Ik vind Park een overbodige kracht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arias, Maher en Bruma vallen tot nu toe tegen.
Rekik is een goede huur, die van Park imo ook.
Bruma valt tegen? Wij waren Bouma gewend hé.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arias, Maher en Bruma vallen tot nu toe tegen.
Rekik is een goede huur, die van Park imo ook.
Ah, daar heb ik het niet zo op. Maar dat had je misschien al gemerkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe het op de LitmanenAFCA-style.
Bruma in m'n zak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 miljoen voor Bruma is niet mis
Speelt Fredje nog eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bruma valt tegen? Wij waren Bouma gewend hé.
Heeft nog steeds geen nieuwe club, het laatste wat ik van hem vernomen heb is dat hij zijn conditie op peil hield bij Helmond.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt Fredje nog eigenlijk?
Nee joh.quote:
Bij Bouma krijg ik altijd trek in bitterballen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft nog steeds geen nieuwe club, het laatste wat ik van hem vernomen heb is dat hij zijn conditie op peil hield bij Helmond.
Ja, had ik hem bijna een paar klappen moeten geven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapi liet je flesje bier bijna vallen?
Alleen Euroshopper blikken voor GGMM he.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapi liet je flesje bier bijna vallen?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen in Nimma Nijmeeg. 2-2
Feyenoord laatste.
Nu NAC thuis verliezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen in Nimma Nijmeeg. 2-2
Feyenoord laatste.
Bedankt voor je mclarentje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:35 schreef Knalerwtje het volgende:
Ach, we wisten dat het voor deze jonge ploeg moeilijk zou worden om na een Europese topwedstrijd ook in de Eredivisie weer meteen scherp te zijn.
Komt wel goed in de tweede helft, en zo niet, dan niet.
Dat dacht PSV wss vandaag ook... En Ajax gisterenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Eredivisie is alles mogelijk. Toch denk ik dat Feyenoord met gemak wint.
Met gemak sowieso niet. Misschien met een penalty ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Eredivisie is alles mogelijk. Toch denk ik dat Feyenoord met gemak wint.
Ajax? Iedereen wist toch wel dat Ajax het gewoon lastig zou krijgen in Heerenveen? Iedere topclub.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dacht PSV wss vandaag ook... En Ajax gisteren
Hij kan moeilijk anticiperen op een van richting veranderd schot....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Knalerwtje het volgende:
Wat een klote keepwerk van Zoet bij die goal. Stond totaal verkeerd.
Zit Gomes al op de vliegtuig?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Knalerwtje het volgende:
Met een beetje concentratie was dat een makkie voor Ajax geweestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax? Iedereen wist toch wel dat Ajax het gewoon lastig zou krijgen in Heerenveen? Iedere topclub.
Ja, want Zoet is natuurlijk verantwoordelijk voor de mongolide PSV'er die net buiten de 16 de bal verliestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Knalerwtje het volgende:
Heerenveen uit is altijd klote, dat is net als ADO uit. Heracles uit is ook geen eitje, door dat kunstgras en een aantal individueel heel aardige spelers.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax? Iedereen wist toch wel dat Ajax het gewoon lastig zou krijgen in Heerenveen? Iedere topclub.
Nee. De goal is 99% de fout van Depay. Maar dat neemt niet weg dat Zoet gewoon matig keept op dat schot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, want Zoet is natuurlijk verantwoordelijk voor de mongolide PSV'er die net buiten de 16 de bal verliest
Wat loop jij negatief te doen over je favoriete clubquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit Gomes al op de vliegtuig?
Van richting veranderd schot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. De goal is 99% de fout van Depay. Maar dat neemt niet weg dat Zoet gewoon matig keept op dat schot.
Onzin. Hij stond opgesteld om naar de andere hoek te gaan, ook als de bal niet was aangeraakt was de bal daar nooit heengegaan.quote:
Wat is daarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:41 schreef donroyco het volgende:
Toeschouwers: 8250 bij Heracles - PSV
Ja vooral de eerste is een echte kraker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt een lekkere zondag volgende week.
12:30 Groningen - Ajax
14:30 Liverpool - Man UTD
17:00 Arsenal - Tottenham
21:00 Valencia - Barça
Wordt weer puntverlies voor Ajax, let maar op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja vooral de eerste is een echte kraker.
Gebruik sidekick en aanschouw.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:41 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Onzin. Hij stond opgesteld om naar de andere hoek te gaan, ook als de bal niet was aangeraakt was de bal daar nooit heengegaan.
Niet afgeladen vol.quote:
Dat zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wordt weer puntverlies voor Ajax, let maar op.
Zou voorspelbaar zijn als Groningen ook morgen weer verliest.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Denk het nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat zou ook mooi zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ajax staat met de winterstop weer 12 punten achter en dan komen ze dit keer niet terug.
Sowieso vanavond 3 punten losquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:44 schreef Breekfast het volgende:
We kunnen nu toch wel concluderen dat PEC Zwolle gewoon kampioen gaat worden dit jaar
En stond later bij een andere kans weer verkeerd. Dat die Heracles speler uit de draai schiet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Knalerwtje het volgende:
PEC Europa in. Zou mooi zijn, dat wel. Hebben een paar leuke spelers.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:44 schreef Breekfast het volgende:
We kunnen nu toch wel concluderen dat PEC Zwolle gewoon kampioen gaat worden dit jaar
Dat + ze spelen gewoon voetbal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:45 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
PEC Europa in. Zou mooi zijn, dat wel. Hebben een paar leuke spelers.
Die Mokotjo vind ik wel iets voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:45 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
PEC Europa in. Zou mooi zijn, dat wel. Hebben een paar leuke spelers.
Ik vind hem aan de bal ook matig. Zijn uittrappen zijn vaak veel te hoog en dus te lang onderweg, zeker na terugspeelballen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
En stond later bij een andere kans weer verkeerd. Dat die Heracles speler uit de draai schiet.
Ik blijf het een vrij beperkte keeper vinden.
dit feyrenoord mist meer een type fernandezquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die Mokotjo vind ik wel iets voor Feyenoord.
Kijken bij zijn oude club?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:46 schreef donroyco het volgende:
Wat doet Verbeek bij Heracles - PSV?
En Mokthar voor PSV.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die Mokotjo vind ik wel iets voor Feyenoord.
Zou wel eens kunnen als Frank dit keer maar blijft vasthouden aan Sigthorsson in de spits.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ajax staat met de winterstop weer 12 punten achter en dan komen ze dit keer niet terug.
Eens, al zou ik hem ondanks dat wel gewoon laten staan. Gewoon vertrouwen blijven geven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:47 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik denk wel dat hij een hele grote keeper gaat worden en PSV moet vol voor hem gaan, maar ik denk niet dat hij nu eigenlijk al van het niveau is wat je moet willen als PSV
Moet hij niet al in bed liggen dan?quote:
Dat hoor je mij niet zeggen, maar ik vind Mokthar wel beter als een Jozefzoon of Depay.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd, die Bakkali kan er niks van.
danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, maar ik vind Mokthar wel beter als een Jozefzoon of Depay.
Wa's je punt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moet hij niet al in bed liggen dan?
Jozefzoon is niet veel maar Depay lijkt me wel beter dan Mokhtarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, maar ik vind Mokthar wel beter als een Jozefzoon of Depay.
Geconcentreerd met je werk bezig zijn. Niet de bloemetje buiten zetten, want in Almelo is altijd wat te doen.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jozefzoon is niet veel maar Depay lijkt me wel beter dan Mokhtar
Speelt vooralsnog echt matig idd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik ga me steeds meer ergeren aan Maher. Sorry.
Toivonen loopt al warm.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik ga me steeds meer ergeren aan Maher. Sorry.
Kerel moet echt wennen, dat is ook niet gek, maar dan nog moet je hem soms even gewoon op de bank zetten.quote:
Afschuwelijke voetballer. Ik kan die man echt niet uitstaan. PSV speelde zo leuk dit seizoen tot nu toequote:
Mja, lastig. Dan went hij nooit aan het spel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Kerel moet echt wennen, dat is ook niet gek, maar dan nog moet je hem soms even gewoon op de bank zetten.
Als het hem met 60 minuten per week niet lukt, dan lukt het hem met 90 ook niet. En als je achter staat moet je hem zeker wisselen als hij kut speelt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, lastig. Dan went hij nooit aan het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |