SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Isabeau op 26-08-2013 01:39:43 ]Spoilers!
I know maar het is me te veel moeite om helemaal naar Ikea te gaan voor een pot jam. Maar ik ben zondag in Breda dus dan piep ik even binnen. En neem ik de oatcookies niet mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
door de uitgang naar binnen gaan, dan kom je uit bij de foodmarkt en klantenservice bij de meeste ikea's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., toen ik thuis kwam lagal in bed. Komt ie gisteren thuis met een bos rozen. Hij wilde geen eten voor me kopen omdat ik me kut voelde. SUPERLIEF.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren kwamthuis met een bos bloemen. Ik had eergisteren een kutavond
Wat ontzettend kut Lonaa.. Het is niet leuk om je vader of moeder zo te moeten zien. Dat doet gewoon heel veel pijn. Moet ze ook 6 weken in het ziekenhuis liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., toen ik thuis kwam lagal in bed. Komt ie gisteren thuis met een bos rozen. Hij wilde geen eten voor me kopen omdat ik me kut voelde. SUPERLIEF.
Heel veel sterkte.. en superlief dat je vriend een bos bloemen mee had als verrassing!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren kwamthuis met een bos bloemen. Ik had eergisteren een kutavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., toen ik thuis kwam lagal in bed. Komt ie gisteren thuis met een bos rozen. Hij wilde geen eten voor me kopen omdat ik me kut voelde. SUPERLIEF.
Lonaa en mama van Lonaa
Precies datquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat ontzettend kut Lonaa.. Het is niet leuk om je vader of moeder zo te moeten zien. Dat doet gewoon heel veel pijn. Moet ze ook 6 weken in het ziekenhuis liggen?
Heel veel sterkte.. en superlief dat je vriend een bos bloemen mee had als verrassing!
jeuh!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:31 schreef Qwea het volgende:
Ik wil ff jompelen!!! Net nieuwe broek gekocht, van mt 33 naar mt 29!!
ik kon nog heel lang slagen bij jeans centre, in de mannenmodellen, die gaan tot 40! (in de webshop zelfs tot 50 zie ik, en een damesmodel 38). zitten ook gewoon mooie rechte modellen bij. aparte modellen voor dames en heren is toch een uitvinding van de afgelopen jaren volgens mij...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb volgens mij nog 1 Spijkerbroek in de kast in de grootste "jeans"maat. 36 volgens mij. Zou echt een gat in de lucht springen als ik die weer pas!
Sowieso is spijkerbroeken kopen een ramp. Denk dat ik voor de winter ook maar overstap op jurkjes met dikke pantys!
Voor in de winter: thermoleggings van de action.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb volgens mij nog 1 Spijkerbroek in de kast in de grootste "jeans"maat. 36 volgens mij. Zou echt een gat in de lucht springen als ik die weer pas!
Sowieso is spijkerbroeken kopen een ramp. Denk dat ik voor de winter ook maar overstap op jurkjes met dikke pantys!
Fijn hoor Qwea!
Klopt had zelf altijd Garcia.. leuke normale modellen en een redelijk prijsje! Al ben ik bang dat een 40 nu ook niet mooi zit. Heb echt een moeilijk spijkerbroekenfiguur. Zelfs in een gewone maat kon ik al amper slagen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kon nog heel lang slagen bij jeans centre, in de mannenmodellen, die gaan tot 40! (in de webshop zelfs tot 50 zie ik, en een damesmodel 38). zitten ook gewoon mooie rechte modellen bij. aparte modellen voor dames en heren is toch een uitvinding van de afgelopen jaren volgens mij...
http://www.jeanscentre.nl(...)%3Awaist%3A40&text=#
geen hip merk, maar ik vond die garcia jeans meestal echt wel mooi.
Ga ik onthouden. Al ben ik bang dat ze die niet in echt grote maten hebben?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:43 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Voor in de winter: thermoleggings van de action.Die zijn zo fijn!
Ik heb nu broekmaat 44 (dat had ik ook al toen ik 75 kilo woog..) maar ik pas ze nog altijd goed. Wel de allergrootste maat nemen sowieso want anders zijn ze te kort.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ga ik onthouden. Al ben ik bang dat ze die niet in echt grote maten hebben?
broekmaat 44 kon ik 50 kilo geleden ook nog niet aan, dus ik ga ze maar niet proberenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:53 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik heb nu broekmaat 44 (dat had ik ook al toen ik 75 kilo woog..) maar ik pas ze nog altijd goed. Wel de allergrootste maat nemen sowieso want anders zijn ze te kort.
Ik kan er nu al tegenaan lopen hikken dat ik waarschijnlijk nieuwe winterkleding nodig heb..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
broekmaat 44 kon ik 50 kilo geleden ook nog niet aan, dus ik ga ze maar niet proberen
Nee, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat ontzettend kut Lonaa.. Het is niet leuk om je vader of moeder zo te moeten zien. Dat doet gewoon heel veel pijn. Moet ze ook 6 weken in het ziekenhuis liggen?
Ik kan ook niet wachten tot ik weer allemaal groente en fruit kan halen maandag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb trouwens net boodschappen gedaan en allemaal gezonde dingen gekocht.Misschien raak i kwel terug in mijn flow.
Zo even prutje voormaken, prutje voor mezelf en een paddenstoelensoep.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh krijg nou wat. Ik heb de TT niet gewijzigd.
Goed zo!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:59 schreef Sarabi het volgende:
En eindelijk gehoepeldpodcast aan en gaan
Oh bedankt voor de aanbeveling. Ik zal haar morgen eens bellen en het als argument gebruiken. Hoewel ik denk dat ze er inmiddels zelf ook achter is dat het een beter idee is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Lonaa, ik kan het familiehuis aanbevelen, mocht ze daarover twijfelen. Het is echt heel huiselijk, maar ook rustig. Patiënten zijn ook heel tevreden en dankbaar altijd, als ik ernaar vraag.
Verder natuurlijk heel veel sterkte. Het is moeilijk om als kind toe te moeten kijken en je hulpeloos te voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik net eten gekookt. Heb een prutje van ui, knof, broccoli, erwtjes, courgette, paddenstoelen, basillicum, paprika, bosui klein lepeltje demi creme fraiche en wat boursinlight. Kipfilet gebakken. Jum. Mijn avondmaaltijd is klaar.krijgt gekruid gehakt met kidneybonen, mais, kaas, paprika en bosui. Met pasta.
Sterkheidsbaas van alles.
Het gehakt, de bonen en de mais waren over van de wraps van gisteren. Ik hou niet van bonen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef Myraela het volgende:
Waarom maak je iets heel anders voor je vriend?
Daar zou ik echt geen zin in hebben.Al houd ik wel altijd rekening met wat hij lekker vind. Vanavond staat er een pizza op hem te wachten. Ik voel me slecht na de pizza, terwijl die eigenlijk niet zo slecht was, maar gewoon het idee van pizza. En vroeg eten voelt ook altijd fout, maarja, zo werken.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo merk je maar weer dat ieder huisje zijn kruisje heeft.
Als je zo de verhalen leest.
En moet zeggen mij heeft het de afgelopen dagen wel geholpen om hier mijn verhaal te doen. En jullie reacties daarop te lezen.
Dank je wel daarvoor. Want dat wilde ik eigenlijk nog even zeggen.
Doe ik heel vaak. Hij vind hele andere dingen lekker dan ik. Nou ja, dat is niet waar. Ik eet stukken gezonder en hij houdt niet zo van vers. Dus ik eet straks verse sperziebonen, hij uit pot.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef Myraela het volgende:
Waarom maak je iets heel anders voor je vriend?
Daar zou ik echt geen zin in hebben.![]()
Zo vaak hier nu ook weer niet, maar ik wil wel gezonder dan hij, over het algemeen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe ik heel vaak. Hij vind hele andere dingen lekker dan ik. Nou ja, dat is niet waar. Ik eet stukken gezonder en hij houdt niet zo van vers. Dus ik eet straks verse sperziebonen, hij uit pot.
Van de week at hij creme brulee met burrito's en ik at verse wortelen.
Komt vast wel 4x per week voor dat ik 2 dingen kook.
twee vragenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:59 schreef Sarabi het volgende:
En eindelijk gehoepeldpodcast aan en gaan
Nou, dat dus! Alleen dan niet mijn huisgenoot maar vriend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:08 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn huisgenoot at alles wat ik ook at en anders mocht ie mooi zelf gaan koken hoor
Om dat het een leuke sport is die ik dagelijks en gewoon in huis kan doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
twee vragen
Waarom hoepel je? (Waar is het goed voor? Buikspieren ofzo?)
Is het niet heel saai om een halfuur achter elkaar te doen?
Hmm, ik ben vrij gek op merkkledingquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn vriend laat veel kleding door een coupeuse maken. Stofjes die jij leuk vindt en het past perfect. En niet eens zo duur, vergelijkbaar met winkelprijzen.
spelt is volgens mij vooral zwaarder per snee, en dan dus meer kcal per snee ook. maar je moest toch juist meer eten? lijkt me een mooie manier!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:03 schreef Qwea het volgende:
Ehm.....
http://mobile.fatsecret.n(...)14342&showFacts=True
Volgens eetmeter zit er evenveel in als in bruinbrood, qua kcal.. Maar niet dus?
Hmm, eetmeter geeft 32gr aan (net als volkoren) en 102 kcalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
spelt is volgens mij vooral zwaarder per snee, en dan dus meer kcal per snee ook. maar je moest toch juist meer eten? lijkt me een mooie manier!
hm, apart. misschien zit er relatief minder water in?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, eetmeter geeft 32gr aan (net als volkoren) en 102 kcal
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister weer een heel fijn Steps & Shape-lesje gevolgd. Ik begin zelfs goed te worden in de choreografie.Daarna tot héél diep in de nacht m'n proefschrift afgemaakt - zonder te snaaien! - en dat is nu naar de leescommissie. Ik ga me nog vervelen de komende tijd.
Ik merkte vandaag omdat ik veel onderweg was en veel moest wandelen echt heel goed dat ik fitter en slanker ben. Ineens loop ik harder dan de meeste mensen en vlieg ik trappen op zonder acute pijn in m'n hartstreek te krijgen. Door de krachttraining voelt m'n lijf niet alleen dunner maar ook strakker. Ik vind het tof!
Dank!quote:
heb je nog wat met mijn werkgever gedaan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank!Ik ben ook trots op mezelf. Een paar maanden geleden ziek, werkloos en proefschrift niet af. En nu is dat ding dan eindelijk af (en ben ik er zelf ook echt héél blij mee), voel ik me kerngezond en begin ik met een opleiding. Het enige wat m'n jaar nog toffer zou kunnen maken is het vinden van een baan.
Oh, ben jij het?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:19 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
heb je nog wat met mijn werkgever gedaan?Je moet niks hoor, ben gewoon even benieuwd
Ik ga de pabo doen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar promoveer je op Claudia? En welke opleiding ga je doen?
oh wist je dat nog niet hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ben jij het?Dat wist ik niet.
Een paar keer vergeefs gebeld, daarna gezien dat het inmiddels online kan door middel van het invullen van een formulier en een motivatie bijvoegen. Ga ik na m'n vakantie zeker invullen!
Ik vind het een beetje irritant dat nergens goed uitgelegd wordt wat ze onder zo'n masterclass nou precies verstaan. En daar wou ik voor bellen, maar telkens zijn de juiste personen er niet. En ik wou ook vragen of mijn specifieke achtergrond relevant is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:53 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
oh wist je dat nog niet haha
Okė! Eikels dat het bellen niet lukte. Als ik me ermee moet bemoeien hoor ik het wel
ga ik even op reageren, dit weekend. Ik krijg geregeld een mc onder mn neusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje irritant dat nergens goed uitgelegd wordt wat ze onder zo'n masterclass nou precies verstaan. En daar wou ik voor bellen, maar telkens zijn de juiste personen er niet. En ik wou ook vragen of mijn specifieke achtergrond relevant is.
Waarom heb je je nick veranderd?
O ja,en wat zo fijn was: ik heb gewoon de hele dag in mijn badpak rondgehangen tussen mijn (5 mannelijke) collega's en me geen moment ongemakkelijk te dik gevoeldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:49 schreef miss_sly het volgende:
Zo hé, dat waterskiën valt nog niet meemaar we hebben wel een heerlijke dag gehad op het water <3 wat een prachtig weer hadden we. En dieettechnisch was het iet eens heel vreselijk, want we hadden geen snaaiwerk mee op de boot, dus het is gebleven bij een broodje gerookte zalm voor de lunch en een heerlijke barbecue met een beetje brood, beetje saus, paar stukjes vlees en wat groente.
Echt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe ik heel vaak. Hij vind hele andere dingen lekker dan ik. Nou ja, dat is niet waar. Ik eet stukken gezonder en hij houdt niet zo van vers. Dus ik eet straks verse sperziebonen, hij uit pot.
Van de week at hij creme brulee met burrito's en ik at verse wortelen.
Komt vast wel 4x per week voor dat ik 2 dingen kook.
Dat is zo superquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef miss_sly het volgende:
O ja,en wat zo fijn was: ik heb gewoon de hele dag in mijn badpak rondgehangen tussen mijn (5 mannelijke) collega's en me geen moment ongemakkelijk te dik gevoeld
Als je eenmaal staat, is het heel leuk! Het gaan staan viel me niet mee, en ik heb wat snoekduiken gemaakt en water gehaptquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is zo super
Volgens mij hadden jullie ook heerlijk weer gisteren! Was het ook leuk, dat waterskiën?
Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik kan me er iets bij voorstellen! (triomfgevoel + spierpijn armen)quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:45 schreef miss_sly het volgende:
Als je eenmaal staat, is het heel leuk! Het gaan staan viel me niet mee, en ik heb wat snoekduiken gemaakt en water gehaptMaar ik heb ook een triomfmoment dat ik even sta en goed ga. En dat is zoo tof! Maar ik voel mijn armen nu wel, hoor.
Wow, ik dacht dat ik goed bezig was met een cake in de oven en een was in de machinequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik kan me er iets bij voorstellen! (triomfgevoel + spierpijn armen)
Ging het ook hard?
Hier al gewandeld, boodschappen gedaan, nu muesli en straks sportschool
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:38 schreef Zeester het volgende:
Ik heb nog een beetje moeite met terugraken in het afvalregime, zo na Lowlands. Maar het komt wel weer denk ik!
oei das wel heel warm.. heel goed drinken!quote:
Ik las in een blog over een meisje die ging hardlopen op Lowlands..quote:
Compensatiedrangquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik las in een blog over een meisje die ging hardlopen op Lowlands..
Ik dans wel wat harder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik las in een blog over een meisje die ging hardlopen op Lowlands..
En de hele dag zeikt over vieze nagels. Of de stank in de toiletten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Compensatiedrangzeker ook zon type die tweemaal daags in de 75 minuten rij bij de douches aansluit
Kan tochquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Laatste week heb ik het gevoel dat hoe meer ik eet, hoe sneller ik afvalOf ik heb een lintworm.
Yup, kanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:56 schreef eleusis het volgende:
Kan tochMisschien at je daarvoor net te weinig, en stond je lichaam in honger/power-save modus. Een theorie die je veel hoort, en waar volgens mij wel wat in zit.
Ik ga nu ook opeens harder, terwijl ik nu ook 'tussendoortjes' eet zoals het voedingscentrum zegt, wat ik daarvoor eigenlijk nooit deed. Toeval of toch? Maar goed, nog te vroeg voor conclusies, omdat ik zo veel parameters heb aangepast.
Ja, tell me about it.quote:Your goal should be to eat as many calories as possible and still lose weight. You always want to start high and then come down with your calorie intake. It’s much easier to do this than come up in calories after your weight loss has stalled
quote:Eat 12 times your body weight in calories per day.
Amerikanen rekenen in pounds, schatquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:05 schreef Qwea het volgende:
dat zou betekenen dat ik 912 kcal moet. Ik val met 1700 al af
Zit allemaal in je hoofd, dingen moet je gewoon doen zonder er bij na te denken (nou ja, een beetje nadenken is wel handig, maar niet nadenken over 'wel of geen zin' hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:23 schreef _Dido_ het volgende:
Hai! Ik heb ook al een heuleboel gedaanboodschappenlijstje gemaakt en boodschappen gedaan
kom maar niet op gang in het weekend. Doordeweeks zit je in een ritme van dingen doen en dan heb ik er geen moeite mee, maar nu. Opstaan om de was te gaan doen is al te veel moeite
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik sta meestal tussen 6 en 7 opOok op mijn vrije dagen
Laatste week heb ik het gevoel dat hoe meer ik eet, hoe sneller ik afvalOf ik heb een lintworm.
ik moet ook maar een ritme gaan kweken in het weekend dan want al dat gelambal de hele tijd slaat nergens op. En dan 's avonds het gevoel hebben dat je zo veel meer had kunnen doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zit allemaal in je hoofd, dingen moet je gewoon doen zonder er bij na te denken (nou ja, een beetje nadenken is wel handig, maar niet nadenken over 'wel of geen zin' hebben)
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Amerikanen rekenen in pounds, schat
En er gaan 2.2 pounds in een kilo
volgens mij kan t echt makkelijk, je eet nu nog behoorlijk wat lichte varianten en weinig vet toch? dat zijn dingen die makkelijk aan te passen zijn. en je avondmaaltijd is met 400 kcal ook best wel klein gemiddeld, toch?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij kan t echt makkelijk, je eet nu nog behoorlijk wat lichte varianten en weinig vet toch? dat zijn dingen die makkelijk aan te passen zijn. en je avondmaaltijd is met 400 kcal ook best wel klein gemiddeld, toch?
kijk, als je zo doorgaat met eten val je nog wat af, maar dat stopt ook op een gegeven moment he, als je bij een gewicht komt dat past bij je kcal inname en beweging.
dus ik zou zeggen: als je perse dit gewicht wilt houden, herlees dan nog eens de eerste paar regels van deze post. als je nog wat afvallen niet erg vindt en je voelt je prettig en niet op dieet met wat je nu doet, dan kan je toch ook kijken waar je uitkomt?
Hoe weet je dat dat 3000 is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:44 schreef sorcees het volgende:
Heh heh, pfuh, net erug van een stevige tocht op de fiets, 80 km binnen de drie uur, bij mijn gewicht toch al gauw 3000 kCal, dus ik moet er vandaag minstens 400 innemen, maar wel op een gezonde manier.
Alleereerst maar een verlate lunch met roggebrood en gestoomde makreel.
volgens mij zegt ze meh vanwege de pounds vs. de kilo'squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij kan t echt makkelijk, je eet nu nog behoorlijk wat lichte varianten en weinig vet toch? dat zijn dingen die makkelijk aan te passen zijn. en je avondmaaltijd is met 400 kcal ook best wel klein gemiddeld, toch?
kijk, als je zo doorgaat met eten val je nog wat af, maar dat stopt ook op een gegeven moment he, als je bij een gewicht komt dat past bij je kcal inname en beweging.
dus ik zou zeggen: als je perse dit gewicht wilt houden, herlees dan nog eens de eerste paar regels van deze post. als je nog wat afvallen niet erg vindt en je voelt je prettig en niet op dieet met wat je nu doet, dan kan je toch ook kijken waar je uitkomt?
jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
volgens mij zegt ze meh vanwege de pounds vs. de kilo's
Edit: even hele pagina lezen voor je wat zegt
ik vond het wel schattig. Hele lap tekst, terwijl ze dat niet bedoeldequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jaik heb mn domme petje op vandaag...
maar eerder op de pagina had ze het nog wel over met moeite aan 1700 kcal komen, dus op zich was het geen loos advies, toch Qwea?
+1. En het is geloof ik het onhipste wat bestaat en je mag het niet hardop zeggen, maar alleen op reis lijkt me de hel op ordequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:22 schreef Myraela het volgende:
Lijkt het je wel leuk dan? Zou me niets lijken, in mijn eentje weg.
Ik ben alleen naar de VS geweest en alhoewel ik daar bij iemand logeerde, was ik overdag toch meestal alleen. Heb het héérlijk gevonden! Alles doen waar ik zin in had, zonder overleg etc. Maar ja, dan kon ik 's avonds bij het eten bij kletsen (4 van de 7 dagen tenminste) en ik had wat lunchafspraken met mensen die ik op internet had leren kennen. Ik weet niet hoe ik het zou vinden als ik al die tijd helemaal alleen was geweest.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:22 schreef Myraela het volgende:
Lijkt het je wel leuk dan? Zou me niets lijken, in mijn eentje weg.
dat is toch ook jammer, dat je anderen nodig hebt voor je vermaak? (Of ben ik nu te kort door de bocht?).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook niet zo van weken op vakantie gaan, weekendje stedentrip vind ik wel tof. Maar alleen lijkt me echt helemaal niets, hell, ik ga nog niet eens alleen hier de stad in.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
+1. En het is geloof ik het onhipste wat bestaat en je mag het niet hardop zeggen, maar alleen op reis lijkt me de hel op ordeNu lijkt met een ander op reis me ook verschrikkelijk naar. En dat hardop zeggen is helemaal een sociale doodzonde schijnt.
Ik denk ook niet dat er maar 1 manier is om daar achter te komen, maar dat je dat nu zo'n beetje voor jezelf hebt bedacht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:27 schreef _Dido_ het volgende:
'Helemaal alleen' is ook iets waar je zelf de hand in hebt hè. En ik ga niet drie maanden, maar drie weken ofzo, die zijn zo omik denk dat het voor mij ook een goede manier is om op mezelf te leren vertrouwen ipv me afhankelijk op te stellen van anderen. Misschien vind ik het ook wel verschrikkelijk maar er is maar één manier om daarachter te komen
ja, hoezo?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er maar 1 manier is om daar achter te komen, maar dat je dat nu zo'n beetje voor jezelf hebt bedacht.
Jij werkt toch ook "gewoon"?
Ik ga op vakantie. Daar ga ik met mn luie hol op een stoel liggen in de zon, met een stapel boeken en een muziekje. Ik hoop dan dat er regelmatig een kleurig drankje met een parapluutje naast mijn stapel boeken verschijnt. En ik tank bij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:29 schreef _Dido_ het volgende:
[..]dus jij gaat helemaal niet op reis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Oh sorry, ik trok het wat groter. Ik dacht dat je het meer bedoelde als "of ik het in het algemeen in mn eentje kan redden" ipv "of ik alleen op vakantie gaan leuk zou vinden".quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja, hoezo?
En als je er wilt achterkomen of je in je eentje reizen leuk vindt of niet, moet je het toch doen? Hoe moet je er anders achterkomen?
dat dacht ik al, maakt niet uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh sorry, ik trok het wat groter. Ik dacht dat je het meer bedoelde als "of ik het in het algemeen in mn eentje kan redden" ipv "of ik alleen op vakantie gaan leuk zou vinden".
Dat vond ik wat vreemd omdat je dus "gewoon" zelfstandig bent.
My bad
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie. Daar ga ik met mn luie hol op een stoel liggen in de zon, met een stapel boeken en een muziekje. Ik hoop dan dat er regelmatig een kleurig drankje met een parapluutje naast mijn stapel boeken verschijnt. En ik tank bij.
"Reizen" lijkt me verschrikkelijk vermoeiend en ik vind mensen die het doen vaak verschrikkelijk pretentieus en ik heb er een nare mening over, waar "reizigers" zich altijd ontzettend door aangevallen voelen.Lekker stereotiep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mij zijn reizen/op reis gaan en vakantie min of meer synoniemen. Het soort reizen dat jij beschrijft doen wij ook niet, maar Ik zeg wel dat weer volgend jaar weer samen op reis gaan (naar Duitsland ofzo)
. Reizen is meer de weg erheen, en als er vaak van camping gewisseld wordt wordt er veel gereisd
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, ik word ook altijd een beetje moe van dat gebackpack met zijn allen door Australië, nieuw zeeland en azieMaar een verre reis zou ik best nog wel eens willen maken ooit.
Kwak
God ik weet het! Ik schaam me ook oprecht een beetje voor mijn mening omdat ik WEET dat het niet zo zwart wit is, maar zo VOELT het gewoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Lekker stereotiep!Voor mij zijn reizen/op reis gaan en vakantie min of meer synoniemen. Het soort reizen dat jij beschrijft doen wij ook niet, maar Ik zeg wel dat weer volgend jaar weer samen op reis gaan (naar Duitsland ofzo)
. Reizen is meer de weg erheen, en als er vaak van camping gewisseld wordt wordt er veel gereisd
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, ik word ook altijd een beetje moe van dat gebackpack met zijn allen door Australië, nieuw zeeland en azieMaar een verre reis zou ik best nog wel eens willen maken ooit.
nogal stereotiep idd, al zijn die domme plaatjes schietende toeristen een van de redenen dat ik heel snel het Vaticaans museum weer uit was deze zomerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Lekker stereotiep!Voor mij zijn reizen/op reis gaan en vakantie min of meer synoniemen. Het soort reizen dat jij beschrijft doen wij ook niet, maar Ik zeg wel dat weer volgend jaar weer samen op reis gaan (naar Duitsland ofzo)
Ik heb nooit moeite om aan de 1700kcal te komenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jaik heb mn domme petje op vandaag...
maar eerder op de pagina had ze het nog wel over met moeite aan 1700 kcal komen, dus op zich was het geen loos advies, toch Qwea?
nja goed, die tip werkt ook om van 1700 naar 2200 of 2000 te komenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nooit moeite om aan de 1700kcal te komen2200 wel. Of 2000
1700 eet ik al bijna een jaar
Zozo mijn duifje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
God ik weet het! Ik schaam me ook oprecht een beetje voor mijn mening omdat ik WEET dat het niet zo zwart wit is, maar zo VOELT het gewoon.
Overigens vind ik door Westerse landen zwerven met een tentje stukken minder bezwaarlijk.
Nee. Omdat jijquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zozo mijn duifje.
Nooit iets over gehoord in die 7 maanden dat ik je mailde vanaf mijn reisbestemmingen.
Ik duim zo dat ie terugkomt! Katten die kwijt zijn zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap je wel hoor DP, vooral wat betreft die foto's. Daar hou ik ook niet van. Toch was mijn reis redelijk awesome.
Mijn kat is hier gisteren uit het raam gedonderd en onvindbaar.
Niet tof, kat die zoek is. Doet hij dat wel vaker en komt hij dan naar de voordeur?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap je wel hoor DP, vooral wat betreft die foto's. Daar hou ik ook niet van. Toch was mijn reis redelijk awesome.
Mijn kat is hier gisteren uit het raam gedonderd en onvindbaar.
Dat is wel wat kort door de bocht ja. Ik vind het gewoon leuker met mensen erbij, dus waarom zou ik dan zonder gaan. Kan mezelf prima vermaken, al vind ik het niet fijn om in mijn eentje in een restaurant te zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dat is toch ook jammer, dat je anderen nodig hebt voor je vermaak? (Of ben ik nu te kort door de bocht?).
Zie de calculatoren op het net, 105 kg, fietsen 28 km/h gedurende 170 min = 3570 Kcal.quote:
en als jij nu heel graag ergens naartoe wilt waar hij per se geen geld en tijd in wil steken, wat dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel wat kort door de bocht ja. Ik vind het gewoon leuker met mensen erbij, dus waarom zou ik dan zonder gaan. Kan mezelf prima vermaken, al vind ik het niet fijn om in mijn eentje in een restaurant te zitten.
Ik zou sowieso geen vakantie zonder mijn vriend willen, wil ook niet zo'n hip koppeltje worden waarbij we beide met onze eigen vrienden op vakantie zouden gaan of iets.Gewoon samen.
Veel van die calculators werken met kcal/kg/min en hoe zwaader je bent, hoe hoger het getal wordt. Bij overgewicht/ondergewicht kloppen dat soort getallen eigenlijk niet meer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:04 schreef sorcees het volgende:
Zie de calculatoren op het net, 105 kg, fietsen 28 km/h gedurende 170 min = 3570 Kcal.
Beetje afronden naar beneden kom ik op 3000.
Dus 4000 innemen, o.a. handje cashew nootjes vanavond.
Toch wel, bijna 100 km, met de garmin 705, wellicht zijn de formules voor een BMI van 32 dan niet meer helemaal correct.quote:Op zondag 25 augustus 2013 07:01 schreef Zeester het volgende:
Je fietst toch ook niet zo snel gedurende 170 min 28 km/h? Lijkt mij iig rijkelijk veel!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:42 schreef Qwea het volgende:
Gisteren stuk gefietst, ff nog gestopf bij een terras om wat te drinken, komen we een oude straatgenoot tegen. Die dacht eerst dat MikeyMo een nieuwe vriendin had, want "dat meisje wat bij hem zat was zo ontzettend slank!"hoi veer in reet.
Addict!quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:40 schreef Qwea het volgende:
Meh, rustdag mbt sporten... Maar ik wil sporten
Ja erg he?quote:
Dat zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
en als jij nu heel graag ergens naartoe wilt waar hij per se geen geld en tijd in wil steken, wat dan?
het was dan ook een hypothetische vraagquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk.
Dan zou ik niet gaan. Maar ik heb die reisdrang niet, dus dat gedeelte zie ik al niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:21 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
het was dan ook een hypothetische vraag
Ja, dat was idd het plan.. maar het is kuuuuuuuuutweerquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:18 schreef friekin_ het volgende:
kunt ook gewoon een stuk gaan fietsen, dan belast je niet zoveel
Ik zal morgen eens bij mijn medisch fitness vragen of ze mijn spiermassa en vet kunnen berekenen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Vanmorgen gewogen op sportschool: -4,1 kilo tov toen ik begon, -1% vetpercentage. Helaas ook wat vermindering van de spiermassa, dus ik zal toch beter op mijn eten moeten letten. Meer eiwitten, dus. Eens in verdiepen hoe ik dat het beste kan doen.
Vandaag ook voor het eerst het nieuwe schema gedaan, alleen, maar dat is wel weer even heul vermoeiendLeuke nieuwe uitdaging
dan is het goedquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik niet gaan. Maar ik heb die reisdrang niet, dus dat gedeelte zie ik al niet zo snel gebeuren.
ffquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat was idd het plan.. maar het is kuuuuuuuuutweerHopen dat het vanmiddag beter is. Gisteren ook al ff 20km gefietst.
Volgens mij heb ik ooit uitgelegd gekregen dat een beetje vermindering van spiermassa niet te voorkomen is als je afvalt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Vanmorgen gewogen op sportschool: -4,1 kilo tov toen ik begon, -1% vetpercentage. Helaas ook wat vermindering van de spiermassa, dus ik zal toch beter op mijn eten moeten letten. Meer eiwitten, dus. Eens in verdiepen hoe ik dat het beste kan doen.
Vandaag ook voor het eerst het nieuwe schema gedaan, alleen, maar dat is wel weer even heul vermoeiendLeuke nieuwe uitdaging
Succes! Ik doe ww online. Hoeveel punten mag jij? En ga je ook naar de cursus? (Ik had daar absoluut geen zin in vandaar online abbo).quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:18 schreef roos85 het volgende:
Morgen
Gisteren aangemeld bij WeightWatchers.. ben benieuwd!
Dankje, ik ook. Ik mag er 28 per dag en dan 49 weekextra. En jij?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Succes! Ik doe ww online. Hoeveel punten mag jij? En ga je ook naar de cursus? (Ik had daar absoluut geen zin in vandaar online abbo).
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:23 schreef Myraela het volgende:
Tevens zijn de eerste 5 kilo sinds ik me hervat heb weer een feit.
Zalm, yoghurt, kwark. Ei bevat relatief weinig eiwittenquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |