Neuh, iemand heeft me gedwongen genaamd Snowbells.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:42 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dat kan hard gaan ja, waarom heb je jezelf hier geregistreerd dan? Vakantie verveling?
Gedwongen? Aanbevolen jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:43 schreef Fritter het volgende:
[..]
Neuh, iemand heeft me gedwongen genaamd Snowbells.
Ik hou FOK! en prive zo veel mogelijke gescheiden. Zijn maar een paar mensen IRL die misschien weten wie ik hier ben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:43 schreef Fritter het volgende:
[..]
Neuh, iemand heeft me gedwongen genaamd Snowbells.
ze enorm veel over me dus maakt niet uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik hou FOK! en prive zo veel mogelijke gescheiden. Zijn maar een paar mensen IRL die misschien weten wie ik hier ben.
Frituurspul liggen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef Hooidraad het volgende:
IJsjes zijn op. Hoe overleef ik dit?
Aan de vriezer likken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef Hooidraad het volgende:
Nieuwe peer ijsjes bestellenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef Hooidraad het volgende:
Hmm, verleidelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:01 schreef Crimyclown het volgende:
Thuisbezorgd.nl altijd een optie als je drank op hebt.
Ik woon in Utrecht dus ik heb wat meer keusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:06 schreef Crimyclown het volgende:
Ik heb hier nog maar 3 restaurants die bezorgen, waarvan 1 een gare Kebabzaak. Als je een hamburger besteld krijg je gewoon een losse hamburger met een stuk turks brood erbij.Kerel neemt niet eens de moeite om de hamburger tussen het brood te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |