.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef Monolith het volgende:
Hapert het beeld van de stream of ligt dat gewoon aan m'n PC?
Is toch ook zo, zat Heerenveen - Ajax de kijken en die commentator leek wel ingehuurd te zijn van RTV Noord Holland, je weet wel, waar die man met dat onverzorgde lange piekhaar werkt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan heeft treurwilg Wimpie het over Studio Ajax
Zegt 'ie op basis van vier minuten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:34 schreef hafcfan het volgende:
Eagles zijn ook nie veel.. Die wouten houden we wel onder ons.
Nee op basis van de vorige potten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zegt 'ie op basis van vier minuten.
En dat constante gelik op het Feijenoordpubliek is niet ergerniswekkend wil je zeggen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Is toch ook zo, zat Heerenveen - Ajax de kijken en die commentator leek wel ingehuurd te zijn van RTV Noord Holland, je weet wel, waar die man met dat onverzorgde lange piekhaar werkt.
In Utrecht hadden ze moeten winnen, maar Ruiter keepte sterk. Tegen ADO terecht gewonnen. Eerste helft tegen PSV was ook sterk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee op basis van de vorige potten.
Utrechtquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Utrecht hadden ze moeten winnen, maar Ruiter keepte sterk. Tegen ADO terecht gewonnen. Eerste helft tegen PSV was ook sterk.
Oke, maar als het weer eens ongeregeldheden zijn wordt dat ook weer breed uitgemeten, zo is de media nu eenmaal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat constante gelik op het Feijenoordpubliek is niet ergerniswekkend wil je zeggen?
Betaal je daar voor of kun je via stream van FOX gratis kijken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed uitgespeeld. FOXstream doet het itt wel beter als gisteren
FOX GO zit ook gewoon bij het Ziggo FOXquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Betaal je daar voor of kun je via stream van FOX gratis kijken?
Ah heb geen Ziggo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX GO zit ook gewoon bij het Ziggo FOX
Ik wel, maar mijn tv staat tegenover mijn pc dus dan loop ik me de hele tijd om te draaienquote:
Ik heb er één, maar die staat niet in de basis.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dit, ik heb 3 Groningen spelers.
Ja, ik ook. Ik dacht dat ze tegen Cambuur en GAE wel zouden winnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dit, ik heb 3 Groningen spelers.
Wat kan iemand in 2 dagen Duitsland veel achteruit gaan.quote:
Rickazio en het is ook de Schuld van Jan van Halst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik dacht dat ze tegen Cambuur en GAE wel zouden winnen.
Ik stel voor dat we Rickazio de schuld geven.
Ik had van alles wat, wist ik veel hoe dat managen werkte..quote:
En de schuld van het feit dat jij 'schuld' zonder reden met hoofdletter schrijft.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat kan iemand in 2 dagen Duitsland veel achteruit gaan.
[..]
Rickazio en het is ook de Schuld van Jan van Halst.
PEC staat bovenaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:55 schreef GGMM het volgende:
Als Go Ahead dit wint staan ze 7 punten voor op Feyenoord.
Joh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:55 schreef GGMM het volgende:
Als Go Ahead dit wint staan ze 7 punten voor op Feyenoord.
Ik ben net wakker en de wedstrijd boeit me geen reet, dus je zult het met een minder verslag moeten doen dan gisteren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Die streams gaan weer verneukt werken hier. Dan maar het liveverslag hier.
Dan ga ik af op het verslag van Cavaliers, kan me wel vinden in veel van zijn meningen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en de wedstrijd boeit me geen reet, dus je zult het met een minder verslag moeten doen dan gisteren.
Goed onderbouwde mening ook. Irritant publiek. Waarom? Gewoon omdat het zo is.quote:
Ik heb hem ook alleen op de achtergrond aanstaan nu. Ik ben vandaag vooral benieuwd of NAC nog iets kan klaarspelen tegen Feyenoord.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en de wedstrijd boeit me geen reet, dus je zult het met een minder verslag moeten doen dan gisteren.
Ja, stiekem zou ik het wel heel grappig vinden als NAC wint. Al wil ik wel dat Feyenoord de Europa League groepsfase haalt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb hem ook alleen op de achtergrond aanstaan nu. Ik ben vandaag vooral benieuwd of NAC nog iets kan klaarspelen tegen Feyenoord.
Lees het topic maar terug, zie je wel waarom.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Goed onderbouwde mening ook. Irritant publiek. Waarom? Gewoon omdat het zo is.
Oké man.
Feyenoord ook niet. 0-0quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC gaat in principe niets klaar spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |