Moet het wel droog zijn voor je vanavond gaat slapen, en dan wél binnen halen. Komt nog meer water jullie kant op vannacht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar ach, het droogt vanzelf wel weer, dat is weer een positief iets
Dat zien we dan wel weer, ben ik er in elk geval zeker van dat alles schoon isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet het wel droog zijn voor je vanavond gaat slapen, en dan wél binnen halen. Komt nog meer water jullie kant op vannacht.
66C straksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:30 schreef jitzzzze het volgende:
Ik plak een postzegel op dit topic
[ afbeelding ]
Dan is Jitzzze al heul oudquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker verstuurd vanaf de KMA
RBMAquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker verstuurd vanaf de KMA
WIe is dan de vader van AchJa?quote:
John Doequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WIe is dan de vader van AchJa?
Witte Corneliszoon de Withquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WIe is dan de vader van AchJa?
Oei, respect dan heeft AchJa's pa nog geknikkerd met Maarten Trompquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar??quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Royyy het volgende:
Godverdegodver... downloaden van torrents is hier opeens geblokkeerd... geen Strike Back
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Royyy het volgende:
Godverdegodver... downloaden van torrents is hier opeens geblokkeerd... geen Strike Back
Vanochtend al gezien...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Royyy het volgende:
Geen idee hoe ze dat hebben gedaan, enige wat ik weet is dat al mijn torrent-download programma's opeens geen verbinding meer kunnen makenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar??
Usenet een optie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Royyy het volgende:
Nog steeds op de afsluitdijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:58 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, toen was er nog sprake van een IJzeren Gordijn, en check points in Berlijn.
Ah, als je het via de kabel niet eens wilt proberen dan wordt het lastiger. Zoals AchJa zei, ouderwets usenetten dan maar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Via wifi volgens mij wel ja. En via kabel wil ik liever niet proberen hier..
Bijdehandje, ik moest zoeken. Eten schijnt er niet te smaken.quote:
Je ging zoeken naar een checkpoint op de afsluitdijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bijdehandje, ik moest zoeken. Eten schijnt er niet te smaken.
Nee, eerst naar een IJzeren Gordijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je ging zoeken naar een checkpoint op de afsluitdijk?
Goh, dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, eerst naar een IJzeren Gordijn
Maar ontdekte vervolgens dit
Maar, technisch gezien is dat ook niet DE Afsluitdijkquote:
Nee, daar heb je je paspoort al lang en breed moeten laten zien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar, technisch gezien is dat ook niet DE Afsluitdijk
Dat moet ik al als ik de ghetto uitrijquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, daar heb je je paspoort al lang en breed moeten laten zien.
En terecht, dat jij je paspoort moet laten zienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat moet ik al als ik de ghetto uitrij
Kan niet op je DM reageren (nog steeds een PM/DM ban vanwege die enorme rel meer dan een jaar geledenquote:
Via kabel zou het rechtstreeks naar mijn internetaansluiting terug te leiden zijn. Nu weet ik niet hoe streng ze daar op controleren, maar als er opeens allerlei grote files gedownload worden...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, als je het via de kabel niet eens wilt proberen dan wordt het lastiger. Zoals AchJa zei, ouderwets usenetten dan maar.
Oh, bummer, dat vergeet ik steedsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Kan niet op je DM reageren (nog steeds een PM/DM ban vanwege die enorme rel meer dan een jaar geleden), maar heb denk ik een manier gevonden. Een site die torrent files omzet naar zip files die dan daar te downloaden zijn.
[..]
Via kabel zou het rechtstreeks naar mijn internetaansluiting terug te leiden zijn. Nu weet ik niet hoe streng ze daar op controleren, maar als er opeens allerlei grote files gedownload worden...
Okee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Kan niet op je DM reageren (nog steeds een PM/DM ban vanwege die enorme rel meer dan een jaar geleden), maar heb denk ik een manier gevonden. Een site die torrent files omzet naar zip files die dan daar te downloaden zijn.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef hoogvlieger het volgende:
Strike Back S04E03 binnenharken nu
quote:
Wat, dat je op Fok! niet over downloaden mag lullen? Fucking hypocriet want je weet dat iedereen het doet.quote:
Neu, dat Royyy net gepost had dat Strike Back wilde kijken, maar waar hij zit geen gebruik meer kan maken van torrentsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat, dat je op Fok! niet over downloaden mag lullen? Fucking hypocriet want je weet dat iedereen het doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:36 schreef m.k het volgende:
Je mag ook geen kloons hebben of over mensen praten die gebanned zijn![]()
![]()
![]()
Beiden zijn gewoon toegestaan. Je mag niet posten met een kloon als je gebanned bent, of posten namens een gebande. Voor meer toelichting verwijs ik je naar de algemene voorwaarden van 21-02-2013 en de Policy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo fucking vaak gewaarschuwd dat ik niet over gebannede mensen mocht pratenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beiden zijn gewoon toegestaan. Je mag niet posten met een kloon als je gebanned bent, of posten namens een gebande. Voor meer toelichting verwijs ik je naar de algemene voorwaarden van 21-02-2013 en de Policy.
Tsja, daar kan ik niet over oordelen. Ik was er niet bij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben zo fucking vaak gewaarschuwd dat ik niet over gebannede mensen mocht praten
Check, had topic nog niet omhoog gelezenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, dat Royyy net gepost had dat Strike Back wilde kijken, maar waar hij zit geen gebruik meer kan maken van torrents
Wouw, je gaat er nu al beter mee om dat welke mod hier ooit heeft gedaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, daar kan ik niet over oordelen. Ik was er niet bij.
Zie punt 2F en 2G over het hebben van kloons: http://frontpage.fok.nl/p(...)date-21-02-2013.html
mn bek valt openquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Wouw, je gaat er nu al beter mee om dat welke mod hier ooit heeft gedaan
Je hebt vanavond in de spiegel gekeken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
Goedenavond geboren losers der Nederlanden
Jazeker, heb toen drie uur lopen fappen, zo knap ben ik gewoon, kan er niks aan doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt vanavond in de spiegel gekeken?
Als je er drie uur voor nodig hebtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Jazeker, heb toen drie uur lopen fappen, zo knap ben ik gewoon, kan er niks aan doen.
Doorzetting vermogen welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je er drie uur voor nodig hebt
True, truequote:
Altijd de tijd nemen om te genietenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je er drie uur voor nodig hebt
Armen trainen dan een optie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:45 schreef m.k het volgende:
Eigenlijk wil ik hardlopenMaar mijn benen waren al zo zuur vandaag
![]()
![]()
Daar raak ik mijn energie niet mee kwijt.quote:
Goed te horen dat je ervan geniet. Als je een vriendin zou hebben zou ze allang in slaap gevallen zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Altijd de tijd nemen om te genieten
Succesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Daar raak ik mijn energie niet mee kwijt.
Fuck it, ik ga hardlopen
Pocketpussy is 24/7 gereed en wereldwijd inzetbaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed te horen dat je ervan geniet. Als je een vriendin zou hebben zou ze allang in slaap gevallen zijn
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:49 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Pocketpussy is 24/7 gereed en wereldwijd inzetbaar
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:49 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Pocketpussy is 24/7 gereed en wereldwijd inzetbaar
Kuiten als staalkabels nu, er lopen aders overheenquote:
Stokkie in je bek, tanden erop, en doorlopenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Kuiten als staalkabels nu, er lopen aders overheenDat gaat huilen worden morgen
Er lopen aders over mijn kuitenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stokkie in je bek, tanden erop, en doorlopen
Pootjes hoog, domoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Er lopen aders over mijn kuitenNiks lopen morgen
Voldoende zusjes van maten aanwezig?quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:17 schreef Thaboel het volgende:
Potverdikkies! Dat was een mooi feestje!
Zeg het dan wel even goed. Het ging over posten namens een gebande.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben zo fucking vaak gewaarschuwd dat ik niet over gebannede mensen mocht praten
Emmer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 07:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wilt uwe excellentie een mok koffie?
Dat heb ik net al gedaan tot een kat weer lastig ging doenquote:
Gewoon de deur van de slaapkamer dicht doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 07:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heb ik net al gedaan tot een katd weer lastig ging doen
De koekoek, dan lopen ze de hele nacht aan de deur te krabbenquote:Op zondag 25 augustus 2013 08:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Gewoon de deur van de slaapkamer dicht doen
Zet 230V op de deurquote:Op zondag 25 augustus 2013 08:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De koekoek, dan lopen ze de hele nacht aan de deur te krabben
En dan vergeet ik dat als ik in de nacht naar de witte scooter moet, jij bent me een mooiequote:
Natuurlijk niet met 16A, want denk je wel niet van me?quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan vergeet ik dat als ik in de nacht naar de witte scooter moet, jij bent me een mooie
Waar is "hier"?quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:05 schreef Royyy het volgende:
Volgens mij is hier WO3 gestart... invasie van Duitsers en Chinezen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk niet met 16A, want denk je wel niet van me?
Remlichtje vervangenquote:Op zondag 25 augustus 2013 08:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ik heb werkelijk geen verstand van electra.
Baterijtje vervangen prima, lamp ophangen prima.
Met die moderne auto's van tegenwoordig is dat een hels karweiquote:
Vertel mij watquote:Op zondag 25 augustus 2013 08:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met die moderne auto's van tegenwoordig is dat een hels karwei
Hele lampen unit moet eruit voor je 1 simpel lampje wilt vervangenquote:
Wat een waardeloos systeemquote:Op zondag 25 augustus 2013 08:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hele lampen unit moet eruit voor je 1 simpel lampje wilt vervangen
Laat ze maar bellenquote:Op zondag 25 augustus 2013 08:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan autofabrikanten
Mn vriendin was mee dus ik heb me gedragenquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voldoende zusjes van maten aanwezig?
Ik ga maar eens eten en daarna een WW I vliegspelletje doenquote:
Net alsof je nu wel gaat slagen in je spelletjequote:Op zondag 25 augustus 2013 12:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga maar eens eten en daarna een WW I vliegspelletje doen
Pff, veel meer dan een beetje gamen is het dezer dagen niet.
Gisteren was het een WWII vliegspelletje, nu een WWIquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je nu wel gaat slagen in je spelletje
Oh ja, een wereld van verschilquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gisteren was het een WWII vliegspelletje, nu een WWI
Nee, ik hou niet van vliegen en lopen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit he? Installeer het maar, is gratis
Silent Hunter meer jouw dingquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van vliegen en lopen.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mn vriendin was mee dus ik heb me gedragen
Een loop is een vlieg zonder vleugelsquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Silent Hunter meer jouw ding?
En natuurlijk Jan Taliban en Kees de Vietnamees spelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gisteren was het een WWII vliegspelletje, nu een WWI
Aber natürlich! Dit keer met wat meer communicatie van de SLquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:10 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
En natuurlijk Jan Taliban en Kees de Vietnamees spelen
Waren wel super veel snuifduiven en pillenpakkertjesquote:
"Ja doe maar wat" "Okeuj"quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aber natürlich! Dit keer met wat meer communicatie van de SL
Geef maar een gilletje hoor
Ja, de drogist zal daar wel goeden zaken doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waren wel super veel snuifduiven en pillenpakkertjes
Volgendjaar weer!
Hoestdrankje hier, paracetamolletje daarquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, de drogist zal daar wel goeden zaken doen.
Jazeker! Ach ik heb een perfect feestje zonder! Maja geen enkele ruzie gezien en alleen maar mooie dingen meegemaakt met vreemde mensenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, de drogist zal daar wel goeden zaken doen.
Beter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jazeker! Ach ik heb een perfect feestje zonder! Maja geen enkele ruzie gezien en alleen maar mooie dingen meegemaakt met vreemde mensen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waren wel super veel snuifduiven en pillenpakkertjes
Volgendjaar weer!
Wat een hip woord gebruik je daar zegquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
Zo dames, zijn de patta's weer gepoetst?
Dames? Patta's? Gepoetst? Of weer?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wat een hip woord gebruik je daar zeg
Hij heeft V&V gedaan he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wat een hip woord gebruik je daar zeg
Patta's, nu ben je helemaal cool en flow met de jeugd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dames? Patta's? Gepoetst? Of weer?
Jitz op de universiteit?quote:
Wauw, vette shizzle ouwequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:43 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Patta's, nu ben je helemaal cool en flow met de jeugd.
[..]
Jitz op de universiteit?
Nee, had ik inderdaad niet gedacht, volgens mij zit je alleen maar de hele dag op kantoor met je banaan te spelen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw, vette shizzle ouwe![]()
Dat had je niet gedacht hé?
Helaasquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nee, had ik inderdaad niet gedacht, volgens mij zit je alleen maar de hele dag op kantoor met je banaan te spelen.![]()
Okequote:
Doe je goed.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:55 schreef Thaboel het volgende:
En we gaan weer door naar feestje nummero dos!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:49 schreef samthegreat5 het volgende:
C4 kent vast wel de wereldberoemde grap: ''The Aristocrats''
Net zoals mijn post ook een bewuste weglating van de 'r' wasquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
He, ik denk dat de 'r' vertyping van Sam een bewuste was
Jep, meester. Kijk mijn onderste filmpje maar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:05 schreef jitzzzze het volgende:
Kennen jullie deze nog: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bob_Saget
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep, meester. Kijk mijn onderste filmpje maar.
Ja, ik ben niet achterlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:07 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe denk je dat ik daar ineens bij kwam, einstein
Wat ben jij adrem en oplettend vandaagquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:07 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe denk je dat ik daar ineens bij kwam, einstein
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat ben jij adrem en oplettend vandaag
Ja je hebt gelijkquote:
Zondag (volgende week) gelijk weer 7dagen aan de slag dus ik feest zolang mijn lichaam het toelaatquote:
Een raad je plaatje?quote:
Nee, niet raad het plaatje. Gewoon een mooi plaatje van de Zr.Ms. Amsterdam op de heenreis naar haar laatste inzet. Inderdaad bij Trinidad.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een raad je plaatje?
De ZRMS Amsterdam bij Trinidad
Komt er nog een nieuw bevoorraadingsschip of zijn er meerdere? Totaal niet van op de hoogtequote:Op zondag 25 augustus 2013 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, niet raad het plaatje. Gewoon een mooi plaatje van de Zr.Ms. Amsterdam op de heenreis naar haar laatste inzet. Inderdaad bij Trinidad.
De JSS moet zowel de Amsterdam, als de twee jaar geleden uit dienst gestelde Zuiderkruis gaan vervangen ergens in 2014.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Komt er nog een nieuw bevoorraadingsschip of zijn er meerdere? Totaal niet van op de hoogte
Waar de neuk heb jij de hele dag uitgehangen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg Aapsoldaat, waar de fak bent gij
War Thunder gedaan met een maat. Ik ga ff hardlopen, zo PR?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij de hele dag uitgehangen?
Iesh goetquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
War Thunder gedaan met een maat. Ik ga ff hardlopen, zo PR?
Is goed ouwe, als jij een appel voor je hiba wilt dan regelen we dat. Nog voorkeur welk merk?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef jitzzzze het volgende:
Goed, morgen om 05:30 klinkt de reveille en is het dus overall. 06:00 appel voor de Hiba. 08:00 ontbijt, en dan verwacht ik iedereen om 08:30 in de collegezaal.
Pink lady graagquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Is goed ouwe, als jij een appel voor je hiba wilt dan regelen we dat. Nog voorkeur welk merk?
Ik ben er.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Is goed ouwe, als jij een appel voor je hiba wilt dan regelen we dat. Nog voorkeur welk merk?
En is het de tweede keer nog steeds lekker?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben er.
M'n spaghetti kwam bijna omhoog. Eventjens douchen.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar ik stuur BB in een roze tutu wel jouw kant op, zelfde principe.
Ik denk altijd twee stappen vooruit, speciale HiBa voor BB geregeldquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Die wil ik niet voor mijn hiba aantreffen. In welk tenue dan ook.
Wauw, jij bent echt goed. Je zou Generaal moeten wordenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:00 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik denk altijd twee stappen vooruit, speciale HiBa voor BB geregeld
[ afbeelding ]
Generaal (v)a(gi)naal, tot uw dienstquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw, jij bent echt goed. Je zou Generaal moeten worden
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Generaal (v)a(gi)naal, tot uw dienst
Nee. Je zit er gewoon naast en ik heb gewoon gelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]En dan direct weer zo diep zinken, zo jammer
![]()
Oh, nog steeds aderen zichtbaar? Pootje hoogquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef m.k het volgende:
Mijn linkerkuit vind dat ik aan het overdrijven ben met dat gehardloop
Nee die zijn weer pleite, maar mijn linker kuit/scheen begint te zeuren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, nog steeds aderen zichtbaar? Pootje hoog
En dat je kon overdrijven had ik gisteren al gezegd
Ik ben inmiddels oud en versleten, maar ik weet wel dat als pootjes zeggen, even wat minder lopen, dat het beter is pootje rust te geven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee die zijn weer pleite, maar mijn linker kuit/scheen begint te zeuren.
Ik vind dat het allemaal wel moet kunnen en dat mijn kuit/scheen zijn bek moet houden maarja
Je moet heel voorzichtig zijn met je benen en die kutgewrichten en pezen daar, als je het iets overbelast kan je al kans maken op 4 maanden gekut bij de fysio. Echt zuur, problemen met die onderdelen kom je heel moeilijk vanaf.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik vind dat het allemaal wel moet kunnen en dat mijn kuit/scheen zijn bek moet houden maarja
Alsof je dat mij hoeft te vertellen, heb altijd al gezeik met mijn voeten/benen gehad. Maar ben er wel achter dat dat voorzichtige gedoe met veel rust houden enzo niet werkt voor mij. Te veel rust is wat mijn laatste probleem heeft veroorzaakt. namelijk dat de spieren in mijn voeten te slap werden en mijn middenvoets beentje steeds bijna uit de kom ging bij het afwikkelen. Dit werd veroorzaakt door hypemobiliteit. De enige methode om dat tegen te gaan is door meer te bewegen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je moet heel voorzichtig zijn met je benen en die kutgewrichten en pezen daar, als je het iets overbelast kan je al kans maken op 4 maanden gekut bij de fysio. Echt zuur, problemen met die onderdelen kom je heel moeilijk vanaf.
Weet dat je problemen hebt gehad, ik zelf ook lang met m'n knie. Die hypermobiliteit is lastig inderdaad, maar ik zou gewoon zorgen dat je je gewrichten en spieren niet overbelast. Dat is sneller gedaan dan je lief is zoals je weet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Alsof je dat mij hoeft te vertellen, heb altijd al gezeik met mijn voeten/benen gehad. Maar ben er wel achter dat dat voorzichtige gedoe met veel rust houden enzo niet werkt voor mij. Te veel rust is wat mijn laatste probleem heeft veroorzaakt. namelijk dat de spieren in mijn voeten te slap werden en mijn middenvoets beentje steeds bijna uit de kom ging bij het afwikkelen. Dit werd veroorzaakt door hypemobiliteit. De enige methode om dat tegen te gaan is door meer te bewegen.
Ik kijk ook wel uit hoor, Weet inmiddels wel ongeveer wat ik doequote:Op maandag 26 augustus 2013 01:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet dat je problemen hebt gehad, ik zelf ook lang met m'n knie. Die hypermobiliteit is lastig inderdaad, maar ik zou gewoon zorgen dat je je gewrichten en spieren niet overbelast. Dat is sneller gedaan dan je lief is zoals je weet.
Lekker. Vandaag ook weer eens gaan hardlopen om 21:00 ofzo, 2e keer sinds een tijdje. 5.5 km in 30 minuten en ik was helemaal bezweet aan het einde met brakke spieren, waar ik het eerst in 26 minuten deedquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel uit hoor, Weet inmiddels wel ongeveer wat ik doe
Tip van flip. probeer door je neus en mond in en uit te ademen. Concentreer op uitademen want dat is meestal waar het tekort schiet bij mensen. Het is ff wennen maar je raakt niet zo snel verzuurd. Kijk ook of je afwisselende ondergrond kan vinden om op te lopen. als maar op vlak spul lopen is maakt het een sleur. tenminste dat heb ik gemerktquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lekker. Vandaag ook weer eens gaan hardlopen om 21:00 ofzo, 2e keer sinds een tijdje. 5.5 km in 30 minuten en ik was helemaal bezweet aan het einde met brakke spieren, waar ik het eerst in 26 minuten deed.
Dank, ademhaling let ik inderdaad meestal wel op, is best een belangrijk gedeelte van het lopen. Jammergenoeg zijn hier niet zoveel heuvels, maar je hebt gelijk dat het al snel een sleur wordt. Heb dat stuk nu al honderden keren gelopenquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Tip van flip. probeer door je neus en mond in en uit te ademen. Concentreer op uitademen want dat is meestal waar het tekort schiet bij mensen. Het is ff wennen maar je raakt niet zo snel verzuurd. Kijk ook of je afwisselende ondergrond kan vinden om op te lopen. als maar op vlak spul lopen is maakt het een sleur. tenminste dat heb ik gemerkt
Succes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 06:08 schreef own6ge het volgende:
Goedemorgen heren,
Jullie kennen mij niet, maar ik lees al een tijdje mee op het DEF gedeelte. Ik wou even laten weten dat ik over een half uur in de auto zit onderweg naar de opkomst voor de MFO in Assen, dus bij deze
Geloof zijn voorbereidingen op zijn VeVo verhaal als ik het goed heb. Morgen gaat hij daarmee beginnen.quote:
Correct.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geloof zijn voorbereidingen op zijn VeVo verhaal als ik het goed heb. Morgen gaat hij daarmee beginnen.
Warumquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
Over een half uur maar eens m'n kadaver naar de dok slepen
Heb al een paar maanden last van m'n linker onderbuik en lies, maar de dok kon ook niks vinden. Over een paar weken dan maar weer terug.quote:
Over een paar weken weet hij het wel? of heb je een doorverwijzing gekregen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:43 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heb al een paar maanden last van m'n linker onderbuik en lies, maar de dok kon ook niks vinden. Over een paar weken dan maar weer terug.
Zij. Nee, dan krijg ik aanvullend onderzoek of hoe ze het ook noemen. Ze zei bij binnenkomst gelijk al, zo dat is een tijd geleden of niet, was zo'n 3 jaar geleden blijkbaar en dat was i.v.m. veva keuring en een iets te hoge bloeddrukquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Over een paar weken weet hij het wel? of heb je een doorverwijzing gekregen?
Je hebt al een paar maanden last, gaat naar de dokter, die kan niets vinden en pas over een paar weken een aanvullend onderzoek door haar? Kon ze dat niet direct doen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:55 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zij. Nee, dan krijg ik aanvullend onderzoek of hoe ze het ook noemen. Ze zei bij binnenkomst gelijk al, zo dat is een tijd geleden of niet, was zo'n 3 jaar geleden blijkbaar en dat was i.v.m. veva keuring en een iets te hoge bloeddruk
Ik denk dat er een bepaalde regelgeving achter zal zitten, ze kon ook niets vreemds ontdekken, geen liesbreuk, of wat dan ook, helemaal niks.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt al een paar maanden last, gaat naar de dokter, die kan niets vinden en pas over een paar weken een aanvullend onderzoek door haar? Kon ze dat niet direct doen?
Tja, geen idee. Ik vind het vreemd, als je nu pas een week last had, ok, maar maanden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:16 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik denk dat er een bepaalde regelgeving achter zal zitten, ze kon ook niets vreemds ontdekken, geen liesbreuk, of wat dan ook, helemaal niks.
We zullen het zien, over een paar weken gezellig weer op bezoek.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, geen idee. Ik vind het vreemd, als je nu pas een week last had, ok, maar maanden.
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
B&H / Lekkerste Konten - Deel 8 - Zwoele nachten
Nee: het is een fap threadquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]![]()
Hey ! Het is gvd geen trap thread of wel?
Toch niet weer met je CBRN masker op, he?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
hngghnghn..h. oh.. eh.. wat? Ik was al bezig..
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je kon lachen Jitz, zie hier het bewijs
[ afbeelding ]
Als je die banaan nou eens een keer uit je oor haalt, dan hoor je nog eens wat er om je heen gebeurd !quote:
Doe toch normaal, dwaasquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Als je die banaan nou eens een keer uit je oor haalt, dan hoor je nog eens wat er om je heen gebeurd !
Dan zal je altijd een paxje 2e klas blijvenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:38 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hihihi ik ben maar een paxje 2e klas, ik hoef niet normaal te doen
Die bevordering naar paxje 1e klas komt vanzelf welquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zal je altijd een paxje 2e klas blijven
Zulks een teleurstellend bevorderingsstelsel kent de KLquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:39 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die bevordering naar paxje 1e klas komt vanzelf wel
Lurken op een ander forumquote:
Ze hebben van jou ook luit gemaakt, dus er is nog hoop voor me.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zulks een teleurstellend bevorderingsstelsel kent de KL
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ze hebben van jou ook luit gemaakt, dus er is nog hoop voor me.
Doe ik lekker tochquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of je de volgende keer je foutieve informatie voor je wilt houden
Dan wordt ie helemaal verpest en heb jij NL B.V. een tweede Gerard Joling gegevenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan ook BB's begeleider
Ooit zal je me dankbaar zijn, knulquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dan wordt ie helemaal verpest en heb jij NL B.V. een tweede Gerard Joling gegeven
AAAPSOLDAAAATTTTTTT!!!!11@@#!quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of je de volgende keer je foutieve informatie voor je wilt houden
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
AAAPSOLDAAAATTTTTTT!!!!11@@#!![]()
![]()
Je hebt gelijk !quote:
Geen flauw idee, ik vond dat ik je wel gelijk mocht geven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Altijd, maar waar heb ik deze keer gelijk in?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik vond dat ik je wel gelijk mocht geven.
Psssst..... ik weet wat voor velgen ik heb
geen idee dat kan ik dus niet vinden, ook niet op die klei-plekquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Gewoon gelakte zoals ik al zei?
Tsja, dan weet ik het ook nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen idee dat kan ik dus niet vinden, ook niet op die klei-plek
http://www.originalcarpar(...)ark-17-4-gats-velgen
Ik biljf nog wel even zoeken hoor, en anders stel ik wel een vraag in PTAquote:
Ja, kap'tein?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
AAAPSOLDAAAATTTTTTT!!!!11@@#!![]()
![]()
Beter ga je winterbanden zoeken voor mequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik biljf nog wel even zoeken hoor, en anders stel ik wel een vraag in PTA
Je bent zelf een winterbandquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beter ga je winterbanden zoeken voor me
Waarom? Een beetje automobilist kan prima op zomerbandjes in de winter rijdenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beter ga je winterbanden zoeken voor me
Dat kan ik ook wel, maar het kost zoveel energie. En RWD in de sneeuw is leuk voor even, maar niet 800Km in een weekquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom? Een beetje automobilist kan prima op zomerbandjes in de winter rijden
True. Op mijn leaseauto's had ik wel altijd zomer- / winter-banden, maar toen reed ik minimaal 50.000 km per jaar. Zoek je nieuwe of 2e hands?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel, maar het kost zoveel energie. En RWD in de sneeuw is leuk voor even, maar niet 800Km in een week
2e hands, wil het eerst wel eens een winter proberen voor ik nieuwe koop.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
True. Op mijn leaseauto's had ik wel altijd zomer- / winter-banden, maar toen reed ik minimaal 50.000 km per jaar. Zoek je nieuwe of 2e hands?
Ik weet eigenlijk niet eens wat voor bandjes ik er nu onder heb zitten
Mijn zwager heeft twee jaar terug 2e hands winterbanden bij of via kwik-fit kunnen kopen. Weet alleen niet meer hoeveel hij ervoor betaald heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
2e hands, wil het eerst wel eens een winter proberen voor ik nieuwe koop.
Het is al bijna september hoor, als je nog bandjes moet zoeken/kopen niets te vroeg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:28 schreef Royyy het volgende:
De zomer is nog niet eens om, en het gaat alweer over winterbanden
Velgen heb ik al, het gaat alleen om de banden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft twee jaar terug 2e hands winterbanden bij of via kwik-fit kunnen kopen. Weet alleen niet meer hoeveel hij ervoor betaald heeft.
Een goede voorbereiding is het halve werk, sjakiequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:28 schreef Royyy het volgende:
De zomer is nog niet eens om, en het gaat alweer over winterbanden
Maar ik wil nog niet aan de winter denkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is al bijna september hoor, als je nog bandjes moet zoeken/kopen niets te vroeg.
Zodra er 2 milimeter sneeuw ligt gaat de huismoeder die voor je rijdt op de snelweg toch 30 km/u rijden, dat lukt ook nog wel zonder winterbandenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk, sjakie
Ik rij zo vroeg dat er nog geen huismoeders op de weg zijn, ook strooiwagens zijn er nog niet. En op de kazerne is het al helemaal feest.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zodra er 2 milimeter sneeuw ligt gaat de huismoeder die voor je rijdt op de snelweg toch 30 km/u rijden, dat lukt ook nog wel zonder winterbanden
Had ik het ook over. Zijn winterbanden waren sneller versleten dan verwacht, wilde maar voor 1 jaar 2e hands banden zodat hij vorig jaar nieuwe set zomer- winterbanden kon kopen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Velgen heb ik al, het gaat alleen om de banden.
Ok, dan heb je toestemming om winterbanden te kopen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik rij zo vroeg dat er nog geen huismoeders op de weg zijn, ook strooiwagens zijn er nog niet. En op de kazerne is het al helemaal feest.
Jeeejquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ok, dan heb je toestemming om winterbanden te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |