Herkenbaar, sterkte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu heb ik zo'n grote witte plek/afte in mn mond en kan niet eten.
Dank uquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
U had vier goed en u heeft daarmee gewonnen, dus bij dezen gefeliciteerd
Doet meer pijn dan je vernedering die je mij laatst gaf, zegt weer over zn grootte.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Doet meer pijn dan je vernedering die je mij laatst gaf, zegt weer over zn grootte.
rip.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]_! Dat was een random neger, niet ik.
Zou mooi zijn, je staat al best hoog (zie topic)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Dank uzou wat zijn als ik win aan het einde van het seizoen
Niet daar in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waar is iedereen op http://flockdraw.com/14e2bg
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:11 schreef Fritter het volgende:
[..]
Lelijk, ik hou niet van zelda, snap niet wat mensen er zo geweldig aan vinden
Ja is gewoon zo'n hipster ding, de meeste hebben het nooit gespeeld want iedereen vind Zelda geweldig en vervolgens haten ze nintendo, get a lifequote:
het gaat om de paintquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:12 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ja is gewoon zo'n hipster ding, de meeste hebben het nooit gespeeld want iedereen vind Zelda geweldig en vervolgens haten ze nintendo, get a life
Klaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waar is iedereen op http://flockdraw.com/14e2bg
Hoi ik ben Fritterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:37 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Kan gebeuren, post niet dagelijks hier.
Avond/Nachtbaggerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:40 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
74 posts per dag is een flink gemiddelde.
Dat kan hard gaan ja, waarom heb je jezelf hier geregistreerd dan? Vakantie verveling?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |