abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130382892
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 21% gewijzigd door Isabeau op 26-08-2013 01:39:43 ]
Spoilers!
pi_130382908
Oh, toen ging ie ineens dicht.
Spoilers!
pi_130382916
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

door de uitgang naar binnen gaan, dan kom je uit bij de foodmarkt en klantenservice bij de meeste ikea's
I know maar het is me te veel moeite om helemaal naar Ikea te gaan voor een pot jam. Maar ik ben zondag in Breda dus dan piep ik even binnen. En neem ik de oatcookies niet mee.
Spoilers!
pi_130383010
Gisteren kwam O+ thuis met een bos bloemen. Ik had eergisteren een kutavond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, toen ik thuis kwam lag O+ al in bed. Komt ie gisteren thuis met een bos rozen. Hij wilde geen eten voor me kopen omdat ik me kut voelde. SUPERLIEF. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130383190
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
, toen ik thuis kwam lag O+ al in bed. Komt ie gisteren thuis met een bos rozen. Hij wilde geen eten voor me kopen omdat ik me kut voelde. SUPERLIEF. O+
Wat ontzettend kut Lonaa.. Het is niet leuk om je vader of moeder zo te moeten zien. Dat doet gewoon heel veel pijn. Moet ze ook 6 weken in het ziekenhuis liggen?

Heel veel sterkte.. en superlief dat je vriend een bos bloemen mee had als verrassing! :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130383232
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
:* Lonaa en mama van Lonaa
pi_130383630
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat ontzettend kut Lonaa.. Het is niet leuk om je vader of moeder zo te moeten zien. Dat doet gewoon heel veel pijn. Moet ze ook 6 weken in het ziekenhuis liggen?

Heel veel sterkte.. en superlief dat je vriend een bos bloemen mee had als verrassing! :)
Precies dat :*
Spoilers!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:31:14 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130383669
Ik wil ff jompelen!!! Net nieuwe broek gekocht, van mt 33 naar mt 29!! _O_
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130383838
wat naar Lonaa! -O- sterkte...
Kwak
pi_130383854
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:31 schreef Qwea het volgende:
Ik wil ff jompelen!!! Net nieuwe broek gekocht, van mt 33 naar mt 29!! _O_
jeuh!! *O*
Kwak
pi_130384057
Ik heb volgens mij nog 1 Spijkerbroek in de kast in de grootste "jeans"maat. 36 volgens mij. Zou echt een gat in de lucht springen als ik die weer pas!

Sowieso is spijkerbroeken kopen een ramp. Denk dat ik voor de winter ook maar overstap op jurkjes met dikke pantys!

Fijn hoor Qwea!
pi_130384196
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb volgens mij nog 1 Spijkerbroek in de kast in de grootste "jeans"maat. 36 volgens mij. Zou echt een gat in de lucht springen als ik die weer pas!

Sowieso is spijkerbroeken kopen een ramp. Denk dat ik voor de winter ook maar overstap op jurkjes met dikke pantys!
ik kon nog heel lang slagen bij jeans centre, in de mannenmodellen, die gaan tot 40! (in de webshop zelfs tot 50 zie ik, en een damesmodel 38). zitten ook gewoon mooie rechte modellen bij. aparte modellen voor dames en heren is toch een uitvinding van de afgelopen jaren volgens mij...

http://www.jeanscentre.nl(...)%3Awaist%3A40&text=#
geen hip merk, maar ik vond die garcia jeans meestal echt wel mooi.
Kwak
pi_130384211
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef J0ycie88 het volgende:

Fijn hoor Qwea!
Voor in de winter: thermoleggings van de action. O+ Die zijn zo fijn!
pi_130384367
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik kon nog heel lang slagen bij jeans centre, in de mannenmodellen, die gaan tot 40! (in de webshop zelfs tot 50 zie ik, en een damesmodel 38). zitten ook gewoon mooie rechte modellen bij. aparte modellen voor dames en heren is toch een uitvinding van de afgelopen jaren volgens mij...

http://www.jeanscentre.nl(...)%3Awaist%3A40&text=#
geen hip merk, maar ik vond die garcia jeans meestal echt wel mooi.
Klopt had zelf altijd Garcia.. leuke normale modellen en een redelijk prijsje! Al ben ik bang dat een 40 nu ook niet mooi zit. Heb echt een moeilijk spijkerbroekenfiguur. Zelfs in een gewone maat kon ik al amper slagen.
pi_130384393
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:43 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Voor in de winter: thermoleggings van de action. O+ Die zijn zo fijn!
Ga ik onthouden. Al ben ik bang dat ze die niet in echt grote maten hebben?
pi_130384647
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:48 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ga ik onthouden. Al ben ik bang dat ze die niet in echt grote maten hebben?
Ik heb nu broekmaat 44 (dat had ik ook al toen ik 75 kilo woog..) maar ik pas ze nog altijd goed. Wel de allergrootste maat nemen sowieso want anders zijn ze te kort.
pi_130384769
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:53 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik heb nu broekmaat 44 (dat had ik ook al toen ik 75 kilo woog..) maar ik pas ze nog altijd goed. Wel de allergrootste maat nemen sowieso want anders zijn ze te kort.
broekmaat 44 kon ik 50 kilo geleden ook nog niet aan, dus ik ga ze maar niet proberen :P
Kwak
pi_130385106
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

broekmaat 44 kon ik 50 kilo geleden ook nog niet aan, dus ik ga ze maar niet proberen :P
Ik kan er nu al tegenaan lopen hikken dat ik waarschijnlijk nieuwe winterkleding nodig heb..

Maar goed hopelijk kan ik voor we volgende zomer op vakantie gaan wat leuker shoppen :)
pi_130385384
Heb vandaag nog geen motivatie gevonden om te gaan hoepelen -O-
pi_130385546
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet.
Ze hebben bij het ziekenhuis een familiehuis waar je als patient en/of familie kan verblijven. De bestraling zelf duurt maar 5 minuten ofzo. Ze logeert nu bij een oude jeugdvriendin maar zit daar helemaal niet op haar plek. Klein appartement, BOMVOL, geen privacy, geen rust, noppes.

Ik hoop dat ze per volgende week in het familiehuis gaat zitten.
pi_130385566
Ik heb trouwens net boodschappen gedaan en allemaal gezonde dingen gekocht. O+ Misschien raak i kwel terug in mijn flow.

Zo even prutje voor O+ maken, prutje voor mezelf en een paddenstoelensoep.
pi_130385742
Oh, Myr, ik ben 26 :)
pi_130385907
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb trouwens net boodschappen gedaan en allemaal gezonde dingen gekocht. O+ Misschien raak i kwel terug in mijn flow.

Zo even prutje voor O+ maken, prutje voor mezelf en een paddenstoelensoep.
Ik kan ook niet wachten tot ik weer allemaal groente en fruit kan halen maandag.

Hier zo de afwas eens doen. De volgende as opvouwen stoffen stofzuigen dweilen en dan lekker douchen!
pi_130386338
Oh krijg nou wat. Ik heb de TT niet gewijzigd.
Spoilers!
pi_130386473
Lonaa, ik kan het familiehuis aanbevelen, mocht ze daarover twijfelen. Het is echt heel huiselijk, maar ook rustig. Patiënten zijn ook heel tevreden en dankbaar altijd, als ik ernaar vraag.

Verder natuurlijk heel veel sterkte. Het is moeilijk om als kind toe te moeten kijken en je hulpeloos te voelen.
pi_130386575
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh krijg nou wat. Ik heb de TT niet gewijzigd.
o|O
pi_130386614
En eindelijk gehoepeld *O* podcast aan en gaan
pi_130386941
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:59 schreef Sarabi het volgende:
Goed zo!

Ik heb een half uur gewandeld, heb gelijk koppijn en ben oververhit -O-
Spoilers!
pi_130387092
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Lonaa, ik kan het familiehuis aanbevelen, mocht ze daarover twijfelen. Het is echt heel huiselijk, maar ook rustig. Patiënten zijn ook heel tevreden en dankbaar altijd, als ik ernaar vraag.

Verder natuurlijk heel veel sterkte. Het is moeilijk om als kind toe te moeten kijken en je hulpeloos te voelen.
Oh bedankt voor de aanbeveling. Ik zal haar morgen eens bellen en het als argument gebruiken. Hoewel ik denk dat ze er inmiddels zelf ook achter is dat het een beter idee is.

SPOILER
Verder heb ik net eten gekookt. Heb een prutje van ui, knof, broccoli, erwtjes, courgette, paddenstoelen, basillicum, paprika, bosui klein lepeltje demi creme fraiche en wat boursinlight. Kipfilet gebakken. Jum. Mijn avondmaaltijd is klaar.

O+ krijgt gekruid gehakt met kidneybonen, mais, kaas, paprika en bosui. Met pasta.
pi_130387291
Waarom maak je iets heel anders voor je vriend?

Daar zou ik echt geen zin in hebben. :') Al houd ik wel altijd rekening met wat hij lekker vind. Vanavond staat er een pizza op hem te wachten. Ik voel me slecht na de pizza, terwijl die eigenlijk niet zo slecht was, maar gewoon het idee van pizza. En vroeg eten voelt ook altijd fout, maarja, zo werken.
pi_130387359
Wat erg Lonaa! Sterkte!

En Joycie, ik vond ze deze keer een beetje flauw, en herinnerde me toen dat ik de vorige x er van die groene turkse pepers door had gedaan in kleine stukjes, en dat was errruggg lekker. Volgens mij vallen die qua calorieen ook wel mee, zou je ff kunnen checken. Niet de pittige, maar de zure!
pi_130387378
Ik bedacht me trouwens dat ik dit jaar ook een nieuwe winterjas moet. Mijn maat 46 parka van de Bijenkorf waar ik nooit echt blij mee ben geweest kan mooi weg! Ik denk naar een goed doel, want hij is echt wel versleten.
pi_130387573
Lonaa, heel veel sterkte met je moeder. Wat erg dat ze al zo lang met haar gezondheid sukkelt ;(

Rode bessen O+. Mijn opa had ze vroeger staan, dus toen heel vaak gegeten. Wij noemen ze hier trouwens traliebeezies (fonetisch getypt ;) )
And so the lion fell in love with the lamb
pi_130387593
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef Myraela het volgende:

Daar zou ik echt geen zin in hebben. :') Al houd ik wel altijd rekening met wat hij lekker vind. Vanavond staat er een pizza op hem te wachten. Ik voel me slecht na de pizza, terwijl die eigenlijk niet zo slecht was, maar gewoon het idee van pizza. En vroeg eten voelt ook altijd fout, maarja, zo werken.
Het gehakt, de bonen en de mais waren over van de wraps van gisteren. Ik hou niet van bonen. :r

Weinig extra werk hoor, behalve opwarmen. De rest wat er bij hem doorzit, zit er bij mij ook door.
pi_130387745
Zo merk je maar weer dat ieder huisje zijn kruisje heeft.
Als je zo de verhalen leest.

En moet zeggen mij heeft het de afgelopen dagen wel geholpen om hier mijn verhaal te doen. En jullie reacties daarop te lezen.
Dank je wel daarvoor. Want dat wilde ik eigenlijk nog even zeggen.
pi_130387854
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo merk je maar weer dat ieder huisje zijn kruisje heeft.
Als je zo de verhalen leest.

En moet zeggen mij heeft het de afgelopen dagen wel geholpen om hier mijn verhaal te doen. En jullie reacties daarop te lezen.
Dank je wel daarvoor. Want dat wilde ik eigenlijk nog even zeggen.
O+
pi_130389012
Poeh, ik heb het helemaal gehad voor vandaag op kantoor. Alles ging met enorme omwegen vandaag. Soms heb je van die dagen...

Tijd voor een klein barbecuetje :Y)
Spoilers!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:39:31 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130389165
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef Myraela het volgende:

Daar zou ik echt geen zin in hebben. :')
Doe ik heel vaak. Hij vind hele andere dingen lekker dan ik. Nou ja, dat is niet waar. Ik eet stukken gezonder en hij houdt niet zo van vers. Dus ik eet straks verse sperziebonen, hij uit pot.

Van de week at hij creme brulee met burrito's en ik at verse wortelen.

Komt vast wel 4x per week voor dat ik 2 dingen kook.
pi_130389330
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Doe ik heel vaak. Hij vind hele andere dingen lekker dan ik. Nou ja, dat is niet waar. Ik eet stukken gezonder en hij houdt niet zo van vers. Dus ik eet straks verse sperziebonen, hij uit pot.

Zo vaak hier nu ook weer niet, maar ik wil wel gezonder dan hij, over het algemeen.
pi_130389614
Zo, fietsplan via mn werkgever is nu ook geregeld :) En ik kreeg ook nog 100 euro werkgeversbijdrage, dus mn dure fiets gaat nu zo'n 300 euro kosten *O*

O: overnight oats met rode bessen
T: banaan
L: 2 stukken speltbrood met cottage cheese en komkommer. Voor erbij nog een stuk gele paprika en 5 cherrytomaatjes.
T: kiwi, pruim en rijstwafel. De combi :')
D: panzanella. Met mozzarella. Puh.
S: Evy les 13
T: Magere kwark met muesli.

zo, mn planning van gister een klein beetje aangepast.
pi_130389615
Mijn vriend moet gewoon gezond mee-eten. Maar goed het scheelt dat hij 3 a 4 avonden niet mee eet maar bij de chinees eet haha!

En hij neem altijd wat fruit mee voor onderweg en netjes brood en beleg en een fles spa rood maar nog wel tussendoorkoeken. Dat was voor me samen woonde wel anders. Flessen cola, 0,0 groente of fruit. Witte bolletjes. Dat gebeurt niet meer.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:08:23 #42
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130389784
Mijn huisgenoot at alles wat ik ook at en anders mocht ie mooi zelf gaan koken hoor :P

Sterkte Loona, dat is idd erg naar :*
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:09:25 #43
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130389809
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:59 schreef Sarabi het volgende:
twee vragen :P

Waarom hoepel je? (Waar is het goed voor? Buikspieren ofzo?)
Is het niet heel saai om een halfuur achter elkaar te doen? :@
And eternity in an hour.
pi_130390159
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:08 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn huisgenoot at alles wat ik ook at en anders mocht ie mooi zelf gaan koken hoor :P

Nou, dat dus! Alleen dan niet mijn huisgenoot maar vriend.

En Lonaa een knuffel :* Niet fijn voor jullie en wat een stressvolle jaren voor je moeder zeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130391126
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:09 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

twee vragen :P

Waarom hoepel je? (Waar is het goed voor? Buikspieren ofzo?)
Is het niet heel saai om een halfuur achter elkaar te doen? :@
Om dat het een leuke sport is die ik dagelijks en gewoon in huis kan doen :)
Normaal met leuke muziekjes of voor de tv (maar vandaag had ik zin in een podcast).

Alleen had ik vandaag dus even geen zin, maar dat kan altijd.
pi_130391801
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mijn vriend laat veel kleding door een coupeuse maken. Stofjes die jij leuk vindt en het past perfect. En niet eens zo duur, vergelijkbaar met winkelprijzen.

Hmm, ik ben vrij gek op merkkleding :@
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:03:24 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130393113
Ehm.....

http://mobile.fatsecret.n(...)14342&showFacts=True

Volgens eetmeter zit er evenveel in als in bruinbrood, qua kcal.. Maar niet dus?
pi_130393882
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:03 schreef Qwea het volgende:
Ehm.....

http://mobile.fatsecret.n(...)14342&showFacts=True

Volgens eetmeter zit er evenveel in als in bruinbrood, qua kcal.. Maar niet dus?
spelt is volgens mij vooral zwaarder per snee, en dan dus meer kcal per snee ook. maar je moest toch juist meer eten? lijkt me een mooie manier!
Kwak
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:36:54 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130394317
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

spelt is volgens mij vooral zwaarder per snee, en dan dus meer kcal per snee ook. maar je moest toch juist meer eten? lijkt me een mooie manier!
Hmm, eetmeter geeft 32gr aan (net als volkoren) en 102 kcal
pi_130395078
Lonaaa, het lijkt me ontzettend zwaar om je ouder zo mee te maken. Het blijft ongelooflijk dat sommige mensen 80 worden zonder ooit ergens last van te hebben en er bij anderen telkens wel weer iets is. Ik ben na het overlijden van mijn vader een tijdje heel boos geweest op alle mensen van 55 en ouder die gewoon rondliepen alsof dat iets vanzelfsprekends was. :+

Joycie, ik las dat je goed nieuws had gekregen! Fijn!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_130395202
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hmm, eetmeter geeft 32gr aan (net als volkoren) en 102 kcal
hm, apart. misschien zit er relatief minder water in?
Kwak
pi_130395222
Ik heb gister weer een heel fijn Steps & Shape-lesje gevolgd. Ik begin zelfs goed te worden in de choreografie. :7 Daarna tot héél diep in de nacht m'n proefschrift afgemaakt - zonder te snaaien! - en dat is nu naar de leescommissie. Ik ga me nog vervelen de komende tijd.

Ik merkte vandaag omdat ik veel onderweg was en veel moest wandelen echt heel goed dat ik fitter en slanker ben. Ineens loop ik harder dan de meeste mensen en vlieg ik trappen op zonder acute pijn in m'n hartstreek te krijgen. Door de krachttraining voelt m'n lijf niet alleen dunner maar ook strakker. Ik vind het tof!
pi_130395362
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister weer een heel fijn Steps & Shape-lesje gevolgd. Ik begin zelfs goed te worden in de choreografie. :7 Daarna tot héél diep in de nacht m'n proefschrift afgemaakt - zonder te snaaien! - en dat is nu naar de leescommissie. Ik ga me nog vervelen de komende tijd.

Ik merkte vandaag omdat ik veel onderweg was en veel moest wandelen echt heel goed dat ik fitter en slanker ben. Ineens loop ik harder dan de meeste mensen en vlieg ik trappen op zonder acute pijn in m'n hartstreek te krijgen. Door de krachttraining voelt m'n lijf niet alleen dunner maar ook strakker. Ik vind het tof!
*O* wauw! Go you!
Kwak
pi_130395475
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 21:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

*O* wauw! Go you!
Dank! :D Ik ben ook trots op mezelf. Een paar maanden geleden ziek, werkloos en proefschrift niet af. En nu is dat ding dan eindelijk af (en ben ik er zelf ook echt héél blij mee), voel ik me kerngezond en begin ik met een opleiding. Het enige wat m'n jaar nog toffer zou kunnen maken is het vinden van een baan.
pi_130396077
Waar promoveer je op Claudia? En welke opleiding ga je doen?
Spoilers!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:19:39 #56
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130396139
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 21:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dank! :D Ik ben ook trots op mezelf. Een paar maanden geleden ziek, werkloos en proefschrift niet af. En nu is dat ding dan eindelijk af (en ben ik er zelf ook echt héél blij mee), voel ik me kerngezond en begin ik met een opleiding. Het enige wat m'n jaar nog toffer zou kunnen maken is het vinden van een baan.
heb je nog wat met mijn werkgever gedaan? :P Je moet niks hoor, ben gewoon even benieuwd ;)
And eternity in an hour.
pi_130396593
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 21:19 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

heb je nog wat met mijn werkgever gedaan? :P Je moet niks hoor, ben gewoon even benieuwd ;)
Oh, ben jij het? :D Dat wist ik niet.

Een paar keer vergeefs gebeld, daarna gezien dat het inmiddels online kan door middel van het invullen van een formulier en een motivatie bijvoegen. Ga ik na m'n vakantie zeker invullen!
pi_130396645
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar promoveer je op Claudia? En welke opleiding ga je doen?
Ik ga de pabo doen!

(Toch maar even promotie-onderwerp weggehaald. Ik zit hier weliswaar niet anoniem, maar ik hoef ook weer niet gevonden te worden door collega's of zo. :Y))

[ Bericht 14% gewijzigd door Claudia_x op 23-08-2013 21:38:54 ]
pi_130400117
Zo hé, dat waterskiën valt nog niet mee :') maar we hebben wel een heerlijke dag gehad op het water <3 wat een prachtig weer hadden we. En dieettechnisch was het iet eens heel vreselijk, want we hadden geen snaaiwerk mee op de boot, dus het is gebleven bij een broodje gerookte zalm voor de lunch en een heerlijke barbecue met een beetje brood, beetje saus, paar stukjes vlees en wat groente.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:53:31 #60
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130400304
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, ben jij het? :D Dat wist ik niet.

Een paar keer vergeefs gebeld, daarna gezien dat het inmiddels online kan door middel van het invullen van een formulier en een motivatie bijvoegen. Ga ik na m'n vakantie zeker invullen!
oh wist je dat nog niet haha _O-

Okė! Eikels dat het bellen niet lukte. Als ik me ermee moet bemoeien hoor ik het wel :Y
And eternity in an hour.
pi_130400872
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:53 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

oh wist je dat nog niet haha _O-

Okė! Eikels dat het bellen niet lukte. Als ik me ermee moet bemoeien hoor ik het wel :Y
Ik vind het een beetje irritant dat nergens goed uitgelegd wordt wat ze onder zo'n masterclass nou precies verstaan. En daar wou ik voor bellen, maar telkens zijn de juiste personen er niet. En ik wou ook vragen of mijn specifieke achtergrond relevant is.

Waarom heb je je nick veranderd?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:06:29 #62
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130400986
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje irritant dat nergens goed uitgelegd wordt wat ze onder zo'n masterclass nou precies verstaan. En daar wou ik voor bellen, maar telkens zijn de juiste personen er niet. En ik wou ook vragen of mijn specifieke achtergrond relevant is.

Waarom heb je je nick veranderd?
ga ik even op reageren, dit weekend. Ik krijg geregeld een mc onder mn neus ;)

Was wat te herkenbaar geworden (bij jou hielp het iig :P) en wilde een nieuwe start maken :)
And eternity in an hour.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:09:50 #63
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130401150
Weet je toevallig de namen van degenen die je moest hebben? DM?
And eternity in an hour.
pi_130401521
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:49 schreef miss_sly het volgende:
Zo hé, dat waterskiën valt nog niet mee :') maar we hebben wel een heerlijke dag gehad op het water <3 wat een prachtig weer hadden we. En dieettechnisch was het iet eens heel vreselijk, want we hadden geen snaaiwerk mee op de boot, dus het is gebleven bij een broodje gerookte zalm voor de lunch en een heerlijke barbecue met een beetje brood, beetje saus, paar stukjes vlees en wat groente.
O ja,en wat zo fijn was: ik heb gewoon de hele dag in mijn badpak rondgehangen tussen mijn (5 mannelijke) collega's en me geen moment ongemakkelijk te dik gevoeld *O*
pi_130403331
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Echt. :D Nouja, als mijn vriend kieskeurig zou zijn, zou ik het ook wel doen eigenlijk.

Maar gelukkig eten we altijd hetzelfde, alleen niet altijd samen. Hoewel ik soms ook puur voor hem kook, als ik geen trek heb.
pi_130408438
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef miss_sly het volgende:

O ja,en wat zo fijn was: ik heb gewoon de hele dag in mijn badpak rondgehangen tussen mijn (5 mannelijke) collega's en me geen moment ongemakkelijk te dik gevoeld *O*
Dat is zo super *O*
Volgens mij hadden jullie ook heerlijk weer gisteren! Was het ook leuk, dat waterskiën?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130408593
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 08:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is zo super *O*
Volgens mij hadden jullie ook heerlijk weer gisteren! Was het ook leuk, dat waterskiën?
Als je eenmaal staat, is het heel leuk! Het gaan staan viel me niet mee, en ik heb wat snoekduiken gemaakt en water gehapt :D Maar ik heb ook een triomfmoment dat ik even sta en goed ga. En dat is zoo tof! Maar ik voel mijn armen nu wel, hoor.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 08:48:21 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130408619
mogguh!
pi_130408800
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 08:48 schreef Qwea het volgende:
mogguh!
Mogge!
Spoilers!
pi_130408879
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 08:45 schreef miss_sly het volgende:

Als je eenmaal staat, is het heel leuk! Het gaan staan viel me niet mee, en ik heb wat snoekduiken gemaakt en water gehapt :D Maar ik heb ook een triomfmoment dat ik even sta en goed ga. En dat is zoo tof! Maar ik voel mijn armen nu wel, hoor.
Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik kan me er iets bij voorstellen! (triomfgevoel + spierpijn armen)
Ging het ook hard?

Hier al gewandeld, boodschappen gedaan, nu muesli en straks sportschool *O*
pi_130408923
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik kan me er iets bij voorstellen! (triomfgevoel + spierpijn armen)
Ging het ook hard?

Hier al gewandeld, boodschappen gedaan, nu muesli en straks sportschool *O*
Wow, ik dacht dat ik goed bezig was met een cake in de oven en een was in de machine ;)
Spoilers!
pi_130408937
Ik sta meestal tussen 6 en 7 op ;) Ook op mijn vrije dagen :')

Laatste week heb ik het gevoel dat hoe meer ik eet, hoe sneller ik afval 8)7 Of ik heb een lintworm.
pi_130408999
Ik heb nog een beetje moeite met terugraken in het afvalregime, zo na Lowlands. Maar het komt wel weer denk ik!
pi_130409234
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:38 schreef Zeester het volgende:
Ik heb nog een beetje moeite met terugraken in het afvalregime, zo na Lowlands. Maar het komt wel weer denk ik!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:59:14 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130409261
Pfff 29 graden hier in de sportschool.
pi_130409334
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:59 schreef Qwea het volgende:
Pfff 29 graden hier in de sportschool.
oei das wel heel warm.. heel goed drinken!

Op Gran Canaria nu 25 graden. Zal wel rond de 33 oplopen.
Ben benieuwd waar de weegschaal op staat volgende week. Het eten is hier zo goddelijk lekker....

Ach.. nog maar even genieten en na de vakantie er weer keihard tegenaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130410601
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik las in een blog over een meisje die ging hardlopen op Lowlands.. :')
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:55:36 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_130411014
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Compensatiedrang O+ zeker ook zon type die tweemaal daags in de 75 minuten rij bij de douches aansluit O+
disclaimer
pi_130412121
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik dans wel wat harder. :')
pi_130412125
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Compensatiedrang O+ zeker ook zon type die tweemaal daags in de 75 minuten rij bij de douches aansluit O+
En de hele dag zeikt over vieze nagels. Of de stank in de toiletten.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:56:30 #81
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130412154
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Laatste week heb ik het gevoel dat hoe meer ik eet, hoe sneller ik afval 8)7 Of ik heb een lintworm.
Kan toch :Y Misschien at je daarvoor net te weinig, en stond je lichaam in honger/power-save modus. Een theorie die je veel hoort, en waar volgens mij wel wat in zit.

Ik ga nu ook opeens harder, terwijl ik nu ook 'tussendoortjes' eet zoals het voedingscentrum zegt, wat ik daarvoor eigenlijk nooit deed. Toeval of toch? Maar goed, nog te vroeg voor conclusies, omdat ik zo veel parameters heb aangepast.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_130412566
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:56 schreef eleusis het volgende:

Kan toch :Y Misschien at je daarvoor net te weinig, en stond je lichaam in honger/power-save modus. Een theorie die je veel hoort, en waar volgens mij wel wat in zit.

Ik ga nu ook opeens harder, terwijl ik nu ook 'tussendoortjes' eet zoals het voedingscentrum zegt, wat ik daarvoor eigenlijk nooit deed. Toeval of toch? Maar goed, nog te vroeg voor conclusies, omdat ik zo veel parameters heb aangepast.
Yup, kan :Y
Dit artikel gaat er ook over: http://www.coachcalorie.c(...)ries-to-lose-weight/
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:54:07 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130414638
Meh, ik ben echt doodop :')
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:05:02 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130414861
quote:
Your goal should be to eat as many calories as possible and still lose weight. You always want to start high and then come down with your calorie intake. It’s much easier to do this than come up in calories after your weight loss has stalled
Ja, tell me about it.

quote:
Eat 12 times your body weight in calories per day.
:') dat zou betekenen dat ik 912 kcal moet. Ik val met 1700 al af :')
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:08:56 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130414937
http://www.coachcalorie.com/bodymedia-fit-armband-review/ is er zoiets ook in NL? Iemand ervaring?
pi_130415242
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:05 schreef Qwea het volgende:

:') dat zou betekenen dat ik 912 kcal moet. Ik val met 1700 al af :')
Amerikanen rekenen in pounds, schat _O-
En er gaan 2.2 pounds in een kilo ;)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:23:37 #87
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130415249
Hai! Ik heb ook al een heuleboel gedaan :') boodschappenlijstje gemaakt en boodschappen gedaan :') kom maar niet op gang in het weekend. Doordeweeks zit je in een ritme van dingen doen en dan heb ik er geen moeite mee, maar nu. Opstaan om de was te gaan doen is al te veel moeite :')
And eternity in an hour.
pi_130415276
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:23 schreef _Dido_ het volgende:
Hai! Ik heb ook al een heuleboel gedaan :') boodschappenlijstje gemaakt en boodschappen gedaan :') kom maar niet op gang in het weekend. Doordeweeks zit je in een ritme van dingen doen en dan heb ik er geen moeite mee, maar nu. Opstaan om de was te gaan doen is al te veel moeite :')
Zit allemaal in je hoofd, dingen moet je gewoon doen zonder er bij na te denken (nou ja, een beetje nadenken is wel handig, maar niet nadenken over 'wel of geen zin' hebben ;) )
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:24:51 #89
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130415277
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik sta meestal tussen 6 en 7 op ;) Ook op mijn vrije dagen :')

:X
And eternity in an hour.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:26:57 #90
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130415326
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zit allemaal in je hoofd, dingen moet je gewoon doen zonder er bij na te denken (nou ja, een beetje nadenken is wel handig, maar niet nadenken over 'wel of geen zin' hebben ;) )
ik moet ook maar een ritme gaan kweken in het weekend dan want al dat gelambal de hele tijd slaat nergens op. En dan 's avonds het gevoel hebben dat je zo veel meer had kunnen doen -O-.
And eternity in an hour.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:31:40 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130415427
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Amerikanen rekenen in pounds, schat _O-
En er gaan 2.2 pounds in een kilo ;)
;( mehhhhhhhhhh
pi_130415438
in een weekend kan ik daar nog wel van genieten, maar nu zo in de zomervakantie vind ik t ook maar niks. maar goed, ik zit mezelf maar niet teveel dwars, nog een weekje dan mag ik weer aan de slag.

heb er wel zin in, weer nieuwe kinderen ontmoeten, nieuwe en oude routines, nieuwe dingen proberen en materiaal maken, een eigen lokaal als het goed is...

O+
Kwak
pi_130415475
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

;( mehhhhhhhhhh
volgens mij kan t echt makkelijk, je eet nu nog behoorlijk wat lichte varianten en weinig vet toch? dat zijn dingen die makkelijk aan te passen zijn. en je avondmaaltijd is met 400 kcal ook best wel klein gemiddeld, toch?

kijk, als je zo doorgaat met eten val je nog wat af, maar dat stopt ook op een gegeven moment he, als je bij een gewicht komt dat past bij je kcal inname en beweging.

dus ik zou zeggen: als je perse dit gewicht wilt houden, herlees dan nog eens de eerste paar regels van deze post. als je nog wat afvallen niet erg vindt en je voelt je prettig en niet op dieet met wat je nu doet, dan kan je toch ook kijken waar je uitkomt?
Kwak
pi_130415715
Heh heh, pfuh, net erug van een stevige tocht op de fiets, 80 km binnen de drie uur, bij mijn gewicht toch al gauw 3000 kCal, dus ik moet er vandaag minstens 400 innemen, maar wel op een gezonde manier.
Alleereerst maar een verlate lunch met roggebrood en gestoomde makreel.
ZX spectrum &gt; Amiga 500 &gt; PC &gt; PC &gt; PC &gt; Wii &gt; PS3 &gt; ICS
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:27:18 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130416801
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

volgens mij kan t echt makkelijk, je eet nu nog behoorlijk wat lichte varianten en weinig vet toch? dat zijn dingen die makkelijk aan te passen zijn. en je avondmaaltijd is met 400 kcal ook best wel klein gemiddeld, toch?

kijk, als je zo doorgaat met eten val je nog wat af, maar dat stopt ook op een gegeven moment he, als je bij een gewicht komt dat past bij je kcal inname en beweging.

dus ik zou zeggen: als je perse dit gewicht wilt houden, herlees dan nog eens de eerste paar regels van deze post. als je nog wat afvallen niet erg vindt en je voelt je prettig en niet op dieet met wat je nu doet, dan kan je toch ook kijken waar je uitkomt?
:') daar had ik het in de verste verte niet over.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:28:26 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130416835
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:44 schreef sorcees het volgende:
Heh heh, pfuh, net erug van een stevige tocht op de fiets, 80 km binnen de drie uur, bij mijn gewicht toch al gauw 3000 kCal, dus ik moet er vandaag minstens 400 innemen, maar wel op een gezonde manier.
Alleereerst maar een verlate lunch met roggebrood en gestoomde makreel.
Hoe weet je dat dat 3000 is? :)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:34:11 #97
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130416975
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

volgens mij zegt ze meh vanwege de pounds vs. de kilo's ;)

Edit: even hele pagina lezen voor je wat zegt :')
And eternity in an hour.
pi_130417348
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:34 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

volgens mij zegt ze meh vanwege de pounds vs. de kilo's ;)

Edit: even hele pagina lezen voor je wat zegt :')
ja :') ik heb mn domme petje op vandaag...

maar eerder op de pagina had ze het nog wel over met moeite aan 1700 kcal komen, dus op zich was het geen loos advies, toch Qwea?
Kwak
pi_130417866
Ik was bang voor het avondeten op mijn werk, maar het is gewoon bloemkool, gehaktbal en aardappels. O+ en verschillende salades.

De laatste dagen zag ik alleen maar nasi, pasta en patat. :') dus gelukkig maar. O+
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:19:46 #100
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130417994
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maar eerder op de pagina had ze het nog wel over met moeite aan 1700 kcal komen, dus op zich was het geen loos advies, toch Qwea?
ik vond het wel schattig. Hele lap tekst, terwijl ze dat niet bedoelde :D _O-
Hoop dat het toch niet voor niets was ;)

Ik zit trouwens te brainstormen om volgend jaar een paar weken in m'n eentje op reis te gaan. Dat heb ik tot nu toe altijd voor me uitgeschoven, want mensen die niet goed kunnen horen kunnen niet alleen reizen, maar ik weet inmiddels dat er andere (zwaar) slechthorenden zijn die het ook doen, met succes, dus dat is geen excuus meer :') hoop binnenkort op een meet met wat van dat soort mensen te praten, want ik vind het wel dooooodeng. Maar ik ben de hele tijd gefrustreerd dat niemand mee kan/wil en eigenlijk moet ik dit ook alleen doen, want anders ga ik me toch weer achter een horend iemand verschuilen en heb ik nog niets geleerd als ik weer terugkom. Maar het is wel supereng! :o Al denk ik dat m'n ouders het enger vinden dan ik :')
And eternity in an hour.
pi_130418060
Lijkt het je wel leuk dan? Zou me niets lijken, in mijn eentje weg.
pi_130418100
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:22 schreef Myraela het volgende:
+1. En het is geloof ik het onhipste wat bestaat en je mag het niet hardop zeggen, maar alleen op reis lijkt me de hel op orde :') Nu lijkt met een ander op reis me ook verschrikkelijk naar. En dat hardop zeggen is helemaal een sociale doodzonde schijnt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130418103
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben alleen naar de VS geweest en alhoewel ik daar bij iemand logeerde, was ik overdag toch meestal alleen. Heb het héérlijk gevonden! Alles doen waar ik zin in had, zonder overleg etc. Maar ja, dan kon ik 's avonds bij het eten bij kletsen (4 van de 7 dagen tenminste) en ik had wat lunchafspraken met mensen die ik op internet had leren kennen. Ik weet niet hoe ik het zou vinden als ik al die tijd helemaal alleen was geweest.
pi_130418125
Ik ben ook niet zo van weken op vakantie gaan, weekendje stedentrip vind ik wel tof. Maar alleen lijkt me echt helemaal niets, hell, ik ga nog niet eens alleen hier de stad in. :')
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:27:50 #105
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130418166
'Helemaal alleen' is ook iets waar je zelf de hand in hebt hè. En ik ga niet drie maanden, maar drie weken ofzo, die zijn zo om ;) ik denk dat het voor mij ook een goede manier is om op mezelf te leren vertrouwen ipv me afhankelijk op te stellen van anderen. Misschien vind ik het ook wel verschrikkelijk maar er is maar één manier om daarachter te komen ;)
And eternity in an hour.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:28:35 #106
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130418187
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook niet zo van weken op vakantie gaan, weekendje stedentrip vind ik wel tof. Maar alleen lijkt me echt helemaal niets, hell, ik ga nog niet eens alleen hier de stad in. :')
dat is toch ook jammer, dat je anderen nodig hebt voor je vermaak? (Of ben ik nu te kort door de bocht?).
And eternity in an hour.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:29:38 #107
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130418212
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

+1. En het is geloof ik het onhipste wat bestaat en je mag het niet hardop zeggen, maar alleen op reis lijkt me de hel op orde :') Nu lijkt met een ander op reis me ook verschrikkelijk naar. En dat hardop zeggen is helemaal een sociale doodzonde schijnt.
:D dus jij gaat helemaal niet op reis?
And eternity in an hour.
pi_130418223
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:27 schreef _Dido_ het volgende:
'Helemaal alleen' is ook iets waar je zelf de hand in hebt hè. En ik ga niet drie maanden, maar drie weken ofzo, die zijn zo om ;) ik denk dat het voor mij ook een goede manier is om op mezelf te leren vertrouwen ipv me afhankelijk op te stellen van anderen. Misschien vind ik het ook wel verschrikkelijk maar er is maar één manier om daarachter te komen ;)
Ik denk ook niet dat er maar 1 manier is om daar achter te komen, maar dat je dat nu zo'n beetje voor jezelf hebt bedacht.

Jij werkt toch ook "gewoon"?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:31:04 #109
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130418248
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat er maar 1 manier is om daar achter te komen, maar dat je dat nu zo'n beetje voor jezelf hebt bedacht.

Jij werkt toch ook "gewoon"?
ja, hoezo?

En als je er wilt achterkomen of je in je eentje reizen leuk vindt of niet, moet je het toch doen? Hoe moet je er anders achterkomen? :P
And eternity in an hour.
pi_130418353
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:29 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:D dus jij gaat helemaal niet op reis?
Ik ga op vakantie. Daar ga ik met mn luie hol op een stoel liggen in de zon, met een stapel boeken en een muziekje. Ik hoop dan dat er regelmatig een kleurig drankje met een parapluutje naast mijn stapel boeken verschijnt. En ik tank bij.

"Reizen" lijkt me verschrikkelijk vermoeiend en ik vind mensen die het doen vaak verschrikkelijk pretentieus en ik heb er een nare mening over, waar "reizigers" zich altijd ontzettend door aangevallen voelen.
SPOILER
pi_130418376
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:31 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ja, hoezo?

En als je er wilt achterkomen of je in je eentje reizen leuk vindt of niet, moet je het toch doen? Hoe moet je er anders achterkomen? :P
Oh sorry, ik trok het wat groter. Ik dacht dat je het meer bedoelde als "of ik het in het algemeen in mn eentje kan redden" ipv "of ik alleen op vakantie gaan leuk zou vinden".

Dat vond ik wat vreemd omdat je dus "gewoon" zelfstandig bent.

My bad :Y
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:38:33 #112
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130418410
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh sorry, ik trok het wat groter. Ik dacht dat je het meer bedoelde als "of ik het in het algemeen in mn eentje kan redden" ipv "of ik alleen op vakantie gaan leuk zou vinden".

Dat vond ik wat vreemd omdat je dus "gewoon" zelfstandig bent.

My bad :Y
dat dacht ik al, maakt niet uit ;) en ja, ik red het in m'n eentje, maar alleen op reis gaan is wel de grote test. En als dat zou lukken, zou dat een major accomplishment zijn voor mij en dan zou ik ook apetrots zijn op mezelf, omdat ik nooit had gedacht dat ik dat zou kunnen :)
And eternity in an hour.
pi_130418849
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ga op vakantie. Daar ga ik met mn luie hol op een stoel liggen in de zon, met een stapel boeken en een muziekje. Ik hoop dan dat er regelmatig een kleurig drankje met een parapluutje naast mijn stapel boeken verschijnt. En ik tank bij.

"Reizen" lijkt me verschrikkelijk vermoeiend en ik vind mensen die het doen vaak verschrikkelijk pretentieus en ik heb er een nare mening over, waar "reizigers" zich altijd ontzettend door aangevallen voelen.
SPOILER
Lekker stereotiep! :D Voor mij zijn reizen/op reis gaan en vakantie min of meer synoniemen. Het soort reizen dat jij beschrijft doen wij ook niet, maar Ik zeg wel dat weer volgend jaar weer samen op reis gaan (naar Duitsland ofzo) :'). Reizen is meer de weg erheen, en als er vaak van camping gewisseld wordt wordt er veel gereisd :P

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, ik word ook altijd een beetje moe van dat gebackpack met zijn allen door Australië, nieuw zeeland en azie :') Maar een verre reis zou ik best nog wel eens willen maken ooit.
Kwak
pi_130418875
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Lekker stereotiep! :D Voor mij zijn reizen/op reis gaan en vakantie min of meer synoniemen. Het soort reizen dat jij beschrijft doen wij ook niet, maar Ik zeg wel dat weer volgend jaar weer samen op reis gaan (naar Duitsland ofzo) :'). Reizen is meer de weg erheen, en als er vaak van camping gewisseld wordt wordt er veel gereisd :P

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, ik word ook altijd een beetje moe van dat gebackpack met zijn allen door Australië, nieuw zeeland en azie :') Maar een verre reis zou ik best nog wel eens willen maken ooit.
God ik weet het! Ik schaam me ook oprecht een beetje voor mijn mening omdat ik WEET dat het niet zo zwart wit is, maar zo VOELT het gewoon.

Overigens vind ik door Westerse landen zwerven met een tentje stukken minder bezwaarlijk.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:00:16 #115
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130418900
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nogal stereotiep idd, al zijn die domme plaatjes schietende toeristen een van de redenen dat ik heel snel het Vaticaans museum weer uit was deze zomer :')

Als je reist, en zeker als je niet georganiseerd reist, leer je veel over de cultuur van het land waar je naartoe gaat, maar ook over jezelf. Reizen is ook een manier om jezelf te ontwikkelen, over je eigen grenzen heen te gaan, leren met tegenslagen om te gaan etc.

Mij lijkt een vakantie aan het zwembad dan weer dodelijk saai en vervelend. Maar ieder z'n ding :Y
And eternity in an hour.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:04:03 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130418967
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik heb nooit moeite om aan de 1700kcal te komen :o 2200 wel. Of 2000 :') 1700 eet ik al bijna een jaar :P
pi_130419043
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb nooit moeite om aan de 1700kcal te komen :o 2200 wel. Of 2000 :') 1700 eet ik al bijna een jaar :P
nja goed, die tip werkt ook om van 1700 naar 2200 of 2000 te komen O-) :Y)

hier eten we vanavond wraps met zoet-pittige salsa van mango, jalapeno, tomaat, ui, limoensap en avocado (zo'n AH pakketje om zelf te snijden) en zoet-pittig gestoofd rundvlees (ok, de salsa is voor vriendje want ik lust de helft niet, ik eet er andere rauwkost bij :@ )

maar heb wel onwijs zin er in en ook zin om het te maken O+ (vlees staat al een uur te smorrelen)
Kwak
pi_130419319
Leuk, kwak! Ik heb net ook gewoon met veel plezier in de keuken gestaan O+
Ik heb rendang gemaakt (Indonesisch rundvleesgerecht) met een komkommer-mango-appel salade met een zoet-scherpe dressing :9 Was heerlijk. En nu naar bed voor een dutje, vannacht nachtdienst.
pi_130419669
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

God ik weet het! Ik schaam me ook oprecht een beetje voor mijn mening omdat ik WEET dat het niet zo zwart wit is, maar zo VOELT het gewoon.

Overigens vind ik door Westerse landen zwerven met een tentje stukken minder bezwaarlijk.
Zozo mijn duifje.
Nooit iets over gehoord in die 7 maanden dat ik je mailde vanaf mijn reisbestemmingen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_130419692
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zozo mijn duifje.
Nooit iets over gehoord in die 7 maanden dat ik je mailde vanaf mijn reisbestemmingen.
Nee. Omdat jij :*
pi_130419795
Hmm.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_130420924
Ik snap je wel hoor DP, vooral wat betreft die foto's. Daar hou ik ook niet van. Toch was mijn reis redelijk awesome.

Mijn kat is hier gisteren uit het raam gedonderd en onvindbaar :{.
pi_130421252
Ik ben de laatste tijd niet meer zo foto-achtig om die reden. Was een keer bij een band die elke keer dat iedereen tegelijk een foto maakte riep 'Je vrienden hoeven niet op facebook te zien dat je hier was, geniet nou maar van het moment en koester de herinnering!' en dat heeft mij echt geleerd niet overal foto's van te willen maken. Geniet van het moment, koester de herinnering enzo.

Ik eet tomatensoep met ballen uit zak en zelfgemaakte salade. Die ik morgen ook meeneem naar werk! Had echt enorme zin in zelfgemaakte tomatensoep, maar daar was ik dan weer te lui voor, want moest extra werken vandaag en morgen ook 10 uur werken dus het was wel ff goed zo :D.
pi_130421519
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap je wel hoor DP, vooral wat betreft die foto's. Daar hou ik ook niet van. Toch was mijn reis redelijk awesome.

Ik duim zo dat ie terugkomt! Katten die kwijt zijn zijn :(! Maar, mijn ex-huisgenootje is haar kat anderhalve maand kwijtgeweest, en toen werd hij gevonden!
pi_130430164
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:

Niet tof, kat die zoek is. Doet hij dat wel vaker en komt hij dan naar de voordeur?

En iedereen moet gewoon lekker doen waar hij of zij zelf zin in heeft. Of met je luie kont op Texel gaan zitten, of lekker reizen door Australië of Indië oid. Het geeft je extra levenservaring, het bouwt mooie herinneringen, het leert je andere culturen kennen en het draagt óók bij aan de economie van een land. Toeristen geven hoe dan ook geld uit aan lokale ondernemingen (hotels, taxi's, riksja's, eettentjes, markten) en helpen zo ook de lokale bevolking. Nee, je lost geen armoede op door daar foto's te maken, maar die los je ook niet op door vooral niet naar zo'n land op vakantie te gaan.

Ieder z'n ding natuurlijk.
pi_130430409
Nee is de eerste keer in dit huis. In m'n vorige huis heeft hij het wel vaker gehad, maar dan bleef hij gewoon voor het raam. Alleen woonde ik toen aan een rustig plein, en nu aan een weg :{. Het is erg om te zeggen, maar ik hoop bijna dat hij dood is, ipv dat hij ergens bang, hongerig of gewond ligt te wezen ;(.

Ik heb net wel even weer een rondje gelopen. M'n nieuwe shock-absorber is awesome. De meisjes verroeren zich geen millimeter.
pi_130430543
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:28 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

dat is toch ook jammer, dat je anderen nodig hebt voor je vermaak? (Of ben ik nu te kort door de bocht?).
Dat is wel wat kort door de bocht ja. Ik vind het gewoon leuker met mensen erbij, dus waarom zou ik dan zonder gaan. Kan mezelf prima vermaken, al vind ik het niet fijn om in mijn eentje in een restaurant te zitten.

Ik zou sowieso geen vakantie zonder mijn vriend willen, wil ook niet zo'n hip koppeltje worden waarbij we beide met onze eigen vrienden op vakantie zouden gaan of iets. :') Gewoon samen. O+
pi_130431026
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dat 3000 is? :)
Zie de calculatoren op het net, 105 kg, fietsen 28 km/h gedurende 170 min = 3570 Kcal.
Beetje afronden naar beneden kom ik op 3000.
Dus 4000 innemen, o.a. handje cashew nootjes vanavond.
  zondag 25 augustus 2013 @ 00:18:26 #129
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130431421
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is wel wat kort door de bocht ja. Ik vind het gewoon leuker met mensen erbij, dus waarom zou ik dan zonder gaan. Kan mezelf prima vermaken, al vind ik het niet fijn om in mijn eentje in een restaurant te zitten.

Ik zou sowieso geen vakantie zonder mijn vriend willen, wil ook niet zo'n hip koppeltje worden waarbij we beide met onze eigen vrienden op vakantie zouden gaan of iets. :') Gewoon samen. O+
en als jij nu heel graag ergens naartoe wilt waar hij per se geen geld en tijd in wil steken, wat dan? :)
And eternity in an hour.
pi_130432241
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:04 schreef sorcees het volgende:

Zie de calculatoren op het net, 105 kg, fietsen 28 km/h gedurende 170 min = 3570 Kcal.
Beetje afronden naar beneden kom ik op 3000.
Dus 4000 innemen, o.a. handje cashew nootjes vanavond.
Veel van die calculators werken met kcal/kg/min en hoe zwaader je bent, hoe hoger het getal wordt. Bij overgewicht/ondergewicht kloppen dat soort getallen eigenlijk niet meer.
pi_130434850
Je fietst toch ook niet zo snel gedurende 170 min 28 km/h? Lijkt mij iig rijkelijk veel!
pi_130434916
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 07:01 schreef Zeester het volgende:
Je fietst toch ook niet zo snel gedurende 170 min 28 km/h? Lijkt mij iig rijkelijk veel!
Toch wel, bijna 100 km, met de garmin 705, wellicht zijn de formules voor een BMI van 32 dan niet meer helemaal correct.
pi_130434973
Zo, ontbijt zit erin :O. Om haf 10 bootcamp... ik ben gaar.
pi_130434991
Goedemorgen!

Het voelde wel goed om in mijn jurkje te lopen. Ik kreeg positieve reacties van vrienden O+

Ik heb knallende spierpijn. Gisteren geklust bij een vriend en 30 pakken laminaat 4 verdiepingen omhoog gedragen. Dat was sport _O-
  zondag 25 augustus 2013 @ 08:42:28 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130435180
Gisteren stuk gefietst, ff nog gestopf bij een terras om wat te drinken, komen we een oude straatgenoot tegen. Die dacht eerst dat MikeyMo een nieuwe vriendin had, want "dat meisje wat bij hem zat was zo ontzettend slank!"

_O- hoi veer in reet.
pi_130435189
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 08:42 schreef Qwea het volgende:
Gisteren stuk gefietst, ff nog gestopf bij een terras om wat te drinken, komen we een oude straatgenoot tegen. Die dacht eerst dat MikeyMo een nieuwe vriendin had, want "dat meisje wat bij hem zat was zo ontzettend slank!"

_O- hoi veer in reet.
_O_
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:40:59 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130435611
Meh, rustdag mbt sporten... Maar ik wil sporten :')
pi_130435735
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:40 schreef Qwea het volgende:
Meh, rustdag mbt sporten... Maar ik wil sporten :')
Addict!
Spoilers!
pi_130435877
Knap dat je dat kunt fietsen, doe ik je niet na! Goede sportieve fiets ook dan denk ik?

Ik had vanochtend planningsfail, mijn yoghurt was op, en de 2 yoghurt units van m'n huisgenootje stonden beschimmeld in de koelkast. En cruesli met melk krijg ik echt niet weg. Dus maar sloffe Rice krispies van m'n huisgenootje met melk gegeten. Geen succes!
  zondag 25 augustus 2013 @ 10:14:02 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130436104
quote:
12s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Addict!
Ja erg he?

Maar ja, weet ook wel precies hoe ver het dan is, want ik voel nu mijn pols en knie al, dus ik weet ook wel dat sporten nu niet slim is en ik beter ff rustig aan kan doen. Maar dan nog :P Gewoon ff lekker zweten O+
pi_130436179
kunt ook gewoon een stuk gaan fietsen, dan belast je niet zoveel :)
pi_130436183
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:18 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

en als jij nu heel graag ergens naartoe wilt waar hij per se geen geld en tijd in wil steken, wat dan? :)
Dat zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk.
pi_130436191
Morgen :W

Gisteren aangemeld bij WeightWatchers.. ben benieuwd!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 25 augustus 2013 @ 10:21:57 #144
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130436250
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk.
het was dan ook een hypothetische vraag ;)
And eternity in an hour.
pi_130436281
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:21 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

het was dan ook een hypothetische vraag ;)
Dan zou ik niet gaan. Maar ik heb die reisdrang niet, dus dat gedeelte zie ik al niet zo snel gebeuren.
pi_130436289
Tevens zijn de eerste 5 kilo sinds ik me hervat heb weer een feit. O+
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 10:26:25 #147
5428 crew  miss_sly
pi_130436336
Vanmorgen gewogen op sportschool: -4,1 kilo tov toen ik begon, -1% vetpercentage. Helaas ook wat vermindering van de spiermassa, dus ik zal toch beter op mijn eten moeten letten. Meer eiwitten, dus. Eens in verdiepen hoe ik dat het beste kan doen.

Vandaag ook voor het eerst het nieuwe schema gedaan, alleen, maar dat is wel weer even heul vermoeiend :') Leuke nieuwe uitdaging :Y
  zondag 25 augustus 2013 @ 10:27:30 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130436349
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:18 schreef friekin_ het volgende:
kunt ook gewoon een stuk gaan fietsen, dan belast je niet zoveel :)
Ja, dat was idd het plan.. maar het is kuuuuuuuuutweer :( Hopen dat het vanmiddag beter is. Gisteren ook al ff 20km gefietst.
  zondag 25 augustus 2013 @ 10:28:18 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130436360
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Vanmorgen gewogen op sportschool: -4,1 kilo tov toen ik begon, -1% vetpercentage. Helaas ook wat vermindering van de spiermassa, dus ik zal toch beter op mijn eten moeten letten. Meer eiwitten, dus. Eens in verdiepen hoe ik dat het beste kan doen.

Vandaag ook voor het eerst het nieuwe schema gedaan, alleen, maar dat is wel weer even heul vermoeiend :') Leuke nieuwe uitdaging :Y
Ik zal morgen eens bij mijn medisch fitness vragen of ze mijn spiermassa en vet kunnen berekenen. :Y Kan ik het bijhouden.
  zondag 25 augustus 2013 @ 10:42:45 #150
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130436665
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan zou ik niet gaan. Maar ik heb die reisdrang niet, dus dat gedeelte zie ik al niet zo snel gebeuren.
dan is het goed :Y maar ik zou het in het algemeen zonde vinden om dingen te laten omdat de ander ze niet wil. Je alleen kunnen vermaken is ook een kunst, die ik ook nog aan het leren ben.

Anyway, lijstje:

O: kwark, havermout, walnoten
T: iets van fruit
L: 2 bth met gebakken eitje, denk ik, misschien nog zalm
T: iets van fruit
D: taco's

Vanmiddag naar The Great Gatsby, voor het eerst dat ik sinds ik hier 6 maanden geleden kwam wonen naar het filmhuis ga, terwijl het tegenover m'n huis is :') 8)7
And eternity in an hour.
  zondag 25 augustus 2013 @ 10:43:49 #151
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130436677
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat was idd het plan.. maar het is kuuuuuuuuutweer :( Hopen dat het vanmiddag beter is. Gisteren ook al ff 20km gefietst.
ff :P

Goed bezig, Qwea, en leuk hè dat soort opmerkingen! Kreeg ik ook toen er 20 kg af was. Waarvan de helft er nu weer aan zit :'(
And eternity in an hour.
pi_130436781
quote:

Volgens mij heb ik ooit uitgelegd gekregen dat een beetje vermindering van spiermassa niet te voorkomen is als je afvalt.

De BB'ers zeiden ook zoiets, afvallen is cutten en dan probeer je spierverlies wel te beperken (maar dat lukt niet 100 procent volgens mij) en spieren bouwen is bulken - het kan niet echt goed tegelijk omdat je tegenovergestelde dingen moet doen voor allebei.
Kwak
pi_130436805
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:18 schreef roos85 het volgende:
Morgen :W

Gisteren aangemeld bij WeightWatchers.. ben benieuwd!
Succes! Ik doe ww online. Hoeveel punten mag jij? En ga je ook naar de cursus? (Ik had daar absoluut geen zin in vandaar online abbo).
Kwak
pi_130436822
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Succes! Ik doe ww online. Hoeveel punten mag jij? En ga je ook naar de cursus? (Ik had daar absoluut geen zin in vandaar online abbo).
Dankje, ik ook. Ik mag er 28 per dag en dan 49 weekextra. En jij?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130436893
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:23 schreef Myraela het volgende:
Tevens zijn de eerste 5 kilo sinds ik me hervat heb weer een feit. O+
*O*
quote:

Zalm, yoghurt, kwark. Ei bevat relatief weinig eiwitten :P

Mijn lijstje:
Ik heb gisteren mezelf getrakteerd op een klein frietje mayo na al het klussen en slepen. Vandaag rustig aan dus qua eten:
O - 2 volkoren bammen met slankie
T - appel
L - Meloensalade
T - opkikker soep
D - couscous, gegrilde groenten en pangasius
S - Vintage meubel zoektocht _O-
pi_130436907
Goedemorgen overigens. Gisteren een feestje en het was super gezellig. Waren pad om vier uur thuis, gebeurt niet zo vaak...

Een Ik ben super trots want er heeft de hele avond chips en zou voor mijn neus gestaan en mijn score voor de avond van 5.5 uur lang is:
-3 cola light
-1 glas frisdrank niet light
-0 alcohol
-1 gehaktballetje
-3 tortillachipjes (en die laatste pas toen ik zo rond half twee en beetje misselijk van de honger werd een alles van brood natuurlijk al op was)

*O* voorheen zou ik een feestje een goed excuus vinden om me klem te vreten aan chips enzo *O*
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')