Zitten die afzetters van ikwilkoudbier.nl ook in Utrecht? 25 euro voor een kratje bier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht dus ik heb wat meer keus
Om 3u 's nachts houdt het wel zo'n beetje op, dan zijn ze volgens mij allemaal dicht.
Volgens mij niet, wel de Bierambulance.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:12 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Zitten die afzetters van ikwilkoudbier.nl ook in Utrecht? 25 euro voor een kratje bier.
Wat krijg je dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij niet, wel de Bierambulance.
En ik zie nu dat zij 28 euro vragen voor een kratje
Ga anderhalf uur in de auto zitten voor bier, mij niet gezienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:18 schreef Crimyclown het volgende:
Rij altijd even snel naar Duitsland als we zonder zitten, zonde eigenlijk dat het niet meer in Nederland verkocht wordt bij de pompstations.
Sowieso Duitsland, gewoon Mc Bier halen bij de drive-in.
5 minuten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:18 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ga anderhalf uur in de auto zitten voor bier, mij niet gezien
Hier die nachtwinkel sluit om 11 uur ofzo. Al een keer ladderzat naar de stad toe gefietst omdat het bier op was om half 1. Is dat ding dicht! En dat noemt zichzelf dan een nachtwinkel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:20 schreef Fritter het volgende:
[..]
Randstad, overal zaakjes waar je bier kan halen de hele nacht door, of gewoon genoeg inslaan!
Een nachtwinkel die sluit om 11 uur, wauw..... hier zijn ze gewoon de hele nacht openquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:21 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hier die nachtwinkel sluit om 11 uur ofzo. Al een keer ladderzat naar de stad toe gefietst omdat het bier op was om half 1. Is dat ding dicht! En dat noemt zichzelf dan een nachtwinkel.
Je zou het zeggen. Noem jezelf dan ook gewoon geen nachtwinkel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:22 schreef Fritter het volgende:
[..]
Een nachtwinkel die sluit om 11 uur, wauw..... hier zijn ze gewoon de hele nacht open
Slaat ook nergens op. De AH hier in de buurt is om 22u dicht, kan die zich ook wel nachtwinkel noemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:21 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hier die nachtwinkel sluit om 11 uur ofzo. Al een keer ladderzat naar de stad toe gefietst omdat het bier op was om half 1. Is dat ding dicht! En dat noemt zichzelf dan een nachtwinkel.
Stad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:21 schreef Crimyclown het volgende:
Waar zit je dan Provincie Utrecht of stad Utrecht?
Stad is zwaar relaxt, ben er zelf geboren maar zou zo weer terug gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. De AH hier in de buurt is om 22u dicht, kan die zich ook wel nachtwinkel noemen
[..]
Stad.
Maar dan word er verwacht dat je een nachtje doorwerkt, wat de meeste niet doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. De AH hier in de buurt is om 22u dicht, kan die zich ook wel nachtwinkel noemen
[..]
Stad.
Ja, is erg handig om alles om je heen te hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:26 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Stad is zwaar relaxt, ben er zelf geboren maar zou zo weer terug gaan.
Trustenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, is erg handig om alles om je heen te hebben.
Slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |