abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130382892
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 21% gewijzigd door Isabeau op 26-08-2013 01:39:43 ]
Spoilers!
pi_130382908
Oh, toen ging ie ineens dicht.
Spoilers!
pi_130382916
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

door de uitgang naar binnen gaan, dan kom je uit bij de foodmarkt en klantenservice bij de meeste ikea's
I know maar het is me te veel moeite om helemaal naar Ikea te gaan voor een pot jam. Maar ik ben zondag in Breda dus dan piep ik even binnen. En neem ik de oatcookies niet mee.
Spoilers!
pi_130383010
Gisteren kwam O+ thuis met een bos bloemen. Ik had eergisteren een kutavond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, toen ik thuis kwam lag O+ al in bed. Komt ie gisteren thuis met een bos rozen. Hij wilde geen eten voor me kopen omdat ik me kut voelde. SUPERLIEF. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130383190
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
, toen ik thuis kwam lag O+ al in bed. Komt ie gisteren thuis met een bos rozen. Hij wilde geen eten voor me kopen omdat ik me kut voelde. SUPERLIEF. O+
Wat ontzettend kut Lonaa.. Het is niet leuk om je vader of moeder zo te moeten zien. Dat doet gewoon heel veel pijn. Moet ze ook 6 weken in het ziekenhuis liggen?

Heel veel sterkte.. en superlief dat je vriend een bos bloemen mee had als verrassing! :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130383232
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
:* Lonaa en mama van Lonaa
pi_130383630
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat ontzettend kut Lonaa.. Het is niet leuk om je vader of moeder zo te moeten zien. Dat doet gewoon heel veel pijn. Moet ze ook 6 weken in het ziekenhuis liggen?

Heel veel sterkte.. en superlief dat je vriend een bos bloemen mee had als verrassing! :)
Precies dat :*
Spoilers!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:31:14 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130383669
Ik wil ff jompelen!!! Net nieuwe broek gekocht, van mt 33 naar mt 29!! _O_
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130383838
wat naar Lonaa! -O- sterkte...
Kwak
pi_130383854
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:31 schreef Qwea het volgende:
Ik wil ff jompelen!!! Net nieuwe broek gekocht, van mt 33 naar mt 29!! _O_
jeuh!! *O*
Kwak
pi_130384057
Ik heb volgens mij nog 1 Spijkerbroek in de kast in de grootste "jeans"maat. 36 volgens mij. Zou echt een gat in de lucht springen als ik die weer pas!

Sowieso is spijkerbroeken kopen een ramp. Denk dat ik voor de winter ook maar overstap op jurkjes met dikke pantys!

Fijn hoor Qwea!
pi_130384196
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb volgens mij nog 1 Spijkerbroek in de kast in de grootste "jeans"maat. 36 volgens mij. Zou echt een gat in de lucht springen als ik die weer pas!

Sowieso is spijkerbroeken kopen een ramp. Denk dat ik voor de winter ook maar overstap op jurkjes met dikke pantys!
ik kon nog heel lang slagen bij jeans centre, in de mannenmodellen, die gaan tot 40! (in de webshop zelfs tot 50 zie ik, en een damesmodel 38). zitten ook gewoon mooie rechte modellen bij. aparte modellen voor dames en heren is toch een uitvinding van de afgelopen jaren volgens mij...

http://www.jeanscentre.nl(...)%3Awaist%3A40&text=#
geen hip merk, maar ik vond die garcia jeans meestal echt wel mooi.
Kwak
pi_130384211
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef J0ycie88 het volgende:

Fijn hoor Qwea!
Voor in de winter: thermoleggings van de action. O+ Die zijn zo fijn!
pi_130384367
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik kon nog heel lang slagen bij jeans centre, in de mannenmodellen, die gaan tot 40! (in de webshop zelfs tot 50 zie ik, en een damesmodel 38). zitten ook gewoon mooie rechte modellen bij. aparte modellen voor dames en heren is toch een uitvinding van de afgelopen jaren volgens mij...

http://www.jeanscentre.nl(...)%3Awaist%3A40&text=#
geen hip merk, maar ik vond die garcia jeans meestal echt wel mooi.
Klopt had zelf altijd Garcia.. leuke normale modellen en een redelijk prijsje! Al ben ik bang dat een 40 nu ook niet mooi zit. Heb echt een moeilijk spijkerbroekenfiguur. Zelfs in een gewone maat kon ik al amper slagen.
pi_130384393
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:43 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Voor in de winter: thermoleggings van de action. O+ Die zijn zo fijn!
Ga ik onthouden. Al ben ik bang dat ze die niet in echt grote maten hebben?
pi_130384647
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:48 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ga ik onthouden. Al ben ik bang dat ze die niet in echt grote maten hebben?
Ik heb nu broekmaat 44 (dat had ik ook al toen ik 75 kilo woog..) maar ik pas ze nog altijd goed. Wel de allergrootste maat nemen sowieso want anders zijn ze te kort.
pi_130384769
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:53 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik heb nu broekmaat 44 (dat had ik ook al toen ik 75 kilo woog..) maar ik pas ze nog altijd goed. Wel de allergrootste maat nemen sowieso want anders zijn ze te kort.
broekmaat 44 kon ik 50 kilo geleden ook nog niet aan, dus ik ga ze maar niet proberen :P
Kwak
pi_130385106
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

broekmaat 44 kon ik 50 kilo geleden ook nog niet aan, dus ik ga ze maar niet proberen :P
Ik kan er nu al tegenaan lopen hikken dat ik waarschijnlijk nieuwe winterkleding nodig heb..

Maar goed hopelijk kan ik voor we volgende zomer op vakantie gaan wat leuker shoppen :)
pi_130385384
Heb vandaag nog geen motivatie gevonden om te gaan hoepelen -O-
pi_130385546
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 14:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet.
Ze hebben bij het ziekenhuis een familiehuis waar je als patient en/of familie kan verblijven. De bestraling zelf duurt maar 5 minuten ofzo. Ze logeert nu bij een oude jeugdvriendin maar zit daar helemaal niet op haar plek. Klein appartement, BOMVOL, geen privacy, geen rust, noppes.

Ik hoop dat ze per volgende week in het familiehuis gaat zitten.
pi_130385566
Ik heb trouwens net boodschappen gedaan en allemaal gezonde dingen gekocht. O+ Misschien raak i kwel terug in mijn flow.

Zo even prutje voor O+ maken, prutje voor mezelf en een paddenstoelensoep.
pi_130385742
Oh, Myr, ik ben 26 :)
pi_130385907
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb trouwens net boodschappen gedaan en allemaal gezonde dingen gekocht. O+ Misschien raak i kwel terug in mijn flow.

Zo even prutje voor O+ maken, prutje voor mezelf en een paddenstoelensoep.
Ik kan ook niet wachten tot ik weer allemaal groente en fruit kan halen maandag.

Hier zo de afwas eens doen. De volgende as opvouwen stoffen stofzuigen dweilen en dan lekker douchen!
pi_130386338
Oh krijg nou wat. Ik heb de TT niet gewijzigd.
Spoilers!
pi_130386473
Lonaa, ik kan het familiehuis aanbevelen, mocht ze daarover twijfelen. Het is echt heel huiselijk, maar ook rustig. Patiënten zijn ook heel tevreden en dankbaar altijd, als ik ernaar vraag.

Verder natuurlijk heel veel sterkte. Het is moeilijk om als kind toe te moeten kijken en je hulpeloos te voelen.
pi_130386575
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh krijg nou wat. Ik heb de TT niet gewijzigd.
o|O
pi_130386614
En eindelijk gehoepeld *O* podcast aan en gaan
pi_130386941
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:59 schreef Sarabi het volgende:
Goed zo!

Ik heb een half uur gewandeld, heb gelijk koppijn en ben oververhit -O-
Spoilers!
pi_130387092
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Lonaa, ik kan het familiehuis aanbevelen, mocht ze daarover twijfelen. Het is echt heel huiselijk, maar ook rustig. Patiënten zijn ook heel tevreden en dankbaar altijd, als ik ernaar vraag.

Verder natuurlijk heel veel sterkte. Het is moeilijk om als kind toe te moeten kijken en je hulpeloos te voelen.
Oh bedankt voor de aanbeveling. Ik zal haar morgen eens bellen en het als argument gebruiken. Hoewel ik denk dat ze er inmiddels zelf ook achter is dat het een beter idee is.

SPOILER
Verder heb ik net eten gekookt. Heb een prutje van ui, knof, broccoli, erwtjes, courgette, paddenstoelen, basillicum, paprika, bosui klein lepeltje demi creme fraiche en wat boursinlight. Kipfilet gebakken. Jum. Mijn avondmaaltijd is klaar.

O+ krijgt gekruid gehakt met kidneybonen, mais, kaas, paprika en bosui. Met pasta.
pi_130387291
Waarom maak je iets heel anders voor je vriend?

Daar zou ik echt geen zin in hebben. :') Al houd ik wel altijd rekening met wat hij lekker vind. Vanavond staat er een pizza op hem te wachten. Ik voel me slecht na de pizza, terwijl die eigenlijk niet zo slecht was, maar gewoon het idee van pizza. En vroeg eten voelt ook altijd fout, maarja, zo werken.
pi_130387359
Wat erg Lonaa! Sterkte!

En Joycie, ik vond ze deze keer een beetje flauw, en herinnerde me toen dat ik de vorige x er van die groene turkse pepers door had gedaan in kleine stukjes, en dat was errruggg lekker. Volgens mij vallen die qua calorieen ook wel mee, zou je ff kunnen checken. Niet de pittige, maar de zure!
pi_130387378
Ik bedacht me trouwens dat ik dit jaar ook een nieuwe winterjas moet. Mijn maat 46 parka van de Bijenkorf waar ik nooit echt blij mee ben geweest kan mooi weg! Ik denk naar een goed doel, want hij is echt wel versleten.
pi_130387573
Lonaa, heel veel sterkte met je moeder. Wat erg dat ze al zo lang met haar gezondheid sukkelt ;(

Rode bessen O+. Mijn opa had ze vroeger staan, dus toen heel vaak gegeten. Wij noemen ze hier trouwens traliebeezies (fonetisch getypt ;) )
And so the lion fell in love with the lamb
pi_130387593
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef Myraela het volgende:

Daar zou ik echt geen zin in hebben. :') Al houd ik wel altijd rekening met wat hij lekker vind. Vanavond staat er een pizza op hem te wachten. Ik voel me slecht na de pizza, terwijl die eigenlijk niet zo slecht was, maar gewoon het idee van pizza. En vroeg eten voelt ook altijd fout, maarja, zo werken.
Het gehakt, de bonen en de mais waren over van de wraps van gisteren. Ik hou niet van bonen. :r

Weinig extra werk hoor, behalve opwarmen. De rest wat er bij hem doorzit, zit er bij mij ook door.
pi_130387745
Zo merk je maar weer dat ieder huisje zijn kruisje heeft.
Als je zo de verhalen leest.

En moet zeggen mij heeft het de afgelopen dagen wel geholpen om hier mijn verhaal te doen. En jullie reacties daarop te lezen.
Dank je wel daarvoor. Want dat wilde ik eigenlijk nog even zeggen.
pi_130387854
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo merk je maar weer dat ieder huisje zijn kruisje heeft.
Als je zo de verhalen leest.

En moet zeggen mij heeft het de afgelopen dagen wel geholpen om hier mijn verhaal te doen. En jullie reacties daarop te lezen.
Dank je wel daarvoor. Want dat wilde ik eigenlijk nog even zeggen.
O+
pi_130389012
Poeh, ik heb het helemaal gehad voor vandaag op kantoor. Alles ging met enorme omwegen vandaag. Soms heb je van die dagen...

Tijd voor een klein barbecuetje :Y)
Spoilers!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:39:31 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130389165
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:24 schreef Myraela het volgende:

Daar zou ik echt geen zin in hebben. :')
Doe ik heel vaak. Hij vind hele andere dingen lekker dan ik. Nou ja, dat is niet waar. Ik eet stukken gezonder en hij houdt niet zo van vers. Dus ik eet straks verse sperziebonen, hij uit pot.

Van de week at hij creme brulee met burrito's en ik at verse wortelen.

Komt vast wel 4x per week voor dat ik 2 dingen kook.
pi_130389330
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Doe ik heel vaak. Hij vind hele andere dingen lekker dan ik. Nou ja, dat is niet waar. Ik eet stukken gezonder en hij houdt niet zo van vers. Dus ik eet straks verse sperziebonen, hij uit pot.

Van de week at hij creme brulee met burrito's en ik at verse wortelen.

Komt vast wel 4x per week voor dat ik 2 dingen kook.
Zo vaak hier nu ook weer niet, maar ik wil wel gezonder dan hij, over het algemeen.
pi_130389614
Zo, fietsplan via mn werkgever is nu ook geregeld :) En ik kreeg ook nog 100 euro werkgeversbijdrage, dus mn dure fiets gaat nu zo'n 300 euro kosten *O*

O: overnight oats met rode bessen
T: banaan
L: 2 stukken speltbrood met cottage cheese en komkommer. Voor erbij nog een stuk gele paprika en 5 cherrytomaatjes.
T: kiwi, pruim en rijstwafel. De combi :')
D: panzanella. Met mozzarella. Puh.
S: Evy les 13
T: Magere kwark met muesli.

zo, mn planning van gister een klein beetje aangepast.
pi_130389615
Mijn vriend moet gewoon gezond mee-eten. Maar goed het scheelt dat hij 3 a 4 avonden niet mee eet maar bij de chinees eet haha!

En hij neem altijd wat fruit mee voor onderweg en netjes brood en beleg en een fles spa rood maar nog wel tussendoorkoeken. Dat was voor me samen woonde wel anders. Flessen cola, 0,0 groente of fruit. Witte bolletjes. Dat gebeurt niet meer.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:08:23 #42
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130389784
Mijn huisgenoot at alles wat ik ook at en anders mocht ie mooi zelf gaan koken hoor :P

Sterkte Loona, dat is idd erg naar :*
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:09:25 #43
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130389809
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:59 schreef Sarabi het volgende:
twee vragen :P

Waarom hoepel je? (Waar is het goed voor? Buikspieren ofzo?)
Is het niet heel saai om een halfuur achter elkaar te doen? :@
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_130390159
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:08 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn huisgenoot at alles wat ik ook at en anders mocht ie mooi zelf gaan koken hoor :P

Nou, dat dus! Alleen dan niet mijn huisgenoot maar vriend.

En Lonaa een knuffel :* Niet fijn voor jullie en wat een stressvolle jaren voor je moeder zeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130391126
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:09 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

twee vragen :P

Waarom hoepel je? (Waar is het goed voor? Buikspieren ofzo?)
Is het niet heel saai om een halfuur achter elkaar te doen? :@
Om dat het een leuke sport is die ik dagelijks en gewoon in huis kan doen :)
Normaal met leuke muziekjes of voor de tv (maar vandaag had ik zin in een podcast).

Alleen had ik vandaag dus even geen zin, maar dat kan altijd.
pi_130391801
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mijn vriend laat veel kleding door een coupeuse maken. Stofjes die jij leuk vindt en het past perfect. En niet eens zo duur, vergelijkbaar met winkelprijzen.

Hmm, ik ben vrij gek op merkkleding :@
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:03:24 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130393113
Ehm.....

http://mobile.fatsecret.n(...)14342&showFacts=True

Volgens eetmeter zit er evenveel in als in bruinbrood, qua kcal.. Maar niet dus?
pi_130393882
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:03 schreef Qwea het volgende:
Ehm.....

http://mobile.fatsecret.n(...)14342&showFacts=True

Volgens eetmeter zit er evenveel in als in bruinbrood, qua kcal.. Maar niet dus?
spelt is volgens mij vooral zwaarder per snee, en dan dus meer kcal per snee ook. maar je moest toch juist meer eten? lijkt me een mooie manier!
Kwak
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:36:54 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130394317
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

spelt is volgens mij vooral zwaarder per snee, en dan dus meer kcal per snee ook. maar je moest toch juist meer eten? lijkt me een mooie manier!
Hmm, eetmeter geeft 32gr aan (net als volkoren) en 102 kcal
pi_130395078
Lonaaa, het lijkt me ontzettend zwaar om je ouder zo mee te maken. Het blijft ongelooflijk dat sommige mensen 80 worden zonder ooit ergens last van te hebben en er bij anderen telkens wel weer iets is. Ik ben na het overlijden van mijn vader een tijdje heel boos geweest op alle mensen van 55 en ouder die gewoon rondliepen alsof dat iets vanzelfsprekends was. :+

Joycie, ik las dat je goed nieuws had gekregen! Fijn!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')