Moet het wel droog zijn voor je vanavond gaat slapen, en dan wél binnen halen. Komt nog meer water jullie kant op vannacht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar ach, het droogt vanzelf wel weer, dat is weer een positief iets
Dat zien we dan wel weer, ben ik er in elk geval zeker van dat alles schoon isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet het wel droog zijn voor je vanavond gaat slapen, en dan wél binnen halen. Komt nog meer water jullie kant op vannacht.
66C straksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:30 schreef jitzzzze het volgende:
Ik plak een postzegel op dit topic
[ afbeelding ]
Dan is Jitzzze al heul oudquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker verstuurd vanaf de KMA
RBMAquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeker verstuurd vanaf de KMA
WIe is dan de vader van AchJa?quote:
John Doequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WIe is dan de vader van AchJa?
Witte Corneliszoon de Withquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WIe is dan de vader van AchJa?
Oei, respect dan heeft AchJa's pa nog geknikkerd met Maarten Trompquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar??quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Royyy het volgende:
Godverdegodver... downloaden van torrents is hier opeens geblokkeerd... geen Strike Back
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Royyy het volgende:
Godverdegodver... downloaden van torrents is hier opeens geblokkeerd... geen Strike Back
Vanochtend al gezien...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Royyy het volgende:
Geen idee hoe ze dat hebben gedaan, enige wat ik weet is dat al mijn torrent-download programma's opeens geen verbinding meer kunnen makenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar??
Usenet een optie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Royyy het volgende:
Nog steeds op de afsluitdijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:58 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, toen was er nog sprake van een IJzeren Gordijn, en check points in Berlijn.
Ah, als je het via de kabel niet eens wilt proberen dan wordt het lastiger. Zoals AchJa zei, ouderwets usenetten dan maar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Via wifi volgens mij wel ja. En via kabel wil ik liever niet proberen hier..
Bijdehandje, ik moest zoeken. Eten schijnt er niet te smaken.quote:
Je ging zoeken naar een checkpoint op de afsluitdijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bijdehandje, ik moest zoeken. Eten schijnt er niet te smaken.
Nee, eerst naar een IJzeren Gordijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je ging zoeken naar een checkpoint op de afsluitdijk?
Goh, dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, eerst naar een IJzeren Gordijn
Maar ontdekte vervolgens dit
Maar, technisch gezien is dat ook niet DE Afsluitdijkquote:
Nee, daar heb je je paspoort al lang en breed moeten laten zien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar, technisch gezien is dat ook niet DE Afsluitdijk
Dat moet ik al als ik de ghetto uitrijquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, daar heb je je paspoort al lang en breed moeten laten zien.
En terecht, dat jij je paspoort moet laten zienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat moet ik al als ik de ghetto uitrij
Kan niet op je DM reageren (nog steeds een PM/DM ban vanwege die enorme rel meer dan een jaar geledenquote:
Via kabel zou het rechtstreeks naar mijn internetaansluiting terug te leiden zijn. Nu weet ik niet hoe streng ze daar op controleren, maar als er opeens allerlei grote files gedownload worden...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, als je het via de kabel niet eens wilt proberen dan wordt het lastiger. Zoals AchJa zei, ouderwets usenetten dan maar.
Oh, bummer, dat vergeet ik steedsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Kan niet op je DM reageren (nog steeds een PM/DM ban vanwege die enorme rel meer dan een jaar geleden), maar heb denk ik een manier gevonden. Een site die torrent files omzet naar zip files die dan daar te downloaden zijn.
[..]
Via kabel zou het rechtstreeks naar mijn internetaansluiting terug te leiden zijn. Nu weet ik niet hoe streng ze daar op controleren, maar als er opeens allerlei grote files gedownload worden...
Okee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Kan niet op je DM reageren (nog steeds een PM/DM ban vanwege die enorme rel meer dan een jaar geleden), maar heb denk ik een manier gevonden. Een site die torrent files omzet naar zip files die dan daar te downloaden zijn.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef hoogvlieger het volgende:
Strike Back S04E03 binnenharken nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |