Wilde gewoon even kwijt dat het leuk is dat je er bent.quote:
Liefffquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Wilde gewoon even kwijt dat het leuk is dat je er bent.
Hey jij, jongen die ik in Amsterdam op de Dam zag voor de H&Mquote:
Erm mai gardquote:
Jij bent eng ga wegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hey jij, jongen die ik in Amsterdam op de Dam zag voor de H&M
weet je niet wie ik benquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Erm mai gard
[..]
Jij bent eng ga weg
O my Bieberquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Erm mai gard
[..]
Jij bent eng ga weg
Ik weet wel wie je bent maar ik vind je eng sinds 'het incident'quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
weet je niet wie ik ben
fok darkroom, goede oude tijden
HALLO WAT KAN IK ER NOU AAN DOEN DAT IK DAAR WAS TERWIJL JIJ DAAR OOK WASquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik weet wel wie je bent maar ik vind je eng sinds 'het incident'
Ik was gwn shoppen beetje fohnen in stad jeweettogg en ik so thuis segt die chick teguh mij ksag je op dam ;squote:
goed verhaal lekker kortquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik was gwn shoppen beetje fohnen in stad jeweettogg en ik so thuis segt die chick teguh mij ksag je op dam ;s
die gekke vriend van jou (laten we hem J noemen) is enger ;s HIJ HAD MIJ OOK GWN GEZIENquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik was gwn shoppen beetje fohnen in stad jeweettogg en ik so thuis segt die chick teguh mij ksag je op dam ;s
Niet weten dat ik het meteen hem vertel zodat ie jou bang maakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
die gekke vriend van jou (laten we hem J noemen) is enger ;s HIJ HAD MIJ OOK GWN GEZIEN
IK VROEG HEM WAT IK AANHAD EN HIJ HAD HET GOEDquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet weten dat ik het meteen hem vertel zodat ie jou bang maakt.
hoe is het ?quote:
Okay gurlquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
IK VROEG HEM WAT IK AANHAD EN HIJ HAD HET GOED
Prima, heb nog een week vakantie, dan beginnen met studeren.quote:
Nee ik had dacht ik maar drie picks goed plus jij update niet elke keer de standquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Had je eigenlijk al door dat je de laatste TUP-ronde gewonnen had?
Heuj the same for mie, beetje verstandskies struggles voor de rest wel ok.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Prima, heb nog een week vakantie, dan beginnen met studeren.En met jou?
Laten trekken dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heuj the same for mie, beetje verstandskies struggles voor de rest wel ok.
U had vier goed en u heeft daarmee gewonnen, dus bij dezen gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik had dacht ik maar drie picks goed plus jij update niet elke keer de stand
En ik vond het al erg toen mijn verstandkies een beetje scheef ging.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij groeit nog, maar hij groeit in mn wang.
Nu heb ik zo'n grote witte plek/afte in mn mond en kan niet eten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik vond het al erg toen mijn verstandkies een beetje scheef ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |