Ballonquote:
goed ideequote:
Cheers matequote:
gayquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beaurdeaxrood en Navyblue
HAU OP ik wilde al nieuwe Vans oké. Niet over praten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beaurdeaxrood en Navyblue
oh god verschrikkelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:45 schreef TwyLight het volgende:
mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi mi
Heb 3 paar, over 2 weken maar eens nieuwe halenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
HAU OP ik wilde al nieuwe Vans oké. Niet over praten.
Omg ik doe al 3 jaar met mijn afgetrapte simpele zwarte vans okeequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb 3 paar, over 2 weken maar eens nieuwe halen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:54 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die niet exclusief op Crocs lopen
4 autisten die een lanparty hebben ligt de politie niet wakker van hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe overbuurman is politieagent, woensdagnacht hier pittige partay
Nee joh gekkie, ijs en cola, of energiedrank, als dat nog in de aanbieding is.quote:
Ik heb er al 3 op. Heinekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, ijs en cola, of energiedrank, als dat nog in de aanbieding is.
Bier komt later
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
4 autisten die een lanparty hebben ligt de politie niet wakker van hoor
Als het nou Amstel was, dan was het van ons allemaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
D'r ligt hier Grolsch in de koelkast, is alleen niet van mij.
gewoon opdrinkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
D'r ligt hier Grolsch in de koelkast, is alleen niet van mij.
Had ik niet van jou verwachtquote:
Die ken ik jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef TwyLight het volgende:
http://www.hackertyper.com/ + fullscreen + als een idioot random op je toetsenbord typen
= WIN
Bazensite is dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef TwyLight het volgende:
http://www.hackertyper.com/ + fullscreen + als een idioot random op je toetsenbord typen
= WIN
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef TwyLight het volgende:
Als ik ooit een kat neem wordt het er sowieso zo'n een
[ afbeelding ]
Dus over 20 jaar heb jij een stuk of 15 konijnen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:11 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon konijntjes. De nieuwe/toekomstige poezenvrouw
Ja. En dan niet in een appartement wonen maar boerderij ofzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus over 20 jaar heb jij een stuk of 15 konijnen?
Even checkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.isketch.net/isketch.shtml
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef TwyLight het volgende:
Room: FOK! NB
Klik op tab: User Created
En gebruik je fok username aub
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:20 schreef Dearest het volgende:
1. Wat is iSketch
2. Mag ik meedoen
3. Tieten
4. Bietrlenom dichtmaatjeken je me nog
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef TwyLight het volgende:
iets stomsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:20 schreef Dearest het volgende:
1. Wat is iSketch
2. Mag ik meedoen
3. Tieten
4. Bietrlenom dichtmaatjeken je me nog
Jammer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag even geen iSketch voor mij
pussy biatchquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag even geen iSketch voor mij
komt u allenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef TwyLight het volgende:
hoi fanquote:
paultjuhhh flikker je hebt mn submits niet geplaatst nu wil ik nooit meer moeite doen om wat leuks in te sturen als het toch niet geplaatst wordtquote:
Ga slapen danquote:
Nee hoorquote:
you fucked up, je hebt britse plaatsen gekozenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef Toto69 het volgende:
FOK! Autisten room op isketch
kijken bij user created rooms
Is goedquote:
ok ik ga ff kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef Beach het volgende:
[..]
paultjuhhh flikker je hebt mn submits niet geplaatst nu wil ik nooit meer moeite doen om wat leuks in te sturen als het toch niet geplaatst wordt
Hey ook van 1996quote:
ik tekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Toto69 het volgende:
http://flockdraw.com/14e2bg
mensen join hier tekenen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Toto69 het volgende:
http://flockdraw.com/14e2bg
mensen join hier tekenen
Ohja met die kaarten he, ik ben meer van de filmpjes blogjes weetjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Beach het volgende:
[..]
zeg je elke keer ik geloof het niet meer
ja en nog eentje hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohja met die kaarten he, ik ben meer van de filmpjes blogjes weetje
jij hebt slechte smaakquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef Paul het volgende:
[..]
oh met die coach, die vond ik niet zo leuk
het is een zionistisch complotquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef Paul het volgende:
FACE IT GEWOON BEACH, ANDERE BLOGGERS HEBBEN JE SUBMIT OOK NIET GEPLAATST DUS HIJ WAS GEWOON NIET LEUK!
FACE IT PAUL NIEMAND BEZOEKT DE WEBLOGquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef Paul het volgende:
FACE IT GEWOON BEACH, ANDERE BLOGGERS HEBBEN JE SUBMIT OOK NIET GEPLAATST DUS HIJ WAS GEWOON NIET LEUK!
Plaats aub die submits van Beach, misschien kan jij er wat mee.quote:
Je bent gewoon jaloers op m'n salaris als webloggerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
FACE IT PAUL NIEMAND BEZOEKT DE WEBLOG
Je hebvt jesper gezien vandaag zekerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
YOU DON'T KNOW WHAT I'VE BEEN TROUGH
Wilde gewoon even kwijt dat het leuk is dat je er bent.quote:
Liefffquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Wilde gewoon even kwijt dat het leuk is dat je er bent.
Hey jij, jongen die ik in Amsterdam op de Dam zag voor de H&Mquote:
Erm mai gardquote:
Jij bent eng ga wegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hey jij, jongen die ik in Amsterdam op de Dam zag voor de H&M
weet je niet wie ik benquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Erm mai gard
[..]
Jij bent eng ga weg
O my Bieberquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Erm mai gard
[..]
Jij bent eng ga weg
Ik weet wel wie je bent maar ik vind je eng sinds 'het incident'quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
weet je niet wie ik ben
fok darkroom, goede oude tijden
HALLO WAT KAN IK ER NOU AAN DOEN DAT IK DAAR WAS TERWIJL JIJ DAAR OOK WASquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik weet wel wie je bent maar ik vind je eng sinds 'het incident'
Ik was gwn shoppen beetje fohnen in stad jeweettogg en ik so thuis segt die chick teguh mij ksag je op dam ;squote:
goed verhaal lekker kortquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik was gwn shoppen beetje fohnen in stad jeweettogg en ik so thuis segt die chick teguh mij ksag je op dam ;s
die gekke vriend van jou (laten we hem J noemen) is enger ;s HIJ HAD MIJ OOK GWN GEZIENquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik was gwn shoppen beetje fohnen in stad jeweettogg en ik so thuis segt die chick teguh mij ksag je op dam ;s
Niet weten dat ik het meteen hem vertel zodat ie jou bang maakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
die gekke vriend van jou (laten we hem J noemen) is enger ;s HIJ HAD MIJ OOK GWN GEZIEN
IK VROEG HEM WAT IK AANHAD EN HIJ HAD HET GOEDquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet weten dat ik het meteen hem vertel zodat ie jou bang maakt.
hoe is het ?quote:
Okay gurlquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
IK VROEG HEM WAT IK AANHAD EN HIJ HAD HET GOED
Prima, heb nog een week vakantie, dan beginnen met studeren.quote:
Nee ik had dacht ik maar drie picks goed plus jij update niet elke keer de standquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Had je eigenlijk al door dat je de laatste TUP-ronde gewonnen had?
Heuj the same for mie, beetje verstandskies struggles voor de rest wel ok.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Prima, heb nog een week vakantie, dan beginnen met studeren.En met jou?
Laten trekken dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heuj the same for mie, beetje verstandskies struggles voor de rest wel ok.
U had vier goed en u heeft daarmee gewonnen, dus bij dezen gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik had dacht ik maar drie picks goed plus jij update niet elke keer de stand
En ik vond het al erg toen mijn verstandkies een beetje scheef ging.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij groeit nog, maar hij groeit in mn wang.
Nu heb ik zo'n grote witte plek/afte in mn mond en kan niet eten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik vond het al erg toen mijn verstandkies een beetje scheef ging.
Herkenbaar, sterkte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu heb ik zo'n grote witte plek/afte in mn mond en kan niet eten.
Dank uquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
U had vier goed en u heeft daarmee gewonnen, dus bij dezen gefeliciteerd
Doet meer pijn dan je vernedering die je mij laatst gaf, zegt weer over zn grootte.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Doet meer pijn dan je vernedering die je mij laatst gaf, zegt weer over zn grootte.
rip.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]_! Dat was een random neger, niet ik.
Zou mooi zijn, je staat al best hoog (zie topic)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Dank uzou wat zijn als ik win aan het einde van het seizoen
Niet daar in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waar is iedereen op http://flockdraw.com/14e2bg
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:11 schreef Fritter het volgende:
[..]
Lelijk, ik hou niet van zelda, snap niet wat mensen er zo geweldig aan vinden
Ja is gewoon zo'n hipster ding, de meeste hebben het nooit gespeeld want iedereen vind Zelda geweldig en vervolgens haten ze nintendo, get a lifequote:
het gaat om de paintquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:12 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ja is gewoon zo'n hipster ding, de meeste hebben het nooit gespeeld want iedereen vind Zelda geweldig en vervolgens haten ze nintendo, get a life
Klaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waar is iedereen op http://flockdraw.com/14e2bg
Hoi ik ben Fritterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:37 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Kan gebeuren, post niet dagelijks hier.
Avond/Nachtbaggerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:40 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
74 posts per dag is een flink gemiddelde.
Dat kan hard gaan ja, waarom heb je jezelf hier geregistreerd dan? Vakantie verveling?quote:
Neuh, iemand heeft me gedwongen genaamd Snowbells.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:42 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dat kan hard gaan ja, waarom heb je jezelf hier geregistreerd dan? Vakantie verveling?
Gedwongen? Aanbevolen jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:43 schreef Fritter het volgende:
[..]
Neuh, iemand heeft me gedwongen genaamd Snowbells.
Ik hou FOK! en prive zo veel mogelijke gescheiden. Zijn maar een paar mensen IRL die misschien weten wie ik hier ben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:43 schreef Fritter het volgende:
[..]
Neuh, iemand heeft me gedwongen genaamd Snowbells.
ze enorm veel over me dus maakt niet uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik hou FOK! en prive zo veel mogelijke gescheiden. Zijn maar een paar mensen IRL die misschien weten wie ik hier ben.
Frituurspul liggen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef Hooidraad het volgende:
IJsjes zijn op. Hoe overleef ik dit?
Aan de vriezer likken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef Hooidraad het volgende:
Nieuwe peer ijsjes bestellenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef Hooidraad het volgende:
Hmm, verleidelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:01 schreef Crimyclown het volgende:
Thuisbezorgd.nl altijd een optie als je drank op hebt.
Ik woon in Utrecht dus ik heb wat meer keusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:06 schreef Crimyclown het volgende:
Ik heb hier nog maar 3 restaurants die bezorgen, waarvan 1 een gare Kebabzaak. Als je een hamburger besteld krijg je gewoon een losse hamburger met een stuk turks brood erbij.Kerel neemt niet eens de moeite om de hamburger tussen het brood te leggen.
Zitten die afzetters van ikwilkoudbier.nl ook in Utrecht? 25 euro voor een kratje bier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht dus ik heb wat meer keus
Om 3u 's nachts houdt het wel zo'n beetje op, dan zijn ze volgens mij allemaal dicht.
Volgens mij niet, wel de Bierambulance.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:12 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Zitten die afzetters van ikwilkoudbier.nl ook in Utrecht? 25 euro voor een kratje bier.
Wat krijg je dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij niet, wel de Bierambulance.
En ik zie nu dat zij 28 euro vragen voor een kratje
Ga anderhalf uur in de auto zitten voor bier, mij niet gezienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:18 schreef Crimyclown het volgende:
Rij altijd even snel naar Duitsland als we zonder zitten, zonde eigenlijk dat het niet meer in Nederland verkocht wordt bij de pompstations.
Sowieso Duitsland, gewoon Mc Bier halen bij de drive-in.
5 minuten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:18 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ga anderhalf uur in de auto zitten voor bier, mij niet gezien
Hier die nachtwinkel sluit om 11 uur ofzo. Al een keer ladderzat naar de stad toe gefietst omdat het bier op was om half 1. Is dat ding dicht! En dat noemt zichzelf dan een nachtwinkel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:20 schreef Fritter het volgende:
[..]
Randstad, overal zaakjes waar je bier kan halen de hele nacht door, of gewoon genoeg inslaan!
Een nachtwinkel die sluit om 11 uur, wauw..... hier zijn ze gewoon de hele nacht openquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:21 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hier die nachtwinkel sluit om 11 uur ofzo. Al een keer ladderzat naar de stad toe gefietst omdat het bier op was om half 1. Is dat ding dicht! En dat noemt zichzelf dan een nachtwinkel.
Je zou het zeggen. Noem jezelf dan ook gewoon geen nachtwinkel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:22 schreef Fritter het volgende:
[..]
Een nachtwinkel die sluit om 11 uur, wauw..... hier zijn ze gewoon de hele nacht open
Slaat ook nergens op. De AH hier in de buurt is om 22u dicht, kan die zich ook wel nachtwinkel noemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:21 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hier die nachtwinkel sluit om 11 uur ofzo. Al een keer ladderzat naar de stad toe gefietst omdat het bier op was om half 1. Is dat ding dicht! En dat noemt zichzelf dan een nachtwinkel.
Stad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:21 schreef Crimyclown het volgende:
Waar zit je dan Provincie Utrecht of stad Utrecht?
Stad is zwaar relaxt, ben er zelf geboren maar zou zo weer terug gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. De AH hier in de buurt is om 22u dicht, kan die zich ook wel nachtwinkel noemen
[..]
Stad.
Maar dan word er verwacht dat je een nachtje doorwerkt, wat de meeste niet doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. De AH hier in de buurt is om 22u dicht, kan die zich ook wel nachtwinkel noemen
[..]
Stad.
Ja, is erg handig om alles om je heen te hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:26 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Stad is zwaar relaxt, ben er zelf geboren maar zou zo weer terug gaan.
Trustenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, is erg handig om alles om je heen te hebben.
Slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |