Ik vind Park een overbodige kracht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arias, Maher en Bruma vallen tot nu toe tegen.
Rekik is een goede huur, die van Park imo ook.
Bruma valt tegen? Wij waren Bouma gewend hé.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arias, Maher en Bruma vallen tot nu toe tegen.
Rekik is een goede huur, die van Park imo ook.
Ah, daar heb ik het niet zo op. Maar dat had je misschien al gemerkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe het op de LitmanenAFCA-style.
Bruma in m'n zak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 miljoen voor Bruma is niet mis
Speelt Fredje nog eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bruma valt tegen? Wij waren Bouma gewend hé.
Heeft nog steeds geen nieuwe club, het laatste wat ik van hem vernomen heb is dat hij zijn conditie op peil hield bij Helmond.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt Fredje nog eigenlijk?
Nee joh.quote:
Bij Bouma krijg ik altijd trek in bitterballen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft nog steeds geen nieuwe club, het laatste wat ik van hem vernomen heb is dat hij zijn conditie op peil hield bij Helmond.
Ja, had ik hem bijna een paar klappen moeten geven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapi liet je flesje bier bijna vallen?
Alleen Euroshopper blikken voor GGMM he.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapi liet je flesje bier bijna vallen?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen in Nimma Nijmeeg. 2-2
Feyenoord laatste.
Nu NAC thuis verliezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen in Nimma Nijmeeg. 2-2
Feyenoord laatste.
Bedankt voor je mclarentje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:35 schreef Knalerwtje het volgende:
Ach, we wisten dat het voor deze jonge ploeg moeilijk zou worden om na een Europese topwedstrijd ook in de Eredivisie weer meteen scherp te zijn.
Komt wel goed in de tweede helft, en zo niet, dan niet.
Dat dacht PSV wss vandaag ook... En Ajax gisterenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Eredivisie is alles mogelijk. Toch denk ik dat Feyenoord met gemak wint.
Met gemak sowieso niet. Misschien met een penalty ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Eredivisie is alles mogelijk. Toch denk ik dat Feyenoord met gemak wint.
Ajax? Iedereen wist toch wel dat Ajax het gewoon lastig zou krijgen in Heerenveen? Iedere topclub.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dacht PSV wss vandaag ook... En Ajax gisteren
Hij kan moeilijk anticiperen op een van richting veranderd schot....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Knalerwtje het volgende:
Wat een klote keepwerk van Zoet bij die goal. Stond totaal verkeerd.
Zit Gomes al op de vliegtuig?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Knalerwtje het volgende:
Met een beetje concentratie was dat een makkie voor Ajax geweestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax? Iedereen wist toch wel dat Ajax het gewoon lastig zou krijgen in Heerenveen? Iedere topclub.
Ja, want Zoet is natuurlijk verantwoordelijk voor de mongolide PSV'er die net buiten de 16 de bal verliestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Knalerwtje het volgende:
Heerenveen uit is altijd klote, dat is net als ADO uit. Heracles uit is ook geen eitje, door dat kunstgras en een aantal individueel heel aardige spelers.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax? Iedereen wist toch wel dat Ajax het gewoon lastig zou krijgen in Heerenveen? Iedere topclub.
Nee. De goal is 99% de fout van Depay. Maar dat neemt niet weg dat Zoet gewoon matig keept op dat schot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, want Zoet is natuurlijk verantwoordelijk voor de mongolide PSV'er die net buiten de 16 de bal verliest
Wat loop jij negatief te doen over je favoriete clubquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit Gomes al op de vliegtuig?
Van richting veranderd schot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:40 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. De goal is 99% de fout van Depay. Maar dat neemt niet weg dat Zoet gewoon matig keept op dat schot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |